Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: kybis 2010-11-30 14:54
-
Sveiki,
Va turiu beda su akumu:
Nauja nusipirkau šių metų balandžio mėnesį, tai vasarą gal teko 1-2 kartus krauti (mašiną palikus 3 dienas nejudintą), bet kadangi tik 1-2 kartai buvo, tai labai nekreipiau dėmesio. Bet taip nutiko dar pora kartu, juolab atėjus šalčiams - sunerimau. Kadangi akumas apynaujis, krovimas kiek pamenu ~14,6V, tai mano galva pasiliko tik nuotėkis, nes akumas miršta tik dieną, dvi nevažiavus. Pamatavus paaiškėjo kad nuotėkis yra ~0,167A, perėjau per visus saugiklius, tai ištraukus antrą apatinėje eilėje (SERVICE) nuotėkis nukrito iki 0,009A. Be to saugiklio mašina užsivedė, viskas kaip ir normaliai, tik neveikia nuotolinis durų atidarymas (būtų galima kęsti ir be jo, bet žinoma spynelė nenaudojama ir mirtinai užšalusi), bet pats centrinis veikia.
Signalizacija pas mane fiziškai yra, bet jau atvežtai mašinai buvo su tuo spec. rakteliu išjungta, kažkada pabandžiau įsijungti, tai supratau kad kažkas su ja negerai - durniuoja, cypauja bet kada ir dar labai įtartinu garsu.
Taigi klausimas: ką dar gali atjungti minėtas SERVICE saugiklis be centrinio antenos? Nes budėjimo rėžime mano galva ima tikrai per daug.
O jei saugiklis skirtas tik antenai, tai turbūt su ja kažkas negerai - nuo ko tada pradėti?
Ar gali būti dar kita priežastis kad akumą per 1-3 nevažinėjimo dienų miršta?
Baisu kad elektrikas be kelnių paliks, tai norisi kas įmanoma pačiam pasidaryt.
Iš anksto dėkoju
AR 156 1.8 TS 1998
-
Istrauk saugikli tai ir palaikyk 2-3 diena, jei nesses vadinasi kalta ta sistema, jei isses tada keisk akuma. P.S. jei lievas akumas tai gali uzsilekti po 6 men.
-
Kadangi tema apie akumuliatorius, tai prie to paties paklausiu: Kokio didžiausio amperažo akumuliatorių galima dėti į 2.0 TS'ą, kad generatorius dar sugebėtų jį normaliai pakraut?
-
Kadangi tema apie akumuliatorius, tai prie to paties paklausiu: Kokio didžiausio amperažo akumuliatorių galima dėti į 2.0 TS'ą, kad generatorius dar sugebėtų jį normaliai pakraut?
166 user manuale raso, kad 2.0TS eina 70ah ;) bet as i 2,0TS dejau 56ah, nebuvo jokiu probloemu. (buvo be kondiko).
-
Kadangi tema apie akumuliatorius, tai prie to paties paklausiu: Kokio didžiausio amperažo akumuliatorių galima dėti į 2.0 TS'ą, kad generatorius dar sugebėtų jį normaliai pakraut?
166 user manuale raso, kad 2.0TS eina 70ah ;) bet as i 2,0TS dejau 56ah, nebuvo jokiu probloemu. (buvo be kondiko).
Na pas mane 156 2.0 TS kaip suprantu įdėtas originalus ir jis yra 54ah, tik jam jau mirtis artėja, tai jei dėt tai dėt rimtą - mažiau ir pats akumuliatorius bus kankinamas ir laikyt geriau turėtų. Tai vat ir klausimas, kokio didžiausio amperažo akumuliatorių dar sugebėtų pakrauti generatorius...
