Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 33, 75, 145/146, 155, 164 => Alfa Romeo 145/146 => Temą pradėjo: dvinvest 2010-08-16 23:05
-
Sveiki klubieciai,
Ar viskas tinka lancia dedra 1.9td 66kw, 1995m. variklis i 145, 146, 155 alfa?
Turiu lancia dedra, kebulas supuvo ir sugalvojau persimest varikli i alfa.. atrodo vizualiai viskas tinka.. ar as neklystu? ar neatsiras kokiu "bugu"?
berods dar i fiat tokie pat varikliai eina? tiesa?
beje, gal tinka alfom kitos lancia dalys, jei ko reik kreipkites. kainos sutartines..:)
pagarbiai,
-
Pats variklis toks pat, bet yra nedideliu skirtumu: fiato sankaba ne hidrauline, kaip pas alfa (nezinau kokia pas lancia), alfa turi imobilaizeri, kuris yra sujungtas su kuro siurbliu - fiatas neturi, vizualiai alfos generatorius didesnis uz fiato, pusasiai skirtingi, nes fiatas siauresnis uz alfa..ir dar ya visokios smulkmes. Jei keiti varikli, patarciau is variklio skyriaus nieko nepardavint, nes keiciant gali prireikt kazko. Esme, kad pats blokas, galva, kolektoriai, turbina yra vienodi tiek alfos fiato ar lancios.
-
dekui Tadeushas,
matau esi susidures su fiat.. pas mane konkreciai lancia,o galvoju del i 145/146(jau net esu nusiziurejes pora variantu) logiskai mastant ji prabangesne nei fiat, tad manau turetu lygiuotis i alfa.
planuoju deze palikti alfoje(kuria pirksiu su uzkaltu varikliu), del pusasiu..
o imobilaizeri galima atjungti turbut, ar permesti gal, neteko su tuo susidurti.
gal dar kas? :)
-
Neatsimenu, ar lancios sakes kaip alfos ar kaip fiato. Jei kaip fiato-tada reikes pusasiu nuo alfos. Taciau jei pirksi alfa su uzkalusiu motoru, tai viskas, okey, meti von tik motora, palikdamas alfoj jos deze, pusasius ir visus kitu agregatus ir keiti tik plika motora. ;)
-
tai va,
mano planas toks ir yra..:)
tik dar nesugalvojau, kaip sakete, del imobilaizerio ka daryt, reiks dar pasikonsultuot.. pas man tai nera jo. teoriskai pas man i lancia tik vienas laidas i siurbli ateina , tad teoriskai koks skirtumas tas imobilaizeris, nebent sununkta su spynele kaip nors. nesu susipazines su jo veikimu ir schema..
turbut ir stabdziai dar tinka, nes tikrinau intercars.lt, tai viska meta i viena kruva,: lancia , fiat ir minimas AR..
-
Su stabdziais jei ir bus koks niuansas, tai nereiksmingas. O siaip juk ju judinti ir nereikes. Kai yra imobilaizeris, tai ateis ne vienas laidas, o berots 3. Tai tik beliks atsirink, kurio tau reikia. Konkreciai turbut riektu pasikonsultuot su dyzelistais, nes ta imobilaizeri galima apeiti. Jei dar kanors prisiminsiu-parasysiu. Sekmes! ;)
-
pagaliau parsivariau 146 1997m., bandysim deti lancios varikli.
trumpai pranesiu rezultata, gal kam bus idomu :)..
seip pardavinesiu ta varikli is alfos, deja jis uzkaltas,gal kam reikia:). tad galite rasyti 867121434..
-
Patarimas is patirties - pasilik nuo to seno variklio stabdziu vakuumine pompa, kuri sukasi nuo velenelio. Pagyvenusiems varikliams, tai labai daznas gedimas, kai pradeda leist tepalus per ja. Deficitine preke, o jei kas ir turi, tai dazniausiai pinigus ima nevaikiskus uz ja ;)
-
Aciu Tadeushas, butinai pasiliksiu.
Siandien nudugniai apziurejome, zodziu varikliai, galima sakyti visas variklio skyrius visiskai toks pats. Net manau ir stabdziai, suportai turi tikti alfai arba atvirksciai.
