Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Famich 2010-04-15 13:08
-
Sveiki, sia savaite pakeiciau visus dirzus itempejus, pakeite genero guolius, ir issisprende kaikurios problemeles, malonumas autorizei man kainavo 1250lt, vakar idejau nauja oro srauto matuokle, kiek pagerejo trauka, ant salto variklis nustojo drebet, bet liko gan uzknisanti problemele, kai apsukos kyla iki 4 tks, tada buna jausmas lyg kazkas uzkimso oro padavima, buna vienas truktelejimas, o kartais net variklis prie to gesta, ir uzkurt galima tik tada jai sekundei atjungiu akuma, bet geta nuo toretai, bet visad yra problema su to truktelejimu, tiesiog neimanoma pasiekt 5tks apsuku. Kaip manot kas gali buti? Oro sistema sandari niekur niekas ne leidzia, bei pakeitus matuokle jau visai ne meto dumu, varyklis veikia kaip naujas.
-
katalizatorių išmesk.
-
viskas čia gerai - dažna 2,4 jtd variklių problema su tuo truktelėjimu (ar užgesinimu) prie aukštų apsukų. jau buvo nagrinėta forume. tik bėda ta, kad visi iškelia problemą, bado ją spręst, bet paskui nurimsta ir nėra aišku ar išspręndė bėdą ir kaip.
tad jei pavyks kažkaip išsiaiškint, būtų labai smagu :)
keli tips'ai:
1. kuro slėgio reguliatorius.
2. kuro siurblys
3. kuro filtras
4. bet kas, kas valdo slėgį.
visi variantai įmanomi. kartu ar atskirai. kiek jie procentaliai teisingi - vėlgi, nelabai kas žino.
sekantys tips'ai:
išsiimk iš bako kuro siublį ir pažiūrėk ar sietelis dar neužneštas mūsų šaunios kokybės salerkos nuosėdomis.
toliau. nuėmus kuro slėgio reguliatorių taip pat reiktų patikrinti sietelį. gali būti, kad sieteliai užsikišę ir prie max apkrovos nesusitvakro su kuro kiekiu, dėl ko kompas atjunginėja variklį.
dar galima patikrinti kiek kuro bake esantis siurblys slėgio turi ar viskas normos ribose.
kol kas daugiau nežinau.
-
Dekui stasiau, jai issiaiskinsiu butinai paasysiu kame beda buvo, visad tap darau jai dar temos ne uzdaro. Blem daug reikalu viska perziuret, bet jau vienas dalykas atkrenta, kro filtras naujas, pries 2 sav idetas, ir senas buvo geras, tikrai ne filtre gemarojus, seip savo AR esu zaurei patenkintas ir dar biski investiciju padarys ji tikrai puikiu automobiliu.
-
pas mane patį panašiai. kol kas aiškinuosi.
buvo fintų, kad neseniai pradėjo gesti tiesiog važiuojant. be jokios tvarkos, nepriklausimai nuo variklio temp. (dėl ko atkrenta rpm daviklis). pravalius kuro sistemą (buvo kuro slėgio reguliatorius užneštas. beja net kelis kartus). problema dingo, kad važiuojant tiesiog užgesina. pastovėjus mašinai, išaisškėjo, kad iškilo kita problema. ne iš pirmo karto užsiveda. reikia pasukt gerokai. tada iš kokio 3-4 k. užgriebia. kada sistemoj jau slėgis normalus - kuriasi normaliai. starteris sutvarkytas. akumas naujas. tad tikrai ne jie įtakoja blogą užvedimą. kuro filtras keistas žiemą. yra variantas, kad per jį vis tiek patenka teršalų, kurie tiesiai eina į kuro slėgio reguliatorių. purkštukai dirba normaliai. kada važiuoja, trauka normali. saleros niekada iš niekur nepilu apart degalinių. o pats variklis dirba lygiai gražiai.
na gal dienos gale bus daugiau žinių.
-
Ok dekis uz info ir pastangas padet!!! Tik va dar atsirado klausimelis, kur tksliai randasi tas kuro slegio daviklis kad ne svaistyt veltui laiko jo ieskant?
-
prisuktas ji prie aukšto slėgio siurblio.
pats reguliatorius nedidelis. tvirtinasi ovalia forma prie siurblio. siurblys yra prie dešinės pusės priekinio rato amortiko. jei dar tiksliau, tai už variklio diržo dangtelio link kuro filtro.
kaip atrodo reguliatorius:
http://manodalys.lt/product.php?id_product=1507210059
-
o kai truktelna, neuzsidega skydelyje purkstukas? pas mane truktelna prie 3k rpm ir uzsidega purkstukas.
-
bent pas mane neuzsidega. bet ir truktelejimo nera. pas mane uzgesina kai daug kuro reikia (pvz jungiant antra pavara is pirmos ir minant iki dugno).
mano ex 156 kartais trukteldavo prie 3500 rpm, bet irgi nedegdavo purkstukas.
-
stasiau, o kur yra kuro slegio reguliatoriaus tas sietelis? prie pacio reguliatoriaus?
