Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo GT => Temą pradėjo: mantas555 2010-06-12 15:35
-
Sveiki,esu naujokas cia noreciau truputi informacijos apie alfa romeo GT priekine vaziuokle?Variklis 1,9.ar tiks nuo alfos 147 ar 156 visa priekine vaziuokle? Dekui!
-
Sveiki,esu naujokas cia noreciau truputi informacijos apie alfa romeo GT priekine vaziuokle?Variklis 1,9.ar tiks nuo alfos 147 ar 156 visa priekine vaziuokle? Dekui!
GT yra ta pati 147, tik su kitu kebulu, vadinasi viskas tinka (aisku pries perkant patartina pasiziureti detaliu kodus)... Net priekines lempos panasios juk... ;)
-
tinka. nebent derinsi ka nors su 3.2 v6. ten pr. stabilizatorius kiek kitoks.
-
ne ne ne :) dabar tiesiog noriu atstatyt vaziuokle.o idomu benzino ir dyzelio skirias vaziuokle ar ne?nes radau vaziuokles dalis nuo 1.6variklio,nes 1.9 Kaune nerandu ardomu.O 1.6 pagal mane stupidca tai tikrai turetu skirtis?ar as klystu? :)
-
1.6 ts, 1.8 ts ir 1.9 jtd viskas yra identiška. nuo 2.0 ts ir 2.4 jtd skiriasi stabdžių diskais (ventiliuojami) ir suportais.
-
Viskas saunu tada :) man reik visu sakiu ir koju,o stabdziu diskas su suportu sveikas :) Aciu labai uz pagalba!
-
ai gi pas tave gt.. nedaskaičiau.. ten jau jtd 16v. visos šakės tikrai tiks. o dėl pvz stabdžių diskų kiek susimėčiau, nes gali būt, kad jau ventiliuojami, ko pasekoje ir suportai kiti. o kojos.. turbūt tos pačios.
-
kad būtų pilnai aišku:
http://ricambi.alfisti.net/product_info.php?info=p7796_Knuckle-Alfa-147---156---GT--right-side-.html
tiks ir kojos ;)
o čia visa priekinė 147/156/gt važiuoklė:
http://ricambi.alfisti.net/index.php?cat=c1516_Front-axle.html
-
ai gi pas tave gt.. nedaskaičiau.. ten jau jtd 16v. visos šakės tikrai tiks. o dėl pvz stabdžių diskų kiek susimėčiau, nes gali būt, kad jau ventiliuojami, ko pasekoje ir suportai kiti. o kojos.. turbūt tos pačios.
Na bent jau pas GT 1.8 TS, tai stabdziai ventiliuojami, tai gali buti, kad ir 1.9 JTDm bus ventiliuojami. Abejoju ar dejo paprastus i 150 AG turincia masina. ;)
-
pakabos idientiskos 156=147=GT , variacijos (skirtumai) stabilizatoriaus diametras, priekinio ir galinio rato guoliai,priekiniu spyruokliu kietumas !
-
O tai is kur tas ROXXY zino tuos skirtumus, ypac galinio kairiojo guolio???
-
ai gi pas tave gt.. nedaskaičiau.. ten jau jtd 16v. visos šakės tikrai tiks. o dėl pvz stabdžių diskų kiek susimėčiau, nes gali būt, kad jau ventiliuojami, ko pasekoje ir suportai kiti. o kojos.. turbūt tos pačios.
Pas 156 1.9 jtd ventiliuojami diskai,.
-
Pas 156 1.9 jtd ventiliuojami diskai,.
Bazinej irangoj neventiliuojami 281mm, kaip ir pas 1.6, bei 1.8 TS variklius. ;)
http://www.alfaklubas.lt/modeliai/156/139-alfa-romeo-156-1997-1999-informacija
Jei ventiliuojamus matei (284.5 mm), tai arba pakeisti buvo, arba pirmas savininkas buvo kaip uz papildoma iranga pasiemes. ;)
stasius:
pritariu gerb. T_K. pas mane patį juk 1.9 jtd. tikrai neventiliuojami ;)
-
Pas 156 1.9 jtd ventiliuojami diskai,.
