Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Bozo 2011-01-05 23:44
-
Sveiki visi.
Taigi masinyte zinoma Alfa, 156 1998m. 1.8 TS
O problema labai nemaloni ir kaip jau nutinka su Alfom labai netiketa.
Pradesiu nuo to ,kad viena ryta po saltos nakties isedus i masina ir uzvedus ja pasigirdo uzesis is vairo stiprintuvo, uzgazavus stipriau garsas dingo. Deja , tik pradejus judet is vietos pajutau ,kad vairas sunkiai sukasi , islipes pamaciau didele bala tepalu,patikrinus vairo stiprintuvo skysti paaiskejo ,jog likau be vairo stiprintuvo. Visa skysti isvare kazkur prie pat rato is vairuotojo puses.
Viskas butu ne taip sudetinga jai nebuciau dabar Norvegijos vyduri, mazam miesteli su kalnais sniego, be garazo ir galimybes paciam palyst po masina ir joje pasikapstyti. Apie remonta cia net negalvoju, toks dalykas cia kainuotu 3 kart brangiau nei pati Alfa verta. Po menesio baigias darbas ir zadu judet lietuvon , su masina reiktu padaryt apie 1000 km, taigi klausymas butu toks : Ar imanoma iveikti tuos kilometrus be pasekmiu kad vairas uzsikirs ir nebegalesiu pasukt ir teks kur nors pusiaukelei sustot? Ar dar blogiau ,kad uzsikirs vaziuojant ir pasekmes bus liudnesnes. Zinau , jog greiciausiai mirtu tiek siurbliukas tiek pats stiprintuvas ar dar kazkas? Na bet tam jau nusiteikes moraliskai.
Taigi tikiuos pagelbejanciu jusu nuomoniu ir patarymu :) Isanksto nuosyrdziai dekoju.
-
siurblys pareis saibom padirbes be skyscio. tau skysti isvare per ta vieta kur aliuminis vamzdelis jungiasi su slegine slanga, zinau ta vieta. nusipirk chamuta, uzmauk slanga(uztenka ant donkrato pakelti masina, uzsuk chamuta ir pripilk skyscio ir vuolia, viskas veiks.
-
Pradzioj reiketu susirasti per kur tiksliai leidzia. Ar per kolonele, ar per slangas ar dar per kazkur. O jei vaziuosi su masina namo - blogiausiu atveju reikes nuimimet stiprintuvo dirza, kad nesuktu siurblio ir vaziuot kaip su moskvicium ;) Geriausia aisku visai nevazinet, kad koloneles nesuestum (+ nuo dideles apkrovos sukiojant vaira gali iseis ir vairo traukiu antgaliai).
-
neseniai buvo tas pats, remontas - kaip aprasyta antroj zinutej :) O slanga nusove su visu UZSEGTU ::) chamutu, todel geriau deti uzverziama, o ne uzsegama, kaip originale. Ir ta pati padaryti su likusiais 3 :)
-
Tas pats buvo ir man prieš savaitėlę - staiga dingo vairo stiprinimas, kaip vėliau paaiškėjo - išvarė visą skystį. Ne iš blogos valios ar nemeilės Alfoms be skysčio pravažiavau mažiausiai 1000 km, o problemą sutvarkė per valandėlę, serviso žodžiais buvo problemos su žarnomis.
Gerai yra tai, kad nesugedo vairo stiprintuvo siurblys, nelabai gerai, kad turbūt už paprastą darbelį, ką galėjau padaryti pats (žarnų užveržimą) servise sumokėjau 140 Lt, kas manyčiau yra daugoka...
Manau, jeigu servisas (Hidromotas, Vilniaus m.) buvo nesąžiningi (nes numykė į klausimą ar keitė kažkokias detales, ar tik priveržė žarnas), tegul tai būna jų reputacijos nenaudai ir apie tai sužino forumiečiai. Tikiuosi nepagrįstai neapkaltinau nieko, o tik parašiau kaip buvo
Bozui: atsakydamas į tavo klausimą dėl vairo užsikirtimo, tai jis užsikirsti negali, mechaniškai visos detalės lieka sujungtos, pas tave nebeliko vairo stiprinimo ir tu ratus suki savo stiprių rankų raumenų pagalba :)
-
Na ka suteiket vylciu jog gedimas nera toks rimtas, ryt reiks nusikast sniega ir bandyt lyst po masina ieskot tos slangos :) Tikiuos savo rankom pavyks viska suveikti, nes kiek domejaus ir pacioi lietuvoi vairo stiprintuvo remontas yra ne pats pigiausias.
-
Dekui visiem uz pakalba , buvo trukus zarna , teko ja pekeist nauja , remontas buvo nesudetingas bei greitas :) Vaziuojam toliau ! :masina:
-
sveiki alfistai :smilie: gal galetu kas rimta patarima duoti,nusiprkau pigiai alfa tai dbr lb daug problemu turiu.. vienu ju tai vairo skyscio stumimas atgal :-X istorija tokia,kad pas mane kas 3 dienas reikejo dapilti skyscio,meistras atrado kad leidzia ta metaline slangute kur apacioj,tai jis ja nupjove ir uzdejo gumine slanga kur atlaiko auksta spaudima,to pasekoje dbr man dapilus skysti ir uzkurus auto, jis burbuliuoja,putoja,o kai uzgesini auto isvis stumia viska atgal :-X kas cia galejo atsitikti?ar cia meistriukas man kasko pridirbo :-X alfa 156,2.0 litrai. isanksto dekui :) beje perverciau senas temas nieko panasaus neradau..
-
Sveiki dar karta.
Rasau vel nes problema pasikartojo, kaip ir pastaraji karta slangos nenusove o tiesiog ji itruko kaip ir pries tai, noreciau paklaust gal gali buti problema kazkur giliau? Masina per salcius pastovejo dvi dienas , uzvedus pasildziau , bet pavaziavus koki kilometra iki ziedo pasukus vaira stipriau slanga truko ir trukineja vis ta pati einanti nuo auksto spaudimo zarnos . Buvau ipyles virs litro Dexron 2 skyscio , gal per salcius jis netinka?O gal per daug jo ipyliau? Kaip suprantu greiciausiai ji truksta del per didelio spaudimo. Po remonto vazinejau pora savajciu viskas buvo gerai , dabar vel tas pats.
-
Dexron 2 yra tirstas - sudas, pilk dexron 3 ir butinai sintetini nes ju buna ir semi ir mineraliniu, jie skiriasi tirstumu, sintetinis skystesnis ir niekas nesaudys, jau isbandziau ant savo masinos ;)
-
Gali buti, kad tavo vairo stiprintuvo siurblys kazkodel sukelia per dideli spaudima sistemoj ir slangos neatlaiko. O ir tepalas turi nemazai ytakos tokiem dalykam. Uzsipilk normalaus pilnai sintetinio tepalo.
