Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: Darka8 2010-03-14 11:47

Antraštė: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Darka8 2010-03-14 11:47
Susiduriau su problema, iskarauna akuma. Bandziau ieskoti priezasties, isiaiskinau kad signalizacija neima. Traukiau saugiklius viena po kito (po to isiaiskinau kad to daryti nebutina, yra didelio amperazo saugikliai kurie atjungia visa mazu saugikliu bloka). Pamaciau kad ICS nemazai energijos suvalgo. Apsistojau ties variklio ausinimo ventiliatoriaus rele, gal kas esat su ja susidure?
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Yara 2010-03-14 12:02
Susiduriau su problema, iskarauna akuma. Bandziau ieskoti priezasties, isiaiskinau kad signalizacija neima. Traukiau saugiklius viena po kito (po to isiaiskinau kad to daryti nebutina, yra didelio amperazo saugikliai kurie atjungia visa mazu saugikliu bloka). Pamaciau kad ICS nemazai energijos suvalgo. Apsistojau ties variklio ausinimo ventiliatoriaus rele, gal kas esat su ja susidure?

tai trumpins kur nors laidai, vaziuok pas elektrika :)
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Darka8 2010-03-14 13:06
Ta rele (tiksliau dvi reles) yra prie kairio sparno po variklio dangciu, o ten laidai eina prie pat sparno, gal kur ir prasitryne, bandysiu tikrinti
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Darka8 2010-03-14 17:16
Su ventiliatorium ir ventiliatoriaus relem viskas ok. Nebezinau ka dar tikrinti? istraukus ICS saugiklius maziau ima bet vis tiek kazkas dar naudoja akuma. Seip budavo akuma iskraudavo per kokia savaite, dabar po dvieju paru bandziau vesti, visiskai mires
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Mantas156 2010-03-14 17:18
Su ventiliatorium ir ventiliatoriaus relem viskas ok. Nebezinau ka dar tikrinti? istraukus ICS saugiklius maziau ima bet vis tiek kazkas dar naudoja akuma. Seip budavo akuma iskraudavo per kokia savaite, dabar po dvieju paru bandziau vesti, visiskai mires
Kokia pas tave magnetola?
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Džeris166 2010-03-14 17:32
man taip buvo, kai nusipirkau alfa, nauja 100 amperu akuma per pora paru nudusindavo visiskai, nors generatorius buvo kapitaliskai remontuotas ir akumo klemos pakeistos i svininnes, galu gale paaiskejo kad sviesu valdymo blokelis ( po vairu randasi ) iskraudavo, pakeitus ji kitu problema dingo. blokelis 70lt. (devetas)
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: vanagiux 2010-03-14 17:34
tie nutekejimai tai yra sunkus dalykas, atsirandas kur giliais koks trumpinimas ir gali jo niekada nerasti, teko ieskoti viena karta savo vienoje alfuteje, tai tik atsitiktinai nuemes panele pamaciau kad i kebula del gamintojo aplaidumo prasitrine laidai ir jie per juos iskraunamas akumas  :-X
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Darka8 2010-03-14 17:45
Gale prie akumo yra toks saugiklis 60A, istraukiau ir ta, vistiek ima, niekas nesikeicia. Jauciu kad tikrai pavargsiu del sios problemos
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Džeris166 2010-03-14 17:48
pirma pasiimk ampermetra, paziurek iskrovimo lygi kai masina uzblokuota (singalizacija ijungta). o kaip ir minejau gali buti kaltas sviesu blokelis. isjunk masina, atsisuk po vairu apsaugine plastmase, ir ziurek jei blokelis karstas pastoviai, tai beda bus ten
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Darka8 2010-03-16 22:42
Istraukus po vairu 4, 17, 18, 19, 20 saugiklius akumuliatoriaus nebeiskrauna

gal kas turit kokiu patarimu?
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: vanagiux 2010-03-16 22:49
Istraukus po vairu 4, 17, 18, 19, 20 saugiklius akumuliatoriaus nebeiskrauna

gal kas turit kokiu patarimu?