Bazinej irangoj neventiliuojami 281mm, kaip ir pas 1.6, bei 1.8 TS variklius. ;)
http://www.alfaklubas.lt/modeliai/156/139-alfa-romeo-156-1997-1999-informacija
Jei ventiliuojamus matei (284.5 mm), tai arba pakeisti buvo, arba pirmas savininkas buvo kaip uz papildoma iranga pasiemes. ;)
stasius:
pritariu gerb. T_K. pas mane patį juk 1.9 jtd. tikrai neventiliuojami ;)
gal ant GT padare jau vintiliuojamus :)
-
Jus atidziau skaitykit apie koki modeli kalbama. ;) 8)
Jei yra kalbama apie 156, tai 1.9 jtd originaliai buvo neventiliuojami.
Jei yra kalbama apie GT, tai 1.9 jtd originaliai buvo ventiliuojami.
-
Jus atidziau skaitykit apie koki modeli kalbama. ;) 8)
Jei yra kalbama apie 156, tai 1.9 jtd originaliai buvo neventiliuojami.
Jei yra kalbama apie GT, tai 1.9 jtd originaliai buvo ventiliuojami.
Persiprasom :D
-
nezinau kaip pas kitus,bet pas mane 156 1.9jtd 81kw 2001m ventiliuojami.
-
nezinau kaip pas kitus,bet pas mane 156 1.9jtd 81kw 2001m ventiliuojami.
Cia siaip isvis ne 156 skiltis. :loud: O antra, tai greiciausiai yra pakeisti buvusio savininko arba buvo pasirinkti pirmojo savininko kaip papildoma iranga. Viskas. Baikit jus cia apie tuos stabdzius. Esme yra kokie buvo bazinej irangoj tam tikru laikotarpiu, o papildoma iranga yra kitas reikalas. Standartines irangos sarasa idejau keliais postais auksciau. Kam idomu tas perzvelgs. ;)
-
nezinau kaip pas kitus,bet pas mane 156 1.9jtd 81kw 2001m ventiliuojami.
Cia siaip isvis ne 156 skiltis. :loud: O antra, tai greiciausiai yra pakeisti buvusio savininko arba buvo pasirinkti pirmojo savininko kaip papildoma iranga. Viskas. Baikit jus cia apie tuos stabdzius. Esme yra kokie buvo bazinej irangoj tam tikru laikotarpiu, o papildoma iranga yra kitas reikalas. Standartines irangos sarasa idejau keliais postais auksciau. Kam idomu tas perzvelgs. ;)
nenoriu as cia su niekuo pyktis,bet mazas pastebejimas,maciau as tavo nuoroda ir deretu paciam dar karteli zvilgtelt i ja,nes ten parasyta nuo 1997 iki 1999m,o 2001m kai kurie duomenys sek tiek skiresi.
-
nenoriu as cia su niekuo pyktis,bet mazas pastebejimas,maciau as tavo nuoroda ir deretu paciam dar karteli zvilgtelt i ja,nes ten parasyta nuo 1997 iki 1999m,o 2001m kai kurie duomenys sek tiek skiresi.
Keitesi nuo tada, kai buvo pradeta montuoti 1.9 JTDm 110 kW 150 AG varikliai. ;) Ir tai dar klausimas ar tikrai. ;)
-
2001 1.9jtd sw prieki ventiliuojami ;)
-
pas mane 3.2 GT - tai galiu pasakyti kad skirtumu nuo 147 tikrai yra , nes zmona butent su 147 vazineja .
O servise samatoj - GT brangiau kainuoja :(
-
pas mane 3.2 GT - tai galiu pasakyti kad skirtumu nuo 147 tikrai yra , nes zmona butent su 147 vazineja .