Cia pora pavizdziu, ka rekomenduoja gamintojai... Asmeniskai rekomenduoju Top Tec ATF 1100
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/d_3650.html
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/d_1145.html
-
Aciu uz pagalba.
Uzsipyliau 3. Deja remonto metu kazkaip sugebejau nulauzti aliuminini vamzdeli einanti po radiatorium ,teko pirkti ilgesni gabala slangos ir mauti ja ant luzusios dalies kurioje ner specalaus antgalio tai tikiuos ,kad atlaikis iki keliones lietuvon, nes pas mus cia Norvegijoi Alfa Romeo yra egzotika ir nelabai tikiu ,kad toki daigta lengvai cia gausiu... Zodziu Lietuvoi laukia dideli remontai, nes vargse Alfute per visus galus biret pradejo :D
-
Kazin ar tau toks "remontas" atlaikys iki Lt...Chamutas neatlaikys tokio sujungimo... Na, sekmes kaip sakant... As kai vaziavau is NO su sugedusia termo mova (senas 2,4 D bemsas), tai viena karta tik stojau vandens dapilt. Kaip tau seksis - nzn.
-
Pravaziavau siandiena 200 km su tokia konstrukcija kolkas viskas gerai. Gal rimtai dideli skirtuma padare dexron 3 pilnai sinteninis skystis, po nakties bus aisg viskas manau , nes kazkodel butent rytais man tas slangas ir nusauna kai masina salta. :-\ Dar klausimas butu ( jai maniske konstrukcija subiretu) ar galima vietoi to pailgo luzusio aliumininio vamzdelio ideti tokio pacio ilgio slanga ir sujungt ja nuo vieno galo iki kito palei radiatoriaus apacia? Ar tas alumininis vamzdelis turi kazkokia specialia paskirti ? Ten ju eina du vienas skisti pucia i prieki kitas atgal zodziu cirkuliuoja viskas ratu kaip supratau , tik kazkodel visa ta konstrukcija puse vamzdeliais aliumininiais eina puse slangom paprastom. Zodziu Vamzdelis ,slanga, vamzdelis ,slanga ir vel vamzdelis tai tiesiog paemus ir isemus ta trukusi vamzdeli ir vietoi jo nutiesti slanga iki kito metalinio vamzdelio kuris jau turetu hamutui skirta antgali. Gal taip butu patikimiau? Kazkaip nesinori kokioi degalynei ar norvego graziame kieme tepalu bala palikt ar dar geriau stiprintuva "auksini" nusodint...
-
geriausia butu uzvalcoti gelezinius vamzdelius ir ant ju deti slanga kuri atklaiko slegi.
-
Ir man taip buvo ir išsisprendė paprastai, kaip rašė Laimis :)
O vairo stiprintuvas tai kiekvieną šaltesnį rytą ūžia kaip reikiant, kol neužšyla mašina arba kol nepavažiuoji kelis šimtus metrų :D Čia turbūt tik alfukėm, nes pas kitas neteko girdėt ;D
-
Ir man taip buvo ir išsisprendė paprastai, kaip rašė Laimis :)
O vairo stiprintuvas tai kiekvieną šaltesnį rytą ūžia kaip reikiant, kol neužšyla mašina arba kol nepavažiuoji kelis šimtus metrų :D Čia turbūt tik alfukėm, nes pas kitas neteko girdėt ;D
Vairo stiprintuvo skyscio isipilk ir turetu praeiti. ;) Man irgi uzdavo prie -10 ir daugiau, bet ipylem skyscio ir nebeuzia net prie -20. Gal tik sutapimas, bet atrodo, kad tik to ir reikejo (cia aisku tik uzvedus masina). 8)
-
BOZO, gali bandyt, tik tvarkingai viska padaryk, kad slanga laikytusi tvirtai ir nenukristu ant zemes kai vaziuosi, nes prasitrins i asfalta ir vel is pradziu.
-
as irgi ka tik nusipirkau alfuke 156, tik 1.9jtd , tai lygiai tas pats, isstumdineja skysti vairo stiprintuvo, ja dr kolkas servise dazo, bet man meistriukas sake ir pats vairo stiprintuvas kazkaip veikia ne taip. tai butu malonu jei kas pasidalintu jei turiu patirties siuo klausimu. :)
-
gali buti, kad kolonelej plundzeris uzsikirto... mazdoj pas mane buvo taip, kai nuvariau tvarkyt pasake, kad del seno skyscio nuosedu ir del velniai zino ko prisinese ir natsidaro normaliai
-
O kiek tepalo telpa i vairo stiprintuvo sistema?
-
O kiek tepalo telpa i vairo stiprintuvo sistema?
http://www.alfaklubas.lt/modeliai/156/139-alfa-romeo-156-1997-1999-informacija
-
Na va, istorija pasikartojo
šiandien vėl (jau antrą kartą per du mėnesius) nusimovė vairo stiprintuvo žarna
Vaikai, reikia, kad žarnos būtų užveržtos gerai, su užsukamais „chomutais“, nes tie užspaudžiami nėra gerai, jie nusimauna
Sutvarkė man tą žarną, važinėsiu toliau, matysim kaip bus
O tiems zarazoms Hidromotas, kur Medeinos gatvėje tai tikrai mesiu akmenį, nes pinigus nulupo, o darbo nepadarė gerai (čia pirmą kartą kai tvarkė)
-
Siajp visai neblogas skystaliukas jei nezymiai sunkiasi skystis is vairo stiprintuvo : http://www.evelkas.lt/lt/katalogas/25//197 ;)
-
Siajp visai neblogas skystaliukas jei nezymiai sunkiasi skystis is vairo stiprintuvo : http://www.evelkas.lt/lt/katalogas/25//197 ;)
pats isbandei ar reklamos auka? :)
-
pats prekiauju siom chemijom isbandyta ir patikrinta i savo alfa Š nepilu :P
-
Geriau tokiu ir panasiu skystaleliu nepilti,nes jie yra klampesni uz Dexron2-3.O ziema kai bus -20-25 del didelio slegio sistemoje,bus sakes kazkuriam is koloneles salniku.Patikrinta :(
-
O dexron 3 buna pilna sintetika? As kieik ieskojau tai visi dexron 3 mineraliniai.
-
O dexron 3 buna pilna sintetika? As kieik ieskojau tai visi dexron 3 mineraliniai.
buna ir pusiau sintetiniu ir sintetiniu, jie skiriasi klampumu, nors neturetu. pilk sintetini, jis skystesnis ir ziema bedu nedaro.
-
O dexron 3 buna pilna sintetika? As kieik ieskojau tai visi dexron 3 mineraliniai.
buna ir pusiau sintetiniu ir sintetiniu, jie skiriasi klampumu, nors neturetu. pilk sintetini, jis skystesnis ir ziema bedu nedaro.