-
pats galiukas yra sietelis ;)
-
Dekui uz patarimus, pas mane irgi neuzsidega purkstukas kai trukineja ir net jai kompas gesina varikli. Pas mane trukineja prie 4rpm. Manau tai priklauso nuo uzterstumo tu sieteliu o gal ir bako, reikia viska geriausei patikrinti
-
o kuro siurblys išsima tai ten per bagažine ane??? kabu apie universalą.
-
o sito tai as sameniskai ne zinau, be tokia info ir daug kitos rasi e-lern'e 120mb programa i kuria sudeta viskas apie alfas, as soke buvau kai arsisiunciau, ten tikrai rasi ats i si klausima.
-
o sito tai as sameniskai ne zinau, be tokia info ir daug kitos rasi e-lern'e 120mb programa i kuria sudeta viskas apie alfas, as soke buvau kai arsisiunciau, ten tikrai rasi ats i si klausima.
Kur gaut ja?
-
o kuro siurblys išsima tai ten per bagažine ane??? kabu apie universalą.
atsisuki du varzstus kur yra kilputes, issiimi kilima i pamatysi dangti po kuriuo yra siurblys ;)
-
Buvo man panaši problema. Užgesdavo mašina kai daug kuro reikalaudavo (staigiau numynus gaza ir pasiekus apie 2,5 - 3 tukst rpm dažniausiai gesdavo). Iš pradžių keičiau pora purkštukų, bet tas padėjo laikinai. Vėl atsinaujinus problemai teko keist ir aukšto slėgio kuro siurblį. Nuo to laiko problema dingo.
P.S. variklis 2,4 JTD
-
kiek užtrukau.
pas mane tikiuosi bėdos į pabaigą. savaitę bandėm variantus. lyg viskas tvarkoj kol kas.
vedasi gražiai. važiuoja. negesina. dar max apkrovos nedaviau, nes dar kuro filtrą liko pakeist. nesinori, kad iš jo ko nors prineštų (jei jis kiek įtakos turėjo) į kuro slėgio reguliatorių.
trumpai:
problema: pradėjo važiuojant gesti. sunkiai kūrėsi (iš 3-4 k.). taip pat buvo gesimų prie max apkrovos (1-2 pavara. su kitom ok). bet čia iš seniau.
padaryta: kelis kartus valyta sistema ir kuro slėgio reguliatorius. vėliau dar kartą išimtas kuro siublys iš bako ir išvalytas (pats nemačiau ką ten valė).
rezultatas: vedasi gerai. negesina važiuojant. dar neišbandyta max apkrova.
išvada: prastas kuras. nors pilu tik iš alexela ir nestes. iš alexela pyliau virš metų ir lyg tvarkoj buvo. užpyliau kelis bakus iš nestes ir prašau.. nežinau ar sutapimas, ar tikrai kuras blogas. matyt taip ir liks nežinoma.
kuro filtras buvo keistas žiemą (champion). dabar dėsiu itališką UFI.
mašina: lancia lybra 2,4 jtd 103 kw.
-
Buvo man panaši problema. Užgesdavo mašina kai daug kuro reikalaudavo (staigiau numynus gaza ir pasiekus apie 2,5 - 3 tukst rpm dažniausiai gesdavo). Iš pradžių keičiau pora purkštukų, bet tas padėjo laikinai. Vėl atsinaujinus problemai teko keist ir aukšto slėgio kuro siurblį. Nuo to laiko problema dingo.
P.S. variklis 2,4 JTD
dėvėtą ar naują siurblį dėjai?
kokios jų kainos maždaug?
beja, po visų procedūrų pas mane viskas susitvarkė. teko vakar ant max apkrovos 1-2 bėgiu išbandyt. niekas netrukčioja ir negesina. traukia gerai. dirba gražiai. valio :smilie:
-
Buvo man panaši problema. Užgesdavo mašina kai daug kuro reikalaudavo (staigiau numynus gaza ir pasiekus apie 2,5 - 3 tukst rpm dažniausiai gesdavo). Iš pradžių keičiau pora purkštukų, bet tas padėjo laikinai. Vėl atsinaujinus problemai teko keist ir aukšto slėgio kuro siurblį. Nuo to laiko problema dingo.
P.S. variklis 2,4 JTD
dėvėtą ar naują siurblį dėjai?
kokios jų kainos maždaug?
beja, po visų procedūrų pas mane viskas susitvarkė. teko vakar ant max apkrovos 1-2 bėgiu išbandyt. niekas netrukčioja ir negesina. traukia gerai. dirba gražiai. valio :smilie:
Dėvėtą dėjau. Bijau sumeluot, senokai jau tas buvo, bet man rodos 400 lt mokėjau.