Kai turėjau Nissan'ą - jo originalus akumuliatorius buvo 35ah, bet manualas rašė, kad didžiausias galimas amperažas - 75ah, kurį dar gali normaliai įkraut generatorius, o čia aš tokios informacijos nelabai randu. Na jei ir nerasiu, bandysiu įkraut 70ah. ;)
-
Bijau sumeluot, bet kai keiciau generatoriu 2.0TS, tai ant jo buvo parasyta, kad krauna iki 95ah.. Siaip 70ah tai tikrai kraus pakankamai ;)
-
Sveiki,
Va turiu beda su akumu:
Nauja nusipirkau šių metų balandžio mėnesį, tai vasarą gal teko 1-2 kartus krauti (mašiną palikus 3 dienas nejudintą), bet kadangi tik 1-2 kartai buvo, tai labai nekreipiau dėmesio. Bet taip nutiko dar pora kartu, juolab atėjus šalčiams - sunerimau. Kadangi akumas apynaujis, krovimas kiek pamenu ~14,6V, tai mano galva pasiliko tik nuotėkis, nes akumas miršta tik dieną, dvi nevažiavus. Pamatavus paaiškėjo kad nuotėkis yra ~0,167A, perėjau per visus saugiklius, tai ištraukus antrą apatinėje eilėje (SERVICE) nuotėkis nukrito iki 0,009A. Be to saugiklio mašina užsivedė, viskas kaip ir normaliai, tik neveikia nuotolinis durų atidarymas (būtų galima kęsti ir be jo, bet žinoma spynelė nenaudojama ir mirtinai užšalusi), bet pats centrinis veikia.
Signalizacija pas mane fiziškai yra, bet jau atvežtai mašinai buvo su tuo spec. rakteliu išjungta, kažkada pabandžiau įsijungti, tai supratau kad kažkas su ja negerai - durniuoja, cypauja bet kada ir dar labai įtartinu garsu.
Taigi klausimas: ką dar gali atjungti minėtas SERVICE saugiklis be centrinio antenos? Nes budėjimo rėžime mano galva ima tikrai per daug.
O jei saugiklis skirtas tik antenai, tai turbūt su ja kažkas negerai - nuo ko tada pradėti?
Ar gali būti dar kita priežastis kad akumą per 1-3 nevažinėjimo dienų miršta?
Baisu kad elektrikas be kelnių paliks, tai norisi kas įmanoma pačiam pasidaryt.
Iš anksto dėkoju
AR 156 1.8 TS 1998
salona apsvietimas prie to saugiklio prikabintas,kilometraza resetina,berots dar magas.
pas mane ta pati beda isimu 10A saugikli ir rakinu raktu..
jei rasi problema pasidalink :D
-
Jei per jį eina mago maitinimas, tai pasimatuok nuotėkį visiškai atjungus magą, na ir tada būtų įdomu sužinot rezultatus. ;) Beje magas originalus ar savo įsidėjęs?
-
Jei per jį eina mago maitinimas, tai pasimatuok nuotėkį visiškai atjungus magą, na ir tada būtų įdomu sužinot rezultatus. ;) Beje magas originalus ar savo įsidėjęs?
Alpine CDA isimeciau :)
laukiu kada atsils,nes garazas dalim uzkrautas..o savas masynas valdzia naujam servise neleidzia tvarkyt pokol padangos eina ir dyzeliukai-langu skysciai-antifrizai ir t.t :D
-
Jei per jį eina mago maitinimas, tai pasimatuok nuotėkį visiškai atjungus magą, na ir tada būtų įdomu sužinot rezultatus. ;) Beje magas originalus ar savo įsidėjęs?
Alpine CDA isimeciau :)
laukiu kada atsils,nes garazas dalim uzkrautas..o savas masynas valdzia naujam servise neleidzia tvarkyt pokol padangos eina ir dyzeliukai-langu skysciai-antifrizai ir t.t :D
Na tada iškart galiu paklaust: Kaip pajungei magą? Abu mago pliusus (raudoną ir geltoną) susukai į krūvą ir pajungei prie mašinos ar jungei atskirai (vienas prie spynelės, o kitas prie mašinos pliuso)?
-
Jei per jį eina mago maitinimas, tai pasimatuok nuotėkį visiškai atjungus magą, na ir tada būtų įdomu sužinot rezultatus. ;) Beje magas originalus ar savo įsidėjęs?