O servise samatoj - GT brangiau kainuoja :(
Tai aisku kainuos, kai zino kad su 3.2 vazineji, buvau nekarta su savo GTV susidures 3.0, kai pasakydavau, kad GTV kaina dvigubai sokdavo, nors identiska dalis ir 155 alfoje arba 145/146, kai pasakai tuos modelis vel kaina kita :D
-
tai vat būtent. pas 3.2 ten tik stabilizatorius storesnis šiek tiek stovi. visos svirtys yra tos pačios. ir jų kaina tikrai neturėtų skirtis. nebent darbas gal kiek brangesnis, jei dėl variklio dydžio, ten staiga būtų sunkiau prieit. arba tarkim keltuvas daugiau elektros sunadoja bekeliant, nes gi vienok visa mašina vien dėl variklio sunkesnė :smilie:
-
tai vat būtent. pas 3.2 ten tik stabilizatorius storesnis šiek tiek stovi. visos svirtys yra tos pačios. ir jų kaina tikrai neturėtų skirtis. nebent darbas gal kiek brangesnis, jei dėl variklio dydžio, ten staiga būtų sunkiau prieit. arba tarkim keltuvas daugiau elektros sunadoja bekeliant, nes gi vienok visa mašina vien dėl variklio sunkesnė :smilie:
Na ten daugiau yra skirtumu, amortizatoriai, na bet sakes isoriskai identiskos 147'tai :)
-
Alfai Romeo GT 1,9JTD vaziuokle priekije tinka nuo 147 ir 156 , pats asmeniskai pries 2 dienas i GT idejau visa priekine vaziuokle nuo 156 2,5 v6 , viskas tiko is puasiai i stebules ilindo viskas .
-
Nuo 147 gal ir tiktų, bet (bent jau priekinė) pakaba nėra visai tokia pati, kaip 156 ir GT - skiriasi guoliai, granatos, granatų fiksavimas, ABS davikliai. Žodžiu, pvz. pusašius su granatom iš 147 į 156/GT sudėt be rimtesnių pasekmių galima, o atvirkščiai - ne (nebent ABS/VDC nebereikalingas).
-
nenoriu as cia su niekuo pyktis,bet mazas pastebejimas,maciau as tavo nuoroda ir deretu paciam dar karteli zvilgtelt i ja,nes ten parasyta nuo 1997 iki 1999m,o 2001m kai kurie duomenys sek tiek skiresi.
Keitesi nuo tada, kai buvo pradeta montuoti 1.9 JTDm 110 kW 150 AG varikliai. ;) Ir tai dar klausimas ar tikrai. ;)
2001 1.9 jtd 156 ejo ventilioujami ir ner ka cia sneket,tik pas tuos triperius iki 2000m ejo neventilioujami.
-
nezinau kaip pas kitus,bet pas mane 156 1.9jtd 81kw 2001m ventiliuojami.
Pas mane ir :D
-
Sveiki.
3 metus važinėjau su 156 1.8 TS ir turėjau nemažai bėdų su važiuokle (ypač sailent blokais). Bandžiau dėti ir originalius ir restauruotus ir poliuretaninius. Dabar yra galimybė įsigyti GT 1.9 JTDm, ko aišku labai norėčiau. Tik bijau vėl tų pačių bėdų su važiuokle. Žinau, kad GT važiuoklė tokia pat, kaip 156, bet kažkur skaičiau, kad ji šiek tiek kietesnė, tad kai kurie mazgai laiko geriau. Skiedalai čia ar tiesa? Būtų gerai sulaukti nuomonės iš GT turėtojų - kaip dažnai ir kokios bėdos išlenda.
Ir taip, žinau, jei bijau gedimų - neturėčiau žiūrėt į AR :)
-
Sveiki.
3 metus važinėjau su 156 1.8 TS ir turėjau nemažai bėdų su važiuokle (ypač sailent blokais). Bandžiau dėti ir originalius ir restauruotus ir poliuretaninius. Dabar yra galimybė įsigyti GT 1.9 JTDm, ko aišku labai norėčiau. Tik bijau vėl tų pačių bėdų su važiuokle. Žinau, kad GT važiuoklė tokia pat, kaip 156, bet kažkur skaičiau, kad ji šiek tiek kietesnė, tad kai kurie mazgai laiko geriau. Skiedalai čia ar tiesa? Būtų gerai sulaukti nuomonės iš GT turėtojų - kaip dažnai ir kokios bėdos išlenda.
