Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Tomce 2010-07-05 22:04
-
sveiki, kuriu nauja tema, nes neradau forumuose aptariant tokio klausimo kaip mano. norejau suzinot, o gal kas ir patart galesit kaip man sukietint vaziuokle? man per daug minksta ji, priekis dar nieko, bet galas ziauriai minkstas ir galas stovi daug auksciau nei priekis, ytariu kad prieki kitokios spyruokles ydetos, gal kas patarsit ka?
-
dek i gala zemesnes ir kietintas spyruokles ir nesuk galvos
-
is kur man jas gaut? niekur nerandu >:(
-
O ar žinai ko ieškot ? Įsidėjus bet kokias į galą "žeminančias" mašina nebūtinai išsilygins, gali būti, kad amortizatoriai kalti, o ne spyruoklės ! Siūlau pirma išsiaiškint kas pas tave sudėta, o tada lupt ir dėt naują.
Pats turiu galvos skausmą, priekis aukščiau stovi nei galas ir lyg bizki minkštesnis. Kiek ieškojau visur temose tikslaus atsakymo dar neradau:
Pas mane 156 SW '01 Sportpack, tiksliau Veloce (pervadinta jau) ir i SW kiek supratau su Sportpack SW negauna "sport važiuoklės" nors galima papildomai buvo usakyt, kyla klausimas o VELOSE kaip ? Kita bėda galine pakaba pas SW turėjo tokį optą kaip NIVOMAT Selfleveling (kraunant kylą, ta prasme "nesėda" prikrovus, bet info nerandu ar tai buvo užsakoma atskirai ar ėjo į standartą SW ??? + Ar galimas buvo variantas Sport pakaba + NIVOMAT. Tokios pakabos ne tik amortikai, bet ir spyruoklės skirias. O gal tiesiog priekį kažkas sukeista, pvz vietoj sport sudėta stock. Galimas daigtas kad mano stock pakaba ir tiesiog gale kažkas negerai ??? Sakyčiau amortikai luže, nu bet lygiai stovi K + D o gal NIVOMAT pakaba pas mane ir amortikam žiopa abiem vienodai, pats blogiausias variantas :angry: nes jų kainos kosminės (Self leveling) o jei stokus sukišt tai ir spyruoklių, ir visų kitų dalių reiks.
Kol neradau tinkamo keltuvo pas pažystamus, servisai siunčia lauk kai sakau "nurašykit man kodus pakėlę Alfą"
tikiosi kad pas mane Sportpack (papildomai į SW lyg) važiuoklė be jokių selfleveling (lai tautovežiai cementą vežioja ;D) ir tiesiog stock amortikai į priekš ikišti :alaus:
-
tai tipo taip gaunas kad yra kaskokie kodai ant mortiku kurie nurodo ar tai spotpack as stockai? ??? pas mane priekis zemas ir gerokai kietesnis nei galas, o gale uztenka kad vienas zmogus atsiseda ir jau skutes, galas nusileidzia ir ratai vos ne su arkom lygus buna >:D ir tas lb nervina, nes man tenka kartais daugiau zmoniu peveziot, ir tada galas jau isvis vos ne ant zemes sedi :) beja pas mane AR 156 sportwagon 2.4JTD 2000m., tai kokie mortikai ejo siam modeliui stockai ar sportpackai gal kas zinot? :P
-
ta vat pas mane ant galiniu mortiku yra skaiciai H84WD 82490355671 60671 9320AF L08 1900E kazkas panasaus, bet ant priekiniu amortiku nieko nera, tik matos kad kiti ideti jau, nes su raudonais dazais kazkas uzrasyta, bet neiskaiciau kas :D
-
jeigu SW stovi stokiniai amortikai, jie buna juodi su juodom spyruoklem ant kiekvieno amortiko turi buti priklijuotas raudonas taskas, o ant spyruoliu zalias taskas... tada pakaba yra paprasta...
