Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 33, 75, 145/146, 155, 164 => Alfa Romeo 145/146 => Temą pradėjo: niaugi 2010-07-31 23:36
-
blic klausimėlis, jei ryte/ar po darbo (`pastovėjus`), vat sugalvojo manoji, kad stabdyt jin tyngi, tik pajudėjus iš kiemo spust stabdį, ogi jin vos stabdo, spaudžiu dar labiau (stabdžio pedalas kaip ir visad įsispaudžia vienodai), bet stabdo nedaug, tačiau po poros/keletos pilnų stop, stabdo jau gerai...
na anksčiau tikrai iškart gerai stabdydavo, nebent keleta dienų nevažinėdavau.
ar tai kaladėlių tokia savybė, ar čia stiprintuvas/skystis turi problemų (skystis turi apšilt, stiprintuvas prasimankštint?).
kaladėlių dar daug likę...
jei kas iš kavos galit diagnozuot, tai mielai prašom :)
-
blic klausimėlis, jei ryte/ar po darbo (`pastovėjus`), vat sugalvojo manoji, kad stabdyt jin tyngi, tik pajudėjus iš kiemo spust stabdį, ogi jin vos stabdo, spaudžiu dar labiau (stabdžio pedalas kaip ir visad įsispaudžia vienodai), bet stabdo nedaug, tačiau po poros/keletos pilnų stop, stabdo jau gerai...
na anksčiau tikrai iškart gerai stabdydavo, nebent keleta dienų nevažinėdavau.
ar tai kaladėlių tokia savybė, ar čia stiprintuvas/skystis turi problemų (skystis turi apšilt, stiprintuvas prasimankštint?).
kaladėlių dar daug likę...
jei kas iš kavos galit diagnozuot, tai mielai prašom :)
O gal tiesiog skyscio sistemoje truksta? Nebandei paziuret? :)
-
oh, nepaminėjau šio dalyko, skysčio ties max, vat tas ir įdomu...
jei taip logiškai mąstant, tai jei kol šalta nestabdo, o po keletos stop jau ok, reiškia trintis/šiluma čia suveikia.
tai reiškia, gal ant kaladėlių kokio tepalo užnešiau `meistraudamas`, ar čia stabdžių stiprintuvo nuovargio požymiai?
p.s. šio klausimo esmė, kad save nuramint, jog tai ne stabdžių stiprintuvo bėda... ;D
-
oh, nepaminėjau šio dalyko, skysčio ties max, vat tas ir įdomu...
jei taip logiškai mąstant, tai jei kol šalta nestabdo, o po keletos stop jau ok, reiškia trintis/šiluma čia suveikia.
tai reiškia, gal ant kaladėlių kokio tepalo užnešiau `meistraudamas`, ar čia stabdžių stiprintuvo nuovargio požymiai?
p.s. šio klausimo esmė, kad save nuramint, jog tai ne stabdžių stiprintuvo bėda... ;D
jei stiprintuvo beda butu neispaustumpedalo tiek kik anksciau..
pirmas vaistas -keisk skysti. paziurek slangutes is bakelio i pgr cilindriuka, gall jau pgr cilindriukui zopa?
-
tai va, pakeitė diskus, kaladėles, stabdo uoga, tik jau kita dieną prasidėjo cypimas kairiam priekiniam rate, ar vos judėsi, ar skrisi, cypimas nenurimsta, nebent prilieti stabdį, tada būna nurimsta.
tikėtis, kad kokia kaladėlė ar vielytė ar kas ten būna liečias kur, ar taip ir guolis gali daryti (cypti)?
suprasčiau, jei cyptu stabdant, tai kaladėlės būtu, o daba atvirkščiai...
(meistreliai taip priveržė ratus, kad su savo įrankiais neturiu tiek jėgos, kad atsukt ir pažiūrėt, teks jiem vežt :lol: )
-
cypia del prastos kokybes stabdziu kaladeliu ;)
-
pries trejeta metu autoaibej pasiule labai "puikiu" galiniu stabdziu kaladeliu :) pasikeiciau ir veliau kelias savaites zmoniskai negalejau vazinet del to baisaus cypimo.....veliau aisku prisitryne kaladeles ir cypimas dingo, bet tiek jos ir telaike :)
-
pries trejeta metu autoaibej pasiule labai "puikiu" galiniu stabdziu kaladeliu :) pasikeiciau ir veliau kelias savaites zmoniskai negalejau vazinet del to baisaus cypimo.....veliau aisku prisitryne kaladeles ir cypimas dingo, bet tiek jos ir telaike :)
tau cypė kaip ir man - esant nenuspaustiem stabdžiam? nes man bėda gi kad cypia važiuojant, o stabdant ok :)
-
Cypia tikrai stabdziu kaladeles tau. Ant stabdziu paminkyk gerai isibegejes arba po miesta. Su laiku turetu praeiti.