Tai dabar daryk taip, kiekviena diena idek po viena saugikli, idek 4, pazek po paros, jei neiskrove dek 17 ir t.t., kol kazkuri idejus iskraus vel, tada bus aisku kuris mazgas grybauja  ;)
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Alexander 2010-03-17 00:23
Maniskei panasiai... Bet buna taip. Neissikrauna akumas ilga laika, o paskui pist ir nusedes... pakraunu ir vel nusedes, vel pakraunu ir paskui valio, neissikrauna... O dar pultelio batareikos mirsta greitai!
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Mantas156 2010-03-17 08:01
Pas mane alpine magnetola imdavo elektra net isjungta, nors buvo nauja visiskai. Teko daryt kad be rakto neveiktu ir padejo.
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: warlock 2010-03-17 08:41
Istraukus po vairu 4, 17, 18, 19, 20 saugiklius akumuliatoriaus nebeiskrauna

gal kas turit kokiu patarimu?
Jei turi garaza, tai apsiginklaves testeriu apsigyveni ten porai valandu. Dedi po viena saugikli ir testeriu matuoji nutekejima. Taip rasi prietaisus, kurie sodina, nerizikuodamas kita ryta neuzsivest.
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: brumbrum 2010-03-17 09:12
Pas mane alpine magnetola imdavo elektra net isjungta, nors buvo nauja visiskai. Teko daryt kad be rakto neveiktu ir padejo.

Jei alpine su vadinama "anti thief" systema arba kitaip alia "signalizacija" per garsiakalbius, tada ir naudoja energija budejimo rezimu ;)
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: jeeghad 2010-03-17 17:21
dar gali buti kad jeigu signalizacija negamykline ir autonomine (tokia dabar praktiskai kiekviena nauja signa) tai savo akumui pakraut naudoja bendra energija
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Darka8 2010-03-17 17:41
4 saugiklis - audio system
17 saugiklis - interior lamps, AC control module, alarm system control module, data link connector (DLC)
18 saugiklis - audio, telefon system
19 saugiklis - auxiliary power socket, central locing system
20 saugiklis - immobilaizer control module, engine control module (ECM)
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Darka8 2010-03-17 17:46
patikrinau, visi ima srove, labiausiai 4 ir 18 saugikliai. 19 irgi atima sroves, cia itariu ir signalizacija nes prie centrinio uzrakto ji bus prijungta. Signalizacija yra ne gamykline, montuota pries metus. Atkasiau signalizacijos tris saugiklius, isemiau juos, niekas nesikeicia, nebent tas signalizacijos akumas atskirai kaip nors pajungtas. Jau beveik garaze apsigyvenau  :-\
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: warlock 2010-03-17 18:50
patikrinau, visi ima srove, labiausiai 4 ir 18 saugikliai. 19 irgi atima sroves, cia itariu ir signalizacija nes prie centrinio uzrakto ji bus prijungta. Signalizacija yra ne gamykline, montuota pries metus. Atkasiau signalizacijos tris saugiklius, isemiau juos, niekas nesikeicia, nebent tas signalizacijos akumas atskirai kaip nors pajungtas. Jau beveik garaze apsigyvenau  :-\
Visu pirma atjunk mageli jei pajungtas ir pamatuok tada. Bijau sumeluot, bet nutekejimas iki 0,09 yra norma
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: vanagiux 2010-03-17 18:54
patikrinau, visi ima srove, labiausiai 4 ir 18 saugikliai. 19 irgi atima sroves, cia itariu ir signalizacija nes prie centrinio uzrakto ji bus prijungta. Signalizacija yra ne gamykline, montuota pries metus. Atkasiau signalizacijos tris saugiklius, isemiau juos, niekas nesikeicia, nebent tas signalizacijos akumas atskirai kaip nors pajungtas. Jau beveik garaze apsigyvenau  :-\
Visu pirma atjunk mageli jei pajungtas ir pamatuok tada. Bijau sumeluot, bet nutekejimas iki 0,09 yra norma