-
taigi yra panasios temos net dvi!!! :mzp:
-
tik kazkodel nieko panasaus as ten neradau :angry:
-
jo, pas mane ant galiniu amortiku yra raudoni taskai, o ant preikiniu nera :smilie:
-
Mano spyruoklės juodos su geltonom dėmėm, tarsi kas teptuku užtepęs ::)
Amortikai aiškiai keisti neoriginal, monroe su neaiškiais kodais gale
Priekį jokių žymių nerasta.
Manosios AR priekis ~2,5cm aukštesnis už galą, ar tai galibūti netinkamų amortizatorių pasėkmė, pvz į sportpack spyruokles sukišti stockiniai, sport tikrai trumpesni, ar tai fyziškai neįmanoma ???
P.S. mano 156 SW su sporpack, kas dar labiau apsunkina teisingų parametrų išsiaikinimą :angry:
-
ziurint kokios pas tave spyruokles... jeigu tik zemintos, bet ne kietos tada nelabai gerai nes vaziuojant kai amortikas vaiksto aukstyn zemyn jo darbine eiga nusileidzia zemyn... pataikant i didesne duobe ar ilinkima amortiko stumoklis praktiskai pasiekia dugna... jeigu amortikai sportiniai su stokinem spyruolem tada ju stumoklis pakyla i virsu ir vel pataikius i didesni islinkima masina ismeta i virsu to pasekoi stumoklis trenkesi i virsutine amotiko dali... kartai net gali nutrukti...
-
as noriu ir zemintu ir kietintu, tai man turbut nebus labai blogai jai tuos pacius amortikus paliksiu?
-
as noriu ir zemintu ir kietintu, tai man turbut nebus labai blogai jai tuos pacius amortikus paliksiu?
Jei jau nori tokio malonumo pries dedant spyruokles apeik vaziuokle nuo a iki z kad butu tvarkinga , nes idejus kietintas, vaziuokle kentes, jei dar visa laik Lietuvoj vazineji tai jooo. bet cia kiekvieno asmeninis reikalas, jei jau to uzsibrezei eik iki galo. Pats buvau rimtai sumastes toki varianta, bet uzteko pravaziuot su kita masina, raudonom spyruoklem ir noras greit dingo :D
-
vaziukle pas mas sutvarkyta idealiai, ilgai teko pabuvot servize, bet sutvarke. :) o del vaziavimo su suzeminta masina, tai vat tas man ir patinka kad ji kietai vaziuoja, ir stabilesne kelyje :D
-
156-tos ir taip vaziuokle dantim duazyti, o dar zemonti kad ne tik dantis isdauzyti, bet dar ant siknos mozolius uzsigauginti, kam to reikia !!!!!
-
Skirti reikia du dalykus: sportinę pakabą nuo žemintos !!!
Žeminta pakaba nebūtinai kietesnė ar bent pastebimai kietesnė kad dantis išsidaužytum. Priklauso ka įsidėdi ;)
Pamastymui: Visi su standartine pakaba ir R17 205/45 daug labiau dantis barškina nei su gamykliniu paketu :P
Gak kas žinot orginalaus sportpack/veloce spyruoklių/amortizatorių kodus ? Reiks kažką su pakaba daryt būtų gerai turėt atskaitos tašką :D
-
ziurint kokios pas tave spyruokles... jeigu tik zemintos, bet ne kietos tada nelabai gerai nes vaziuojant kai amortikas vaiksto aukstyn zemyn jo darbine eiga nusileidzia zemyn... pataikant i didesne duobe ar ilinkima amortiko stumoklis praktiskai pasiekia dugna... jeigu amortikai sportiniai su stokinem spyruolem tada ju stumoklis pakyla i virsu ir vel pataikius i didesni islinkima masina ismeta i virsu to pasekoi stumoklis trenkesi i virsutine amotiko dali... kartai net gali nutrukti...
nu nebent dropas kokį 60mm :D O šiaip tame yra tiesos.