Ir taip, žinau, jei bijau gedimų - neturėčiau žiūrėt į AR :)
Važiuoklė identiška-dėvisi taip pat, kaip ir 156. Kokį poliuretaną dėjai, kad nelaikė? Mano žiniomis POWERFLEX (http://www.powerflex.co.uk/products/147+%2800-10%29%2C+156+%2897-07%29%2C+GT+%2803-10%29-801/1.html) tikrai išsprendžia visas važiuoklės bėdas. Reikia sudėti bent jau viršutinių šakių ir stabilizatoriaus gumas-problemos baigiasi.
-
Sveiki.
3 metus važinėjau su 156 1.8 TS ir turėjau nemažai bėdų su važiuokle (ypač sailent blokais). Bandžiau dėti ir originalius ir restauruotus ir poliuretaninius. Dabar yra galimybė įsigyti GT 1.9 JTDm, ko aišku labai norėčiau. Tik bijau vėl tų pačių bėdų su važiuokle. Žinau, kad GT važiuoklė tokia pat, kaip 156, bet kažkur skaičiau, kad ji šiek tiek kietesnė, tad kai kurie mazgai laiko geriau. Skiedalai čia ar tiesa? Būtų gerai sulaukti nuomonės iš GT turėtojų - kaip dažnai ir kokios bėdos išlenda.
Ir taip, žinau, jei bijau gedimų - neturėčiau žiūrėt į AR :)
Siaip jei zmoniskai restauruoti salenblokai tai laiko tikrai gerai :smilie: aisku kaip ir minejo zhalias powerflex gerai, tik kainu skirtumas didelis :smilie: beje GT stovi ant 147 alfos platformos, elektronika, pakaba ta pati, tad ir bedos tokios pat ;)
-
Sveiki.
3 metus važinėjau su 156 1.8 TS ir turėjau nemažai bėdų su važiuokle (ypač sailent blokais). Bandžiau dėti ir originalius ir restauruotus ir poliuretaninius. Dabar yra galimybė įsigyti GT 1.9 JTDm, ko aišku labai norėčiau. Tik bijau vėl tų pačių bėdų su važiuokle. Žinau, kad GT važiuoklė tokia pat, kaip 156, bet kažkur skaičiau, kad ji šiek tiek kietesnė, tad kai kurie mazgai laiko geriau. Skiedalai čia ar tiesa? Būtų gerai sulaukti nuomonės iš GT turėtojų - kaip dažnai ir kokios bėdos išlenda.
Ir taip, žinau, jei bijau gedimų - neturėčiau žiūrėt į AR :)
Siaip jei zmoniskai restauruoti salenblokai tai laiko tikrai gerai :smilie: aisku kaip ir minejo zhalias powerflex gerai, tik kainu skirtumas didelis :smilie: beje GT stovi ant 147 alfos platformos, elektronika, pakaba ta pati, tad ir bedos tokios pat ;)
nepusk arabu gt pakaba identiska 156 tik spiruokles kietesnes
-
nepusk arabu gt pakaba identiska 156 tik spiruokles kietesnes
Tamstai irgi nereiktu pusti arabu, nes 156/GT/147 vaziuokles yra vienodos. Skiriasi tik spyruokles ir amortizatoriai (ir tai gal net priekiniai vienodi, reik kodus ziuret). Aj, ir dar pas 147 ir GT kai kuriuos modelius priekinio stabilizatoriaus diametras milimetru skiriasi nuo 156-o modelio.
Beje, 147 ir GT, tai lygiai tas pats automobilis, tik kebulai kiti. Priekine dalis net beveik identiska, salono skydelis identiskas, is GT tinka NAVI ekranas i 147 ir t.t. Taigi kas cia pucia arabus?