Kad neatidarinet naujos temos dar keletas klausimeliu, greiciausiai vel Jums:
alfoj kodicionierius maciau, tikiuos uzteks pakeisti tik skiva, o pritvirtint bus kaip prie lancia variklio, nes jie identiski. cia matysim..
svarbiau: alfoj keistas dirzas tik pries 5t.km. galvoju , kai bus issimti varikliai pasikeisti dirzus ir itempimo guolius( jei tokie yra aisku). kaip manot , bendro isprusimo ir namu salygomis pavyks tai atlikti, ar geriau kreiptis kad kas nors atvaziuotu ir pakeistu. kazkada turejau audi 100, 2.0d tai pats pasikeiciau be problemu. o cia, maciau yra dar kazkokie kompensaciniai(kaip supratau) veleneliai, gal dar kas.. kad neprisidaryti problemu.. noris asiku, pataupyt:)..
kolkas tiek.. laukiu patarimu..
-
Del kondisho, tai manau uzteks pakeisti tik skyva, tvirtinimas tikrai turi tikti. Jei ka, tai turiu alfini kondisho siurbli, galiu atiduoti, pasibandysiu pasipraktikuoti isardyti, kad nesugadint savojo.
Del dirzu irgi neturetu kilti dideliu problemu. Bijau dabar sumeluot, bet kiek pamenu pagrindini dirza tempia du skriemuliukai. Susirask visas ''mietkes'' ar susizymek naujas ir pasikeisk dirzeli, ant isimto motoro bus baika ;)
Pas lancia ventiliuojami priekiniai diskai ar ne? Pas alfuka bus ventiliuojami, pas fiat - neventeliuojami.
-
sveiki,
na as ir manau, kad neturetu kilt bedu del dirzo. tik kai italo neturejau, tai dvejoju :)
del kondiskes matysim, gal ir tep susisuksiu, savais resursasi..
del stabdziu, ir pas alfa ir pas lancia neventiliuojami. kas keista kad pas alfa gale bugnas, o pas lancia diskai, nors svoris ir varikliai identiski.
Man labai keista, kad alfa 146 ir lancia dedra sveria vienodai, nors vizualiai kebulu skirtumas akivaizdus, negi tiek daug izolaicijos ir viso kito i alfa prikrauta.. :)
tai va, kolkas tiek, pranesiu naujienas..
-
Idomu su stabdziais, kodel vienose buvo ventiliuojami, kitose ne.. Pas maniske 145TD ir pas 145JTD - ventiliuojami. Pas TD-gale bugnai. Tai taviske alfa be abs, o lancia su?
-
siandien issikeliau alfa, tai viskas tas pats kaip pas lancia. skirtumas tik kad , kaip ir saket, pas alfa hidrauline sankaba..
turiu keleta klaustuku vel:)
pirma, keleivio puses granata kuri sukasi prie variklio, kaip geriau pasiielt, as atsukti granata nuo pusasio, ar geriau visa ta ilgaja granata palikt, atsukant nuo variklio, nes kaip suprantu pusacis ant guolio stovi , o jis ipresuotas.. beda kad labai sunku prieit kad nuo variklio kronsteina atsukt.
antra, lancios variklis( kaip ir alfos :) ) , keleivio puse laikosi ant pagalves, kuri pritvirtinta prie kronsteino, kuris aliuminis ir i ji dar kazkaip prisuktas tepalo filtras su radiatorium. bandziau nuo kebulo atsukt, bet varstas nepasidave, tad as ji nupjoviau. bet jis kazkodel visvien neiseina, tada teko atsukt nuo kebulo(4 varstai). ir nesurantu ar kronsteinas su pagalve kartu, ar ten taip smarkiai suruge, kad didesni plaktuka reik imt :)..
trecia, kaip atpazinti ar dusintuvo bakelis dar turi kataizatoriu. as is alfos issiemiau bakeli, ir jis nevirintas. plius keistai aprudije, gan smarkiai, kur turi but katalizas, o kai pakrapsciau, matos kazkokia geltona medziaga, tarsi izolaicine. jeigu yra ar paciam pjaut, ar geriau nest priduot pilna..
minejom, Tadeushas, kad turit kondicionieriaus siurbli nuo alfos. pas mane vakar buvo zmogus daliu pirkt atvares is dedros ir klause siurblio. jei pas jus geras, galiu duot kontakta, parduosit...
P.S.ryt arba poryt keiciam variklius. pasirodo nera taip sunku, kaip is pat pradziu atrode.. :)
gero vakaro...