pamastymui: blistein b6 (sport) AR 156 atžvilgiu gali būti naudajami ties su stock spyruoklėmis tiek su trumpesnėmis iki 30mm dropu, jei žemiau blistein b8 (sprint) patys gamintojai rekomenduoja, kodėl tada OEM sport amortikai trumpesni, neturiu supratimo, nes kiek sugebėjau atkast tai būtent blistein bent jau sportppack'e komplektavos kur dropas ~25mm nuo stocl pakabos :begam:
-
Gal žinote, kas geriausiai Vilniuje tvarko pakabą? nes pas mane jin bilda traška barška girgžda :)
-
prie zvalgu g. (prie kalvariju g.). renatas. 868607393. daro (restauruoja) tikrai gerai, bet ne pigiai.
buvo forume ino apie tai.
-
Sveiki, klausimelis toks - girgzta masinos pakaba, itariu gumas kazkokias :) vienas meistras minejo kad galetu sutvarkyt nebrangiai 50lt~, kas ten gali but, ir ar ilgam jis ten sutvarkytu. Alfa 156
p.s. kai slapias kelias maziau girgzta arba isvis tylu..
-
greiciausiai bus priekines virsutines sakes. keitimas 40-50lt.pati sake geresne apie 200lt viena
-
keitimas 40-50lt.
Tikiuosi šakej o ne gumai :) Bet kokiu atveju aš prieš ;)
Tik va ranka šakes keist kolkas nepakyla, o dar palyja dabar tai tyliai važiuoju ;D
-
keitimas 40-50lt.
Tikiuosi šakej o ne gumai :) Bet kokiu atveju aš prieš ;)
Tik va ranka šakes keist kolkas nepakyla, o dar palyja dabar tai tyliai važiuoju ;D
pakeisti virsutine sake,kainuoja 40-50lt.
a ka pries as nzn tu turi omeni :)
-
sailenblokai.. As naujiem + remontas(sudejimas) 200lt sumokejau
-
pakeisti virsutine sake,kainuoja 40-50lt.
a ka pries as nzn tu turi omeni :)
Pamaniau gumas pakeist :-\ (my mistake :lol:)
Gumos kiek susidūriau nuo 3 ir iki 72 (čia brangiausios kokias esu matęs :o)
lukkes156, meistriukas gal pasigyrė kiek pats darbas ?
-
Nekurdamas naujos temos paklausiu cia. Turiu toki galvos skausma, kad masinos priekis nevienodai stovi plokstumos atzvilgiu (nu cia pavariau :) ). Ta prasme pastacius masina ant lygaus pagrindo matosi, kad kairys ratas arciau arkos virsaus negu desnys. Pamatavus gaunasi taip, kad kaireje puseje nuo arkos virsaus iki padangos virsaus 5 cm tarpas, o desneje puseje 6,5 cm. 1,5 cm skirtumas. Beje galiniai abu ratai po 8 cm. Kas kokiu minciu? Masina 156 2,4 JTD SW 2000m. Padangos 205/60 R-15. As galvoju, kad cia su spyruokle kazkas. Vaziuojant jokiu garsu nera, amortizatoriai normaliai dirba. Gal tiesiog susedus viena spyruokle. Ar buna taip pas AR?
-
Nekurdamas naujos temos paklausiu cia. Turiu toki galvos skausma, kad masinos priekis nevienodai stovi plokstumos atzvilgiu (nu cia pavariau :) ). Ta prasme pastacius masina ant lygaus pagrindo matosi, kad kairys ratas arciau arkos virsaus negu desnys. Pamatavus gaunasi taip, kad kaireje puseje nuo arkos virsaus iki padangos virsaus 5 cm tarpas, o desneje puseje 6,5 cm. 1,5 cm skirtumas. Beje galiniai abu ratai po 8 cm. Kas kokiu minciu? Masina 156 2,4 JTD SW 2000m. Padangos 205/60 R-15. As galvoju, kad cia su spyruokle kazkas. Vaziuojant jokiu garsu nera, amortizatoriai normaliai dirba. Gal tiesiog susedus viena spyruokle. Ar buna taip pas AR?
Masina dauzta buvo? Jei butu spyruokle, tai vizualiai matytum, kad ji yra luzusi. Nuvaziuok i koki servisa, kur vaziuokles tvarko. Tegul patikrinima padaro. ;) Beje, kaip ant kelio stovi? Netempia i kuria nors puse? 8)
-
Desnys sonas brauktas tikrai buvo, o del dauzimo nezinau, bet vizualiai nesimato, kad butu buvus rimta avarija. Ant kelio stovi gerai. Vairo netraukia , nebent buna kelio pasvyrimas. Vaziuokle tikrino ir del to nevienodumo nieko negalejo pasakyti, nes viskas tvarkinga. Vaziuoti tikrai netrukdo, bet man kazkaip noretusi, kad vienodai abu ratai butu. O negali buti spyruokle nuo Sport pack ideta?
-
Desnys sonas brauktas tikrai buvo, o del dauzimo nezinau, bet vizualiai nesimato, kad butu buvus rimta avarija. Ant kelio stovi gerai. Vairo netraukia , nebent buna kelio pasvyrimas. Vaziuokle tikrino ir del to nevienodumo nieko negalejo pasakyti, nes viskas tvarkinga. Vaziuoti tikrai netrukdo, bet man kazkaip noretusi, kad vienodai abu ratai butu. O negali buti spyruokle nuo Sport pack ideta?
Kaip tik rasiau tau komentara apie sport pack ;D issiimk ta spyruokle ir palygink su originalia, gal kas keite kada ir nesuvoke skirtumo tarp sport pack ir stock ;)
-
Desnys sonas brauktas tikrai buvo, o del dauzimo nezinau, bet vizualiai nesimato, kad butu buvus rimta avarija. Ant kelio stovi gerai. Vairo netraukia , nebent buna kelio pasvyrimas. Vaziuokle tikrino ir del to nevienodumo nieko negalejo pasakyti, nes viskas tvarkinga. Vaziuoti tikrai netrukdo, bet man kazkaip noretusi, kad vienodai abu ratai butu. O negali buti spyruokle nuo Sport pack ideta?
Gali buti, kad kazkada buvo luzusi spyruokle ir kaip pats sakei, buvo ideta nuo SportPack, todel ir zemesne.
-
Tai ko gero teks lupti abu amortikus zemen ir nuemus spyruokles lyginti. Prisimenu kai nusipirkau visi stebedavosi, kad masinos galas labai aukatas palyginus su priekiu. Visi ziuredavo nuo vairuotojo puses, o paziurejus nuo kaleivio puses visai normaliai tas galas su priekiu derinasi :) Masina pirkau parvaryta is Italijos (kaip sake pardavejas), bet kuo toliau tuo labiau imu galvoti, kad ja Lietuvoje paskubomis remontavo pries parduodant :) Beje, gal kas vazinejat su sport pack ir galit pamatuoti atstuma nuo padangos virsaus iki arkos virsaus, buciau dekingas :alaus:
-
Desnys sonas brauktas tikrai buvo, o del dauzimo nezinau, bet vizualiai nesimato, kad butu buvus rimta avarija. Ant kelio stovi gerai. Vairo netraukia , nebent buna kelio pasvyrimas. Vaziuokle tikrino ir del to nevienodumo nieko negalejo pasakyti, nes viskas tvarkinga. Vaziuoti tikrai netrukdo, bet man kazkaip noretusi, kad vienodai abu ratai butu. O negali buti spyruokle nuo Sport pack ideta?
Kaip tik rasiau tau komentara apie sport pack ;D issiimk ta spyruokle ir palygink su originalia, gal kas keite kada ir nesuvoke skirtumo tarp sport pack ir stock ;)
Logiska irgi. Galejo luzti spyruokle kazkada ir keite nauja, bet neziurejo nuo ko eme. ;)
-
Gal zinot kokios stock spyruokliu kainos srote?
