Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: Mikas.N 2010-12-03 19:47
-
taigi sutvarkytas variklis 3.0L v6 1999m slifuotas velenas svaistikliniai indeklai 1 remonto o pagrindiniai 3. daugiau kaip ir nieko nedaryta. kokius tepalus patartumet gamintoja ir skystumus? As kolkas apsistojas tarp 5w40 - 5w60 bet ar nebus per skysti? Skauda galva dabar ka supilti kad netektu dar karta tvarkyti :'( sportuojama nebus su tuo varikliu na gal kartais 4-5rmp. Aciu uz protingus ats is anksto :alaus:
-
Ramiam vazinejimui uzteks ir 10w40 tik aisku imk geros firmos Castrol, LiquiMoly, Mobil, vis tiek po 3tukstanciu teks keisti tepalus po variklio remonto. Sekanciam keitimui imk jau 5w40. Aisku sprest paciam.
-
Cia geras pastebejimas. o keisti reikia kodel po 3 stuku?
-
Nu padarius tokia 'apkatke', tepaliuka reikia pakeisti ;)
-
o apkatkes darymo principas koks? ::)
-
kad 'a la' prisidirbtu naujos detales :smilie:
edit: o gal ir nereikia apkatkes, ziedu tai nekeitei..
-
bet ramus vazevimas turi buti iki kiek abarotu galima sukti motora ir gal ne ant duju vazuoti?
-
Svelniai vazinek,nelakstyk kaip nuo b... nutrukes ir viskas,gali ant duju drasiai varyti jokio skirtumo nera,o tepalus tai rekomenduociau 10w60 ir tikrai neturetu kilti jokiu bedu ;)
-
kai perinkom 3.0, papylem CASTROL edge sport 0W-40, bet cia paporijo zmogai, kad alfos ir aplamai italai nemegsta tokiu. kiek teisybes tame ??
-
10w60 savo savybes atskleidžia esant didesnėms temperatūroms, kitu atveju tepimo savybės gali būti ir nepakankamos normaliam variklio darbui. Jeigu nevažinėji arti "redline" neverta. Pats padariau toką klaidą. Sekantis pylimas tikrai bus 10w40.