Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 33, 75, 145/146, 155, 164 => Alfa Romeo 155 => Temą pradėjo: Mantas551 2010-12-11 10:40
-
Nu uzvedziau tema ne todel kad labai butu aktuali man bet noriu atgaivint foruma taigi... Esu jaunas turbut durnas :D turiu alfa 155 2.5td svajone, dziaugiuosi pirkiniu neturiu sau vietos bet ta dziaugsma malsina kelios problemos, kaip jau esu minijes kad turejau problemu su sankaba, vaziuojant vilniuj y kalniuka man ji tiesiog pranyko, kadangi ji hidrauline ir pnsiai nieko vietoj padaryt nebuwo galima, kaskaip nutempaiu pas meistra prigasdino kad reikes wisa sankaba keist (800lt- kaip minejau as jaunas...) taigi issigandau po savaites pasake kad tik sankabos guoliukas nu tai atrodo wiskas tvarkoj patvarke masina ledas bet po savaites pradejo dinkt sankabos laisvoji dalis nu nemoku pasakyt pradejo dinkt dinkt ir pranyko wisai kitaip sakant neatsoka dabar sankaba iki galo pasidare kieta, kas galetu buti ? labai nepergtyvenau ispradziu nes begiai puikiai musesi poto pradejo ir begiai nesimust normaliai tai aciu diewuj kad ziema tai as ja taip ir pastaciau dabar laukiu pavasario ir tvarkysiu gal galit is kart pasakyt nuo ko pradet kur cia problema? aciu uz protingus atsakymus y nekvalifikuota ir padrika klausyma ;D
-
;D nu va, dar vienas alfistas uzgime :du: tiesa sakant as labai panasiai pradejau savo karjera alfaklube, irgi buvau jaunas ir durnas (gal but nuo tada niekas ir nepasikeite ;D ) tik mano problemos buvo biski stambesnio kalibro. Tiksliai nesupratau is aprasymo, kas ten nutiko su tavo sankaba, bet turiu keleta variantu. Pasiziurek, ar stabdziu skyscio norma, ar gal pradinges kazkur?
-
Aistringas alfistas bet labai biednas(kas nesupranta dzukiskai tai vargsas) :D zejau iskart skysti bet jo tikrai yra ir pakankamai. Tiesiog sankaba buva minksta ir kai yspaudiji ji pradejo wis reciau atsokt y sawo buvuse pozicija kol visai neatsoko viena diena taip ir liko iki puses yspausta... (cia turiu omeny jau po guoliuko pakeitimo)
-
kiek pastebejau prie atsalimo jau ne tau pirmam panasi problema. visi kita atvejai su tokiais pozymiais baigesi tuo, kad buvo pakeistas sankabos cilindriukas ir bedos baigesi. neseniai vienai mergaitei 145 td sutvarke. viskas kainavo lyg apie 130-140 lt (su keitimu ir cilindriuku). jei cia ta pati beda, skambink 867650050 (justas. justiniskes). pasakysi, kad nuo manes, turetu kiek pasilauzes padeti :smilie:
-
ok reikes prisimint aciu :) bet as palauksiu pavasario tada su kapitaliniu ir sita pradesiu nes dabar mano grazuole stovi nejudinama tik kartais pasildoma :) tai vat as jusu taip greit nepaleisiu tai dabar pasakokit visus niunsus apie galinius amortizatorius ir ju niunsus, ar norint juos pakeisti reikia dar kokiu papildomu detaliu ir ar ju pakeitimas yra kaskoks specifinis ?
