Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Menace 2010-12-18 14:43
-
Sveiki!
as cia forume naujas, bet prisiskaites tikrai daug :) beda tame, kad nerandu atsakymo tai susinervinau ir sakau reikia imt ir klaust :D
o mano AR istorija tokia:
pirkau pries pusantru metu (99m, 1.9JTD) praeitas savininkas dave dar popieriukus kokie darbai buvo daryti 2008.10: 1) Pakeisti purkstukai 2) Pakeistas borto kompiuteris ir dar karta pakeisti purkstukai (priezastis - sunkiai kuriasi). Ar darbai dave kokia nauda ar nedave - neaisku. Masiniuka nusipirkau as 2009 vasara. Iskart teko pakeist 3) kurio siurbli. Pavazinejau iki ziemos, sunkiai kuriasi kai daugiau sala. 4) nauja akuma idejau (varta 74Ah). Tas pats - starteri kokia 20-40 eiliu prasuka kol uzkuria. 5) dar ir termostata pakeiciau. Tada ziema mazai vazinejau, Alfa pastaciau i kampa ir isvariau i uzsieni. Dabar 2010 ziema vel tas pats. 6) Neseniai paksti visi filtrai ir tepalai. Tas pats. Pries kelias dienas Alfaservise 7) Pakeisti dirzai (jei idomu kaina to malonumo 1100lt). Padare pilna diagnostika, rado, kad oro srauto matuokle neveike ir buvo visai atjungta. 8) Pakeite oro srauto matuokle, sake bus dabar gerai, kursis normaliai. Nei velnio, ta pats. Pakaitinimo zvakes manau primiausiai turejo paziuret, nes is pradziu sake, kad del to gali nesikurt.
Fantazija baigiasi, gal isivaizduojat kas galetu but? :(
-
tai žvakes tikrinai ar ne,po galais?toks vaizdas,kad viskas daryta tik ne tai kas reikia.Kad dyzelis vestųsi per šaltį reikia:gero akumuliatoriaus,gerų pakaitinimo žvakių,švarios kuro sistemos(bakas ,filtrai),žieminio dyzelino,ir,svarbiausia,kad būtų normali kompresija variklio.jau apie tai turbūt prirašyta milijonus kartų.
jei nekeitei žvakių metus ar daugiau gali drąsiai varyt į parduotuvę ir jamti :),ir kompresiją pasitikrint ne pro šalį.
-
zvakes, zvakiu pakaitinimo rele, kuro slegio magnetas, rpm'as, ir kompresija manau tavo vieninteliai imanomi problemu zidiniai... kuris is ju tikrai yra problemos sukelejasž, reiktu rasti paciam
-
zvakiu pats netikrinau, servise turejo paziuret, bet itariu net neziurejo, pakeisiu ir tas del visa ko. O kokias patartumet pirkt? Maciau galima taupyt ant Magneti Marelli, dar buna Bosch ar ir kokias kitokias verta ziuret?
Del reles abejoju, per diagnostika butu pamate, o zvakiu kaitinimo lempute nieko nesinalizuoja - 3sek padega ir tiek ???
-
zvakiu pats netikrinau, servise turejo paziuret, bet itariu net neziurejo, pakeisiu ir tas del visa ko. O kokias patartumet pirkt? Maciau galima taupyt ant Magneti Marelli, dar buna Bosch ar ir kokias kitokias verta ziuret?
Del reles abejoju, per diagnostika butu pamate, o zvakiu kaitinimo lempute nieko nesinalizuoja - 3sek padega ir tiek ???
Zvakes ir taip gali patikrinti, nebutina iskart pirkt naujas. Labai gali buti nepakankama kompresija. Bet visi isvardyti gedimai irgi gali itakoti sunku uzvedima saltyje.
-
:o su kompresija negasdinkit, siaip graziai dirba ir trauka gera. Tikiuosi zvakes bus ::)
-
pas mane ir sunkokai uzsiveda,diagnostika dare,kompresija gera,rele gera,pakeite viena zvake.pakaitinimo zvakiu lempute dega gal 4sek..vedasi is kokiu 15 prasukimu.akumas naujas.seip kai dare diagnostika sake kad kazkas su oro padavimu negerai,100 % oro paduoda.kaip cia turi buti nezn..
-
oro padavimas kurimuisi ytakos neturi, nu nebent pas tave isiurbimo kolektorius su skuduru uzkistas
-
Pas mane tikrai zvake bloga bent viena, nes po uzvedimo spirale mirksi. Bet taip jau 3 metai ir del masinos uzvedimo neturiu problemu nei ziema nei vasara. Zadejau keist, bet kazkaip kai netrukdo, tai ir nesuku plauciu del to. Su tokiu defektu ir pirkau.
-
2009 nusipirkau 2001 metų Alfa 156 1.9 JTD (6'000 Lt)
... nieko nedariau. Iki -12 laipsnių šalčio viskas ok. Kai mažiau vedasi sunkiai. Bet suradau išeitį... jei žinau, kad bus šalčiau, išsiimu akumą ir nešuosi namo. Ryte įsidedu... iš pusės apsisukimo.. :)
1.) pravažiavusi 200'000 diržai nekeisti, nekeista niekas
2.) termostatas neveikia (bet iki 50 užkaista
3.) akumas senas
4.) dyzelio ryja 5-6 mieste apie 4,5 už miesto
prieš tai važinėjau su 2005 subaru legacy (krizė) .. bet Alfa pranoko viską .. nieko nedarai ir važiuoja! :)
-
;D ;D keista girdet :smilie: dziaukis kol vaziuoja, paskui tiesiai i metalo lauza ;)
uz 6000 tokiu metu galima nusipirkti tik lavona ;)
-
2009 nusipirkau 2001 metų Alfa 156 1.9 JTD (6'000 Lt)
... nieko nedariau. Iki -12 laipsnių šalčio viskas ok. Kai mažiau vedasi sunkiai. Bet suradau išeitį... jei žinau, kad bus šalčiau, išsiimu akumą ir nešuosi namo. Ryte įsidedu... iš pusės apsisukimo.. :)
1.) pravažiavusi 200'000 diržai nekeisti, nekeista niekas
2.) termostatas neveikia (bet iki 50 užkaista
3.) akumas senas
4.) dyzelio ryja 5-6 mieste apie 4,5 už miesto
prieš tai važinėjau su 2005 subaru legacy (krizė) .. bet Alfa pranoko viską .. nieko nedarai ir važiuoja! :)
keista jei kuro mieste 5-6ltr. ir termostatas neveikia ;D
-
joooo, 4,5 neitiketina riba, nebent uzvestu varikliu kas nors trauktu ;D ;D ;D kazkada vaziavau link panevezio praktiskai 90 nespaudziant ir be didesniu greicio svyravimu, ten tiesus kelias is kauno visur beveik, tai mano skaiciavimais suvalge apie 5,5. siaip trasoj skaiciuoju 6-7, ziema mieste manau kaip min 7-8 valgo :smilie: tad stebuklas tavo alfute, gerbk ir mylek uz tokias sanaudas ;D ;D ;D ;D
-
joooo, 4,5 neitiketina riba, nebent uzvestu varikliu kas nors trauktu ;D ;D ;D kazkada vaziavau link panevezio praktiskai 90 nespaudziant ir be didesniu greicio svyravimu, ten tiesus kelias is kauno visur beveik, tai mano skaiciavimais suvalge apie 5,5. siaip trasoj skaiciuoju 6-7, ziema mieste manau kaip min 7-8 valgo :smilie: tad stebuklas tavo alfute, gerbk ir mylek uz tokias sanaudas ;D ;D ;D ;D
Nu nemažai tau gaunas, pas mane užmiestyje apie 5 gaunas, o šiuo metu bendros (nuvažiavus 4000km) lygiai 6. Gyvenu Vilniuje, taip kad kamščiuose tenka pastovėti.
Manau ar tai 147, ar 156 didelės įtakos neturėtų būti.
-
na as taip pat vilniuje, dazniausiai nevaziuoju penso rezimu, bet betkokiu atveju prie -15 6lman naiviai skamba ;D
-
2009 nusipirkau 2001 metų Alfa 156 1.9 JTD (6'000 Lt)
... nieko nedariau. Iki -12 laipsnių šalčio viskas ok. Kai mažiau vedasi sunkiai. Bet suradau išeitį... jei žinau, kad bus šalčiau, išsiimu akumą ir nešuosi namo. Ryte įsidedu... iš pusės apsisukimo.. :)
1.) pravažiavusi 200'000 diržai nekeisti, nekeista niekas
2.) termostatas neveikia (bet iki 50 užkaista
3.) akumas senas
4.) dyzelio ryja 5-6 mieste apie 4,5 už miesto
prieš tai važinėjau su 2005 subaru legacy (krizė) .. bet Alfa pranoko viską .. nieko nedarai ir važiuoja! :)
nejuokauk taip, pasikeisk ka reikia, nes paskui bus kad bloga masina pasidarys ;D
-
2009 nusipirkau 2001 metų Alfa 156 1.9 JTD (6'000 Lt)
... nieko nedariau. Iki -12 laipsnių šalčio viskas ok. Kai mažiau vedasi sunkiai. Bet suradau išeitį... jei žinau, kad bus šalčiau, išsiimu akumą ir nešuosi namo. Ryte įsidedu... iš pusės apsisukimo.. :)
1.) pravažiavusi 200'000 diržai nekeisti, nekeista niekas
2.) termostatas neveikia (bet iki 50 užkaista
3.) akumas senas
4.) dyzelio ryja 5-6 mieste apie 4,5 už miesto
prieš tai važinėjau su 2005 subaru legacy (krizė) .. bet Alfa pranoko viską .. nieko nedarai ir važiuoja! :)
ne visas reikia pinigais kimšt, kad mylėtų :D va, pasirodo, būna, kad ir paglostyt užtenka.
O aš irgi praeitą žiemą matavau kuro sąnaudas. Trijų mėnesių bėgyje sužiūrėjau kiek iš viso užpyliau ir kiek km pravažiavau. Per mėnesį ~300km mieste + 400-800km užmiestyje. Vidutinės sąnaudos gavosi 8l! Nemažai galvojau, tik db mąstau gal dėl atjungtos oro srauto matuoklės tiek buvo :-\
Ir dar kas patys keitėsi žvakes? Bandžiau paknibinėt šiandien - atlaisvinau kuro filtrą, vairo stiprintuvo skysčio bakelį paleidau, susiruošiau viską, pasidariau vietos, bet net laidukų nuo žvakių nesugebėjau nuimt :D susinervijau, 5mm galvutė per maža, 6mm - per didelė tai kiap gyvent? :D
ir gal kas parašytų kaip keičiat ketivrtą žvakę? ten priėjimas belekoks :o
-
Tu pirmiausia pasitikrink ar nors viena zvake numirus. :smilie:
-
visu pirma perdaug nusiardei, o galvute tai 5.5 ;D
-
visu pirma perdaug nusiardei, o galvute tai 5.5 ;D
pasirodo nei 5, nei 6, nei 5.5, o 7 buvo :D bet nieko, kontaktus nuemiau, priejau prie zvakiu ir besukdamas pacia pirma zvake galvute sulauzyt sugebejau :D pasikeikiau, sumeciau viska atgal ir i servisa. 60lt, pakeistos trys zvakes is keturiu. Ketvirtos sriegis prasisuka, bet fignia, tegul buna kaip yr. Reik manyt db viskas bus gerai :)
-
prie progos vaziuoju kompresija ziuret :( zvakes nieko neissprende
-
pranesk kai suzinosi problema, nes pas mane 2.4 jtd taip salta nesikuria, pakeistos zvakes akumas naujas, diagnostika nieko blogo nerode
-
pranesk kai suzinosi problema, nes pas mane 2.4 jtd taip salta nesikuria, pakeistos zvakes akumas naujas, diagnostika nieko blogo nerode
greiciausiai tik vasara ziuresiu arba apskritai tik kita ziema, nes tuoj islekiu i uzsieni. Tai gal tu kompresija pasitikrink ir pranesk kas ir kaip :)
-
katik buvau pas meistrus, patikrino zvakes, rele , tada nuvaziavau pas viena meistra diagnoztika dar syki pasidariau, purkstukai veikia labai gerai, slegis viskas gerai, zodziu prie nieko neimanoma prikbti, tai jis sako bandyti ziureti starteri, kompresijos nematavau dar bet nenoriu tiketi kad ji bus prasta, o del starterio tai dabar kaip ir galvoju kad gal jis ir gali buti kaltas, nu reliai is po nakties per salti jis leciau atrodo suka, tai bandysiu keisti starteri. gal kas suprantantis gali pasakyti ar realiai gali buti kad starteris silpnai suka salta varykli?
P.S akumuliatorius naujas,amperazas jo kaip priklauso.