Na Bosch garantiniame parasyta kad garantija negalioja jei nuotekis automobilyje daugiau nei 0,1  :)
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Darka8 2010-03-17 20:59
signalizacija atjungsiu, manau ir be jos apseisiu, bet ka su ICS daryti. Galeciau idet koki ICS maitinimo atjungeja, bet jei kiekviena karta reikes koda ivedinet? Geriausia butu jei rasciau priezasti
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: warlock 2010-03-18 09:53
signalizacija atjungsiu, manau ir be jos apseisiu, bet ka su ICS daryti. Galeciau idet koki ICS maitinimo atjungeja, bet jei kiekviena karta reikes koda ivedinet? Geriausia butu jei rasciau priezasti
O kaip tu matuoji nutekejima???
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Darka8 2010-03-18 14:09
Nuimta akumuliatoriaus minusinė klema ir i tarpa ideta lemputė. Vakare matuosiu su testeriu, parasysiu konkreciai kiek ima.
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Darka8 2010-03-18 14:19
17 saugikli galiu isbraukti is saraso, jis praktiskai nieko neima. Isiaiskinau kad signalizacija savo akumuliatoriaus neturi.
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Darka8 2010-03-20 11:10
Atjungus 4, 18, 19, 20 saugiklius testeris rodo 0.05 A nuoteki. Idejus 4 ir 18 sugiklius pakyla iki 0.07. Vadinasi ICS paima 0.02A. Idejus 19 ir 20 saugiklius rodo 0.11A.
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Darka8 2010-03-20 19:49
Mano kanciu rzultatai:
Duju irangos kompas paima 0,05A
Ventiliatoriaus rele (antroji) 0,05A
ICS 0,01A
Signalizacija (ijungta) 0,02A
o tai jau per daug buvo akumui
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: vanagiux 2010-03-20 23:16
Mano kanciu rzultatai:
Duju irangos kompas paima 0,05A
Ventiliatoriaus rele (antroji) 0,05A
ICS 0,01A
Signalizacija (ijungta) 0,02A
o tai jau per daug buvo akumui

Na matai nebutu bezdalo, nebutu bedu  :)
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Džeris166 2010-03-20 23:23
 :D :D
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Darka8 2010-03-21 11:31
dujos cia tik viena beda. Sia beda greitai pasalinau, paemiau podegimini pliusa ir viskas isisprende, tik uzvedus masina duju kompas neprisimena kaip masina buvo uzgesinta benzinu ar dujomis (bet cia jau visai ne problema).
Dabar galvoju kokia ventiliatoriaus rele idet ar orginala (buvo Siemens) ar seip kokia. Reles kojos: 30, 86, 85, 87
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Darka8 2010-03-21 11:39
nei pries viena kuro rusi neturiu nieko blogo, tik paprasciausiai neturiu tiek atliekamu pinigu kad galeciau vazinet benzinu ar dyzeliu, bet meile automobiliui ir technikai nuo to ne kiek nera mazesne...
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Darka8 2010-03-21 11:58
Su dujomis vaziuoju ne vien del to kad tai pigiausias kuras (su dyzeliu vaziuot beveik tas pats iseina), taip jau gavosi kad dirbu firmoje kuri montuoja duju irangas  :alaus:
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Darka8 2010-03-22 21:48
Seip ne taip pasalinau likusi gedima (jei taip galima pavadinti). Kalta buvo ne rele, o jos valdymas. dabar viskas ok. Jei kas susidursit su tokia problema rasykit  :alaus:   Ir jokiu budu netikrinkit nuotekio su lempute kaip as dariau pradzioje
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: barko 2010-04-04 18:49
Seip ne taip pasalinau likusi gedima (jei taip galima pavadinti). Kalta buvo ne rele, o jos valdymas. dabar viskas ok. Jei kas susidursit su tokia problema rasykit  :alaus:   Ir jokiu budu netikrinkit nuotekio su lempute kaip as dariau pradzioje
Darka8,būčiau labai dėkingas, jeigu paaiškintum kame buvo problema. Kažką panašaus prasidėjo ir pas mane. Ačiū.
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Darka8 2010-04-05 10:08
Kaip minejau mano masinoje buvo kalta ventiliatoriaus rele, o tiksliau jos valdymas. Ventiliatoriaus varikliukas turi du sukimosi greicius. Kiekvienam sukimosi greiciui yra atskiros reles. Jas valdo masinos variklio elektroninis valdymo blokas. Reliu valdymas vyksta minusu. Problema buvo ta kad isjungus degima (palikus masina ramybes busenoje) del kazkokiu priezsciu kompas pasiusdavo i reles valdyma silpna minusa. Reles kontaktai dar nesusijungdavo bet energija jau is akumo siurbdavo. Tada isemiau ta rele, ampermetro parodymai krito. Bet atsirado kita problema. Uzvedus varikli usidege cekas (purkstukas) Pasirodo kompas ta rele "mato". Tada pradejau meistrauti. pliusa kuris yra pastovus paemiau nuo babinos (uzdegimo rites), uzlenkiau reles koja (ta ant kurios buvo pastovus pliusas). Problema buvo isspresta.
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Chip 2011-01-28 12:42
Iskrauna akuma. A 0.11 su ijungta signalizacija. 0.04 be signos, 0.07 paima siganlizacija. Klausimas kiek A ramybes busenoje rodo pas Jus? Ar normalu signalizacijai imt 0.07?
AR 2.4JTD. Signalizacija Sheriff ZX 900. Akumas naujas 100Ah. Vazineju trumpais atstumais.
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Chip 2011-01-28 14:20
Gal kas paaiskintu kaip naudotis sio prietaisu, pamatuoti iskrova (A). Noriu su jo pagalba issiaiskint tuos 0.04A. Kas juos suvartoja. Aciu.
http://blog.elektronika.lt/wp-content/blogs/5/uploads/IMGP8431s.JPG
(http://blog.elektronika.lt/wp-content/blogs/5/uploads/IMGP8431s.JPG)
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Valentas 2011-03-28 21:51
Didelį reguliatorių pasuki iki 1500 mA, tai lygu 1,5 A, taip pat įjunk vieną iš tų trijų baltų jungiklių, tą po kuriuo tiesus brūkšnys - juk matuosi pastovią srovę.
Jei rodyklė vos judės, jautrink skalęm t.y. pasuk link mažesnės vertės.