-
Cypia tikrai stabdziu kaladeles tau. Ant stabdziu paminkyk gerai isibegejes arba po miesta. Su laiku turetu praeiti.
nu apkatkė nepadaryta, bijau stipriai vanot, vakar iki trakų lėkiau, mandriau pastabdydamas, irgi tikėjaus ka praeis.
na nepykit jei kam užcypinsiu smegenis pravažiuodamas ^-^
-
taip, cype vaziuojant, paspaudus stabdzius cypimas trumpam dingdavo :)
-
taip, cype vaziuojant, paspaudus stabdzius cypimas trumpam dingdavo :)
na va, prasilėkiau truputėli po miestą, sakyčiau jau tik retkarčiais pacypia, aprimo mažumėle :)
tikėkimės viskas bus gerai, pirma kart su naujų stabdžių subtilybėm susidūriau.
-
:cart: pabandyk nusiorinti stabdzius :)
-
:cart: pabandyk nusiorinti stabdzius :)
aš ir manau, kad profilaktiškai reikėtu, juolab skystis nežinia kelintų metų.
įdomu, kaip ten su rūdim kur atsukt ka nuorint, jaučiu daugumoj neįveikiamas dalykas atsukt :)
-
tepalo uzpilk ant kaladeliu ir dinks cypimas ;D
-
va man irgi tokiapat problema. vaziavau i kauna savaitgali, koks 20-30 km nuo vilniaus, kad pradejo cypt masina.. truputi per stabdi spusteli nutyla 3-4 sekundem vel cypia. kiek ziurejom tai kaladelem mesos dar pakanka, diskai irgi neblogi. nelabai gaudaus gerai automobiliuose, bet gal koks ten pavarges guolis uzkaista ir cypia. nes plente stabdziai net nenaudojami, ko jiem ten cypt. tiesa, mieste nieks necypia. Pradeda cypt esant didesniam greiciui tolygiam ir nuvaziavus bent 20 km. problema kartojosi vaziuojant is kauno atgal i vilniu. Dar vienas meistrelis sake, kad man reiketu kairej pusej traukes antgali keist, o kitas sake nereik :D kokie simptomai? nes man vaziuojasi smagiai..
-
tau zinok enustos cyppt,kol neparduosi alpos ;D
-
Gali buti koks mazas akmenukas arba metalo drozle istrigus kaladelese, delto cypia.
-
O kaip kreipenciosios? :) Vaiksto normaliai? :)
-
Jo, prasivalyk kreipianciasias ir paziurek ar pacios kaladeles nepriaugusios prie suporto.
-
Kodel cypia siaip vaziuojant: nes stabdziu kalades visada lieciasi prie disko, priklausomai nuo kaladziu ir nuo to, kokia padetis su suportu (kaip vaiksto kreipianciosios ir pacios kalades ar turi normalu laisvuma suporte). Kitos kaladeliu savybes yra tokios: vienos cypia saltos, susilusios nustoja, kitos gi atvirksciai. Dar viena blogybe, stabdziu skyscio zarneles prie suporto: pasenusiu zarneliu skyscio pralaidumas gali sumazeti, todel gali blokuotis cilindriukas ir del to kaladeles buna siek tiek uzspaustos ir cypia. Siaip visokiu niuansu su stabdziais yra labai daug, as pavardinau pagrindinius.
-
Tikriausiai, reikia nuimti ir sutvarkyti supportus. Man dabar juos remontuoja, tai defektų rado daug: dvi kriepiančiosios užstrigo, vienas stūmoklis irgi aprūdijęs, beveik nejuda. Nusipirkau stūmoklį už 58 Lt ir repair kit (gumos detales) už 24 Lt. Kreipiančiasias pavyko ištraukti ir išvalyti, naujų nereikės.
