Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Famich 2010-02-21 22:31
-
Sveiki, atsirado idomi problemele, su trauka, pas mane 2.4JTD 99m. Stovint vietoj dreba variklis, to nesimato tik jauciasi, lyg ,,trajit'' gal tai del kuro trukumo taip gal dar kas, pries pora dienu pakeiciau kuro filtra ir tas pats, beja pakeitus filtra ne uzvedziau strateriu teko traukt ir gan ne mazai. Manau gali buti bako kurio siurbliukas paejo, net ne zinau kame reikalas, uzvakar kai ryte uzvdziau tai isspjove daug melynu dumu, truko vos 2 sek. ir ziaurei varyklis tada drebejo, daugiau nepasikartojo, dabar kai vazineju, varykls jauciasi lyg vaziuoja be tepalu toks darbo ritmas per nenoriu, o apsukos sunkiai kyla iki 3 tks, apie 4 galima tylet. Galvojau kad gali buti oro srauto matuokle, bet jai ji paeina tai pagal rasymus forume tai apsukos turi sokineti, o cia tolygiai variklis dirba. Dabar vazineju lyg su 66 kwh motoriuku kuris jau gerai nuvaikytas. Patarkit kas labai pasau
-
gal kompresijos kazkur nera.
-
jei stovint dreba, tai gal purkstukas koks pavargo, o del apsuku kylimo, tai oro srauto matuokle ir katalyzatoriu pasitikrint.. bet kuriuo atveju vistiek diagnostika manau atras beda, sekmes :du:
-
prasoko dirzas, uztempinejant 90%
-
prasoko dirzas, uztempinejant 90%
kokiu metodu kazi?
-
panašu į purkštukų problemą.
gali būt ir su slėgiu kas nors.
oro srauto matuoklę atjunk ir pabandyk prasivažiuoti. turėtų būt geriau, jei ji jau mirus.
apsukos pas jtd neplaukioja dėl matuoklės. čia labiau benzui galioja.
-
prasoko dirzas, uztempinejant 90%
kokiu metodu kazi?
Matyt tokiu paciu budu kaip kad ir nutruksta uztempinejant :masina:
-
prasoko dirzas, uztempinejant 90%
kokiu metodu kazi?
Matyt tokiu paciu budu kaip kad ir nutruksta uztempinejant :masina:
labai lengvai dirzas gali persokti kai masina uztempineji, ypac jei variklis gauna smugiu, kratosi kol uzsikuria.
-
prasoko dirzas, uztempinejant 90%
kokiu metodu kazi?
nu nieko nesakau, bet koks jam skirtumas, kas ta varikli suka? ar starteris ar deze?
Matyt tokiu paciu budu kaip kad ir nutruksta uztempinejant :masina:
labai lengvai dirzas gali persokti kai masina uztempineji, ypac jei variklis gauna smugiu, kratosi kol uzsikuria.
-
kur ta oro srauto matuokle atsijungia?
-
Labai paprasta ja atjungt, ta matuokle prijungta prie ECU, taigi rask prijingimo kistuka ir bajeris baigtas. Atsirado dar viena problemike kuri labai uzknisa, kai auto stovi kazkur yra trumpas jungimas ir po nakties ateini o jau akumas lavonas, uzvedi ant prikurku ir viskas ciki, bet po poros val akumas ju nebeturi jegos, lig butu 2 val stovint klausomasi muzono su subu. Kartais gesinu varyli ir dega skydeliu lemputes, redkarciais jos mirga, trumpiau tariant kazkur gimarojus sedi, gal kas turejo panasia problemele? Aciu visiems uz ankstesius atsakymus!!!