-
Rytoj iki galo paaiskes mano problema, bet jau pasake per diagnostika kad pas mane paejo alkuninio veleno daviklis, jie buna 2, apatini prie manes pakeite, nieko ne dave, uzdejo sena atgal, bet yra dar vienas ir kad ji sudet, reikia nuimt pagrindini dirza ir ji uzdejus reik per pc pasalinti ECU registruotas klaidas, rytoj vaziuosiu atsiimt is autoprizmes masina, tikiuosi ka beda issispres... Nes jau taip pas mane tas daviklis uzsivare kad jau starteriu masinos nebegalejau uzvest po paskutinio variklio uzgesimo, tai problema ne su kuro sistema nei su kuro slegio davikliu, kuro legio daviklis jai atsisako paklusnumo tai tiesiog masina sunkiau kuriasi, bet aziuoja taip pat...
-
Problema issprsta, kainovo su diagnostika ir detalemis lygiai 600lt, o pas mane sugedo alkuniio veleno padeties diklis, ji pakeist tai reikia nuimt pagr dirza ir kuro slegio matuokle, va tame buvo beda.
-
pas mane ta pati problema,dar nesu visiskai isnagrinejes variklio.. kur stovi tas kuro slegio reguliatorius?ir aisku ji reikia pas meistrus vest,kad isvalytu?savaime aisku,dar is bako siurbli reiks issiimt issivalyt.. gal ir to pakaks, nereiks purkstuku keist
-
Sveiki, turiu problema su AR 156 2.4JTD atsirado ryskus galiuos trukumas ir ziauriai padidejo kuro sanaudos. Buvau nuvares pas meistra, tai sake kad EGR voztuvas leidzia, tai as ji uzglusinau, trauka zymiai pegerejo tiek is vietos, tiek ir vaziuojant pastoviu greiciu ir uzmynus gazo pedala, kuro sanaudos taip pat sumazejo, bet isliko problema ties aukstomis apsukomis. Ispradziu lb sunkiai apsukos pakildavo iki 3000, bet db lengvai pakyla, bet daugiau nelai nori kilti, kame cia gali buti problema? patarkit jai kas zinot.
Dekui is anksto :smilie:
-
gali maf'as išdykauti.
-
ne, tai ne maf'as jis tvarkoi, kai atjungi tai tada atsiranda trukciojimas ties 2000 tukst. apsuku :smilie:
-
Sveiki, 2.4jtd uzkuriant ant pirmu sukimu visada cypteli. Jau nepirmoj 156 girdejau taip darant, kame cia geluonis turetu but? Ar cia nieko rimto ir nesukt pa*tu? :)
P.S .gal labai nekonkreciai parasiau, cypteli is variklio skyriaus, kaip koks dirzelis ar panasiai
-
Sveiki, 2.4jtd uzkuriant ant pirmu sukimu visada cypteli. Jau nepirmoj 156 girdejau taip darant, kame cia geluonis turetu but? Ar cia nieko rimto ir nesukt pa*tu? :)
P.S .gal labai nekonkreciai parasiau, cypteli is variklio skyriaus, kaip koks dirzelis ar panasiai
Uzvedinejant, sukant starteri cypteli, ar jau kai variklis dirba, atleidus rakteli sucypia?
-
Sveiki, 2.4jtd uzkuriant ant pirmu sukimu visada cypteli. Jau nepirmoj 156 girdejau taip darant, kame cia geluonis turetu but? Ar cia nieko rimto ir nesukt pa*tu? :)
P.S .gal labai nekonkreciai parasiau, cypteli is variklio skyriaus, kaip koks dirzelis ar panasiai
Greiciausiai genero guoliukas ciptelna. O uzgesinant varikli necyptelna? 8k km pravaziavau su sita ''beda''. O kiek dar iki manes buvo vaziuota-nezinau :)
-
atleidus rakteli sucypia, o uzgesinant lygiai taip pat, ties paciais paskutiniais variklio "abarotais" :)
-
vyrai dar pagelbekit. 2.4JTD tik pas mane 166. imanoma nuimt kuro slegio davikli nenuimant kuro siurblio ar jie abu kartu nusiima?kiek issiaiskinau tai pas mane kuro slegio daviklis numires,nes sunkiai kurias ir kuro sanaudos labai isaugo. tai planuoju pirkt kita.apsimoka toki daikta kaip kuro slegio davikli pirkt deveta is sroto?ir tarkim perkant is sroto galima kaip nors pazint kad jis nemires,ar paprasciausiai perki kate maise? nauju pardavime kuro siurblys komplekte eina su kuro slegio davikliu ar jie atsirai perkasi? aciu uz info :) idomu kiek kainuos sitas malonumas(kuro slegio daviklis).
-
eina nuimt ir neuimant siurblio, tik priejimas biski nekoks, parsiduoda ir atsikirai tiek siurbliai tiek reguliatoriai, imant srote tai loterija, nebent sutartai kad galesi grazint, turiu gera naudota, galesi pasibandyt, bet cia vln.
-
o daug ten darbo nuimant?mat kai neemes tokiu dalyku baisu ardytis :) as kita pirmadieni kaunan vaziuoju tai sakau pasiskambinciau kas dalim ardo pasiklausineciau kainu.. ir seip pats galvoju kad ir sroto tai tik su tokiu atveju pirkt,kad galimetu grazint.. bet jei ka as susisieksiu su tavim del daviklio ;)