Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Prestazioni Di Sport Di Alfa Romeo => Temą pradėjo: super 2011-02-05 22:35
-
gal kas junges turbo slegio dacika i 1,9 jtd,85kw 156. nuo kur slangute pajungt,ar vienintele iseitis grezt kolektoriu isiurbimo ir sriegt ..........
-
Čia papildomą kažkokį jungsi? Šiaip įsiurbimo kolektoriuje jau stovi daviklis. Gal galima nuo jo signalą kažkaip pasiimti.
-
pas mane mechaninis daviklis,jau isriegiau,i koliko dali kur nusima uz egr'o ir intercolo slanga jungiasi,montuosiu an stoikes,darbai jau pradeti,veliau galesiu foto imest kaip kas gavosi ,gal dar kas nores isimest,vistiek smagu matyt kiek turba pucia :o
-
pas mane mechaninis daviklis,jau isriegiau,i koliko dali kur nusima uz egr'o ir intercolo slanga jungiasi,montuosiu an stoikes,darbai jau pradeti,veliau galesiu foto imest kaip kas gavosi ,gal dar kas nores isimest,vistiek smagu matyt kiek turba pucia :o
Veikia bent tas daviklis?
-
o kodel gi jis gali neveikt, paprastas mechaninis turbo boost gauge. elektrinis kartais pusi gaudo o cia ner kam neveikt jai ka. ;) i kolika isriegi vamzdeli,slangute iki daviklio ir viskas.
-
O kas per daviklis ir ka jis konkreciai rodo dyzeliui? :) Juk dyzeliui labai nedaug slegio pucia ta turbina..o jie daznai buna iki kazinkiek sugraduoti ten ;(
-
Pas mane stovi elektrinis turbinos slegio indikatoririus, t.y. kolektoriuje papildomas prijungimas slangutei, kuri toliau i davikli prisijungia ir tada elektrinis signalas i indikatoriu. Rodo viska geria, niekas ten negrybauja o ir pučia tai pakankamai kad judėtų ;) Toks malonumas apie 200Lt jeigu mandresnį,gražesnį indikatorių perkant.
-
o kam viso to reik ir dar dyzeliui ?:) suprasciau benzininis, stovi koke hibridine turba ar perburta kkazkas tai aktualu tox dalikelis,o paprastam variantui tai simtas metu is jo, tik bereikalingas pinigu metymas, geriau jau tuos kelis simtus ausinimo skysciui ismest ar stabdziu kaladeles ir skysti pasikeist.
-
kas nori tas dedas, kas nenori tas nesideda ;)
-
gal kas galit pasakyt koks stock turbo slegis buna pas 1.9jtd (85kw) ? nes pas mane 3 begis i kalna 1,6bar pucia kazkaip daug atrodo, bent pezai hdi su pakeltu turbo slegiu tiek turi
-
Slėgis slėgiui nelygus, kur tu jį matuoji, ir ką tuom nori pamatyt. išmetimo kolike prieš turbą, už turbos, ar ties galva, trys skirtingi rodmenys, panašus bet ne ekvivalentūs.
Tamstos pavyzdžiu tai tik žaislas, tai kam suki smegenis kiek ten rodo, džiaugiesi judančia "adatelę" ir tiek.
-
planuoju pasikelt slegi.tik vat nerandu kiek jis standarte buna ,o slegi is isiurbimo koliko matuoja.
-
planuoju pasikelt slegi.tik vat nerandu kiek jis standarte buna ,o slegi is isiurbimo koliko matuoja.
Koki dar slegi kelt... Nuvaziuoji, i kokia normalesne kontora kur cipuoja ir viskas. Tavo sandeliukas 1,9JTD prades judet zenkliai geriau nekisus nagu prie jokiu turbinu ir t.t.
-
Na žmogus galvoja, kad čia koks senas mechaninis dyzelis, kuriam pakėlus slėgį gausi galios prieaugį. Na o šiuo atveju, tai greičiausiai gaus klaidą ir galės važinėt avariniu rėžimu ;D
-
Negaus klaidos iki tam tikro lygio. Priklausomai koks MAP sensorius stovi. Senojoj mano 166 stovėjo pigus slėgio reguliatorius iš ebay. Nori atsuki, nori užsuki turbinos slėgį reguliuodamas kada Wastegate'as atsidaro. Klaida mesdavo tik nuo 1.5bar, kadangi MAP sensorius stovėjo atlaikantis 2,5bar slėgį tai buvau nureguliavęs, kad pūsdavo kažkur tarp 1,4-1,5.
Galios prieaugis jausdavosi smarkiai tarp 1bar ir tarkim 1,4bar. Beabejo geriau ir sveikiau yra taip mechaniškai sukėlus slėgį atlikti programavimą. Pas mane taip ir buvo padaryta ir variklis jokių ožių nerodė :) žaidimas žodžiu.
-
tai as ir desiu manual boost controleri pasizaidimui.