-
Su elektronikos problema jau issiaiskinau, berods ECU streikavo, pora kartu kai pastovejo auto be prijungto akumo beda baiges. O su trauka tai iki siol kamuojos, ne butu del ko parintis, tik ne lb yra tu 80lt tam reikalui
-
aciu visiems uz patarimus, beda jau issiaiskinau, pasirodo oro srauto matuokle i lavonne susiruose, reik tik naujos matuokles ir problema isspresta, kazkas patare man ja atjungt ir pabandyt pavaziuot be jos, pasirodo suveike, zinoma nera dar kaip buvo, bet skirtumas jauciamas labai sarkiai, kai ji buvo prijungta tai vaziavosi lyg su 1cc dyzeliniu paprastu varykliu kurio sukimo mmentas 50nm. O dabar jau prispaudzia prie sediniu tik vis varyklis sunkokai tvarkosi su apsukom, bet 220lt inaso ir viskas bus ciki.
-
Turiu ir aš tokią bėdą. Pas mane 2,4 JTD 2001m. universalas. Po pirkimo pasikeičiau tepalus, ir po poros mėnesių pradėjo dinginėti trauka. Dariausi kompiuterinę diagnostiką, error'ų nėra, atjunginėjom ir tikrinom servise oro srauto matuoklę - bėda ne tame. Mašinos apsukos nekritinėja, kuriasi normaliai, jokios įspėjamosios lemputės nedega. Kartais užkuriant nusipurto, bet tik tiek. Stipriau užmynus pedalą išmeta dūmelį... Servise siūlo nuvalyti/išvalyti daviklius. Gal vertėtų patikrinti turbinos kompresiją? Ar čia jau visai į pievas? :)
-
tai kas per bėda? netraukia?
turbos slėgį gali pasimatuot - nekenks.
apie 10 lt turboservise.
-
Netraukia, ankščiau šaudavo kai kulka :masina: tačiau paskutiniu metu pasigendu to malonumo .... ties 2 tukst. apsuku sunkiai juda... dumo pastoviai nemeta. Gal dar kokiu variantu turit?
-
jei darėt normalią diagnostiką, turėjo ir turbos slėgį pažiūrėt. nors jei sakai, kad nėra nukrypimų, tai turėtų būti geras.. bet tada ir trauktų normaliai..
dar pažiūrėk vakuminį vožtuvą. gali būti šlangutė trūkusi. ji ten eina užlenkta tokia. su laiku ta vieta sutrūkinėja ir nesudaro vakumo sistemoj, dėl ko turba gali neužsipūsti.
-
Hmz. Na reikės nuvažiuoti šiandien kompresiją pasitikrinti.
O dėl to gali atsirasti toks lyg švilpimo garsas kol variklis šaltas?
Dirželio įtempimo guolis pakeistas.
-
Hmz. Na reikės nuvažiuoti šiandien kompresiją pasitikrinti.
O dėl to gali atsirasti toks lyg švilpimo garsas kol variklis šaltas?
Dirželio įtempimo guolis pakeistas.
turbinos oro paemimo slangas pasitikrink prie to pacio.
-
Hmz. Na reikės nuvažiuoti šiandien kompresiją pasitikrinti.
O dėl to gali atsirasti toks lyg švilpimo garsas kol variklis šaltas?
Dirželio įtempimo guolis pakeistas.
kondiso guolis gali dainuot ;) ir visi kitai aisku
-
sveiki turiu tokia beda su savo 156 2,4jtd 99m buvo nuvejas vienas purkstukas ir siurblys auksto slegiu. viska pasikeiciau idejus kita DEVETA purkstuka atsirado baisus barskejimas variklyja kiek supratau buvo uzsistovejas purkstukas nes pagazavau ir dingo tas garsas, viskas buvo gerai kol vaziuojent nedingo trauka ir nepradejo mesti balto dumo, tik uzvedus masina pradeda mesti balta duma visiskai netraukia duodant gazo sutraukia slanga kur eina is interkulerio i varikli. nuemus slanga prie varikliu joja radau daug tepalo. gal kas zino issigelbejima?????????/
-
turba laikas keisti
-
issigelbejimo nuoroda :www.turboservisas.lt
-
dekui uz pagalba. gal kas zino kur pigesnia kokia turbina? ir dar klausymas gl kas zino ar tiktu turbina nuo lancia kappa 99m koke tiksli kubatura to variklio nezinau maciau kad 4 cilindru?
