Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: dasa 2010-04-27 09:09
-
Sveiki žinovai,
kadangi išdurninot mane su priekio keitimu į naujesnį, tai naują galos skausmą susigalvojau: gal kam teko domėtis kaip su galimybėmis 100kW dyzeliuka pakeisti į naujesnį 129 kW? ar daug ten reikalų? turiu vieną pažįstamą , kuris savo bmw variklius kaitaliojo, tai man dabar užniežtėjo savo AR kažką panašaus padaryt, nenoriu čipinti, nes kiek teko susidurti visi po kurio laiko susidurdavo su problemom. Kiek ta mano mintis variklio keitimo reali, kas keičiasi papildomai, kiek Lietuvos banko bilietų gali tekti palikti jei toks variantas apskritai įmanomas proto ribose?
-
o koks tavo biudžetas?
jei iš sportinio intereso tai darai, tada valio.
bet jei tik dėl galios, tada rinkis chipavimą. chipavimą todėl, kad turėdamas didelį biudžetą tu galėtum išspręsti atsiradusias problemas (jei tokios bus). tai gali būti pvz kuro sistemos plovimas, kuro slėgio reguliatoriaus keitimas. gal dar siurblio. gal dar kokį nors elementą pakeitus, tikrai nebūtų bėdų po chipavimo.
su šitais modais tilptum į savo biudžetą ir turėtum norimą galią.
nes kiek įsivaizduoju 129 kw variklį nėra lengva rasti. jei rasi, jo kaina startuos nuo 3500 lt. tad reiks tau kompą keist, sankabą, greičių dėžę ir krūvą kitų smulkmenų. tad ar verta vien tik tam, kad išvengti potencialių problemų po 100 kw variklio chipavimo, pradėti dar didesnį darbą?
-
na iš ekonominių sumetimų to niekas ir nedaro. Vis dėl to nenoriu rištis prie čipavimo, nes pas keletą kolegų po to tai kardanas, tai babina, tai b***s atsikabino. ;D
-
sėkmės darbuose
-
padidinus galia (variklio keitimo i galingesni, turbinos galingesnes idejimo ar tiesiog chipavimo budu), atsiras paprasta problema:
tam tikru mazgu nesuderinamumas, t.y. variklis bus galingas o smagratis, pusasiai ar dar kokios kitos detales nepritaikytos didesnem apkrovom paprasciausiai tau ilgai netarnaus.
manau galios didinimui reik skirti labai daug pinigu ir netik pacios galios pakelimui bet ir kitu agregatu pritaikymui
padidejusiam galingumui ir sukimo momentui.
-
o tai kas tam smagračiui atsitiks
-
nemanau kad daug bedu butu ;) o sankaba abejoju ar isvis skiriasi :)
-
sustatyk geresnius purkstukus, padaryk gera variklio kap remonta ir atsiras pabege arkliai ,realiai vistiek is tu tavo 100 kw like koks 80, tas pats ir su 120 kw , bus ten like koks 100 :D
gal ir nusisneku , bet dalis tiesos yra
-
o tai kas tam smagračiui atsitiks
100kw ir 129kw alfu smagraciai ir sankabos skiriasi (apie JTD kalbu kitu nezinau)
vizualiai jie vienodi ir is akies nieko neimanoma pasakyt taciau del didesnio sukimosi momento 129kw motore
silpnesnio motoro smagratis neatlaikys ilgai.
tai pat ant 129 motoru sankaba eina be spyruokliu ( nezinau kaip ant senesniu alfu)
-
žiūriu dasa rimtai į ne savo ratus įsėdai :D. kazko primeni mane kai SAAB'ą is 900 i 93 perinkau: priekis, galas, salonas, panelė, zibintai ir kiti bajeriai viskas sukrito nuo naujesnio i senesnį... galu gale daėjo reikalai iki 9-3 SS priekio ir 2,5V6 variklio imetimo i manąjį, bet priekis, kaip minejau, "astronominė" suma... galu gale pardaviau jį ir pasiemiau V6 alfaną... o su varikliu tai juk nesudetinga procedūra, jaigu turi gera elektriką. tiesiog plėšk vėl viską ir meskis į savąją. kiek supratntu cia naujesnį JTD 20v žadi įsikelt, sutinku, su tavim, jog čipuot senąjį variantą neverta, naujesnį geriau ;) susirask koki sudegusiu galu apsivertusi... atsitemk ji į "garažą ir tikrai be problemų pasidarysi ta bajerį... teko matyt kaip i W124 ikiso E420 varikliuką dar amerikinį berods, ar tokiu pavyzdžių kaip "bulkutes" su V8 varikliais... pasirodo laisvai padaroma... :alaus:
-
manau labai daug ka galima padaryti
tik reikia ivertinti ar investicijos tikrai yra to vertos ir ar negeriau iskarto pirkti tai ka nori
o ne is to ka turi daryti tai ka nori ;D
-
is kitos puses paziurejus kainu skirtumus senesniu ir faceliftiniu, paprasciau ir pigiau butu parduot senaji ir pasiimt naujesne. ir turesi original facelift be jokiu perdarinejimu :D
-
as ir pritariu " gatavo " produkto pirkimui :D bet jei principo reikalas tai tuomet sekmes.. :du:
-
del pabegusiu arkliu cia truputi nesutinku...dyz.variklis tuom gerai kad eksplotuojamas nepraranda savo galios...o benzas atvirksciai...kuo daugiau 1000 km tuo jo arkliukai pabega...pats nesugalvojau.nete yra straipsnis geras apie dyz. ir benz.variklio privalumai ir trukumai...tik pasieskoti reikia...