Alpine CDA isimeciau :)
laukiu kada atsils,nes garazas dalim uzkrautas..o savas masynas valdzia naujam servise neleidzia tvarkyt pokol padangos eina ir dyzeliukai-langu skysciai-antifrizai ir t.t :D
Na tada iškart galiu paklaust: Kaip pajungei magą? Abu mago pliusus (raudoną ir geltoną) susukai į krūvą ir pajungei prie mašinos ar jungei atskirai (vienas prie spynelės, o kitas prie mašinos pliuso)?
berots atskirai :)
-
Na jei atskirai, tada neturėtų būt problemų bent jau dėl to ;)
-
pas mane i 1.8 Ts idetas jau 2 metai 70ah akumas ir jokiu problemu nera, kai pirkau buvo 64ah is italu atejus...
-
Pavyzdziui pas mane 2.0Ts 70ah naujas akumas, jei savaite masina prie +5 temperaturos nevaziuoja, atejes i garaza randu masina beveik be gyvybes zenklu, vos lemputes dega. Matyt alfa aplanko elektros elfai ;D
Dabar darau taip, jei zinau, kad nevaziuosiu daugiau nei 3 dienas atjungiu mase, ateinu uzdedu - akumas suka kaip zveris. Kazkur nuteka kaip reikiant :-\
-
Sveiki,
Va turiu beda su akumu:
Nauja nusipirkau šių metų balandžio mėnesį, tai vasarą gal teko 1-2 kartus krauti (mašiną palikus 3 dienas nejudintą), bet kadangi tik 1-2 kartai buvo, tai labai nekreipiau dėmesio. Bet taip nutiko dar pora kartu, juolab atėjus šalčiams - sunerimau. Kadangi akumas apynaujis, krovimas kiek pamenu ~14,6V, tai mano galva pasiliko tik nuotėkis, nes akumas miršta tik dieną, dvi nevažiavus. Pamatavus paaiškėjo kad nuotėkis yra ~0,167A, perėjau per visus saugiklius, tai ištraukus antrą apatinėje eilėje (SERVICE) nuotėkis nukrito iki 0,009A. Be to saugiklio mašina užsivedė, viskas kaip ir normaliai, tik neveikia nuotolinis durų atidarymas (būtų galima kęsti ir be jo, bet žinoma spynelė nenaudojama ir mirtinai užšalusi), bet pats centrinis veikia.
Signalizacija pas mane fiziškai yra, bet jau atvežtai mašinai buvo su tuo spec. rakteliu išjungta, kažkada pabandžiau įsijungti, tai supratau kad kažkas su ja negerai - durniuoja, cypauja bet kada ir dar labai įtartinu garsu.
Taigi klausimas: ką dar gali atjungti minėtas SERVICE saugiklis be centrinio antenos? Nes budėjimo rėžime mano galva ima tikrai per daug.
O jei saugiklis skirtas tik antenai, tai turbūt su ja kažkas negerai - nuo ko tada pradėti?
Ar gali būti dar kita priežastis kad akumą per 1-3 nevažinėjimo dienų miršta?
Baisu kad elektrikas be kelnių paliks, tai norisi kas įmanoma pačiam pasidaryt.
Iš anksto dėkoju
AR 156 1.8 TS 1998
salona apsvietimas prie to saugiklio prikabintas,kilometraza resetina,berots dar magas.
pas mane ta pati beda isimu 10A saugikli ir rakinu raktu..
jei rasi problema pasidalink :D
Na Manuale tai parasyta kad ant to saugiklio pajungta: Signalizacija, salono apsvietimas, radijas ir dar kazkas ko nesupratau italiskai.
O isemus saugikli pasigedau: Radijos, Salono apsvietimo, Distancinio uzrakinimo (bet pats centrinis veikia), Kondicionieriaus, Vedinimo, Sklendziu judejimo ir nusimuse nuvaziuotas kilometrazas, gali but kad ir laikrodis, neatkreipiau demesio, bet i darba kazkodel pavelavau :D
Is esmes viduje liko veikti tik galinio lango sildymas, langai, skydelio apsvietimas.