-
na aš nesuprantu kas čia pas stabdžiai pas mane.. keista porą kart ir kaladėlės, ir diskai, neseniai pas Girių paruošta technikinei (pakeisti visi stabdžių vamzdeliai, šlangutės, nes kairys suportas neatleisdavo rato gerai, būgnam pakeisti cilindriukai, kaladėlės..).
ir vistiek auto pasotvėjus, užmini ant stabdžio, o jin vos stoja. reik keletą start/stop ciklų padaryt, kad užšiltų stabdžiai, o tada jau stabdo tikrai gerai..
TA stabdžių stendas sako:
priekis 2,5 / 2,3
galas (būgnai) 1,7 / 1,5
čia suprasti, kad įprasta stabdžius reik vis pašildyt? ::)
p.s. skysčio pakanka. o servise nuorinta tikiu, kad irgi gerai, bet ir pats kai orinau tas pats buvo..
bet o gal visgi kaladėlės gali būt kažkokios per kietos? paskutinį syk kai keitė prašiau nors šiek tiek geresnių, sudėjo kažkokias Fomar friction už 70 Lt..
-
ir vistiek auto pasotvėjus, užmini ant stabdžio, o jin vos stoja. reik keletą start/stop ciklų padaryt, kad užšiltų stabdžiai, o tada jau stabdo tikrai gerai...
čia suprasti, kad įprasta stabdžius reik vis pašildyt? ::)
Tai nieko ypatingo. Paprasčiausiai ryte būna rūkas, arba jeigu nakty lyjo, tuomet stabdžių diskų ir kaladėlių paviršius sudrėksta, trintis sumažėja. Pradėjus važiuot, 2-3 kartus paspausk pedalą, ir viskas bus tvarkoj. Tai sena šoferių taisyklė.
-
Dėl ko stabdžiai pasidaro "minkšti"?
Vieni sako, kad dėl oro sistemoje. Bet man visą valandą keitę stabdžių skystį, traukiant vakuumu, oras visas buvo išejęs, o stabdymas vistiek liko minkštas.
-
ir vistiek auto pasotvėjus, užmini ant stabdžio, o jin vos stoja. reik keletą start/stop ciklų padaryt, kad užšiltų stabdžiai, o tada jau stabdo tikrai gerai...
čia suprasti, kad įprasta stabdžius reik vis pašildyt? ::)
Tai nieko ypatingo. Paprasčiausiai ryte būna rūkas, arba jeigu nakty lyjo, tuomet stabdžių diskų ir kaladėlių paviršius sudrėksta, trintis sumažėja. Pradėjus važiuot, 2-3 kartus paspausk pedalą, ir viskas bus tvarkoj. Tai sena šoferių taisyklė.
tai kad matote man taip tiek vasarą, tiek žiemą. tiek ryte, tiek po darbo.. vakar tik pajudėjus nuo darbo prieš perėją kai priešais užstabdė staigiai, man pasidarė karšta.. na kai užmini stabdį greičiau važiuojant, jau beveik sustojant jauti, kad jau jau pradeda kabinti :smilie:
anksčiau kai buvo ok su stabdžiais, tai taip, jei pastovėdavo parą ar daugiau tai girdėdavos tarsi rūdys pirma nusibraukia, ir stabdymas tuoj pat grįžta, o dabar kažkas kitaip.
na gerai, gal tai tikrai kaladėlių sąvybė tokia. tiesiog kitą kart rinksiuos kažką rimtesnio.
-
Sveiki :smilie: Vasara alfa buvo nenaudojama, per tą laiką tėvukas pravarė TA ir prireikė keist vieną rankinio trosą. Viskas normaliai, sakė, kad rankinis veikia ;D Ir jis veikė, tik prieš keletą dienų važiuojant pajutau kvapą, sustoju, pažiūriu: ogi ratų galinių net paliest neįmanoma, kokie karšti. Įdėmiau įsižiūrėjau, kad kaladėles nuvariau tiek, kad vos vos beliko. Tai keletas klausimėlių: kokios firmos kaladėles rekomenduotumėt, kokios kainos ir kaip su pakeitimu? :smilie:
-
Kaip supratau, stabdziai diskiniai? Del kainu nezinau, bet su pakeitimu paprasta, nors ne visi sugeba, reikia tik siek tiek ziniu, kaip susistumia cilindriukas ir tiek.