-
na kazi ar nepabega, jauciu pagrindine nepabegimo priezastis - prieziura. Kaip priziuresi taip ir turesi... va is mano alfano 90% arkliu islakste. O nuvarytu dyzeliu irgi teko matyt... pagaminimo kokybe, mazgai varikliu neatlaiko, medziagu nuovargis, sudetingos eksplotacines salygos, nesvarus kuras, "tarpine" ir dar galim offtopint be galo... bado dyzeliukui sonus, oi bado...
-
na kazi ar nepabega, jauciu pagrindine nepabegimo priezastis - prieziura. Kaip priziuresi taip ir turesi... va is mano alfano 90% arkliu islakste. O nuvarytu dyzeliu irgi teko matyt... pagaminimo kokybe, mazgai varikliu neatlaiko, medziagu nuovargis, sudetingos eksplotacines salygos, nesvarus kuras, "tarpine" ir dar galim offtopint be galo... bado dyzeliukui sonus, oi bado...
90% jau pabego?!? :o tai taip iseina, jei pas tavo dyzeli buvo 136 Ag ir pabegus 90% arkliu liko tik 13.6 ag pagal mano matematika?? :o na, tada uzjauciu tave...
Jei i tema, tai manau geriau nusipirkti gatava produkta, negu kist pinigus ir apturet galvos skausma...
-
90% jau pabego?!? :o tai taip iseina, jei pas tavo dyzeli buvo 136 Ag ir pabegus 90% arkliu liko tik 13.6 ag pagal mano matematika?? :o na, tada uzjauciu tave...
Jei i tema, tai manau geriau nusipirkti gatava produkta, negu kist pinigus ir apturet galvos skausma...
Tavo matematika teisinga... Gavau lygiai tiek pat... :o Cia arba neteisingai procentus pateike FaceOFF, arba nusigrybavo i pievas visiskai... ^-^ Kazin kaip reiketu vaikyti masina, kad ji praktiskai visa savo galia prarastu? :o To dar neteko girdeti... Buna, kad "pabega" mazdaug puse arkliu (per Top Gear puikiai matesi, kaip is Jeremy Maserati Merak "pabego"), bet kad 90% dar neteko girdet....... :o
-
su 10% arkliu masina paprasiausiai nepajudetu didesniu nei 1 begiu ;) o kad arkliai dingsta, tai faktas.. betkada, kada masina blogiau traukia, joje jau truksta kazkiek tu arkliu.. bet tai gali buti ir davikliu problemos: oro srauto, lambda.. ar pvz zvakes, laidai, uzsikimes oro filtras, kuro filtras, zodziu nereikia labai daug, kad grazinti tuos arklius :)
-
Pigiau ir lengviau toki varianta prikelt be jokiu burtu http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/alfa_romeo-166/id-795707 (http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/alfa_romeo-166/id-795707)
-
sita kur skelbime jau rezervavau pirmadieni :) laukiu kol parves.
-
sita kur skelbime jau rezervavau pirmadieni :) laukiu kol parves.
o tu is panevezio ???
-
Is Kauno as ;) neseniai uzsiregistravau AR forume.. cia ta proga kad AR ketinu isigyt..