-
Tiesa, atsakymas i pries tai buvusi klausima:
Lancioj ABS yra, o alfoj net nzn, kazkoks laidelis ateina i priekinius stabdzius, bet jis nukirptas. priekyje gali but neventiliuojami, jei kazkas sudejo, tuo paziu pakeisdami ir suportus. bet as manau kad cia orginalas. nes visa alfa labai geros bukles. po varikliu visi chamutai orginalus, retai tai galima sutikti.
Tiesa idomus dalykas. alfoj pries 5t. km keisti visi dirzai. su ja vazinejo moteris. tipo pradejo mirkseti raudona lempute , o ji neturejo tepalo, tai keleta km pavaziavo ir kaput.. Galvoju, jei keite dirzus, turejo pakeist ir tepalus logiskai. tai reiskia tam varikliui kaput jau buvo. ir keista, nes visas kebulas idealiam stovi, salonas taip pat, kaip gali taip uzjot varikli zmones, dar diesel.
cia tik pamastymui.. :)
-
1. del granatos tai arba atsuki guolio verzle ir istrauki visa pilna pusasi su abejom granatom, jei guolio verzle neatsisuka, tada su visa stupica istrauki pusasi. dar gali istraukt pusasi is isorines granatos, o tada jau pusasi istraukt is dezes tik su vidine granata..kiek kartu esu keites granatas ar pusasius, kiekviena syk budavo vis skirtingai, nes kartais guolio verzle atsisuka, kartais ne, ir tada zymiai lengviau tiesiog numaut granata su visa stupica nuo pusasio. vidine granata dezej uzfiksuota bus zieduku, tai ja geriausia istaukt laikant uz pusasio, tiesiog smarkokai truktelt ir isoks :)
2. imk dideli plaktuka :D
3. sito variklio katalizo bakelis, tai bus toks ilgas, apie koki pusmetri jei nedaugiau net. su tokiu pastorejimu gale, toj vieoj ir bus katalizas. pjauk ir ziurek, geriau nuvezt jau isimta, maziau nuskaiciuos. sveria apie 800gr :)
4. nesu garantuotas ar tas siurblys tikrai geras, del to geriau nerizikuosiu apgaut zmogu.
p.s ar buvo lengva, pasakysi kai jau vaziuosi ;)
5. tas laidelis, kur ateina i priekinisu stabdzius tai bus daviklis, ispejantis apie kaladeliu susidevejima ;)
6. tam varikliui jau turbut buvo misios, nes siaip jie labai patvarus, ir su mazai tepalo buvo vaziuota ir su daug - nelabai jie bijo. uzmust sita varikli tikrai nera lengva - gyvas pavyzdys, buvo 145 afute su situo varikliu, pramynus jau 360k km, variklis dirba tyliai, graziai, traukia, kuriasi prie bet kokio salcio.
-
sveiki visi,
Trumpai apie varikliu keitimus.
Visa savaitgali pragulejau po Alfa.:). geriau nei begiojimas rytasi:D
Ka nuveikiau:
isemiau bloga varikli ir pakisau po alfa geraji. uzkelt ir istatyt dar nespejau. tiesa dirbau vienas, lauko salygom ( labai sugaisino protarpiais ispuoles lietus)..
Ka suzinojau:
kad issimt varikli (isiminejau pro apacia[kartais manau kad klaida]) reikia nuardyti visa kaire puse(keleivio). tiesa issiminejau atsukes tik granatos pusacio guolio atrama kuri sukas pei variklio, nes neturejau tinkamu irankiu, kad atsukt granatas. tad siek tiek viskas susikomplikavo, nes variklis labai skersavosi.
taip issiminejant kaip as: taip pat reikia nurinkti variklio galine dali, paliekant tik kolektoriu su turbina. bei vandens pompa, vairo stiprintuvo siurbli. Taip pat nuimt bamperi, radiatoriu. paliekant tik kondicionieriaus radiatoriu.
niekada nepirkti ir nenaudoti lebiotkes is senuku :).. slamstas. del jos ir nepavyko isikelti variklio si savaitgali.
ka nusprendziau: varikli pameginti isikelti per virsu.. :)
klausimas labiau nusimanantiems: pakeiciau pagrindini dirza su itempimo guoliu. siuo metu neturiu autodata, tad gal zinot koks dirzo laisvumas leistinas? uztempiau is visu jegu, bet atrodo, kad galetu but siek tiek standesnis...