Nepamiršk, kiek nustatysi, tiek ir bus PER VISĄ SKALĘ, pvz, jei rodyklė rodo maksimumą kai esi nustatęs ant 1,5 A, tai reiškia ir teka 1,5 A.


Sėkmės.
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: gringas 2011-04-20 16:37
Didelį reguliatorių pasuki iki 1500 mA, tai lygu 1,5 A, taip pat įjunk vieną iš tų trijų baltų jungiklių, tą po kuriuo tiesus brūkšnys - juk matuosi pastovią srovę.
Jei rodyklė vos judės, jautrink skalęm t.y. pasuk link mažesnės vertės.

Nepamiršk, kiek nustatysi, tiek ir bus PER VISĄ SKALĘ, pvz, jei rodyklė rodo maksimumą kai esi nustatęs ant 1,5 A, tai reiškia ir teka 1,5 A.


Sėkmės.
Bijau kad su situo prietaisu nepavyks nieko pamatuoti. Bijau, kad su per ji tiesiog nepraeis pakankamai sroves kad aplamai masinoj kas nors veiktu.
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Chip 2011-10-18 19:39
Prikelsiu tema.
Matuojam iskrova:
Uzrakinus masina ant signalizacijos ji sudaro 0.10~0.11 pastoviai keiciasi tarp tu skaiciu(lempute signos mirksi)
Tik uzrakinus masina ant rakto ji sudaro 0.10 (labai daug, 0.7 virs normos)
Atrakinta masina 0.03 (viskas tvarkoj, norma)
Pagal ideja uzrakinus masina, turetu uzmigt, ir vartot dar maziau energijos, cia gi atvirkstinis variantas.
0.7 kazkas suvartuoja, bet idomu kas butu atsakingas?? Gal kas trumpina?
As taip galvoju kad centrinio valdymo blokas (tiksliai nzn kaip jis vadinas)? Bandyt gal ji keist?
Kur jis randasi? Gal kas shemoje parodytumet? Gal kas Klaipedoj turit?
Nes tik pasukus rakciuka, uzrakinus masina, Ampermetras soka nuo 0.03 iki 0.10
Please help, ziema ne uz kalnu  :alaus:
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: gringas 2011-10-18 20:57
Vargu ar cia taip kas gales pasakyt kame problema. Dar yra laiko, nuvaryk geriau pas autoelektrika, palaipsniui atjungdamas grandines ras kur nuteka. Palauk ilgiau uzrakines, gal po kiek laiko nukris iki normos, gal kokia lempute lieka ar kazkas kitas. Gal po kiek laiko pereis i ramybes busena.
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Ciudikas 2011-10-19 10:08
viskas pas tave masinoj gerai. neiskok bedu kur ju nera.
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: gringas 2011-10-19 10:26
viskas pas tave masinoj gerai. neiskok bedu kur ju nera.
Nu neturetu buti daugiau 0.05-0.06, kiek ziurinejau, tai paprastai buna 0.04
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Chip 2011-10-20 17:07
Butu tvarkoj cia nerasyciau, vos gyva is ryto buna.  :( Akumas apynaujis 100Ah, o iki ryto stovint masinai su 0.10A iskrova vos suka starteri. Matuojant iskrova aptikom tik kai masina uzsirakina ji atsiranda, nesamone kzk. Ir praejus ilgesniam laikui ji nesumazeja o laikosi 0.10. Jei masina palikciau neuzrakinta tai viskas tvarkoj iskrova 0.03. Tada nebutu problemu. Bet masina ne garaze, atrakinta negaliu palikt. Kur ieskot slieku? Kas is centrinio sistemos gali nutekint srove? Kur randasi centrinio saugiklis? Ar imanoma atjungt centrinio valdymo sistema?