-
jep, jei jau taip, tai cia cilindriukas prie pedalo kaltas. Kas liecia biednuma, tai yra ir pigus variantas, istrauki ta cilindriuka, isardai ir ziurai, ar jo darbinis pavirsius nepazeistas, jei ne, tada tinka pigus variantas, perki tarkim autoaibej manzetu remkomplekta uz kazkur 15lt ir pasikeiti, viskas. Jei cilindriuko darbinis pavirsius pazeistas, tada jau niekur nesidesi, reikia naujo, arba naudoto gero. Nu tu mane supratai ;D
-
o gal gali placiau papasakot ka tas cilindriukas daro ? ir kaip tai jis daro :D
-
Is stabdziu skyscio bakelio skystis patenka i cilindriuka (prie pedalo), kai tu spaudi pedala, viduj stumoklis, ant kurio yra 2 manzetai, skysti stumia tolyn per zarnele i kita cilindriuka (prie dezes), kuris savo ruostu nuspaudzia sankabos sakute. Jei sistemoj yra oro, sankaba buna neefektyvi, arba dingsta visaj. Jei susidevi kurie nors manzetai, pradeda leist skysti, ko pasekoje gali pritrukt skyscio, sistemoj gali atsirast oro. Arba gali but neefektyvus skyscio stumimas, kai prie pedalo esanciame cilindriuke sueina manzetai
-
aciu labai :) zinosiu reiks zet
-
Tai vat dar pamasciau apie sawo problemas ir dar jus pakankinsiu >:D tai vat neperseniausiai pakeiciau termostata bet jis mano traktoruka tik iki 80 laipsniu uzkaitina ar tai normalu ar reikia keist temp reguliatoriu ar kaska panasaus. Vis dar domina niunsai apie galinius alfos amortizatorius. Bisky leidzia slangute nuo vairo stiprintuvo skyscio bakelio ir gal kas ardo alfuke ir turi vairuotojo dureliu rankenele mano alfos spalvos ar panasios ? :)
-
Tai vat dar pamasciau apie sawo problemas ir dar jus pakankinsiu >:D tai vat neperseniausiai pakeiciau termostata bet jis mano traktoruka tik iki 80 laipsniu uzkaitina ar tai normalu ar reikia keist temp reguliatoriu ar kaska panasaus. Vis dar domina niunsai apie galinius alfos amortizatorius. Bisky leidzia slangute nuo vairo stiprintuvo skyscio bakelio ir gal kas ardo alfuke ir turi vairuotojo dureliu rankenele mano alfos spalvos ar panasios ? :)
turiu gera sankaba 350lt, jei reiks ir cilindriuka ir kt. dalys 155, tik rankeneliu vairuotojo puses nebera ;D
-
O vairuotojo puses ir keleivio ar nevienodos ranekenles ? Ir gal dar turi pirma ar tai dvidesimta nu krc valytuvu rele ?
::)
-
80C kaip ir normaliai, su nauju termostatu ir pas mane tiek, o iki pakeitimo budavo 50C :smilie:
-
tai labai gerai :) nes ir pas mane budavo 50 tai kai prigasdino tai jau kita diena termostatas buvo ydetas :D kitas dalykelis del klimos, krc uzsidegus lempute kad nu klimos skystis pasibaiges ir nepucia salto y salona vejo bet tipo man aiskino jei jis pasibaige tai klima isvis neveikia ar cia sapnavo ar cia jau klimai ragai
-
klimos skystis tai cia tipo freonas? kondyske ir neturetu veikt prie zemos temperaturos. O jei nezinai ar yra freono, tai susirask po kapotu ventyli, spustelk ir paziurek ar eina kas nors :)
-
tai labai gerai :) nes ir pas mane budavo 50 tai kai prigasdino tai jau kita diena termostatas buvo ydetas :D kitas dalykelis del klimos, krc uzsidegus lempute kad nu klimos skystis pasibaiges ir nepucia salto y salona vejo bet tipo man aiskino jei jis pasibaige tai klima isvis neveikia ar cia sapnavo ar cia jau klimai ragai
jai freonas pasibaiges tai tai nepus saltesnio oro nei lauke temperatura,o kad klima turi veikt tai faktas, gali but klimos blokas, gali but reduktorei ar pecius ,daug niuansu reiktu zinot kaip ji veike ar girdisikokie garsai ir t.t
-
tai suprantu, as apie ziema ir nekalbu cia jau man nuo siltesniu oru taip buwo, zinau bandziau tikrai nera freono, bet kaip ysitikint kad papildes as freonu kondyske nieko neprarasiu kad ji man tikrai veiks, nes nuo pirkimo freono nera gal kas turi koky gera eksperimanta kaip isbandyt ar veiks kondyske pripylus freono ? :DD kol dar nepripylta :-\
-
Nieko kitko per daug ir nepadarysi, nuvaziuok, kur pildo freona ir kad ivarytu tu zaliu dazu, kurie islys, jei bus kiaura sistema..arba reikia tiesiog pasikonsultuoti su jais, gal uztektu, kad namu salygomis ipustum su kompresoriumi paprasto oro (tik pirma issaiskint, kiek atmosferu galima) ir palikt kuriams nors laikui-paziuret ar laiko spaudima sistema.