-
Tavo matematika teisinga... Gavau lygiai tiek pat... :o Cia arba neteisingai procentus pateike FaceOFF, arba nusigrybavo i pievas visiskai... ^-^ Kazin kaip reiketu vaikyti masina, kad ji praktiskai visa savo galia prarastu? :o To dar neteko girdeti... Buna, kad "pabega" mazdaug puse arkliu (per Top Gear puikiai matesi, kaip is Jeremy Maserati Merak "pabego"), bet kad 90% dar neteko girdet....... :o
oatikekit hebra manim, pabego, vaziavo gal "kokiais 2.5 cilindro" :D, nebetoli jos prisikelimas... praktiskai is alfio tebuvo likes uzvedamas kebulas su ratais :D... kai uzvesim pasidalins mintim kas kaip :D
-
Is Kauno as ;) neseniai uzsiregistravau AR forume.. cia ta proga kad AR ketinu isigyt..
tavo vietoj siulyciau ieskoti nedauztos..
nes apart kosmetinio tvarkymo dar (~75% esu uztikrintas) reikes tvarkyt reikalus susijusius su motoru/turbina
o tai reiskia didesnes islaidas nei tikiesi dabar ;D
sekmes perkant
-
tavo vietoj siulyciau ieskoti nedauztos..
nes apart kosmetinio tvarkymo dar (~75% esu uztikrintas) reikes tvarkyt reikalus susijusius su motoru/turbina
o tai reiskia didesnes islaidas nei tikiesi dabar ;D
sekmes perkant
na gal žmogus atitinkamai susitarė dėl įvairių niuansų. atvažiuos ir galutinai nuspręs ar verta ;)
-
manau verta tuo atveju jeigu tuos darbus gali pasidaryti pac, kitu atveju jeigu reik kazkam moketi pilna kaina uz darbus tikrai gausis galutiniam variante tas pac kaip ir nedauztos masinos.
Bet kaip tu sakei cia kiekvieno apsisprendimo reikalas ;D
svarbu kad seimininkas liktu patenkintas :masina:
-
tavo vietoj siulyciau ieskoti nedauztos..
nes apart kosmetinio tvarkymo dar (~75% esu uztikrintas) reikes tvarkyt reikalus susijusius su motoru/turbina
o tai reiskia didesnes islaidas nei tikiesi dabar ;D
sekmes perkant
As tikiu, kad jis tikrai dar kazkiek nusideres nuo tos sumos... O ta nudereta suma galimes investuoti i tam tikrus, sugadintus masinos mazgus... susitaupo kazkiek... ;)
-
bet kokiu atveju bus smagu pamatyti gatveje 166 alfute ;D
-
na cia mano 8 automobilis. pries tai visus pirkau tik sumaitotus ir remontavau pats. turiu neblogas salygas tai nera bedos.. pries tai turejau 2005 audi tt(pirkta sumaitotu priekiu), bet rudeni pavoge. draudimas kompensavo nuostolius, bet ideto darbo, jegu ir laiko nuosirdziai gaila. tai dabar kazkaip jau nesinori brangios ir einamos masinos... pries audi turejau 2004 AR147 1.9Mjet'a nieko bolidas buvo, neturejau jokiu rimtu gedimu (pirktas dauztu galu). kas bus sita 166 sunku pasakyt :) nuvaziuosim ir realiai ivertinsim..
-
Sveiki alfistai ;).. pribrendo laikas keisti alfutei motora. pas mane 2.4 100Kw.
nusipirkau naujesni 110Kw..prie jo yra ir turbina 110Kw. kazkaip noretusi kad ji ir liktu,bet...
ar imanoma kaip nors ja pasijungt (apie slangu pajungima nekalbu)
problema tame kad pas orginale 110kw alfa turbina valdo kazkoks daviklis,ir is wesgeito slangute eina i ta davikli,kuris reguliuoja turbinos darba.kaip man padaryt kad ji veiktu be to daviklio kaip orginalioj 100kw alfoj? ar imanoma kaip nors?
ar belieka tik deti sena 100kw turbina? nes purkstukai lieka 100kw.
-
na 110kw yra kintamos geometrijos turbina, o 100 nekintamos. Tai ar iš geresnio perdaryt į blogesnį nežinau ar galima ir ar yra tikslas
-
Nu vėl prasideda kliedesiai dėl tos turbinos. Visos 100,103,110,129kw turbinos yra kintamos geometrijos.
100kw ir 103kw turbinos valdymas yra mechaninis (Garret VNT 25), 110kw ir 129kw valdymas yra elektroninis (Garret gt2256v ir Garret A/R.53). Daugiau skirtumų nėra apie turbinas
-
o tai kaip ant 103kw turbos stovi jau reguliavimas su ta kojele, o ant 100 ten nieko nėra?
-
ant 100kw irgi yra kaip ir ant 103.
-
kažkas tuomet jau priburta jeigu nėra grybo ir kojelės ;) Jeigu turi eLearn gali nesunkiai išsiaiškinti tokius dalykus kas kur ir kaip Alfonse ;)
-
elearnas gali rodyt ką nori, bet realybėj nei vienam 2,4 99 nemačiau jokio valdymo, juo labiau jokių slangelių, kurios yra ant 103 ir 110kw
-
Man regis jūs čia ginčijatės dėl kintamos geometrijos valymo, kitaip tariant apie oro srauto reguliavimą patenkančio į turibiną :-\ Variable-Turbine Geometry (VTG) užmūškit, bet šito nėr nei pas 1,9 77kw, nei pas 2,4 100kw JTD.