O kaip nuleist skysti ? Norėtus susipilt naują ir kad žinočiau kas užpilta :)
-
Po priekiniu buferiu yra du ploni vamzdeliai, kurie sujungti su skysčio radiatoriumi ( dešinėj pusėj į spiralę susuktas vamzdis). Tie vamzdeliai su radiatoriumi sujungti guminėmis žarnelėmis. Atsegi "chamutus" ir numauni tas žarneles. Skystis išbėga. Tada užmauni žsrneles atgal, uždedi suveržiamus "chamutus" ir pili naują skystį. Kai atlikinėjau šią procedūrą buvau pakėlęs mašinos priekį, kad nebūtų apkrovimo sukiojant vairą ir užvedęs variklį. Tokiu būdu išbėgo kokiu trečdaliu daugiau skysčio nei iki užvedimo.
-
sveiki. vnz pasipyle tepalas is stiprintuvo. dirzai apipilti. skyvelis siek tiek kliba. tai reiskia kad stiprintuvui hana ar cia kita to mazgo beda. ir beto kaip ji nuimti? AR 156 1.9 JTD 99m.
-
nu tai yra zinaciu ar man nuo lempos pradet ardyt nes degantis reikalas?
-
nu tai yra zinaciu ar man nuo lempos pradet ardyt nes degantis reikalas?
ten kur matai kad eina tepaliuskas su nuriebintoju pravalyk-ir uzvesk alfa-tegu kas nors pasukoneja vaira.pamatysi is kur varo. jeigu sakai skyvas klyba tai per ta salnyka uz skyvo kuris yra ir varys (manau taip). restauruok arba naudoto ieskok ;)
-
Sveiki,
Atsitiko nenumatytas dalykas, 156 TS 2.0, vaziauvau ir pasigirdo pokst garsas, sustojes pamaciau kad didele bala po masina. Slangos visos sveikos, aptaskyta viskas keleivio pusej, tiek generatorius ir jo dirzas, taip pat granatu gumos visos slapios. Net neisivaizduoju, ar jau vairo stiprintuvui atejo galas, o gal siurblys numire ar kas nors dar baisiau.....
Gal kas esate su tai susidure? Kur kreiptis ir ka daryti?
-
bet tai niaaaugi taip sunku parašyti kaip auto elgiasi, kaip vairas reaguoja, stabdžiai, variklio temp ir panašiai, nes dabar atrodo kad baloj per balioną pervažiavai.. galų gale skysčio kvapas koks.. :)
-
Sukiojant vaira ziauriai uzia, sunku sukti vaira, vairo skyscio bakelis tuscias, tik uzkurus masina viska isvaro. zodziu vaziavimas su masina yra neimanomas
-
vairo stiprintuvo siurbliukas shaibom nuejo :) faktas kaip blynas
-
Sukiojant vaira ziauriai uzia, sunku sukti vaira, vairo skyscio bakelis tuscias, tik uzkurus masina viska isvaro. zodziu vaziavimas su masina yra neimanomas
turiu siurbli vairo stiprintuvo 868236606
-
Na bus aisku po keliu dienu, laukiu eiles servise :) bo pats kazkaip nenoriu ranku kisti, nes nelabai kertu ten kas ir kaip. "ANTANAI" ok, jei pasitvirtins kad tai siurblio beda butinai skambtelsiu ir sutarsim del detales ;)
-
Sveiki padekit kas esat alfa 156 2.5 99m. vairo stiprintuvo siurbli eme zemin ,gal gali mazdaug papasakoti kaip reikia ji nuimti,nuo ko pradeti,kur dirzus atsileisti ir kur ji pati atsukti,o gal kas turit nuoroda kur butu paveikslelije parodita kai issiardo,dekui visiem............... :loud: :loud:
-
neapsigaukite! Vairo stiprintuvo skystis keičiamas tik atnaujinimo būdu, reikia apie 2litrų sintetinio skysčio, priklauso nuo to kiek visokių šiukšlių sistemoje.
-
Sveiki, kaip pradejau skaityt visiskai susimaisiau. Pagelbekit. Perkant vairo stiprintuva jis buna su tuo siurbliu ar jis atskirai kitur stovi. Kokie VS tinka 2.4jtd 99m 100kw. Ar tik 2,4. Ar galima det ir nuo atnaujinto variklio ar tinka 1,9 gal netgi benzininiu. Kaip supratau siurbliai tinka nuo visu 156 166 kaip minimum. Mano atveju skyvas nuleke todel keiciu, sena gal ateiciai panaudosiu.
-
sveiki. vienu zodziu tokia beda- per vairo stiprintuvo siurbli varo skysti, hidromotas uz restauravima paprase 550 lt. alfa 156 2,4 jtd 100 kW 99 metu. ar tinka siurbliai nuo 1,9 jtd ar tiktu nuo 166 alfos? gal kas turit nauduota parduot? parasykit. masina labai reikalinga o per diena taip vazinejant reikia apie litra skyscio dapilt. dekuj is anksto.
-
Turiu gera siurbli nuo 166-os 2.4 JTD 861254190.
-
Turiu gera siurbli nuo 166-os 2.4 JTD 861254190.
Cia siaip 156 skiltis.. ???
-
Sveiki,
Taigi... Prieš keletą dienų staiga išgirdau, kad pradėjo kažkas stiprokai ūžti po kapotu. Atsidarius kapotą, nelabai supratau iš kur sklinda tas garsas, o po variklio užgesinimo ir užvedimo garsas dingo visai, todėl per daug nesigilinau i reikalą.
Taigi ogi nagi šiandien ryte užvedus variklį pyst vėl tas garsas, tik šį kartą jau gan garsiai jis bliovė ir sukiojant vairą supratau, kad STIPRUOLIS rėkia. Skysčio lygio netikrinau, vairas sukasi nesunkiai, bet garsas jau kaip reikalas... Atvažiavus nuo Fabijoniškių iki darbo (oro uostas) garsas truputį apmažėjo, bet vistiek girdisi.
Priežastys: Siurbliui batai? Siurblio guoliui batai? Kam dar batai?
Veiksmai: Keist visą siurblį? Keist tik guoliuką? ... ???
Ačiū už pastebėjimus.
-
Sveiki,
Taigi... Prieš keletą dienų staiga išgirdau, kad pradėjo kažkas stiprokai ūžti po kapotu. Atsidarius kapotą, nelabai supratau iš kur sklinda tas garsas, o po variklio užgesinimo ir užvedimo garsas dingo visai, todėl per daug nesigilinau i reikalą.
Taigi ogi nagi šiandien ryte užvedus variklį pyst vėl tas garsas, tik šį kartą jau gan garsiai jis bliovė ir sukiojant vairą supratau, kad STIPRUOLIS rėkia. Skysčio lygio netikrinau, vairas sukasi nesunkiai, bet garsas jau kaip reikalas... Atvažiavus nuo Fabijoniškių iki darbo (oro uostas) garsas truputį apmažėjo, bet vistiek girdisi.
Priežastys: Siurbliui batai? Siurblio guoliui batai? Kam dar batai?
Veiksmai: Keist visą siurblį? Keist tik guoliuką? ... ???
Ačiū už pastebėjimus.
Nieko nekainuojantis žingsnis pirmas. Pasitikrint skysčio lygį. Būna kad kaukia jo trūkstant, nors "ant vairo" dar nesijaučia.
-
Nieko nekainuojantis žingsnis pirmas. Pasitikrint skysčio lygį. Būna kad kaukia jo trūkstant, nors "ant vairo" dar nesijaučia.
Nenorėjau kuistis su kostiumu po kapotu iš pat ryto. Gryžus namo reikės keist lemputes, tai ir skysčio pažiūrėsiu ;)
-
vaikštau vaikštau po detaliu katalogus ir staiga šast!!!
Hidrofiltras, vairas... yra ir paveiksliukai šiuo metu negaliu palyst paieškot tokio pas save, bet neatsimenu kad būčiau matęs kažkur po kapotu... Kas ką matė girdėjo? Pasidalinkite žiniomis :)
http://www.edeta.lt/catalogs/index.html?brid=502&mdl=2053&mdf=8811&spid=10362
-
nemanau kad jis gamykliskai numatytas. BET mano manymu tai yra afigenas daigtas. visose normaliose hidraulikos sistemose filtrai stovi. ir as toki tikrai pasistatysiu. Aciu uz naudinga informacija.
ps pas ji vienas minusas - jei skystis pritrauks dregmes ir uzsals filtre ziema..... :) bet tam vaistas - pasikeisti skysti :)
-
sintetis skystis tikrai neuzsals, patikrinta! tik nepilkit pigiu no name skistimeliu! parduotuvese turi katalogus su ivairiomis skysciu charakteristikomis, ten buna nurodyti klampumai prie ivairiu temperaturu, ir neziurekit kad ten IV ar III kartos sintetinis, ziurekit i klampumus prie temperaturu
-
Pradejo leisti vairo kolonele toje vietoje, kur susijungia su vairu (patenka i salona). Ar galima ten TIK ta tarpine (nusipirkti tik ta tarpine kurios reikia, neperkant nereikalingu) pakeisti paprastuoju budu ar belieka keisti kolonele?
P.S Remontkomlekta su daug tarpiniu maciau, bet man jis atrodo per brangus, be to neplanuoju pats visu tu tarpiniu keisti, paprasciau tokiu atveju man pakeisti kolonele i kita, tad pilnos restauracijos nepanuoju :)
-
kaip ir pac atsakiai i savo klausyma :)
o siaip tai ten ne tarpine kokia leidzia, o salnykas (riebokslis)
-
Klausimas buvo ar nera pirkti tik to salniko, kuris leidzia? :)
-
Man irgi atsirado bėdų su vairo stiprintuvu. Jis tiesiog dingo... Penktadieni vakare dapyliau skysčio ir viskas, nustojo veikt. Kai sukioju vairą, matosi, kad varo lauk skystį pro bakelį.
Any ideas?
Šiandien vakare važiuosiu į servisą, kad pažiūrėtų. Įdomu į kokią pinigų sumą orientuotis reikės ;D
-
Man irgi atsirado bėdų su vairo stiprintuvu. Jis tiesiog dingo... Penktadieni vakare dapyliau skysčio ir viskas, nustojo veikt. Kai sukioju vairą, matosi, kad varo lauk skystį pro bakelį.
Any ideas?
Šiandien vakare važiuosiu į servisą, kad pažiūrėtų. Įdomu į kokią pinigų sumą orientuotis reikės ;D
matyt netoki skyssti supylei ir sukresejo... isplaus viska uz 300 ir paleis. :))
kliff o kiek tas remkomplektas kainuoja ir kur?
-
Man irgi atsirado bėdų su vairo stiprintuvu. Jis tiesiog dingo... Penktadieni vakare dapyliau skysčio ir viskas, nustojo veikt. Kai sukioju vairą, matosi, kad varo lauk skystį pro bakelį.
Any ideas?
Šiandien vakare važiuosiu į servisą, kad pažiūrėtų. Įdomu į kokią pinigų sumą orientuotis reikės ;D
matyt netoki skyssti supylei ir sukresejo... isplaus viska uz 300 ir paleis. :))
kliff o kiek tas remkomplektas kainuoja ir kur?
Bet negi gali taip pyst staigiai ir užšalt? Nes aš tik įpyliau jo, pasukiojau vairą ir vsio. Gal pasigavo kažkokią šiukšlę ir užkišo bakelio kanalą...
Išplaut sistemą būtų gerai, nes skystis nelabai gražios spalvos jau...
-
manodalys.lt apie 250-300lt radau. Bet man jo viso nei reikia nei ka, pats as jos nerestauruosiu, o kas restauruotu irgi sunkiai rasiu, o jei ir rasiu, tai kainuos kaip nauja kolonele+bereikalingas vargas (nauja radau uz ~2000lt be nuolaidu norvegijoj, aisku neorginali).
Del skyscio isvarymo per bakeli, man buvo panasi situacija kai pabandziau ipilti kazkokio slamsto, kuris turejo sustabdyti skyscio pratekejima, anot reklamos. Kai pasalo iki -10, uzkurus stiprintuvas pradejo garsiai "kriokti" (lyg sistema butu be skyscio), bakelyje skystis burbuliuoti, as pats nemaciau, nes drauge vairavo, bet veliau radau kiek aptaskyta varikli ir t.t., reiskias jis bande verztis lauk. Toliau masina stovejo, kol atsils, atsilus uzkuriau ir viskas buvo ok, beje skystis su tuo daktaru marmalu vistiek istekejo ;D
-
Užlinko vairo stiprintuvo siurblys.
Gal kas turit pardavimui ir ar žinot nuo kokių dar motorų jis tinka? Ir ar tinka nuo UK Alfų? Nes dažniausiai ardomos tik tokios šrotuose :)
-
Gali pabandyt pasiskambint į "Gerautus" servisą Kaune. Jie iš kažkur vežasi atrestauruotus stiprintuvus, bet atrodo kaip iš gamyklos. Gražiai supakuotas su visais kamštukais ant vamzdelių ir t.t. Aišku kaina jau apie 1000 lietuviškų
-
Gali pabandyt pasiskambint į "Gerautus" servisą Kaune. Jie iš kažkur vežasi atrestauruotus stiprintuvus, bet atrodo kaip iš gamyklos. Gražiai supakuotas su visais kamštukais ant vamzdelių ir t.t. Aišku kaina jau apie 1000 lietuviškų
Ačiū Renco, bet intercars už naują TRW prašo 450 Lt...
-
Na šito nežinojau. Bet kokiu atveju jiem skambintis reiktų, nes kiek tiksliai alfai kainuotų stiprintuvas (kalba ne tik apie siurblį) nežinau. Bet A6 apie 700 lyg kainavo. 2004m BMW 325 kupė apie 1100. Dabar jau net neatsimenu visų niuansų ar ten su visu siurbliu buvo.
-
Na šito nežinojau. Bet kokiu atveju jiem skambintis reiktų, nes kiek tiksliai alfai kainuotų stiprintuvas (kalba ne tik apie siurblį) nežinau. Bet A6 apie 700 lyg kainavo. 2004m BMW 325 kupė apie 1100. Dabar jau net neatsimenu visų niuansų ar ten su visu siurbliu buvo.
Na, man servise sakė, kad linko siurblys, tai siurblį ir keisiu su skysčiu. Jau kaip ir susiradau.
-
Gali pabandyt pasiskambint į "Gerautus" servisą Kaune. Jie iš kažkur vežasi atrestauruotus stiprintuvus, bet atrodo kaip iš gamyklos. Gražiai supakuotas su visais kamštukais ant vamzdelių ir t.t. Aišku kaina jau apie 1000 lietuviškų
Ačiū Renco, bet intercars už naują TRW prašo 450 Lt...
Ziauriai pigiai. Turi tikt nuo uk, variklis tai toj pacioj pusej stovi :)
-
Gali pabandyt pasiskambint į "Gerautus" servisą Kaune. Jie iš kažkur vežasi atrestauruotus stiprintuvus, bet atrodo kaip iš gamyklos. Gražiai supakuotas su visais kamštukais ant vamzdelių ir t.t. Aišku kaina jau apie 1000 lietuviškų
Ačiū Renco, bet intercars už naują TRW prašo 450 Lt...
Ziauriai pigiai. Turi tikt nuo uk, variklis tai toj pacioj pusej stovi :)
Na, aš irgi tikėjausi, kad naujas pakainuos apie 1000 Lt, o čia žiūriu apie 450 Lt. Tik tiek, kad pagal kodą ir kainą jie skiriasi, iš išvaizdos - identiški. Vakar vakare pasiėmiau siurblį, pasirodo jie būna aliuminiai ir špižiniai.
Tikiuosi šiandien jau surinks viską.
-
kliff,
kolonkes restauravimas atsieina apie 500-700LT su remkomplektais ;) jei keist tik ta salnyka manau turetum i kokius 150-200 tilpt- tik su salnykais gali but beda kad negausi ju po viena.
kas liecia siurbli, as savo 155 si rudeni tvarkiau kareiviu gatvej , turejo keisti tik salnykus (leido per skyva) bet pakeite ten kazkokias lekstutes - sumokejau 200 vietoj 170 uz pacio siurblio remonta. Tiesa masina vaziavo gal 10km po to tai sunku ka sakyt dar. pasnekejau su meistreliu sake aliuminiai siurbliai labai lepus skyscio trukumui...
bet manau tikrai geriau nei kad nezinia koki pirkt uz 100-150 kaip pagal skelbimus nori uz devetus..
-
Na, gal... Matysim kaip surinks. Jei vėl užlinks po kelių km - visada galiu grąžinti iš ko pirkau.
-
Sveiki. Pas mane buvo tokia bėda - numovė šlangą ir išbėgo vairo stiprintuvo skystis. Pavažiavau be skysčio apie 5km. Susitvarkiau dabar, užpyliau skysčio. Bet rėkia siurblys. Be to, pasukiojus vairą, bakelyje smarkokai putoja skystis, tai kiek suprantu, yra sistemoje oro. Toks klausimas - per kiek laiko turi nusiorinti sistema? Ar jau siurbliui galas? Be to, supyliau sintetinį skystį, o koks buvo, tai ir nežinau. Gal suvirė?
-
Sveiki. Pas mane buvo tokia bėda - numovė šlangą ir išbėgo vairo stiprintuvo skystis. Pavažiavau be skysčio apie 5km. Susitvarkiau dabar, užpyliau skysčio. Bet rėkia siurblys. Be to, pasukiojus vairą, bakelyje smarkokai putoja skystis, tai kiek suprantu, yra sistemoje oro. Toks klausimas - per kiek laiko turi nusiorinti sistema? Ar jau siurbliui galas? Be to, supyliau sintetinį skystį, o koks buvo, tai ir nežinau. Gal suvirė?
gali būti, kad jau batai tavo siurbliui...
-
Viskas susitvarkė. Važiuojam toliau :masina:
-
Sveiki, turiu tokią bėdą. Kariauju su vairo stiprintuvu, kiek žinoma man pačiai, leidžia per vairo stiprintuvo bakelį. Gal žinot kokia kaina būtų sutvarkyti šį reikalą? Ir kur kokybiškai Vilniuje tai galėtų padaryti? Ačiū :))
-
Kur ten per bakeli leisti gali? Jei per slangos sujungimus, tai chamutus pakeisti arba slanga, jei kiaura. Jei bakelis leidzia, tai bakeli pakeisti. Tokius gedimus turetu kokybiskai sutvarkyti tas, kas juos nustate, darbas labai paprastas. Tik as labai abejoju ar tau per bakeli leidzia, greiciau per kuria nors slanga arba baisiausias variantas - vairo kolonele.
-
taip taip taip, kolonėlė. Sorriux, biški žodį ne tą panaudojau.. :/ ir visai nepaguodė tas žodis "
baisiausia" :/ Nes kad ją pakeisti, ir kaina ir darbo nežmoniškai daug, ir niekas nenori su ta alfa nabage mano prasidėti.. Todėl šaukiu pagalbos šauksmą, ką daryyyyti?? ://
-
taip taip taip, kolonėlė. Sorriux, biški žodį ne tą panaudojau.. :/ ir visai nepaguodė tas žodis "
baisiausia" :/ Nes kad ją pakeisti, ir kaina ir darbo nežmoniškai daug, ir niekas nenori su ta alfa nabage mano prasidėti.. Todėl šaukiu pagalbos šauksmą, ką daryyyyti?? ://
Na, važiuoji tiesiu taikymu pas p. Girių (http://www.alfaservisas.lt/kontaktai.html) ir tvarkaisi ;) Arba pas Vitomos meistrus ir prašai, kad nustatytų ant kiek gilus visas šitas reikalas. Jei pipec vairo kolonėlei - meta lauk seną ir stato kitą, gerą dėvėtą, arba restauruoja esamą. Čia jau reikia žiūrėti kas labiau apsimoka finansiškai ir morališkai ;)
Sėkmės.
-
bandysiu tą ir padaryti, ačiū :smilie:
-
bandysiu tą ir padaryti, ačiū :smilie:
bet pinigeliu pasiimti tai nepamirsk bent kokius 300lt :) pradizi, o ziurek ir 800 gal reikes :)
-
Nuvažiavau, palikau.. kolonėlei mirtis :( 600lt taisymas. Ir tai paskutinis investavimas į ją :D brangi ta egzotika, bet ir parduoti tokią nelabai išeis. Bet nauda bent ta, kad rankos sutvirtėjo, ramenys paaugo :D ačiū, tikiuosi kokybiškai padarys :)))
-
Nuvažiavau, palikau.. kolonėlei mirtis :( 600lt taisymas. Ir tai paskutinis investavimas į ją :D brangi ta egzotika, bet ir parduoti tokią nelabai išeis. Bet nauda bent ta, kad rankos sutvirtėjo, ramenys paaugo :D ačiū, tikiuosi kokybiškai padarys :)))
O koks gedimas konkrečiai nustatytas? Ir pas ką palikai?
-
Nuvažiavau, palikau.. kolonėlei mirtis :( 600lt taisymas. Ir tai paskutinis investavimas į ją :D brangi ta egzotika, bet ir parduoti tokią nelabai išeis. Bet nauda bent ta, kad rankos sutvirtėjo, ramenys paaugo :D ačiū, tikiuosi kokybiškai padarys :)))
O koks gedimas konkrečiai nustatytas? Ir pas ką palikai?
taigis rase kad leidzia. matyt kolonke nuimines perrinkines...
-
teip, kolonėlei psio... :// dės kitą, nes restauracijos kaina kosminė išvis :/ dar aišku sakė, kad tepalą kažkokį ne tokį pyliau, per skystą beroc.. žodžiu, vyrukai tikiuosi nenuvils :)))
-
Keletas naujoko klausimų:
1. Išpilu seną skystį, pripilu Dextron II pravalymui ir irgi išpilu. Pasilieku dar truputį to dextron II, užpilu, tada kiek trūksta supilu pilnai sintetinio Dextron III pilnai sintetinį. Ar galima taip maišyti? Nes kiek skaičiau telpa 1.2l skysčio, o pardavinėja po 1l... Ir turiu niekam nenaudojamą Dextron II 1l.
2. Kur priduoti panaudotus skysčius?
Patikrinau vakar skystį, tai visiškai juodas ir tirštas. Tikėkimės tai ir bus pirežastis dėl ko vairas sunkiai sukiojasi :)
-
Patikrinau vakar skystį, tai visiškai juodas ir tirštas. Tikėkimės tai ir bus pirežastis dėl ko vairas sunkiai sukiojasi :)
Keisk greičiau :) Bo bus kaip man, prasikeikiau su tuo stiprintuvu... Ir dabar vėl kažkoks keistas ūžesys išlindo, atrodo, lyg kondiko/genero/stiprintuvo guolis ūžtų, tik neaišku kuris... Nors stiprintuvo siurblys naujas.
-
Klausimėlis, išimant kolonėlę iš 156 ar būtina "pakabint" varilį t.y. atlaisvint galinę pagalvę ir kilstelt, regis kažkur skaičiau, kad protingai atlaisvinus ir pasukus išsitraukia be jokių variklio "kabinimu" ???
P.S. asmeniškai malonumas kainavo 430Lt su drabais, nes buvo pažeista kairės pusės traukės apsauga, aišku nepastebėta ir ilgainiui išauktas kolomėlės gergždimas sukant virą (pastovus sukant vairą, važiuojant, spaudžiant ta pačia kryptimi)
Kaip aiškino pažeistas kairės pusės kolonėlės "štokas" ir guma (kamšyis) dėl dulkių ir smulkių šiuklių iš po ratų. Nešvarumai ant "štoko" spaudėsi, ir griaužė gumą (kolonėlės "kamščius"
kampuose, kairiame.
Išėmė sutvaarkė ir idėjo atgal, viskas čiki, tik, kad po metukų +/- dabar išlindo vienkartinis "trakšt" sukant vairą stipriau. Kur čia problema, supiltas senas ar netinkamas meistro skystis, o gal problema ne ten kur manau ?
Važiuojant pastoviu greičiu, minant be stipresnių stabdymų, gali vairą sukinėt pilna appmplitude iš dešinės į kairę, tarsi slalome, jokių "trakšt" ???
Gali tokį sutraškėjimą sukant vairą, kartoju "vienkartinį", ar važiuojant atbulomis ( atvžiavai, sustoji ir važiuojant atbula iškart sukat vaira, arba stipriai pristabdžius ir užmynus sukant stipriia vairą) pasigirsta lengvas "trakšt". Ta prasme, pvz prieš sankryža (90* kampas) pristabdžius ir dar neišvažiavus iš posukio neišsilyginus, jau minu tapkę visdar sukant vairą)
Ar gali kažką panašaus suketi stabilizatorius ir jo komponentai (stabiliatorių taukės, pats stabilizatorius (nusitrynęs ties tvirtinimais t.y. sailentais, jo sailentai) patčios kolonėlės tvirtinimai (regis kažkuom panauu į sailentų/chamutų derinį) apatinės šakės, traukių atngaliai ?
Pakaba tikrinta N kartų - problemų nerasta (tiek TUV'e ant vibratoriaus, tiek pas žmones/servisus, kurie kaip nuluptą žino 156/147/gt bei 166'as, lomziku gyvai)
Baigiu išeit iš proto, dėl to negarsaus vienartinio trakšt :angry:
Skystis vairo keistas kelis kart jau, Liquid Moly (nepamenu skaičiukų, bet pagal rekomenduojamą gamintojo) + vėl keisiu, bent bus prasivale ir švaru :D . Pačios vairo trukės irgi naujos, V.Š. naujos TRW, keistos kažkdu ir apatinės, bet tikrai ne į TRW, regis prieš ~10k km.
Galvojau. gal visgi čia "granatos" jau traška, bet užsuktais ratais saules piešiant, nesvarbu 1/2 pavara ar atbuline visiška tyla.
Gal kas turi minčių ? :o
Nes tas "trakšt" neprogresuoja, arba tip lėtai, kad nepastebiu, tai pačią kolonkę kaip ir atmetu ( nes teko susidurt, kaip aprašyta auksčiau) tai labai greit progresuoja, kai problema kolonkej (viduj). Kolkas negirdėjau nei iš vieno meistro kažko įdomesnio rimtesnio ar tikresnio, apart lupt kolonkę ir tada žiūrėsim (žiūrės, suprask, dėdė garažę restauratorių). Man tai kažkaip ne prie širdies ;D
-
Pasikeičiau skystį, minimaliai pagerėjo. Kokie tolimesni siūlymai?
-
pro niekur nera skyscio nutekejimo? kolonele tvarkinga? kitas pigiausias zingsnis - siurblys :)
-
Neleidžia niekur, nėra pašalinių garsų. Kokia to siurblio kaina orientacinė?
-
Neleidžia niekur, nėra pašalinių garsų. Kokia to siurblio kaina orientacinė?
~400 Lt už TRW naują. Kasper man "kažkokį" rado Šiauliuose berods, jei neklystu ~250 Lt.
-
Gal reiks pabandyt išsiardyti tą varikliuką... Nes nelabai suprantu kaip jis gali blogai veikti. Jis arba veikia, arba neveikia. Gal užsikišęs.
Einu eLearn'ą pastudijuot.
-
Neleidžia niekur, nėra pašalinių garsų. Kokia to siurblio kaina orientacinė?