-
gerai :) aciu labai uz atsakymus p.s ka tik buwau nuejes uzvest sawo dyzeliuka po 2savaiciu nekrutinimo saltam saltam lauke :) tai kai bitute puse pasukimo, ne masina o pasaka :D
-
Kad to salcio nera... Palauk bent -20, tada dziaukis :D
-
nesvarbu vistiek pasiekimas :D bet del Taves palauksiu kita savaitgaly pasigirsiu :D tikiuosi
-
O vairuotojo puses ir keleivio ar nevienodos ranekenles ? Ir gal dar turi pirma ar tai dvidesimta nu krc valytuvu rele ?
::)
keleivio puses rankeneles skiriasi nuo vairuotojo, o reles tai yra visos
-
Kad to salcio nera... Palauk bent -20, tada dziaukis :D
jooo , tau pasiseke kad uzsikurei, , mano tai jau prie -7 laipsniu pora dieneliu pastovejus, neuzsikuria :(
-
Kad to salcio nera... Palauk bent -20, tada dziaukis :D
jooo , tau pasiseke kad uzsikurei, , mano tai jau prie -7 laipsniu pora dieneliu pastovejus, neuzsikuria :(
Nepatingėk akumuliatorių nusinešti namo kai auto palieki :alaus:
-
Jei prie -7 akumuliatoriu reik nesti namo, tai geriausia ji jau nesti ne namo, o i siukslyna..
-
Turiu deveta gera akuma VARTA 74ah, 680a, nissan dyzeli 2.2 uzkurdavo be jokiu problemu iki pat vakar, kol sugalvojau, isideti BOSCH nauja, nors pats nezinau nei kokiu tikslu. :D jei kam reikia vartos sakykit, sutarsim.
-
Jei prie -7 akumuliatoriu reik nesti namo, tai geriausia ji jau nesti ne namo, o i siukslyna..
tai kad ne akumuliatoriuj beda, pagal mane, o kazkur kitur , gal kokiam siurblyj? ar taip gali but, ar pagrindinej pakaitinimo zvakej (tokia juoda dezute vadinasi) zvakes pakeistos, kuro filtras ne...
-
pirmiausia nuo kuro filtro keitimo ir pradek ;)
-
nenoredamas kurti naujos temos klausiu cia tai tikiuosi uzmatysit ir atsakysit :D ar skiriasi kuo nors stabdziu diskai tarp 1.9d ir 2.5d pagal ismatavimus jie vienodi(nu skresmuo) bet kaina ju ganetinai zenkliai skiriasi. Taipogi ar skiriasi ju sankaba kuo nors ? ir aisku ar skiriasi amortizatoriai kuo nors :)
-
Internetas visagalis, pagooglink, manau rasi, palygink disku ismatavimus visus ir pasiziurek, ar ventiliuojami, ar ne, ir manau atsakyma rasi, o del sankabos su amortikais tai jau specai tegu pasisako, as nezinau, bet buciau linkes manyt, kad bent amortikai turetu but vienodi
-
tai googlinau zinau kad bent jau ismatavimai per skersmeny yra vienodi ir atitinka priekiniai ventiliuojami galiniai ne nu bet nezinau gal wistiek kaskas netinka kad kaina skiriasi
-
nenoredamas kurti naujos temos klausiu cia tai tikiuosi uzmatysit ir atsakysit :D ar skiriasi kuo nors stabdziu diskai tarp 1.9d ir 2.5d pagal ismatavimus jie vienodi(nu skresmuo) bet kaina ju ganetinai zenkliai skiriasi. Taipogi ar skiriasi ju sankaba kuo nors ? ir aisku ar skiriasi amortizatoriai kuo nors :)
viskas skiriasi 2,5td stabdziu diskai didesni tik r15 telpa, sankaba visiskai skirtinga, amortizatoriu spyruokles storesnes ;)
-
aisku :) aciu uz atsakymus visiems :du:
-
o dabar pasakykit 2.5 TD variklio galbutes tarpines yra 4 vnt, kiekvienam cilindrui atskirai?, nes interneto e-shop'uose tai maciau kad 4 vnt, tai noriu pasitikrint ar tikrai?