-
nepusk arabu gt pakaba identiska 156 tik spiruokles kietesnes
Tamstai irgi nereiktu pusti arabu, nes 156/GT/147 vaziuokles yra vienodos. Skiriasi tik spyruokles ir amortizatoriai (ir tai gal net priekiniai vienodi, reik kodus ziuret). Aj, ir dar pas 147 ir GT kai kuriuos modelius priekinio stabilizatoriaus diametras milimetru skiriasi nuo 156-o modelio.
Beje, 147 ir GT, tai lygiai tas pats automobilis, tik kebulai kiti. Priekine dalis net beveik identiska, salono skydelis identiskas, is GT tinka NAVI ekranas i 147 ir t.t. Taigi kas cia pucia arabus?
ne bukim tokiai jautrus
-
ne bukim tokiai jautrus
Prie ko cia jautrumas ir nejautrumas, kai yra skleidziama dezinformacija? 8) Diskusija baigta. :mzp:
-
O ar galima uzdeti ant AR GT 15 coliu ratlankius (ar suportai netrukdo)?
-
kokios GT?
-
O ar galima uzdeti ant AR GT 15 coliu ratlankius (ar suportai netrukdo)?
Galima, jei ten ne V6 variklis.
-
ooo net nepastebejau jog nepaminejau, 1.9 jtdm turejau galvoje. Na reiskia galima. O GT originaliu 17 coliu ratlankiu isnesimas ET 35 ar kaip 156 ET 40,5?
-
SVEIKI, NORIU PAKLAUSTI ALFA ROMEO GT 1.9tdi 110Kw ANT TUSCIU APSUKU DREBA... KAS GALETU BUTI? ACIU
-
Jei dreba stovint vietoj - važiuoklę palikite ramybėj ;)
-
o negali buti kazkas susije su pagalvem, plisusios ir nuo to virpeti ant laisvu?
-
Paprasciau butu nuvaryt meistram,kad apziuretu ir nustatytu gedimo priezasti?
-
o negali buti kazkas susije su pagalvem, plisusios ir nuo to virpeti ant laisvu?
Gal ir gali, bet važiuoklė vistiek ne prie ko
-
del drebejimo gali buti ir smagratis ir variklio pagalve. Ypac ta keleivio pusej. O man dabar beda su galiniais vasariniais r18. Skeciasi ratai ir paede naujas padangas vidines puses. Kaip suprantu beda turetu buti tos dvi ilgos stangeles su sailentblokais?
-
Dyzelis turi drebeti :D
-
147/GT galinė pagalvė labai dažnai išplyšusi būna, dėl ko ir dreba ant laisvų. Siūlau pasikeisti.
-
Ar teisybe girdejau, kad sitos GT daug bendro vaziuokleje turi su 9-3 Saab ? Ir taip pat girdejau, kad R18 labai 'eda' ju vaziuokles ko pasekoje ir atsiranda bedos, kaip isvirte ratai ir padangu nusidevejimas krastuose ?
Aciu :star:
-
Ar teisybe girdejau, kad sitos GT daug bendro vaziuokleje turi su 9-3 Saab ? Ir taip pat girdejau, kad R18 labai 'eda' ju vaziuokles ko pasekoje ir atsiranda bedos, kaip isvirte ratai ir padangu nusidevejimas krastuose ?
Aciu :star:
Teisingų teiginių nepastebėta :D
-
Teisingų teiginių nepastebėta :D
Puiku, tesiam paieskas Alfa Romeo GT Q2 su R18 tekiniais :du: :alaus:
-
Pavai,nedaryk klaidos....59-ta visais aspektais geresne....
-
Kuriais aspektais ji labai kazkuo geresne uz GT? Nebent del silpnoku GT priekiniu virsutiniu svirciu, pomegio skleisti garsus ir mazesnes GT bagazines :D
-
Viskuo,nuo patvarumo,praktiskumo ir valdymo.Cia visi labai megsta bazarint apie sportiskuma ir kad ale gt-56-47 geriau valdosi,tai galiu pasakyt tiek,ne sportui zmogus renkasi.....
o kasdieninem gyvenimo salygom,tikrai neverta...Dar vienas akmuo i gt darza,jeigu zmogus greicio megejas,labai galimas variantas vejo svilpimas pro duru stiklus,apie gt bose isvis tyliu,zigulio ruporas po keleivio kojom panasiai groja:))) Vaziuokle irgi silpna,na del vieno sutinku,tai tikrai grazus automobilis....
