Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 33, 75, 145/146, 155, 164 => Alfa Romeo 145/146 => Temą pradėjo: Veronika 2010-03-19 18:19
-
Vis padaugeja tepalo karteryje. Po mazdaug dvieju menesiu vazinejimo tepalo pasidaro virs normos(padaugeja mazdaug 0,5 litro.) Gal numanote, kokios galetu buti to priezastys?
146 1,4 boxer
-
O antifrizo nemazeja? Gal antifrizas su tepalu maisosi ir todel jo daugeja... :)
-
Antifrizas mazeja, bet labai nezymiai.
O kokia galetu buti maisymosi priezastis? :-\
-
Gali but tarpine po galva. O ant matuokles nesimato, tepalas nepakeites spalvos?
-
Gali but tarpine po galva. O ant matuokles nesimato, tepalas nepakeites spalvos?
Tepalas nepasikeites, atrodo normaliai.
Tai kaip suprantu reiktu keist tarpine, jeigu tai bus tikroji priezastis. Kiek mazdaug tai kainuotu?
-
Jei tikrai tarpinė po galva pramušta, tai problema gali būti tai, kad pas boxerį yra dvi galvos (= dvi tarpinės) ir klausimas ar meistrai sugebės nustatyt, kurioj pusėj tarpinė leidžia, kad vieną galvą nuėmus nepaaiškėtų, kad leidžia visgi kitoj pusėj. Tarpinė daug kainuot neturėtų - apie 50 Lt (vienai pusei), o štai darbo tai ten daug, net jei ir sugebės tarpinę pakeist neišėmę variklio.
-
na pinigai ant medžių neauga, bet tačiau kagi kagi, bent mano nuomone jei variklis jau metuose, daug pravažiavęs, tai kodėl jam nepadarius full repairo (kapitalinio)?
jei jau keist tarpinę, tai pakeist ir viską kas galbūt po 1000 km bus nusidėvėję (negaliu tiksliai įvardint, neesu didelis ekspertas, bet tai gali būt vožtuvų gumytės ir panašūs dalykėliai).
na bent jau mano toks požiūris. bet jei po pusmečio priduosit į šrotą tai aišku kam tos išlaidos, bele damušt :)
beje, ar nėra praktinių būdų patikrint ar tikrai tarpinė? ten burbuliukai kyla pagazavus išsiplėtimo bakelį ir pan :) gal ir variklis mėgsta pakaist?
-
Burbuliukai galėtų kilt jei būtų pramušta tarpinė tarp aušinimo kanalo ir degimo kameros, bet tada turėtų tik aušinimo skysčio mažėt, bet tepalo nedaugėtų. O jei tik dingo sandarumas tarp tepimo ir aušinimo kanalų gali būt sunkiau nepaskerdus variklio tiksliai nustatyt. Nors, teoriškai mąstant, padavus slėgį į aušinimo sistemą, jis turėtų padidėti tepimo sistemoje (ir atvirkščiai), jei tarpinė pramušta. Tik kaip tai tiksliai išmatuot - čia jau kitas klausimas :) Bet geri meistrai turėtų turėt savo metodų ;)
-
Tai dar pauostyk ar tepalas benzinu nesmirda. Spalva tepalo, antifrizo paziurek ar nepakite.
-
siaip paprasciausias budas nustatyt, ar i tepala patenka antifrizas, yra tepalo isleidimas, ispili i bakeli ir ziuri, apacioj turetu nusistovet baltos spalvos antifrizo likuciai, tada viskas aisku, na o su nustatymu, kuri tarpine, sudetingiau... nors dazniausiai sandarumas nedingsta tarp tepalinio ir ausinimo kanalu, ten nera tokiu dideliu slegiu, dazniausiai tam padeda kompresija cilindruose. Kaip suzinot, visgi kuri tarpine, cia labai subtilus dalykas, geras mechanikioras turi tam uosle ;D siaip yra daug faktoriu to nustatymui, kuriu as papasakot negaliu, per daug sudetinga, nesuprasi ;D na o del kapitalinio tai nemanau, kad verta, nebent nepataikysi reikiamos galvos nuimt ir teka abi nuiminet, tada pamatysi cilindru isdilima, galesi pasikeist kompensatorius ir voztuvu gumelkas, jei reikia aisku ;D o galvos nuemimas imanomas neisemus motoro, tai gan nesudetinga, pats esu ne karta tai dares.
-
ar tiesa, kad dylant boxerio cilindrai pasidaro ovalo formos, prasideda kompresijos bėdos ir t.t.?
-
Visuose varikliuose issidvi elipsemis, koks gi skirtumas, kuria kryptimi jud stumoklis...
-
Visuose varikliuose issidvi elipsemis, koks gi skirtumas, kuria kryptimi jud stumoklis...
na gal ir taip, yra kryptinės jėgos, tačiau boxerį cilindrai guli ant šono, kas turi gi kažkokį pašalinį efektą.
-
jokio pasalinio efekto tai neturi, pagrinde isdilima itakoja ziedai, o kad stumoklis guli tai neturi reiksmes, tas pat ir v6 motore, jis irgi guli, nors ir ne horizontaliai, tas pat ir vienaeiliuose, stumokliai irgi nera nukreipti statmenai aukstyn, yra kazkoks kampas ;)
-
o galvos nuemimas imanomas neisemus motoro, tai gan nesudetinga, pats esu ne karta tai dares.
Jo, man prieš 5 metus pakeitė galvų tarpines paprasčiausiam nealfiniam servise be jokių problemų, bet matau, kad vėl reikia keisti: antifrizas skverbiasi į įšorę. Gal į vidų irgi jau patenka? Nors pagal tepalą nesimato ir baltų dūmų irgi nėra. 43000 km naujos tarpinės atlaikė.