-
o dabar pasakykit 2.5 TD variklio galbutes tarpines yra 4 vnt, kiekvienam cilindrui atskirai?, nes interneto e-shop'uose tai maciau kad 4 vnt, tai noriu pasitikrint ar tikrai?
Gali pirkti 4 tarpines atskirai, bet tikrai taip daryti neapsimoka, geriau voyager'io prasyti vientisos tarpines, daug ilgiau laiko vientisa ;)
-
Norejau paklausti nuo kokiu masinu tinka amortizatoriai galinei alfai 155 2.5td?
-
Norejau paklausti nuo kokiu masinu tinka amortizatoriai galinei alfai 155 2.5td?
turiu po 50lt
-
turbut kvailas klausimas bet reikia uzsitikrinti :) alfa 155 2.5td karteris tinka 164 2.5td karteriui?
-
Sveiki, abejoju ar atsiras turinčių tokius variklius dar. Tad gal atsilieps jtd'istai ir apšvies ko tikėtis ir laukt, kai žeminant pavaras ir įminant sankabą staigiai krenta variklio apsukos iki kokių 500 rpm. ?
Oro šlangos ar kas rimčiau? Variklio skyrius lyg švarus, šlangos vizualiai visos tvarkingos, nedūmina, trauka kaip buvus, tik šis labai jau erzinantis diskomfortas atsirado ant dienų.
-
Speti galima bandyti, kad srauto matuokle ;) pabandyk atjungti ir pavaziuoti ir pastebk ar kas nors pakito.
-
Variantas. Kaip dėl oro filtro? Jo rida maždaug 15k km. negali būt užsikišęs todėl taip įtakot apsukas išjungiant pavarą?
Gal kas tiksliai žinot kur suieškot MAF'ą? už oro filtro viską apžiūrėjau, niekur nerandu tos "triūbos", nebent bus už filtro dežės sujungta tokia metalinė dėžute, iš jos eina raityta oro šlanga į variklį, jos dar nebuvau išsiardęs.
Edit: oro matuoklė - metalinė, stačiakampė "dežutė" iš karto už oro filtro dėžės, sensorius po ja (kiek žiūrėjau integruotas matomai, tad keičiasi su visu korpusu). Reik nuimt oro filtro apsaugą, atlaisvint oro paėmimo šlangą, atjungt fyškę ir oro matuoklė išimta, fyškė irgi "mandriai" padaryta - po apačia, čia matyt kad servise daugiau laiko užtruktų pakeist ;D Apsinešęs sensorius kažkiais tepalais, bandysim praplaut, bus proga ir oro filtrą pakeist.
Tad patikrint ir pravažiuot ar gyva matuoklė, be ardimų, su šituo varikliu - ne taip jau lengva.
-
taip MAf ta metaline aliumine dežutė prijundta prie filtro
-
Gal yra esančiu susidūre su 155 diagnostika,kurioje vietoje lizdas, gal dar būtų geriau jei pasakytumet su kokiu softu daretes.
Automobilis ar 155 2.5td 95m galo.
Ačiū.
-
Tai kad ten nera ka daryt nebent abs ar airbag. Ten tik mechanika kuro padavime
-
Tai,kad elektroninika jau:-) jokių trosu. Tik fiskes, fiskes, fiskes, siurblys biski uznesa į vag grupės 66/81 kw.
-
Ir galvoji,kad kompas rodys,kurioi fiskei kontaktas blogas? Akseleratoriaus pedalas su trosu ?
-
Ps Ar 75 jau viskas ant fiskiu buvo o po kapotu du dvigubi delortai puikavos,bet jokiu kompu .
-
Tu ką mane durnu laikai ar seip opiumo pilnas.? siurblys be troso! Paklausiau vieno o tas apie kontaktus.....
-
Sveiki, abejoju ar atsiras turinčių tokius variklius dar. Tad gal atsilieps jtd'istai ir apšvies ko tikėtis ir laukt, kai žeminant pavaras ir įminant sankabą staigiai krenta variklio apsukos iki kokių 500 rpm. ?
