Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 33, 75, 145/146, 155, 164 => Alfa Romeo 155 => Temą pradėjo: AR155 KLP 2010-06-17 20:54
-
sveiki, atsitiko tokia beda, po staigaus stabdymo pradejo dunkseti priekinis ratas. Pasikeles masina pamaciau , kad ratas sukasi nelygiai, nors ratas prisuktas gerai, nera laisvas.. negali but toks variantas kad stabdziu diskas, pusasis susilankste ar atraminis guolis parejo....laukiu minciu.
-
sveiki, atsitiko tokia beda, po staigaus stabdymo pradejo dunkseti priekinis ratas. Pasikeles masina pamaciau , kad ratas sukasi nelygiai, nors ratas prisuktas gerai, nera laisvas.. negali but toks variantas kad stabdziu diskas, pusasis susilankste ar atraminis guolis parejo....laukiu minciu.
ka reiskia sukasi nelygiai? ir kas per dunksejimas? kada atsiranda?
-
Mano manymu,nei diskas,nei atraminis,nei pusasis negalejo pareit,apsurdas.Konkreciau apie pati dunksejima prasom ;)
-
na taip ka parasei tikrai nesamone :smilie: nebent kai sakei kad po staigaus stabdimo atsirado dungsejimas tai gal pataikei i kokia duobe tai galetu but vairo trauke ar sarnyras
-
dunksejimas tai pasireiksia toks kaip per duobe vaziuotum,,, atsiranda garsas nuo 40km/h.... maniau , kad nuo padangu, kad protektorius nevienodai nudilo , bet kai vietom apkeiciau , vistiek tas pats....
na ratas sukasi nelygiai, rodos, jog nebutu ratas prisuktas, kaip klibetu, mazdaug taip...
stabdziau lygiam kelyje, tad nemanau, kad vairo trauke ar sarnyras...
-
Jei kliba, tai kazkur luzo. Jei nekliba tai gal diskas (rato diskas) lenktas. Gal stabdymo metu jau buvo riba, kai is kiausinio tapo dideliu kiausiniu ir tau dabar siekia koki suprota.
-
dunksejimas tai pasireiksia toks kaip per duobe vaziuotum,,, atsiranda garsas nuo 40km/h.... maniau , kad nuo padangu, kad protektorius nevienodai nudilo , bet kai vietom apkeiciau , vistiek tas pats....
na ratas sukasi nelygiai, rodos, jog nebutu ratas prisuktas, kaip klibetu, mazdaug taip...
stabdziau lygiam kelyje, tad nemanau, kad vairo trauke ar sarnyras...
gal rato guolis pasibaige arba stabdziu diskas itruko, luzo? ziurek nepamesk rato visai ;)
-
guolis nesenai pakeistas gerai ipresuotas .... as ir imu manyti, kad tai diskas kaltas. jei bus itrukes ar luzes , nebent tik is vidines puses , nes rata nusiemes isorinei pusei nieko nesimate.... o , kad lenktas irgi manau plika akimi neimatysi...
jei tarkim, kad yra tik lenktas , geriau butu tekinti ar nauja keisti?
-
guolis nesenai pakeistas gerai ipresuotas .... as ir imu manyti, kad tai diskas kaltas. jei bus itrukes ar luzes , nebent tik is vidines puses , nes rata nusiemes isorinei pusei nieko nesimate.... o , kad lenktas irgi manau plika akimi neimatysi...
jei tarkim, kad yra tik lenktas , geriau butu tekinti ar nauja keisti?
matosi jei lenktas ir plika akimi. Jei lenktas, tai tiesink kainuo jei lieti kazkur nuo 40lt
-
vienas toks dalykas yra idomus man,nemusa per vaira kai vaziuoju ir kai stabdau..
-
Uzsidek tu zapaske ar kita diska-diskus vietoj priekiniu (jei tikrai prieki dauzosi) ar pavaziuok. Nesidauzys, vezk senus diskus pas montuotoja ir jis tau paleides greitai pasakys, kuri tiesinti. Plika akim kazin ar matysi, nebent jau visai jam labanakt.
-
belieka taip ir padaryti, rasinejant nieko neisgimdysi... :)
-
Dar pradziai paziurek ar suportas neapdauzytas, jei diskas kreivas turetu buti suportas apdauzytas, jei ne, tai gal ir ne diskas.
-
Jei sukant wajra ir duodant gazo dunksejimas tankus pasireiskia,gali but ir granata,ce tik speliojam wisi,imkis weiksmu susidaryk sarasa nuo ko pradet ieskot problemos ir pirmyn ;) pranesk kame beda buwo :alaus:
-
Zodziu, kol kas rezultatu jokiu, tad paieska tesiama toliau. Kas buvo daryta: tekintas stabdziu diskas (nepadejo), aptikom, kad vidine granata kliba, tai ja paverzem (efekto nulis). Belike tik du variantai: arba sakes rato guoliui, arba pakabinamam guoliui. Bet kadangi pajudine rata, tiek vertikale, tiek horizontale kryptimi ratas nejuda, isvada tokia, jog rato guolis sveikas. Tad belieka tik antras variantas (pakabinamas guolis). Kiek klibinom pusasi, tai is jo ciut toks laisvumas yra, tad reik tiketis, kad jame ir bus beda, nes daugiau ten nebera kam gest ar linkt.
-
Sailentblokus sakes ziurejai? Tegul vienas patrauko rata i vidu, i isore, o kitas paziuri ar nejuda sake sailenbloke priekiniam, nes galinio nelabai matysi. Pas mane vienas besibaiginejantis, tai per duobes dunda, o posukyje i viena psue sukant atsiranda toks garsas, lyg ant "dazu bortelio" uzvaziavus, tokio, kur ant gatviu buna skiriamosios juostos ar pan, manau, del sailento. Pasiziurek ir pas save.
-
Matai, tas garsas toks, kaip kokia vinis butu ilindus ir kai ratas sukasi jis taip taktiskai ir girdimas, tai manau sailentblokas negaletu taip judet, nors paziuresiu. Mat tas garsas ir vibracija girdimas vaziuojant iki kokiu 50km/h, o spustelejus daugiau kaip ir pranyksta, tad kazko dabar LABAI linkes manyti jog kaltas gali but pakabinamas, nes vibracija taip pat jauciama, kai pareina pakabinamas guolis galu varanciam auto. Zodziu, gedimas ieskomas toliau.
-
dar gali buti kad abs daviklis siekia granata? o gal pas tave lietnyku skyles 4-100?
-
Su ABS davikliu viskas tvarkoj, ratai tikslus pagal ismatavimus 4x98. Dar karta pasikartosiu, jog visa tai atsirado po staigaus stabdymo...