Tai kol toks minusas laikosi teks ilgesniam laikui sustojus lupt saugikli lauk ir atsilus ieskot bedu. Tik nervina pati operacija kiekviena karta ir tai kad nusimusa kilometrazas ir magas pamirsta ka grojo. :-\
-
jungtuka isidek. :D
-
Tai man jau buvo kilusi tokia mintis, vietoj saugiklio isideti jungikli su saugikliu kur nors prieinamoj vietoj. :D bet tai cia jau labai tiesiai per aplinkui sprendimas. O patogumo delei, jei spynele uzsaltu, ta jungikli reikia isoreje padaryt, kad galeciau pulteliu atsirakint, tipo slapukas po kokiu slenksciu :D
Bet tai jei taip visas problemas sprest - tai ilgainiui vien skyles, papildomi jungikliai, svirteles ir pan nesamones visur atsiras.
Cia panasiai kaip pazystamui autostradoj per liuti atsisake valytuvai, tai pririso panos pedkelene, langa prasidare ir tampe abu bevaziuodami :D
-
Cia panasiai kaip pazystamui autostradoj per liuti atsisake valytuvai, tai pririso panos pedkelene, langa prasidare ir tampe abu bevaziuodami :D
;D ;D ;D Noreciau pamatyt ;D ;D ;D
-
Cia panasiai kaip pazystamui autostradoj per liuti atsisake valytuvai, tai pririso panos pedkelene, langa prasidare ir tampe abu bevaziuodami :D
;D ;D ;D Noreciau pamatyt ;D ;D ;D
ass ir norec... ipatingai kaip pana pedkelnes nusiimineja :D
-
ass ir norec... ipatingai kaip pana pedkelnes nusiimineja :D
Kai nusiimineja, tai ir internete gali paziuret kiek tik nori ;D bet va, kaip valytuvai ant petkelniu tai cia jau sunkiau surast ;D
-
Tai man jau buvo kilusi tokia mintis, vietoj saugiklio isideti jungikli su saugikliu kur nors prieinamoj vietoj. :D bet tai cia jau labai tiesiai per aplinkui sprendimas. O patogumo delei, jei spynele uzsaltu, ta jungikli reikia isoreje padaryt, kad galeciau pulteliu atsirakint, tipo slapukas po kokiu slenksciu :D
Bet tai jei taip visas problemas sprest - tai ilgainiui vien skyles, papildomi jungikliai, svirteles ir pan nesamones visur atsiras.
Cia panasiai kaip pazystamui autostradoj per liuti atsisake valytuvai, tai pririso panos pedkelene, langa prasidare ir tampe abu bevaziuodami :D
Jo, sprendimu primasto liaudis ;D o maga bandei pamatuot, kiek tas "miegodamas" siurbia? Nes labai daznai buna, kad magas akuma sodina. Tarkim maniskis 80mA valgo on standby, tai jei palikt, per pora savaiciu nuseda akumas
-
Kas garaže laikot - neužmirškit irgi mago snukio nuimt, ypač ilgėliau palikdami. Pasimatuokit for fun nuotėkį su snukiu ir be - daugumoj atveju nustebsit ;)
-
Kas garaže laikot - neužmirškit irgi mago snukio nuimt, ypač ilgėliau palikdami. Pasimatuokit for fun nuotėkį su snukiu ir be - daugumoj atveju nustebsit ;)
Tikra tiesa, maniskis akumas, aisku budamas jau 4 metu senumo, per para nuseda su snukiu ;D
-
Magus pasijungt reikia taip kaip priklauso ir niekas nesės ;) Dabar garantuoju, kad dauguma pasijungę taip, kad eitų be degimo klausyt ;)
-
Magus pasijungt reikia taip kaip priklauso ir niekas nesės ;) Dabar garantuoju, kad dauguma pasijungę taip, kad eitų be degimo klausyt ;)
Tai aisku, o kaip kitaip turetu but, negi norint kas karta isijungt maga reik rakta i spyna kaisiot, nesamone butu, bet aisku jei tai itakoja elektros nuoteki, tai net nzn...