Apie tai jau rovokuota neseniai diskusija "noriu pirlt 166"
-
apie ką ir kalbu:)
-
Dar geriau, vadinasi maniškė dar išskirtinesnė kadangi turi kintamos geometrijos turbą nors ir 100kw ;)
http://en.turbolader.net/Turbochargers/Alfa-Romeo-Turbocharger.aspx pagal šitą katalogą visos yra Garret VGT turbinos.
-
100kw pastovi ta geometrija, taip yra kojelė, tu ją rankiniu būdu gali pasukt ir kiek pasuki, tiek turi, bet nėra jokio mechanizmo kuris ją valdytų kitokiu būdu. Nuo 103, jau eina valdymas
-
Puikiai žinau kad valdosi pas ir nereik jokios kojelės sukinėti ;)
-
Kad gali pareguliuot, nereiškia,kad valdosi. Pas 100kw turbina sukasi pastoviu greičiu, kuri galima reguliuoti tos mentelės pagalba (oro srauto kiekį), arba kaip mes su kolega juokaujam "Su atviortke" tačiau tai nereiškia, kad valdoma, nes valdoma t.y kintanti, tai ta kuri keičia sukimosi greitį visame sūkių diapazone priklausomai kiek spaudi. Valdoma ne pati turba, o mentelės (vožtuvas) patenkančio oro. Valdymas vakuminis pas 103 pas 110/129 elektroninis (pataisykit jei klystu)
Klausimas: pagal ką valdosi, RMP daviklis, akseleratoriaus potenciometras ar pap. daviklis prie koliko įsiurbimo, MAF, o gal pats eCU viską suvirškinęs ?
-
Nu pas mane nuo turbinos išpūtimo angos eina šlangutė į grybą kuris stumdo mentes, tiktai kad dar įdėtas papildomai vožtuvėlis kuriuo gali "patiuninguot" nelysdamas prie grybo ;) Taip, elektroninis valdymas atsirado 110/129kw varikliuose.
-
nu chebryte sorry :(
klausiu ar imanoma kazka padaryt kad 110kw turbina stovetu 100kw alfoj?
gal galima kazka priburti kad ji veiktu ?
o kokios ji ten geometrijos man ner db lb svarbu:)
-
Man tai indomu kas pas daevon ten po kapotu per hibridas :o
Autoriui: Praversk alfaowner forumą: ten labai dug įvairių projektelių pakankamai smulkiai aprašyta, pvz 1,9 su 2,4 turba ir pan.
-
pas mane lygiai taip kaip aprase DAEVON, ir nemanau kad butu cia koks hibridas, nes jau antra alfa turiu 2,4 jtd ir sistema ta pati...
-
Shwarcai manau kad galima tik valdyma ne elektronini daryt arba elektronini boost controleri isigyt :) aisku sitoj vietoj paeksperimentuot reiktu
-
Artistai tai pas jus 103kw tada :-\
Aš nesuprantu kame bėda pasidaryt tvarkingai tą 110kw jei kaip sake variklis ir turba jau nupirkti ? :o
-
Liuduks,tu gal nemates alfos su 110kw? :o pas ja turba valdo elektronika,o pas 100kw turba pati save valdo,jei taip galima pasakyt :)
-
Liuduks,tu gal nemates alfos su 110kw? :o pas ja turba valdo elektronika,o pas 100kw turba pati save valdo,jei taip galima pasakyt :)
Išmokit skaityt bxyn :loud: apie el. valdymą 110kw pats aiškiai kiek aukščiau parašiau, o 100kw "kintama" tik tiek, kad su "atviorke" gali pasukinėt vožtuvą. Tavo vadinama "savireguliaiją" o tiksliau vakuminę sistemą reguliavimo turėjo/turi 103kw, o ne 100kw kur tik rankenėlė su nieko nesujungta.
P.S. jei nežinai ką pats turi, čia jau tamstos problemos, jei grybai ant 100kw auga....
-
Liuduks, svarbu tu daug mates ir ismanai geriau uz kitus ka kas turi ;)
Shwarcai priburti kad veiktu normaliai turbina galima,tik reikia statyti manual arba el. boost controleri http://en.m.wikipedia.org/wiki/Boost_controller
-
AR156,66,KAPPA 2.4Jtd 100kw turbina yra kintamos geometrijos. Nuotrauka is lancia kappa 2.4jtd 100kw 10V.