-
katik buvau pas meistrus, patikrino zvakes, rele , tada nuvaziavau pas viena meistra diagnoztika dar syki pasidariau, purkstukai veikia labai gerai, slegis viskas gerai, zodziu prie nieko neimanoma prikbti, tai jis sako bandyti ziureti starteri, kompresijos nematavau dar bet nenoriu tiketi kad ji bus prasta, o del starterio tai dabar kaip ir galvoju kad gal jis ir gali buti kaltas, nu reliai is po nakties per salti jis leciau atrodo suka, tai bandysiu keisti starteri. gal kas suprantantis gali pasakyti ar realiai gali buti kad starteris silpnai suka salta varykli?
P.S akumuliatorius naujas,amperazas jo kaip priklauso.
Taip, gali, dyzeliui uzkurt, skirtingai nei benzinui reikia gero sukimo momento. Jei benzina gali uzkurt su paskutiniu akumo atodusiu, tai dyzelio neuzkursi. Taip yra, bet nustatyti ar pakankamai suka starteris tikrai sunku. Be to logiska, kad salta tepala sunkiau prasukt, tai sunkiau ir suka. As ta irgi pastebiu pas save, bet visvien uzsikuria nesunkiai.
-
Sveiki. Pasalus smarkiau nei -15, alfa iskrecia toki cirka - kelis kartus pakaitinu zvakes pries vesdamas, isjunges pecius visus, tai ji man uzsiveda ir po nepilnos sekundes uzgesta. Ir po to sunkiai suka, bet kuriasi. Variklis 2.4 JTD, akumuliatorius beveik naujas, krovimas kaip ir priklauso. Kas cia gali but?
-
mano alfute 2,4JTD irgi sunkiai kuresi,tikrinau zvakes,rele,purkstukus,siurbli,kompresija ir t.t.diagnostika rodo kad viskas tvarkoj.bedos baigesi pakeitus kuro slegio reguliatoriu.kaip ranka nueme :D
-
katik buvau pas meistrus, patikrino zvakes, rele , tada nuvaziavau pas viena meistra diagnoztika dar syki pasidariau, purkstukai veikia labai gerai, slegis viskas gerai, zodziu prie nieko neimanoma prikbti, tai jis sako bandyti ziureti starteri, kompresijos nematavau dar bet nenoriu tiketi kad ji bus prasta, o del starterio tai dabar kaip ir galvoju kad gal jis ir gali buti kaltas, nu reliai is po nakties per salti jis leciau atrodo suka, tai bandysiu keisti starteri. gal kas suprantantis gali pasakyti ar realiai gali buti kad starteris silpnai suka salta varykli?
P.S akumuliatorius naujas,amperazas jo kaip priklauso.
kur tikrinai zvakes ir diagnostika darei, ir kiek viskas kainavo, nes pas mane ir mirksi pakaitinimo lempute, bet kol kas dar uzsivedu nors kai salciau reik ilgiau pasukt.
-
mano alfute 2,4JTD irgi sunkiai kuresi,tikrinau zvakes,rele,purkstukus,siurbli,kompresija ir t.t.diagnostika rodo kad viskas tvarkoj.bedos baigesi pakeitus kuro slegio reguliatoriu.kaip ranka nueme :D
o tai kai dare diagnostika nemate kuro slegio reguliatoriaus,siaip mato parametrus?mano slegio visi parametrai irgi geri,nebent gal saltai kas nors bet nesitiki
-
kai dare diagnostika slegiai rode gerai,tas reguliatorius kai mirsta tai visai nesiveda,buna kitiems reguliatoriam ant galo filtras kai uzsikisa simptomai panasus,pas mane to filro nebuvo.jis dirba bet kurimo momentu truputi susimuliuoija ir gerokai reikia pasukt,kartais prisireikia buksyro.uz visas diagnostikas sukisau apie 400lt.ir naudos nebuvo.jokio konkretumo tiksliai nieko nepasako,gal siurblys gal purkstukai gal gal pagal juos keisk viska turetu padet :D jei pakaitinimas blyksi uzvedus bent viena zvake tikrai mirus
-
Niu nezinau nezinau. Kiek teko susidurti, tai jei slegis buna per mazas, paprastai tai atsispindi klaidu istorijoje, na nebent nepasiekia kritiniu ribu.
-
sv norejau paklaust kiek laiko turi kaisti pakaitinimo zvakes
-
Priklauso nuo temperatūros lauke
pvz -24
http://www.youtube.com/watch?v=Bwy5UIjzklc&feature=g-crec-u