Man rodos iskrova susiejus su centrinio grandine(pvz. centrinio valdymo blokas, kazkuris is 4 duru centrinio uzraktu), kuris tiksliai prietaisas nutekina nzn.
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: gringas 2011-10-20 18:24
Butu tvarkoj cia nerasyciau, vos gyva is ryto buna.  :( Akumas apynaujis 100Ah, o iki ryto stovint masinai su 0.10A iskrova vos suka starteri. Matuojant iskrova aptikom tik kai masina uzsirakina ji atsiranda, nesamone kzk. Ir praejus ilgesniam laikui ji nesumazeja o laikosi 0.10. Jei masina palikciau neuzrakinta tai viskas tvarkoj iskrova 0.03. Tada nebutu problemu. Bet masina ne garaze, atrakinta negaliu palikt. Kur ieskot slieku? Kas is centrinio sistemos gali nutekint srove? Kur randasi centrinio saugiklis? Ar imanoma atjungt centrinio valdymo sistema?
Man rodos iskrova susiejus su centrinio grandine(pvz. centrinio valdymo blokas, kazkuris is 4 duru centrinio uzraktu), kuris tiksliai prietaisas nutekina nzn.
Padziai pabandyk uzspaudyt visas duris, isskyrus vairuotojo, kada atsiras padidintas nuotekis. Gal kaltos kazkurios dureles, o ne centrinis. Centrinio saugiklius paziuresiu kuris, veliau ikelsiu.


Functional description
The control unit M80 manages the operation of the central door locking system.

The control unit is supplied directly from the battery at pin 30 of connector B through the line of the maxifuse CENTR of B5 and fuse F19 of junction unit B1 ; pin 85 of connector A provides the reference earth.

The control unit M80 receives input commands for locking (pin 87 of connector B) or for unlocking (pin 87a of connector B) the doors; coming from the remote control switches (knobs) in the front locks N50 and N51 or from the receiver for the remote control M35 (for this component,  See E7015  ALARM ).

The control unit also receives signals on the status of the rear door locks, coming from the motors N55 and N56 , at pins 87 and 30 respectively of connector A; they are the same signals which light up the 'open doors' LEDs on the instrument panel and which control the time delay of some lights (  See E2510  COURTESY LIGHTS ).

In accordance with the logic described above, the control unit M80 controls the locks: the lock/unlock signals for the motors of the front doors ( N50 and N51 ) and rear doors ( N55 and N56 ) come from pins 85 and 86 of connector B.
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: gringas 2011-10-20 18:38
netilpo i praeita posta, cia isdestymas
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: Ciudikas 2011-10-22 19:53
is to ka parasei - sudas akumas arba blogai nuoteki pasimataves.

so 0.1a iskrova ir normaliu 100ah akumu masina turi kurtis ir po dvieju savaiciu.
Antraštė: Ats: Iškrauna akumuliatorių
Parašė: neerkaas 2011-10-22 23:38
pasikeisk akuma tada, jei su iskrovom tvarka   ^-^