-
Kaip supratau, stabdziai diskiniai? Del kainu nezinau, bet su pakeitimu paprasta, nors ne visi sugeba, reikia tik siek tiek ziniu, kaip susistumia cilindriukas ir tiek.
Jo, stabdžiai diskiniai. Aš manual'e skaitinėjaus apie pakeitimą, bet va nelabai supratau, kaip sustumti tą cilindriuką :smilie:
-
Pasimk kokias sanges ir ju pagalba suk cilindriuka pagal laikrodzio rodykle ir tuo paciu stumk gylyn ;D not an easy task, bet iveikiama ;)
-
ir rankinio troso nepamirsk nuimt (atpalaiduot) jei dirbi nenusiemes cilindriuko.
-
Oho, čia kiek visokių patarimų ;D Tą padaryk, ąną ;D O nė karto to nedarius atrodo kosmosas kažkoks ;D Gal kas galit visą darbų eiga parašyt? :smilie:
-
Oho, čia kiek visokių patarimų ;D Tą padaryk, ąną ;D O nė karto to nedarius atrodo kosmosas kažkoks ;D Gal kas galit visą darbų eiga parašyt? :smilie:
Nu atsiprintini sita parasyta manuala isverta visu pastangom ir bandai krapstytis nepamisk bear :alaus:
-
Oho, čia kiek visokių patarimų ;D Tą padaryk, ąną ;D O nė karto to nedarius atrodo kosmosas kažkoks ;D Gal kas galit visą darbų eiga parašyt? :smilie:
Nu atsiprintini sita parasyta manuala isverta visu pastangom ir bandai krapstytis nepamisk bear :alaus:
Man tai ir daugiau klausimų yra, ar reikia suportą nuimti ar ne; kaip iškrapštyti tas kaladėles iš suporto; kaip naujas įdėti ;D Žinai, to nė karto nedarius viskas lb ne aišku ;D
-
Oho, čia kiek visokių patarimų ;D Tą padaryk, ąną ;D O nė karto to nedarius atrodo kosmosas kažkoks ;D Gal kas galit visą darbų eiga parašyt? :smilie:
Nu atsiprintini sita parasyta manuala isverta visu pastangom ir bandai krapstytis nepamisk bear :alaus:
Man tai ir daugiau klausimų yra, ar reikia suportą nuimti ar ne; kaip iškrapštyti tas kaladėles iš suporto; kaip naujas įdėti ;D Žinai, to nė karto nedarius viskas lb ne aišku ;D
O tu bandyk ir viskas gausis laikantis visu tu rasytu nuodymu. ;) Suporta reik nusiimt,nes keisi kaladeles, o suspaust cilindriuka reiks, nes netilps sudet naujas. Atsuki suporta laikancius varstus, isimi ji. Atkabink arba atpalaiduok rankinio trosa. Kaladeles islupk lauk (gali but prirudije, tai sunkiau bus isimt) Surenkam: Susukam cilindriuka pagal laikrodzio rodykle atgal i cilindra, istatom naujas kalades, uzverciam atgal suporta ir uzverziam varztus, susireguliuojam rucnyka. Apsiciupinek tu ten nusiemes rata, pamatysi viska kas kaip. Sekmes
-
Gal cia uzves ant kelio ;)
http://www.youtube.com/watch?v=0Q38hkprlcA
-
Gal cia uzves ant kelio
Aciu lb :smilie:
-
Gal cia uzves ant kelio
Aciu lb :smilie:
Prasom
-
nu ir keistai zmogus keicia ;D disko nekeiciant nereikia nuimt tos "pasagos" kur su 12mm varztais ;) kriepianciasas su 6kampiu issuki ir viskas :)
-
jo, labai keistai keicia ir dar prie viso to nemazai naudoja plaktuka ;D
-
Koks darbas be hammerio? plaktukas rudmeses atpurto, o isemus viska lengviau isvalyt ir sutept ka reikia. viskas saziningai :smilie:
-
Šiandien keičiau kaladėles :) Buvo ir juoko ir nervų, bet darbavausi ne vienas, tad per keletą valandų viskas pavyko :smilie: Su cilindriukais teko bišku pavargti, kol supratau, kaip jį suspausti :smilie: Ryt laukia nuorinimas, nes stabdžio pedalas spaudžiasi kaip sankabos ;D
O dabar klausimas, kaip sureguliuoti rankinį, nes prieš tai dėl jo ir dasibaigė kaladėlės, nes nebeatleisdavo suportų?