-
Magus pasijungt reikia taip kaip priklauso ir niekas nesės ;) Dabar garantuoju, kad dauguma pasijungę taip, kad eitų be degimo klausyt ;)
Tai aisku, o kaip kitaip turetu but, negi norint kas karta isijungt maga reik rakta i spyna kaisiot, nesamone butu, bet aisku jei tai itakoja elektros nuoteki, tai net nzn...
Nusipirkę magą, pasižiūrėkit pajungimo schemas ir pamatysit kaip turi būt - vienas pliusas tiesioginis (atminties palaikymui), o kitas nuo spynelės ;) Beje turėjau vieną VDO modelį, kuris su tokiu pajungimu veikdavo be raktelio, bet daugiau tokių variantų matyti neteko ::)
-
pasenes reikalas paciam junginet laidelius daugumoje normaliu neisdraskytu Alfu stovi normali Euro jungtis ir nereikia nieko paciam junginet ir pliusai ten nuvedzioti kur reikia... ziurek dar ar nedega pas tave bagazines zpsvietimas kai bagazine uzdarai, nes pas pas mane buvo karta uzstrigusi "leguske" bagazines dangtyje
-
Magus pasijungt reikia taip kaip priklauso ir niekas nesės ;) Dabar garantuoju, kad dauguma pasijungę taip, kad eitų be degimo klausyt ;)
Noreciau papriestaraut kolegai ;) ne karta susiduriau su tokiu magu, kuris atminties palaikymui ryja 50-80mA
-
pasenes reikalas paciam junginet laidelius daugumoje normaliu neisdraskytu Alfu stovi normali Euro jungtis ir nereikia nieko paciam junginet ir pliusai ten nuvedzioti kur reikia... ziurek dar ar nedega pas tave bagazines zpsvietimas kai bagazine uzdarai, nes pas pas mane buvo karta uzstrigusi "leguske" bagazines dangtyje
na abejoju, nes, bent jau pas mane, ar bagazine atidaryta, ar durys bet kutios lemputes padege keleta min automatiskai uzgesta ir nesodina akumo.na gal ne pas visus taip,bet pas mane taip ir as del to dziaugiuosi, nes ilgiau laikant atidarytas duris ar bagazine nesodinamas akumas.
-
Na, dantis sukandes (del temperaturos) galutinai isitikinau kad kaltas magas. Valgo ~180mA kai isjungtas ir be snukio. Buvo dar mintis kad gal cia tas antenos laidas, kur automatiskai istraukia/nuleidzia antena, bet ne.
Va tik nesuprantu kodel ta beda po 2-3 metu islindo, anksciau jokiu bedu nebuvo. Mago pats nepajunginejau, ty nusipirkau, ten prie seno mago buvo euro, ar kokia ten jungtis, tai tiesiog pakeiciau magelius ir tiek.
Del to kad magas turetu veikti tik ijungus degima is esmes nepriestarauciau, bet zinoma butu bepatogu (vienok nelabai zinociau kaip ten ka perjungt laiduose).
Bet jei anksciau akumas nesesdavo - ar gali buti kad magas pagedo ir ji reiketu taisyt? Nes chalturnai isimontuot kur nors kopkes magui tai tikrai nenoriu, o ir be muzikos nekas vazinet - tingisi kiekviena karta maga istatinet, tai be jo tenka vazinet.
Ka daryt, ka daryt... (be mago keitimo) :)
-
Ka daryt, ka daryt... (be mago keitimo) :)
Pasitikrink kontaktus, gal kazkurie laidai trumpinasi ir eda tau akuma... O geriausia butu pas elektrika vaziuot, kad jis atkastu kurioj vietoj yra beda ir padarytu taip, kad jos neliktu. Sekmes ;)
-
Magus pasijungt reikia taip kaip priklauso ir niekas nesės ;) Dabar garantuoju, kad dauguma pasijungę taip, kad eitų be degimo klausyt ;)
Tuomet klausimas per kuri gala reikia atsekti pajungima kad veiktu tik su degimu? Nes kaip sakiau, pas mane iseina 2 kruvos laidu: maitinimas ir garsakalbiai (kaip as suprantu), prie ju prijungiau laidus kurie buvo prie mago prideti ir tada viska i maga. Na suprantama kad butu galima paimti nuo tarkim kokios prikurkes, bet cia manau jau per daug chaltura - kaip reiketu atsekti normaliai?