-
Gal zinot kokios stock spyruokliu kainos srote?
turiu stokines spyruokles visas keturios,turiu ir raudonas spyruokles visas ketures
Vilnius 860524400,del kainos sutarsim ;)
-
Kaip nuvaziavus pirkti devetos amortiko spyruokles atskirti ar ji stock, ar sport pack?
-
Gal zinot kokios stock spyruokliu kainos srote?
turiu orginalias 156 spyruokles po 25lt
-
As dar bandau issiaiskinti ar pas mane stock ar sport, nes spyruokles su zaliais taskais, dar reikia amortikus apziureti ar ant amortiku nera tasku.
-
Jei atmintis nemeluoja, kažkur užskaitęs buvau: raudona/žalia taškai ar lipdukai :-\ (nzn) reiškia stock priekį/galą atitinkamai...
P.S. gal kas žinot kokį užrašą ar kurioj vietoj kodą, turėčiau rast ant sportpack spyruoklių, radus srote ar dar kur, kad nesumaisyt su stock :D
-
Jei atmintis nemeluoja, kažkur užskaitęs buvau: raudona/žalia taškai ar lipdukai :-\ (nzn) reiškia stock priekį/galą atitinkamai...
P.S. gal kas žinot kokį užrašą turėčiau rast ant sportpack spyruoklių radus srote ar dar kur, kad nesumaisyt su stock :D
TAskai zali-balti, arba uzrasa enbach(su skaiciai,ten data eina)ar kaip ten
-
Pas mane galines spyruokles ir viena priekine su zaliais taskais, o kita priekine ir su zakiu tasku ir su baltu :) Tai kaip cia suprast? ::)
-
trys tipai yra atrodo spyruokliu SP, vienas tipas zemiau leidzia ja kitas siek tiek nuo standarto (tokius sau isedejau). pas mane DU taskai balti vienas zalias :D
-
Galas pas mane vizualiai netgi labai aukstas, tai kazkaip keista, kad SP butu nors taskai zali. O priekis zemesnis, ta puse kur spyruokle su zaliu tasku graziai atrodo, jau panasus i SP, o kita puse su baltu ir zaliu tasku, aukstesne 1,5 cm.
-
Sveiki kolegos!! Problema-nusedes galas. Bagazinej stovi balionas 40ltr ir bosteris max 20kg, is sono paziurejus atrodo kad bagazine plytu prikrauta.
P.s uzdetos naujos vasarines padangos, po 1 sezono galines paliko laiptuotos, ismustos nezinau kaip pasakyt ;D ir dabar uzia kaip lektuvas, galvojau diskai kreivi, bet patikrinus paaiskejo kad viskas su jais ok, o patys padangistai pasake kad bus kaltos spyruokles arba amortikai.
Noreciau isklausyti jusu nuomoniu, gal kas patartu/parduotu kokias spyruokles kurios ir gala laikytu ir labai nekratytu.
-
Amortikus tikrink.
-
mano supratimu (galiu ir klysti) jai amortikas eina prie pabaigos, tai ji paspaudus jis turi linguoti ir iskart negryzti i svo vieta, o pas mane taip nera, ispaudus ar pervaziavus duobe jis iskart ir stabiliai gryzta i savo pradine padeti.
-
mano supratimu (galiu ir klysti) jai amortikas eina prie pabaigos, tai ji paspaudus jis turi linguoti ir iskart negryzti i svo vieta, o pas mane taip nera, ispaudus ar pervaziavus duobe jis iskart ir stabiliai gryzta i savo pradine padeti.
amortikas,arba spyruokle(pavargus)
-
mano supratimu (galiu ir klysti) jai amortikas eina prie pabaigos, tai ji paspaudus jis turi linguoti ir iskart negryzti i svo vieta, o pas mane taip nera, ispaudus ar pervaziavus duobe jis iskart ir stabiliai gryzta i savo pradine padeti.
Gali buti luzusios spyruokles, o amortikai dar sveiki. Kelk ant keltuvo ir ziurek, stebuklu ten nebus tikrai.