Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: Artiz 2010-04-06 09:37
-
Sveiki,
varikliui davus didesne apkrova (pvz 3 begiu staigiai isibegejant) - masina smarkiai trukcioja ir uzsidega purkstuko simbolis. Prijungus prie Alfadiag'o ismeta P0238 klaida - "turbo overboost". Internete paieskojus radau, kad sita klaida dar nurodo MAP sensoriaus gedima arba oro nutekejima isiurbimo trakte. Pas mane buvo kiaura intercoolerio zarna bei isiurbimo kolektoriaus guminiai ziedeliai. Viska sutvarkius akivaizdziai pasikeite variklio darbas, taciau problema visiskai neisnyko. Nebezinau kur toliau ieskot... Gal ka galite patarti?
-
o pati maf pravalei?
-
O prie ko cia MAF? :( Jei tu apie MAP'a - tai ne, nepravaliau. Ir nelabai zinau kaip ji reiketu pravalyt. Jis lyg visiskai uzdaras ir nelabai ardomas... Gal ko nezinau?
O gal kas gali pasakyti kas per detale yra paveiksliuke raudonai apvedziota sklende? Ka ji daro? ir ar ji turi vaikscioti? Jei taip - kokiu metu?
-
Ma rods cia ir yra tavo beda. Cia jei neklystu yra turbos valdymas.
-
vaikscioti turi
-
Cia kintamo skerspjuvio turbina. Valdo vakuumas, tik nezinau is kur .
-
O prie ko cia MAF?
sorry blogai perskaiciau , tu apie MAP sensoriu as kazkaip ta diena apie MAF daug domejaus... tai netycia taip gavos
-
Taip ir supratau :) Siaip vakar bekeisdamas sankabos darbii cilindriuka radau problema - oro padavimo i turbina vamzdis, ant kurio stovi taip vadinamas "Pierburg'o" voztuvas, pas mane galima sakyti be to voztuvo - pats voztuvas nulauztas nuo tvirtinimo ir su zateske buvo prikabintas salia oro filtro dezes :( Be to zarnele, einanti nuo wastegate'o iki "pierburg'o" - prakiurusi. Butent todel nebuvo kam valdyti turbina ir sumazint slegi kai jis pasiekia maximuma. To pasekoje manau ir buvo prapustos intercooler'io zarnos bei guminiai isiurbimo kolektoriaus ziedeliai.
Taigi pakeiciau zarnele, o "pierburg'a" priklijavau prie zarnos. Trauka juntamai pagerejo. Dabar reikes ieskoti kitos zarnos su visu sveiku tvirtinimu.
Reziume tokia - jeigu jums ECU ismeta klaida, ziurekite ka raso ALFADIAG, o ne internetas. Mat kai pirmakart man dare diagnostika su universalia iranga - parode tik sia klaida su prierasu "Manifold absolute pressure sensor". Kas reiskia MAP sensorius. Internete ivedus sia klaida radau patvirtinima, kad si klaida reiskia jog blogas MAP.
Veliau, pasijungus prie ALFADIAG jame aiskiai buvo parasyta "Turbo overboost" - kas reiskia perdidelis turbinos slegis. Ir zinoma nuo to ir reikejo pradeti ieskoti priezasties :)
-
Biski ne taip issireiskiau, cia kintamos geometrijos, ne skerspjuvio turbina. Bet tai nekeicia reikalo esmes. Del diagnostikos, tai retai kompas tiesiogiai parodo gedima, nes nera tiek davikliu, kad tikslia parodytu problema. O ir "Turbo overboost" reikia tureti galva kad suprasti kas per problema. Gerai kas gerai baigiasi :alaus:
-
Sveiki,
nekurdamas naujos temos, atnaujinu šią, nes problema panaši. Identiškos situacijos forume neradau.
Mano Alfa kaip pas Artį (2.0 TB), problemos pradžia tokia pat. Nevarbu, kuriuo begiu, 1-6, bet staigiau davus apkrovą mašina ima trūkčioti maždaug nuo 3000 rpm. Ypač pasireiškia, jei auto pakrauta ir dar į įkalnę rieda. Jei atleidi pedalą, greitėji tolygiai - viskas OK. Tik auto displėjuj jokių simbolių (purkštuku ar pan.) nemeta. Jau kuris laikas man taip, nei geriau, nei blogiau. Maniau, taip ir važinėsiu, bet nujaučiu, kad neišnaudoju TB savybių :)
Nesu variklių specas, rankų ten nedrįsiu kišti, bet gal kas žinosit, kokiai investicijai pasiruošti? Ar čia sunkiai šalinama problema?
-
Patikrink ar visi isiurbimo kolektoriaus guminiai ziedeliai sveiki ir be skyliu. Jeigu nieko nerasi, ieskok pagal auksciau mano prikabinta paveiksliuka pazymeoj vietoj plonu vakuumo vamzdeliu - patikrink ar jie pajungti kur reikia ir ar taip pat neskyleti :) Pas mane taip pat ne visada klaida ismesdavo - taigi gali buti kad problema analogiska :)
-
Ačiū už patarimus, Arti :alaus: Atsispausdinsiu juos, sulauksiu algos ir vesiu i apziura :masina: Vėliau parašysiu, kaip seksis.
-
Sveiki, kiek pasivėlinau su taisymais, bet pagaliau susitvarkiau. Mano atveju buvo pakeista oro srauto matuoklė + keliose vietose išmetimo vamzdis pavirintas. Važiuoja akivaizdžiai geriau, bet jau sunku palygint, lyg ir dar geriau traukė, kai mašiną nusipirkau. Na bet pasitikiu Zazo priežiūra, tam kartui nebeieškosiu problemų, kurios galbūt ir išspręstos :smilie:
-
o kiek oro srautas kainavo?
-
400 LT, naujas Bosch iš Zazo serviso.
-
per www.osm.lt gali nusipirkt patį daviklį, be vamzdžio. Pagal kodą dabartinio matuoklio susirask sau tinkantį ir vsio. Aš mokėjau 320Lt
-
dekui uz informacija, meginsim pirkt.