Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: zilwiz69 2010-07-08 19:11
-
Sveiki, turiu 156 2.5 v6 . Noriu deti turbina (arba dvi mazas ) . Visus mechaninius sprendimus sugalvojas kaip padaryt bet ar zinote kas nors kaip del masinos kompo? ar imanoma ji perprogramuoti orginalu kompiuteri kad nereiktu pirkti progromuojamo ir keist visa pravotke...? Gal eitu pakeisti orginalaus kompiuterio parametrus jei deciau negalinga turbina pvz kuri pucia 0.5 bar... ? Patarkit ka nors , aciu :)
-
Mda... Matosi mazai ka esi ir prigalvojas del mazgu, atmosferiko kompo niekad nepriprograminsi turbo varikliams...
Dedi programuojama megasquirta ir vaziuoji sau, taip ar anaip pravodke reiks daryti :D
-
teko darytis toki projekta tik ne v6 o keturiu cilindru 2,0l. jei buciau zinojas kas manes laukia tai tikrai nebuciau pradejes. isleista tam projektui jau apie 20000lt. ir dar nera galo domejausi siandien del programuojamo kompo kuris butinas tvarkingam variklio darbui tai dar apie 7000lt reikia investuoti. su standartiniu kompu tikrai nevaziuos.
-
Dasideda ne tik juk turbai, reiks ir purkstuku kitu, intercoolerio ir t.t., westgate ir boost controller kur juos jungsi? prie originalaus kompo? :D Plius reiks programa parasyti, o tai ne viena valanda ir ne keli Lt ant dyno stendo...
Pigiau manau V6 TB varikli su viskuom nusipirkti ir swap'a padaryti...
Buvo ir man tokia mintis kilusi kai GTV turejau is 3.0 V6 turbo daryti, samata kazkur 25000lt cia su viskuom nuo a iki z ir darant daug savo rankomis, nes tokie nestandartiniai darbai irgi kainuoja ;)
-
Hmmmm kazi koki visa varikli galima uz 25000 stukas nusipirkt :D
-
Sveiki, turiu 156 2.5 v6 . Noriu deti turbina (arba dvi mazas ) . Visus mechaninius sprendimus sugalvojas kaip padaryt bet ar zinote kas nors kaip del masinos kompo? ar imanoma ji perprogramuoti orginalu kompiuteri kad nereiktu pirkti progromuojamo ir keist visa pravotke...? Gal eitu pakeisti orginalaus kompiuterio parametrus jei deciau negalinga turbina pvz kuri pucia 0.5 bar... ? Patarkit ka nors , aciu :)
pigiausias variantas deti pravotke ir kompa, kolektorius ir kt. nuo 2,0v6turbo arba visa toki varikli ir dar gali cipuoti ;)
-
Hmmmm kazi koki visa varikli galima uz 25000 stukas nusipirkt :D
Ne viskas i varikli sueina, cia esama perdaryti i turbo, su kaltiniais svaistikliais, stumokliais, veleneliais sport, portinta galva ir t.t., ismetimas, blokiruote, keramikine sankaba, intercooleris, turbina, vamzdynas, westgate, boost controller, kompas, pravodke, programa, dyno ir dar daugybe kitu darbu...
-
zmogus raso nenori daug tik 0.5 baro, standartines dalys laikys be jokiu pakeitimu ir kompas persiprogramuoja be papildomu kiaulyciu, reikes tik siurblio kito ir purkstuku, o visa kita zmogus sugalvojo, tegul daro.
-
Sveiki, turiu 156 2.5 v6 . Noriu deti turbina (arba dvi mazas ) . Visus mechaninius sprendimus sugalvojas kaip padaryt bet ar zinote kas nors kaip del masinos kompo? ar imanoma ji perprogramuoti orginalu kompiuteri kad nereiktu pirkti progromuojamo ir keist visa pravotke...? Gal eitu pakeisti orginalaus kompiuterio parametrus jei deciau negalinga turbina pvz kuri pucia 0.5 bar... ? Patarkit ka nors , aciu :)
Gal geriau tu vazinek su tuo standartiniu 2.5 V6 ir nesapnuok. O jei jau uznizo istaskyt pinigus, tai imk 2.0 V6 turbo ir burk su juo. O geriau ta suma pinigu investuok i visa masina, kad vaziuotum 5 metus be problemu. Islenda kaip pilypai is kanapiu ir buria... Jei jau tokios sumos (10/20k Lt) imanomos isleisti i variklius, tai geriau tada imti Mitsubishi EVO kury nors ir dziaugtis.
a jei zmogus tikras alfistas irjam labai alfa patinka?ir velniop jam nereikia nei evo nei C4? eretikai jus!!!
dek turba,neturetu tenlabaikas pasikeist jei motoras tvarkingas. purkstukai rezervo turi, siurblys irgi turetu pavezt, blogiausiu atveju kvepiamottoro keitimu :)
-
iš praktikos galiu pasakyt-šitas nieko nepadarys.paimkim "mūsiškius",kurie kažką įdomaus padarė-active,Grease,baroone, Edv166nas(sorry jei ko nepaminėjau),ar bent vienas iš jų pradėjo savo darbus taip:"turiu gerą modeliuką noriu paturbint,viską sugalvojau,patarkit kaip padaryt?"
kažkaip nepamenu.
-
zmogus raso nenori daug tik 0.5 baro, standartines dalys laikys be jokiu pakeitimu ir kompas persiprogramuoja be papildomu kiaulyciu, reikes tik siurblio kito ir purkstuku, o visa kita zmogus sugalvojo, tegul daro.
Nu nu, vat man idomu, kaip kompa persiprogramuosi... Tamsta nesamones snekat...
-
Kai pas originalu kompa atsiras si detale, tada galesi is jo kazka burti, iki tol porgramuojamas...
P.S. pazymeta raudonai :)
-
pasidomek kiek LT yra projektu biudzetiniu be map sensoriaus, gal net nustebsi
-
pasidomek kiek LT yra projektu biudzetiniu be map sensoriaus, gal net nustebsi
Tokie projektai biudzetiniai puse metu garaze 2 menesius kelyje ir viskas ratu, is problemu neislenda...
-
o man idomu, kodel niekas net nepagalvoja apie tiesiogini kompresoriu, o ne turbo.
taip, tai neisgelbeja nuo purkstuku keitimo, programuojamo ECU ir t.t.
bet kodel visalaik tik turbo? kokie turbo privalumai pries supercharger'i, turint omeny gatvine masina? t.y. variklio resursas turetu buti "normalus" - ilgesnis negu vienu lenktyniu distancija, kas reiskia, kad (turbo)kompresorius nepus labai jau daug spaudimo.
-
jei apsistos ties 0.4 baro nereikses net suspaidimo laipsnio keisti ir variklio ardyti. Jie misini suprogramuos 13:1 vaziuos ir vargo nematys, bet kaip visada mazai..........
-
pasidomek kiek LT yra projektu biudzetiniu be map sensoriaus, gal net nustebsi
Tokie projektai biudzetiniai puse metu garaze 2 menesius kelyje ir viskas ratu, is problemu neislenda...
tu cia apie musolini kaip supratau :) tu jam i akis dabar nelys, pisec tau bus:D
-
Nenusisnekek, musolinio tikrai projektas nebiudzetinis...
Yra cia tokiu veikeju kur tobulina, tobulina, bet vis nusitobulina, automobiliai japoniski :)