Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Famich 2010-05-05 12:36
-
Sveiki, pas mane gan smarkiai kalena varyklis ir atrodo kad bus voztuvai, bet ar ji reguliojasi? Jai reguliojasi tai kokia to darbo kaina?
-
greičiausiai ne variklis kalena, o tepalo siurblio grandinė. paklausyk įdėmiau prie priekino keleivio rato. daugiau metalinis garsas.
-
Pas drauga 166-ai 2.4JTD toks garsas kaip tu Stasiau apibudini, o ydomiausia, kad kai nuimi generatoriaus dirza, to garso nebelieka. Ir siaip tas garsas nepastovus: kartais buna kartais ne. Dazniausia saltam varikliui pora minuciu buna girdeti. Itempejai gen.dirzo visi nauji. Mistika zodziu.
-
Butent, pas mane irgi visi dirzai ir itempejai nauji pries menesi keiciau, genero guoliai ir tie nauji, taigi ne tame problema, bet ar pas tavo drauga buna taip kai jau smarkiau kalena tada meto daug juodo dumokai daugiau apkrovos duodi? O pas mane jai viskas ciki tada traukia geriau, jokio dumo, o jai uzeina tada ir dumija ir traukia prasciau, turbina lb gera isplesta is alfos kurios rida 60tks. taigi beda tik voztuose, o kaip stasius sake, na sutinku gali ir tai buti, tik vat ta grandine ne gali turei itakos dumijimui ir traukai, aj dar jai dumija tai zymiaidaugiau rija degalu
-
Butent, pas mane irgi visi dirzai ir itempejai nauji pries menesi keiciau, genero guoliai ir tie nauji, taigi ne tame problema, bet ar pas tavo drauga buna taip kai jau smarkiau kalena tada meto daug juodo dumokai daugiau apkrovos duodi? O pas mane jai viskas ciki tada traukia geriau, jokio dumo, o jai uzeina tada ir dumija ir traukia prasciau, turbina lb gera isplesta is alfos kurios rida 60tks. taigi beda tik voztuose, o kaip stasius sake, na sutinku gali ir tai buti, tik vat ta grandine ne gali turei itakos dumijimui ir traukai, aj dar jai dumija tai zymiaidaugiau rija degalu
Nu pas ji kitaip. Tik garsas, jokio traukos trukumo, ir jokiu dumu daugiau nera.
-
kuriu metu tavi alfa? jei po 2001, tai balansyrinio veleno nera ir grandines neissitampo siurblio ;) o voztuvai reguliuojasi. kainos nepasakysiu tiksliai :)
skambink Zazui
-
na as kai turejau 156 2,4JTD irgi panasiai buvo, atsirado tarskenimas. Pasikeiciau visus guolius, itempejus, alkuninio skyva, o tas erzinantis garsiukas vistiek liko. Bet jis atsirasdavo tik tuomet, kai masina gerokai uzsildavo, jau gerokai pravaziavus. Tuomet suskysteja tepalas ir pradedavo tarsket ta siurblio balansyrine grandinele ar kaip ten ji vadinas. Zodziu kiek kur variau del to garso, sake cia dzin, vaziuosi ir vaziuosi.
-
Kiek pastebejau, cia daznas reiskinys ant 2,4jtd pirmos kartos. Pas mane irgi barska, kai variklis pasiekia darbine temp.
-
kažkada jau buvo kalbėta apie tą 100 kw variklių kalenimą. mano ex 156 taip kalnendavo, kad iš kažin kur girdėdavos :) tačiau jokios įtakos važiavimui neturėdavo. tik užkūrus dirbdavo labai tyliai, o vat kuo šilčiau tuo labiau girdėdavosi. irgi ieškojau bėdų, bet paskui supratau, kad beprasmiška, kai pamačiau, kad kas antras 100 kw taip tarška. vat dabartinis 103 kw dirba tyliai, lyginant su 100 kw. nors pas vieną pažystamą, kur turi 2.4 jtd 100 kw, dirba labai tyliai. siurblio grandinė visiškai nekala. nors rida tos auto apie 270 k km.
-
Siaip garsas pakankamai erzinantis, ispradziu maniau, kad kokia skarda vibruoja..Bet veliau pastebejau, kad tik uzkaitusiam motorui tai pasireiskia. Pas mane jis dar nera labai garsus, bet atsidarius langa ir sustojus isgirsti galima :smilie:
-
ir iš vis kiek per savo praktiką su jtd susidūriau, tai 1.9 jtd yra daug mažiau išlaidų ir priežiūros reikalaujantis variklis, lyginant su 2,4 jtd. aišku važiavimo malonumas didesnis, bet už tą malonumą reikia šiek tiek damokėti ;)
tad kartais ir su didensiu garsu susitaikai ir su kitom problemytėm :smilie: