Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Liepusaitis 2010-05-10 13:22

Antraštė: Dreba vairas ir masina
Parašė: Liepusaitis 2010-05-10 13:22
Sveiki gyvi, kokie jusu apmastymai del drebancio vairo ir masinos? padangos naujos, subalansuotos, bet va isibegejus iki 90-110 vaira reikia jau tvirtai palaikyti, nes virbuoja labai...  gal del to kad nedarytas suvedimas gali buti??
Antraštė: Ats: Dreba vairas ir masina
Parašė: warlock 2010-05-10 13:36
Sveiki gyvi, kokie jusu apmastymai del drebancio vairo ir masinos? padangos naujos, subalansuotos, bet va isibegejus iki 90-110 vaira reikia jau tvirtai palaikyti, nes virbuoja labai...  gal del to kad nedarytas suvedimas gali buti??

Del suvedimo manau trauktu i sona, o kaip del ratlankiu??? Ar nera pavirte i kiausus?
Antraštė: Ats: Dreba vairas ir masina
Parašė: laurynascv 2010-05-10 13:40
del suvedimo tikrai nedrebetu. greiciausiai, kad kuris ratas bus linkes. dar gali buti, kad sailentas kuris nors yra issidauzes
Antraštė: Ats: Dreba vairas ir masina
Parašė: Yara 2010-05-10 13:43
manau blogai subalansuotos padangos  :smilie:
Antraštė: Ats: Dreba vairas ir masina
Parašė: Disco_V 2010-05-10 13:46
del suvedimo tikrai nedrebetu. greiciausiai, kad kuris ratas bus linkes. dar gali buti, kad sailentas kuris nors yra issidauzes

sailentas nelabai duoda kazkoki drebejima. Jis nebent barsket gali, kaip ir sarnyras. Bet sarnyras jei iseina tai ir padangas est turetu. Gali buti, kad tau balansavo is akies, todel ir dreba. Nes jei ratas butu kaip kiausinis - nelabai isbalansuotu.
Gal traukes jau isejusios? Vairas laisvumo turi?
Antraštė: Ats: Dreba vairas ir masina
Parašė: Assassin 2010-05-10 14:04
Vienam pazistamam tokia pat beda buvo tik 166. Vidine granata kalta buvo. nepamenu kurios puses.
Antraštė: Ats: Dreba vairas ir masina
Parašė: TwinTurbo 2010-05-10 15:43
Manau bus padangos arba ratlankiai, nes jei butu koks guolis ar granata parejus tai pastoviai jaustusi keistas vaziavimas (tempimas i sona, ivairus keisti garsai), o del tos vibracijos tai matyt musa koks ratas. vaziuok i servisa ant keltuvo, nes cia visko galima prigalvot.
Antraštė: Ats: Dreba vairas ir masina
Parašė: Liepusaitis 2010-05-10 16:46
na tas kuris balansavo nieko nesake, kad kreivi, pradejau galvoti gal blogai subalansavo...  padangu nelines kaltinti nes naujos briodgestone potenzos o su zieminemis nedrebejo... tai turbut balansavimas blogas arba kazkas rimciau granatos gal... teks pradeti nuo pakartotinip balansavimo :)
Antraštė: Ats: Dreba vairas ir masina
Parašė: PiPPas 2010-05-10 16:51
na tas kuris balansavo nieko nesake, kad kreivi, pradejau galvoti gal blogai subalansavo...  padangu nelines kaltinti nes naujos briodgestone potenzos o su zieminemis nedrebejo... tai turbut balansavimas blogas arba kazkas rimciau granatos gal... teks pradeti nuo pakartotinip balansavimo :)

 Ratlankiai tie patys, kur ziema naudojai? Nuvaziuok i kita ratu servisa ir tegul balansuoja is naujo. Cia bus kalti tik ratlankiai arba prastas balansavimas. Man panasiai budavo, bet ne taip baisiai. Nuvaziuoju, isbalansuoja is naujo ir vel be jokiu drebuliu vaziuoju. ;)
Antraštė: Ats: Dreba vairas ir masina
Parašė: vanagiux 2010-05-11 00:19
Gali buti keli dalykai: tau bus 100% vienas is ju, 1. jei ratai neoriginalus vidine skyle perdidele - reikia deti ivores, jei matmenys tinka masinai viskas ok, 2. blogai isbalansuotos padangos, 3. pamusti ratlankiai, 4. padangos - kad ir issibalansavo idealiai, jei senas kordas susivaiksciojes ir musa nors defekto negalima plika akim pamatyti, 5. padangos kad ir geros, jei buvo naudotos kazkieno labai "astriai" ir prastesnes firmos gali pasizeizti tas pats kordas, 6. vidines granatos. Cia visiems tinka si info kas iesko musimu, man teko ieskoti kelioms masinoms tarp ju ir savo 164, tai viska pertikrinti gavau kol daejau iki gero rezultato  ;)
Antraštė: Ats: Dreba vairas ir masina
Parašė: Liepusaitis 2010-05-11 09:54
vanagiuxo 1,3,4,5 variantus iskarto galiu atmesti :), nes padangos naujos o pagaminimas irgi naujas DOT (08.08) lieka prastas balansavimas ir/arba granatas, beja pastebejau kad didziausia vibracija atsiranda kai pasieki apie 100km/h ir atleidi akseleratoriu va tada labiausiai dreba, jei vel paspaudi sumazeja...
Antraštė: Ats: Dreba vairas ir masina
Parašė: Nikis 2010-05-11 11:31
nujauciu kad vidines bus :) nes prie greicio pradeda jaustis drebejimas ir vairo drebejimas :)
Antraštė: Ats: Dreba vairas ir masina
Parašė: Disco_V 2010-05-11 11:53
gali buti vidine. traskesio is jos nelabai buna, tik kaip ir pats sakei, musa per vaira kaip reikalas.
Antraštė: Ats: Dreba vairas ir masina
Parašė: Liepusaitis 2010-05-11 15:22
o kiek mazdaug kainuoja granata su pakeitimu??