Oro šlangos ar kas rimčiau? Variklio skyrius lyg švarus, šlangos vizualiai visos tvarkingos, nedūmina, trauka kaip buvus, tik šis labai jau erzinantis diskomfortas atsirado ant dienų.
Po vairu yra varlytė, kuri reaguoja ar nuspaustas pedalas sankabos ar ne ir pagal jį letina apsukų kritimą. pas mane panasei buvo kol nesusitvatkiau,bet gal ir ne pirštų į akį.
-
Tai kad tas 2.5 td motoras yra su mechaniniu ipurskimu,kad i kazka panasus tai dar ne viskas, 1,9 ir 2,4 jau su kompiuteriniu purskalu jie ir turi valdymo kompa.
-
Tai kad tas 2.5 td motoras yra su mechaniniu ipurskimu,kad i kazka panasus tai dar ne viskas, 1,9 ir 2,4 jau su kompiuteriniu purskalu jie ir turi valdymo kompa.
Tai dabar tu nori pasakyt, kad pvz kaip tu sakai common railas tik Ecu turi, o kiti jo neturi, ir negali turėti nes kuras ipurskiamas mechaniškai???? Tai tarkim jei Vag grupės varikliai su kaip tu sakai mechaninių įpurškimu jau turi ir Maf ir valdymo blokus ir jau pilnai pasijungus kompą gali matyt daug parametrų, o alfoje (apie savo sneku), kad tai yra šiek tiek velivesne valdymo sistema kuri skiriasi keliais parametrais, bet kaip ir vag taip ir alfa turi elektrinė siurblio dalį,viena purkstuka su laidu ir šiek tiek kitokį mafa,alkuninio veleno padėties daviklį,tad dar vienas teiginys, kad 2.5 td pilnai chipuojasi ne su atsuktuvu, tad valdymo blokas yra!!! Kita, degimo.kampas turėtų nusistatyt su kompu iki idealumo,O kitas aspektas, kad aš norėjau suzinot ar ta pati diagnostika darosi su obd ar, ar gal ant spidometro lemputė mirksi, o gal velnias zinos kas kaip...
-
Cipuojasi 2,5 td ? :-o noreciau toki pamatyt:-)
-
Kas liecia diagnostika tai nera taip,kad prisijungtum obd kabeli ir viska matytum,ten berods naudoja atskiras fiskes abs moduliui,siurbliui,airbag.
-
Na pats kaip nors isiaiskinsiu, o čia dėl idimumo www.dyzeliudiagnostika.lt/variklio-galios-didinimas-vilniuje/alfa-romeo
-
Eina sau jie net bedzininius motorus cipuoja :-D
-
Cipuotas TS, cia jau idomu ;D Fyskes diagnostikos, 155 neteko diagnozuoti, bet pas giminigas 146/fiat brava, tai yra trys, airbag (salone paneleje kazkur pakista), po kapotu prie amortiko yra abs fyske, kitoj pusej prie amortiko ecu.
-
Cipuotas TS, cia jau idomu ;D Fyskes diagnostikos, 155 neteko diagnozuoti, bet pas giminigas 146/fiat brava, tai yra trys, airbag (salone paneleje kazkur pakista), po kapotu prie amortiko yra abs fyske, kitoj pusej prie amortiko ecu.
Jooo, įdomu, kaip jie mano 156 1.8 TS pačipuotų :D Gal nebent va tokį paketuką sudėjus ir gautųsi kažkas jau - http://www.autodeltashop.com/product_info.php?cPath=23_65&products_id=102
Lauris iš Latvijos AR klubo turėjo 155 2.0TS čipuotą, bet jei gerai pamenu, tai kompas buvo pirktas iškart su nauju ECU tiesiai iš Italijos (pataisykit, kas tiksliau žinot iš senbūvių). 8)
P.S. Apie senąjį 2.5 TD išvis neteko girdėti, kad būtų čipuojamas, kai jis elektronikos beveik neturi ir nėr ką čipint realiai... ;D
-
Sitas, tikrai per brangu butu :) Jie turbut tik ecu schema perlituoja is kokios kinijos parsiunte ir visas cipavimas. Bet kuriuo atveju, kokia prasme kelti galia varikliui, kuris ir standartines daznai neatlaiko :)
-
Klifai senasis td dar nera toks blogas ts 8v turbut isvis tikras geris :-D
-
Paistalynes kazkokios ir tiek. Pamate jaunuolis ir knisa prota,taip buvo pas 2,5 td su elektroniniu siurbliu ,bet ten ten toli grazu iki comonrailo
-
Užbaigiant belevyzgas, valdymo kompo, prie kurio išeitų prisijungti per kokią tais programą šis automobilis dar neturėjo. Galbūt, yra palikta „diagnostinė jungtis“, kur lemputės pagalba galima „išmirksenti“ klaidos kodus. Esu matęs tokį variantą keliuose to laikmečio automobiliuose. Ar šis tokį navarotą turi - nežinau, galbūt kažkas iš forumiečių žinos...