Naudoto apie 150 Lt. Pačiam buvo tokia problema prieš kelias savaites. Pakeitė Spydas siurblį - problema dingo ir vėl važiuoju su stiprintuvu, nes prieš tai ūžė, kratėsi, pūtė skystį per viršų ir dar nei kiek nedirbo. 8)
-
Turiu gera siurbli, kreipkis ;)
-
Turiu gera siurbli, kreipkis ;)
Kiek tu už jį norėsi? Reiks man kada užlėkti, pasirankioti ir kitų smulkmenų :)
-
Kaip ir minejo kazkas panasaus jai dar ka imsi pasiderinsim ;)
-
siulyciau nuvezt ta siurbli pas tuos kastvarko ir paziures.
man leido tepala per skyva tai nuveziau restauruot, turejo kainuot lyg 170 bet pakeite dar ir diskus viduj kur tepala stumia, sumokejau lyg 200 ir metai garantija.
tai ziurek ar apsimoka pirkt ta sena..
-
Neskubėsiu aš su pirkimais dar. Tiesiog ieškausi variantų.
-
Cia 2.4 jtd siurbli pardavinejat?
-
Daug vargo pakeisti vairo stiprintuvo siurblį? Maniškis jokių garsų neleidžia, tačiau labai jau sunkiai vairas sukasi. Vos tik užvedus kokias porą minučių kiek lengviau sukiojasi, bet tikrai ne taip, kaip turėtų. Skystis pakeistas, minimaliai tam kartui kažkiek padėjo. Niekur nedingsta.
-
Daug vargo pakeisti vairo stiprintuvo siurblį? Maniškis jokių garsų neleidžia, tačiau labai jau sunkiai vairas sukasi. Vos tik užvedus kokias porą minučių kiek lengviau sukiojasi, bet tikrai ne taip, kaip turėtų. Skystis pakeistas, minimaliai tam kartui kažkiek padėjo. Niekur nedingsta.
Labai nemažai. Stepas su Spydu kažkada labai ilgai prie jo knisosi kol ištraukė.
Pradžiai bandyk dar skysčio įpilti. Pas mane jau kai nusibaiginėjo, tai pradėjo sunkiau vairas sukiotis ir garsus leisti, kol galiausiai visai nuduso bevažiuojant į servisą. 8)
-
Bandžiau, nepadėjo. Nuo pirkimo jis sunkokai sukasi. O garsų jokių neleidžia... Kokia orientacinė tokio darbo kaina?
-
Bandžiau, nepadėjo. Nuo pirkimo jis sunkokai sukasi. O garsų jokių neleidžia... Kokia orientacinė tokio darbo kaina?
Dėl kainų - tikrai nepasakysiu. Pirmiausiai dėl to, kad tai buvo gan seniai ir nelabai pamenu, o dar ir dėl to, kad kaina saviems yra kitokia, nei kitiems. Todėl nenoriu dezinformuoti. Žinau tik, kad naujo siurblio kaina yra apie 300 Lt, o naudoto apie 150 Lt. Antrą kartą naudoto nebedėčiau ir tikrai nesiūlau niekam to daryti - dėkit naują, nes naudotas gali nusprogti labai greitai. Man pakeistas buvo metų sausio mėnesį, o birželį vėl pradėjo pamažu kaukti ir kaukia iki dabar kai užvedu variklį. Žiemos pradžioje keisiu jį vėl ryškiai. 8)
-
Perlenkei man rodos su naudotų kaina.
-
Perlenkei man rodos su naudotų kaina.
Radai pigiau? Puiku! 8)
-
Gal girdėjai apie šitų siurblių restauravimą? Kažkurioj temoj buvo išsirutuliojus kalba apie tai.
-
Gal girdėjai apie šitų siurblių restauravimą? Kažkurioj temoj buvo išsirutuliojus kalba apie tai.
Neverta. Geriau naują dėti. 8)
-
Man Kasper kažkokį siurblį berods už 200 Lt surado. Naujas, tiko, veikė. Dėvėtus keičiau tris. Visi per savaitę linkdavo. Pakeitimas, kaip supratau ne pats maloniausias, bet chebra susitvarkė gan greit.
-
Esnyper, jei reikes deveto-zinai kur kreiptis ;) Pakeitimas nera malonus, bet pasikeist tikrai imanoma. Reikia nusiimti generatoriu :smilie:
-
Laba vakara visiem. Ora pablogejo ir alfa sugedo. Sian atsisedau i masina ir ziuriu kad neveikia vairo stiprintuvas. Paskutini karta viskas buvo tvarkoje, suvazinejau kur reikejo, pastaciau masina viskas veike, sian visiska nesamone is oro... Sykscio kiek ziurejau dar lyg ir yra, nemaciau tamsumoj tiksliai, dirzelio nenumete. Patarkit kur iskart galima butu ieskot bedos? :)
-
Laba vakara visiem. Ora pablogejo ir alfa sugedo. Sian atsisedau i masina ir ziuriu kad neveikia vairo stiprintuvas. Paskutini karta viskas buvo tvarkoje, suvazinejau kur reikejo, pastaciau masina viskas veike, sian visiska nesamone is oro... Sykscio kiek ziurejau dar lyg ir yra, nemaciau tamsumoj tiksliai, dirzelio nenumete. Patarkit kur iskart galima butu ieskot bedos? :)
Skyscio yra, dirzas vietoj, tai bus vairo stiprintuvo siurblys greiciausiai..
-
kokios siurbliu kainos? nauju, padevetu? ir koki labiau apsimoka statyt? :)
-
kokios siurbliu kainos? nauju, padevetu? ir koki labiau apsimoka statyt? :)
Naują ir tik naują. Kaina apie 250-300 Lt. 8)
-
sorry zmones, suklaidinau. syscio nera, sian diena paziurejau, visiskai tuscia. daugiau negalo nieko paziuret, gal kur slangele truko, ar nusimove. o gal kitu priezasciu gali buti del ko jis dingo? :)
-
Tai jei pats nieko paziuret negali, gal i servisa vaziuok, o ne forume rasinek;)
-
tiesiog dbr neturiu galimybes paziuret. galesiu tik savaitgali, del to ir klausiu nuo ko reikes pradet ziuret. o tokiu gudruoliu kaip tu komentarai nereikalingi. aciu uz demesi
-
tiesiog dbr neturiu galimybes paziuret. galesiu tik savaitgali, del to ir klausiu nuo ko reikes pradet ziuret. o tokiu gudruoliu kaip tu komentarai nereikalingi. aciu uz demesi
Skysčio pirmiausiai susipilk ir žiūrėk kas vyksta (Dextron, litro kaina apie 25 Lt Tanagroj). Jei toliau dingsta, tai bus kažkur skylė, pro kurią jis išbėga. O šiaip, tai Techno teisingai pasakė, dėl važiavimo į servisą. Nelabai ten ką pamatysi iš viršaus, nes vairo stiprintuvo sistema randasi labiau apatinėj variklio skyriaus dalyje prie salono ir variklio pertvaros. 8)
-
savaitgali galesiu normaliai palyst ir paziuret, o dbr neturiu laiko ir salygu. Dq uz patarima ir info pipai
-
1.9 85kw. Skyscio pilnas bakelis, uzkurus, sukant vaira retkarciais girdisi garsas, lyg butu skyscio trukumas, bet stiprintuvas dar nekaukia visa gerkle, garsas gan silpnas. Pavaziavus apie 200m, garsas padideja, bakelyje skystis buna visas suburbuliaves (lygiai taip pat, kaip pas 159/Brera su tais nekokybiskais bakeliais). Kai masina pastovi ilgiau, skystis vel buna grazus.