-
Rankinio st. troso įtempimas reguliuojamas veržle, kuri yra po rankenos apdailos. Bet prieš tai gali prireikti pakelti mašiną ir sutvarkyti trosus, kurie prijungti prie galinių st. suportų.
-
Rankinio st. troso įtempimas reguliuojamas veržle, kuri yra po rankenos apdailos. Bet prieš tai gali prireikti pakelti mašiną ir sutvarkyti trosus, kurie prijungti prie galinių st. suportų.
Tai tą varžtą aš žinau ;D Man paaiškink tą vietą, kur rašei "Bet prieš tai gali prireikti pakelti mašiną ir sutvarkyti trosus, kurie prijungti prie galinių st. suportų." :smilie:
-
Man to nereikėjo daryti, bet Repairing Manual'e parašyta, kad reikia pakelti mašiną, atkabinti trosus nuo suportų, 10 kartus stipriai paspausti stabdžių pedalą, vėl prijungti trosus prie suportų be įtempimo, nuleisti mašiną ir po to jau reguliuoti su veržle.
Pas tavę gali būti per stipriai įtempti trosai. O gal suportai užrūdijo? Pradėk remontą nuo suportų.
-
pradek remonta nuo trosu keitimo.
-
man rate pradejo trintis metalas i metala nu aisku kaladeles nebera o jai as dar pora dienu pavazuosiu ten nieko dauk blogo neatsitiks ?
-
dabar trinasi metalas imetala(stabdziu diskas su kaladeliu padu) poto ziurek kad nebutu taip kad cilindriukas neisoktu ;)
-
sv kas pas mane gali but stabdo gera abeesas suveike i tik po kaladeliu keitimo vos pajiegiu pedala ispaust labai kietas
-
kadangi pradėjau šią temą, tai ir finalizuosim..
bėda su stabdžiais buvo ne tai kad stiprintuvas, ar oras, bet visa bėda užkepusiuose abejuose supporto varžtuose, kurie neleido laisvai judėti supportam į šonus, kaladėlės kreivindavosi, stipriau dilo berods vidinės kaladėlės.. keista kad niekam į galvą tai neatėjo..
dar aišku nepagailėjau ir nusipirkau tikiuosi padorias ferodo kaladėles, išbandžius įspūdis labai geras, stoja taip, kaip turi stoti, nes pavažinėjus su kitom mano alfa beveik kaip be stabdžių būdavo..
na bet aišku nebūna visad viskas gerai, dėl apsileidimo, ar tiesiog žinių stokos kad ten yra tokie du supportų varžtai, kurių gumelės susidėvi ir patenka purvo, ir paskiau tie varžtai prirūdija ir supportai nebevaikšto, apturėjau tokią bėdą, kad pradėjus mankštinti vieną varžtą.. jis nulūžo..
žodžiu tokia istorija :smilie:
-
Tie varstai vadinami "kreipianciosiomis". sveika jas butu karta per metus nuiimt ir sutept karsciui atspariu tepalu. Ypac megsta uzputi galiniu stabdziu suportai.
-
sveiki, ziuriu stai i galiniu diskiniu stabdziu cilindriuka ir nzn i kaire ar desine reik ji sukt kad sustumt? norejau toolsa tam reikalui nusiprkt, bet paklause katron pusen reik, kairinio ar desininio..
146 boxer
htc
-
sveiki, ziuriu stai i galiniu diskiniu stabdziu cilindriuka ir nzn i kaire ar desine reik ji sukt kad sustumt? norejau toolsa tam reikalui nusiprkt, bet paklause katron pusen reik, kairinio ar desininio..
146 boxer
htc
turetu but tradiciskai, pagal laikrodzio rodykle :)
-
aiškumas.. o gal kas galėtu paskolinti vilniuje toolsą cilindriukam susukt? ar pasidalinkit savo išmone kaip ir su kuo juos ten sugrūdat..
-
aiškumas.. o gal kas galėtu paskolinti vilniuje toolsą cilindriukam susukt? ar pasidalinkit savo išmone kaip ir su kuo juos ten sugrūdat..
imi kobras i rankas suki ir spaudi. tik apsauga ziurek kad nesusivyniotu arba kad nesudraskytum.
gal ne taip patogu kaip suspec irankiu bet tikrai imanoma (3-4k tai dariau)