-
Tai kas jums, ponai, nepatinka ?
Padidint kuro slėgį, gausi daugiau saliaros per laiką, važiuosi greičiau.
P.S. commonrail'ą chipuojant paprašyt daugiau saliaros neužtenka, taip pat didinamas ir kuro slėgis, skirtumas tik toks, kad gali normuot padavimą.
-
Paistalynes kazkokios ir tiek. Pamate jaunuolis ir knisa prota,taip buvo pas 2,5 td su elektroniniu siurbliu ,bet ten ten toli grazu iki comonrailo
Bet tu tai neramus,kas lygina cr su 2.5 td? Pesimistas kažkoks, nuo tokių tik upas krenta Turiu tą patį italą su cr ir jis geriausias, ok aš vazineju su 2.5 td ir džiaugiuosi, ok o tu su cr vazineji ir tu laimingas, kas dar tau yra kas nors iš čia lygino commonraila su kokia nors senesnė įpurškimo sistemą, manau, kad ne. Taio, kad džiaukimės tuom ką turi, ir tiesiog nesimaisykim...
-
Per lemputes galima ismirksent tikrai,buvau kazkada dares 164 superiui. Neramumas tas,kad sitas motoras nesicipuoja ir neturi normalios diagnostines programos,visa talaika tau tai aiskinama,bet kazkas vistiek savo isitikinimus aiskina
-
Per lemputes galima ismirksent tikrai,buvau kazkada dares 164 superiui. Neramumas tas,kad sitas motoras nesicipuoja ir neturi normalios diagnostines programos,visa talaika tau tai aiskinama,bet kazkas vistiek savo isitikinimus aiskina
Deja, 164 td turi diagnostinę programą. Aš ja naudojausi, tiesa, ji sukurta entuziastų, aš su ja susitvarkiau airbag gedimą. ABS kažkodel nepavyko, nors gal del bloko gedimo. O variklis td, tai kad ten nelabai kas elektriško yra. ta programa tik benziną palaiko.
-
164 vadinam superi per kompa matai tik airbag, penki metai atgal isLBM pirkta iranga jau jungesi,bet daugiau prie nieko ,kitka teko mirksent.
-
Tai pasidalinkit kokie etapai norint ismirksenti.
-
164 vadinam superi per kompa matai tik airbag, penki metai atgal isLBM pirkta iranga jau jungesi,bet daugiau prie nieko ,kitka teko mirksent.
Superis tai kebulo tipas. Gali buti benzas gali buti dyzelis. Dyzeliui jungiamasi prie airbag ir abs. Benzui ir prie variklio. Ir jokios mandros irangos nereikia, uztenka elementaraus kkl kabelio.
-
Gringas teisus.
-
Tai pasidalinkit kokie etapai norint ismirksenti.
164td ijungi degima ir 5 kartus greitai nuspaust gazo pedala. Tada prietaisu skydely pradeda mirkseti kazkuri lempute. Nepamenu kuri, tai va pagal tuos mirksejimus ir gauni koda. Tik seniai tai buvo, neturiu jau ir tu kodu, bet internete googlas turetu zinot.
Tiesa, ant AR155 gali buti ir kitaip.
Va, radau motronic MSA6 kodus.
-
superis ne tik kebulos tipas,o ir karta,tad diagnostikos budai siek tiek skiresi, senesni modeliai neturejo air bag ten vel kas kita, kiek atsimenu savo 164 teko trumpint kazkokius kontaktus, visa info yra auto datoi su kodais ir ju reiksmem