Problemos:
1. Netinkamas stiprintuvo skystis?
2. Stiprintuvo siublys nusidevejes ir reikalauja naujo?
3. Blogas stiprintuvo bakelis, ir reikia ji keisti, kaip buvo pas 159, bet man neteke girdeti, kad si problema pasitaikytu pas 156/147? Gal tiesiog per dangteli gaudomas oras, ar gali taip buti?
4. Kur nors kiaura slanga ir gaudomas oras i sistema? Nors tada ar neturetu buti skyscio nuotekis?
Nesinori keisti visko is eiles, tad nuo ko geriausia pradeti problemos paiesku?
-
O gal lievas ir sutirštėjęs skystis ,kurio siurblys nespėja varinėt?
-
O gal lievas ir sutirštėjęs skystis ,kurio siurblys nespėja varinėt?
manau 2 arba 4... tik ne kiaura slanga bet per sujungima kazkur biski sriubcioja..
-
ten slėgis pakankamas,kad per mažą skylutę išpūstų viską nafik ir tikrai oro nesiurbčios, nes ten ne vakumas ,o slėgis. Pas mane praeitą savaitę buvo skylutė tai viską migom išpučia, keičiau šlangą prakiurusią.
-
karoce, tegu varo i serviza ir bus aisku velniop cia speliot. varijatu pakankamai.
-
Pasirodo skystis pilnai pakeistas pries keleta tukstanciu km servise.
-
Greiciausiai bus siurblys. Siukiojant vaira siandien jis striginejo, pasipyle dumai, panasu, kad is tos vietos, kur stovi sirublys/generatorius.
-
Kas susidure su siurbliais bent vizualiai ziurint ar jie skirtingi? Pagal kazkokiam saite prekyboj rasta Mapco, visi siurbliai 147/156/GT 1.9/2.4/2.0/1.6/1.8 vienodi (+Doblo/Lybra), tiesa ar melas?
-
Pranešk už kiek susisukai, manęs irgi laukia šios dalies keitimas :(
-
Visi vienodi. Skiriasi siek tiek Lancia Thesis.
-
Pas mane berods Mapco naujas buvo pastatytas. Kiek žinau, tai jie pigiausi rinkoje.
-
Kiek palikai uz nauja? Ir kur gavai, kiek ziurinejausi, nelabai kas ju nauju siulo Lietuvoj.
-
Kiek palikai uz nauja? Ir kur gavai, kiek ziurinejausi, nelabai kas ju nauju siulo Lietuvoj.
Kasper kažkokiu būdu man jį berods Šiauliuose rado, per Intercars'us. Kaina, jei gerai pamenu naujo buvo apie 200 litų, gal net mažiau. Berods su pakeitimu ir skysčiu 220 Lt tik išėjo.
-
Gerai butu suzinot ir man kur dabar gaut normalu nauja siurbli, nes ir pas mane ta pati beda po salciu islindo. Keiciau genero tempejus ir pastebejau, kad siurblys leidzia tarp skivo ir korpuso greiciausiai bus salnikui amen. Taigi zzmones gerieji kas turi, kur galima gaut ir kokios kainos. Duokit zinot jeigu zinot ::) . Dekui i prieki :)
-
Sveiki, planuoju keisti stiprintuvo siurblį. Gal kas esat keitę ir galit patart kaip lengviau jį pakeist? Tik ką nusipirkau alfa 156 2l TS 114kw ir reikia jai jį pakeist, tai nenoriu bereikalo vargt sukiojant nereikalingas vietas
-
Gerai butu ir man tai suzinot ::) Bet jauciu niekas neskelbs savo darbo paslapciu ;D
-
Sveiki, nutiko beda vaziuojant atsirado garsas lyg butu atplyses generatoriaus dirzelis ir trankosi i masinos korpusa, gerokai pagazavus garsas dingo, bet kartu dingo ir vairo stiprintuvas, skystis bakelyje yra. Kas galetu buti? Beja generatoriais dirzas sveikas neatplyses.
-
Nėra žinančių kaip pakeist vairo stiprintuvo siurblį?
-
Nėra žinančių kaip pakeist vairo stiprintuvo siurblį?
Aš tik prisimenu, kad kai Stepas keitė maniškei vairo stiprintuvo siurblį, tai į pagalbą dar ir Spydą pasikvietęs buvo. Kankinosi jie ten abu, nes priėjimas labai prastas.
Parašyk Steponui į PM, gal kuo padės. 8)
-
Siandien planavau pasikeisti siurbli 147 1.9. Apsiardziau ir kai pamanciau, kas laukia toliau isvaziavau namo. Priejimo beveik jokio. Vien jo dirza nuimti yra reikalu, rankos nera kur uzkisti. Siurbli pati atsukti gal ir nesunku, bet kaip ji istraukti, kai vos raktelis varztams atsukti ten telpa. Gerai, kad tuo paciu ir dirza keisiu, bus vienas ardymas, nes nuardyti reikia tiek kiek dirzui tik kiek daugiau. Su ts viskas paprasciau, bent pas 1.6, ten jis gan aukstai stovi, o jtd kaip ts generatorius, itariu, kad ji istraukti reikes per apacia. Pirmadieni laukia konsultacija su mechaniku.
-
Siurbli pakeitus, skyscio putojimas baigesi, bet islindo kita problema. Lasa skystis mazdaug ant stabilizatoriaus-apatines svirties, siurblio puseje. Slanga is siublio kiek matosi sausa, siublys sausas, kolonele lyg irgi sausa (nebent skystis is jos gali teketi mazdaug per viduri traukes apsaugines gumos). Siek tiek matosi apsitepalave kazkuris is vamzdeliu jungianciu skyscio ausintuva. Mechanikas atejes, per daug nesidaires ir negalvojes pasake, kad tikrai jie kalti (dazna problema pas 147/gt).
Kaip sprendziat sia problema, ar ten galima mauti kazkokia paprasta slanga ispjovus ta vieta su skyle, ar buna kazkur pirkti spec vamzdeliu, dar kokie nors variantai? Orientacine ju kaina fiatdalys lt 1000lt, nelabai viliojantis pasiulymas. Vamzdeliai pazymeti 12nr nuotraukoje.
-
ten spaudimo nera, dek sujungima is slangos, uzspausk chomutais ir viskas.
-
Dekui, buvo panasi mintis, bet klausimas buvo kaip ten su spaudimu, jei jo nera, tada viskas paprasta.