-
Dar vienas isgyvenimas: kai keiciau savo 59-ai dirzus,is meistrelio pasiemiau visai dienai gt su,gerai dabar nepamenu, mazdaug 50-60t rida.Islekiau i gatve ir.....taip truputi staigesne,vaziuojam toliau,traukia gerai,bet astrumo truksta(mano cipuota,zenkliai astresne),paspaudziu dugna,na 225km/h galas,sakyciau kaip 1,9jtdm standartas tikrai labai gerai,bet atsipalaiduot negali(palyginimui 159 240-245 vaziuoji atsiputes)aisku nuo 160 ir greiciau vejas svilpia pro duru stiklus,kas labai man nepatiko,bose isvis kazkoks nesusipratimas....Na,galiausiai vingiuota iki kaulu skausmo pazistama,kelio atkarpa...Geriau valdosi gt?Turiu ir cia nuvilti,ne velnio,159-tai zymiai maziau demesio reikia skirti.Galiausiai vaziuojant atsiimti savo,pasiemiau draugeli,kuris sarina automobiliuose neblogai,bet neturi savo favorito,kitaip tariant,zmogus tikrai su neutralia nuomone,tai jo atsakymas i klausima:nu kaip? atsakymas buvo mazdaug toks: viskas nieko,bet su 159 nera ka lyginti....Ir galiausiai isedus atgal i savo,is kart supratau,kad na tikrai...159-ta pora laipteliu auksciau....Tai tiek :alaus:
-
Iki idealo 159 trūksta numest kokius 200kg. Senesnes 147/156/GT turi „smagesnį“ valdymą, atrodo kaip gyvesnė mašina. Tačiau ant kelio stovi ir važiuoja geriau 159.
Ribotuvas pas tave kiba išjungtas? Nes bandžiau su savo 159 1.9 JTDm 16V čipuota, tai daugiau 215 ar 220 nekilo rodyklė, nors apsukų dar likę sočiai kur kelt.
-
Motoras daugiau su apkrova neistempia ir nereik rybotuvo
-
Tai, kad tuščias važiavau. Sakyčiau, kad nebeturi jėgos, tačiau iki tol tikrai be kančios pakėlė greitį. Nusimeti greitį, vėl spusteli ir toje pačioje vietoje rodyklė sustoja, nesvarbu net ar į kalną ar nuo kalno.
-
Tai, kad tuščias važiavau. Sakyčiau, kad nebeturi jėgos, tačiau iki tol tikrai be kančios pakėlė greitį. Nusimeti greitį, vėl spusteli ir toje pačioje vietoje rodyklė sustoja, nesvarbu net ar į kalną ar nuo kalno.
Kiek turba pučia tuo metu? :)
Sent from my iPlyta using Tapatalk
-
Geras klausimas. Nepamenu.
Buvęs savininkas irgi sakė, kad 215-220 max greitis. Oficialiai šiam motorui max greitis yra 212 berods. Tai man čia keista, kaip kažkas 240+ iškočioja su tuo pačiu motoru :D Nebent su R13, spydikas gal ir rodytų tuos 240.
-
Tai va jei turba pučia maks ir nevažiuos daugiau ;) gal koks mega čipsas ten :D
Sent from my iPlyta using Tapatalk
-
Mano stock FL 2.4Q4 irgi man atrodo max ~220, nors begejasi gana nesunkiai.
-
Susiprogramuokit normaliai,vaziuos ir pas jus daugiau,buvau rases greicio temoj,kad keturiese visi po simta plius kg vyrai,greicio perspejimas buvo nustatytas ant 235 ir....be problemu.P.S. Ratai 17,spidiko grybavimo irgi nepastebeta,cipuota vitoldo,paskui lenkas perdare,dar geriau valino,bet top nepasikeite....