Nors dabar pagalvojau, gal ir neimanoma, nes saugiklis per kuri pajungtas magas taip pat per ji eina ir salono apsvietimas, kuris veikia ir be degimo. Nors, kita vertus per ta pati saugikli eina ir ventiliacija, kuri veikia tik su degimu.
-
Tuomet klausimas per kuri gala reikia atsekti pajungima kad veiktu tik su degimu? Nes kaip sakiau, pas mane iseina 2 kruvos laidu: maitinimas ir garsakalbiai (kaip as suprantu), prie ju prijungiau laidus kurie buvo prie mago prideti ir tada viska i maga. Na suprantama kad butu galima paimti nuo tarkim kokios prikurkes, bet cia manau jau per daug chaltura - kaip reiketu atsekti normaliai?
Nors dabar pagalvojau, gal ir neimanoma, nes saugiklis per kuri pajungtas magas taip pat per ji eina ir salono apsvietimas, kuris veikia ir be degimo. Nors, kita vertus per ta pati saugikli eina ir ventiliacija, kuri veikia tik su degimu.
Gal geriau apsieik be eksperimentu ;) kad po to nebutu naujos temos, pavadinimu "neveikia elektronika, ka daryyyyt..." ;)
-
Nu tai viskas paprasta, pasimk testeri ir pasiaiskink, kiek suprantu, ten pas tave euro jungtis, prie maitinimo fiskes turi buti 2 laidai: raudonas ir geltonas. Vat gerai nepamenu, kuris yra kuris, tai pasimatuok, i kuri laida ateina pliusas, kai ijungi degima, o kuris pastovus, ir sujunk taip, kad magas isijungtu tik nuo degimo. Jei gerai pamenu, tai i geltona turi ateit pastovus pliusas, o i raudona nuo degimo, arba atvirksciai ;D vienzo, pazaisk, tai tikrai nera sunku ;)
-
geltonas pastovus
-
geltonas yra pastovus... vietoj geltono dauguma veda patys, savadarbi storesni laida, tiesiai nuo akumuliatoriaus pliuso, nes gamyklinis laidas galingesniam magui yra per plonas del to jis kaista ir mageliai gali mirgset jeigu uzmeti volumes...
-
Ka daryt, ka daryt... (be mago keitimo) :)
masina keisk
-
Ka daryt, ka daryt... (be mago keitimo) :)
masina keisk
Butinai ta ir padarysiu kai tik kas nors nutiks, ar kai kuras pasibaigs.
O siaip tai kas cia sake kad tokia pat beda turejo - Geltonas pliusas ateina tiesiai nuo akumo, o raudonas turi ateiti nuo degimo, kadangi pas mane buvo atvesta nuo akumo, tai ir sodino. Taigi raudona pliusa pajungiau nuo prikurkes ir viskas dabar cikipiki.
Tik reiks priprast maga isjungt pries uzgesinant masina, nes nemanau kad jam labai sveika tiesiog nutraukt maitinima
-
Ka daryt, ka daryt... (be mago keitimo) :)
masina keisk
Butinai ta ir padarysiu kai tik kas nors nutiks, ar kai kuras pasibaigs.
O siaip tai kas cia sake kad tokia pat beda turejo - Geltonas pliusas ateina tiesiai nuo akumo, o raudonas turi ateiti nuo degimo, kadangi pas mane buvo atvesta nuo akumo, tai ir sodino. Taigi raudona pliusa pajungiau nuo prikurkes ir viskas dabar cikipiki.
Tik reiks priprast maga isjungt pries uzgesinant masina, nes nemanau kad jam labai sveika tiesiog nutraukt maitinima
Dėl to nesijaudink - tikrai išgyvens