-
kas liecia turbos, privalai satyt tik nuo 156 2.4jtd modelio, as irgi keciau turbina, autoprizei klausiau ar taip galima, ats kad ne, nes nuo kitu modeliu kiek kitokia tubina, oro srautas visai kitas, net duju ismetimo taktas ne tas, tiesiog padarysi zala masina ir nuvarysi turbina... Klasimas jau pereitas, as uz turbina autoprizmei mokejau 900lt uz naudota, bet jos rida buvo 80tks, gerai veikia, o gali rast uz 600lt be jokiu garantiju
-
mindaugaws tavo problema isspres purkstuko programavimas, jai turbinai sakes tai dumai buna melyni ir pagal ju kvapa suprasi kad ne kuras smirda o degantis tepelai. Turejau kadaise forda irgi su ta pacia problema, lygiai tas pats, nuvariau diagnostika, perprogramavo purkstukus ir bedos ne buvo, juk atjungus elektronini purkstuka masinos net ne uzvesi... Pagalvok ir nepagailek 80lt programavimui
-
dekui visiems uz atsakymus :) vis del to buvo kalta turbina pasikeiciau ir viskas buvo ok, aisku padumino masina dar ilgokai nes buvo pilnas duslintuvas, interkuleris ir slangos tepalo bet jau baigesi bedos turbina pirkau uz 600lt su ja buvo pravazuota 120 tukstanciu atrode kaip nauja asele nejudejo nei vieno milimetro :)
-
Ar gali trauka sumazeti del sugedusiu ABS daviklio?
man po sankabos keitimo pradejo rodyti puse greicio, tuo paciu ir kaunas nuo vilniaus atsidure tik uz 50 km :D
pries keiciant sanaba, dege tik abs lempute, variklis dirbo kaip bitute, ir kai nebuksuodavo sankaba tai traukdavo gerai, bet va pakeitus, tai pie ABS lemputes isiziebe dar ir rankinio... kaip zz paaiskino tai cia del sugedusio abs daviklio rodo puse greicio ir lemputes sviecia.
tai man ir kyla klausimas, ar gali tuo paciu ir galia sumazeti?
gal kompas matydamas tik puse greicio kazka riboja???
-
Ar gali trauka sumazeti del sugedusiu ABS daviklio?
man po sankabos keitimo pradejo rodyti puse greicio, tuo paciu ir kaunas nuo vilniaus atsidure tik uz 50 km :D
pries keiciant sanaba, dege tik abs lempute, variklis dirbo kaip bitute, ir kai nebuksuodavo sankaba tai traukdavo gerai, bet va pakeitus, tai pie ABS lemputes isiziebe dar ir rankinio... kaip zz paaiskino tai cia del sugedusio abs daviklio rodo puse greicio ir lemputes sviecia.
tai man ir kyla klausimas, ar gali tuo paciu ir galia sumazeti?
gal kompas matydamas tik puse greicio kazka riboja???
Abs daviklis visiskai neitakoja galios
-
Na galios sumazejima is patirties galiu sieti su siais dalykeliais: oras, kuras, ismetimas. Tad gal vertetu viska nuodugniai apziureti?
1. Oras (MAF-pabandyti atjungti ir pravaziuoti, oro filtras-vizualine patikra, turbos slangos-vizualine patikra ar nera plysiu, tepalo zymiu)
2. Kuras (kuro siurblio sietelio valymas bake arba bent apziura, kuro filtras-geriausia musu salygom keisti kas 10000km)
3. Ismetimas (katalizo pakeitimas rezonatoriumi, nes su rida virs 150000km jie pasidaro beveik neveiksmingi ir tik slopina normalu duju ismetima).
Na cia tik keleta smulkmeneliu, kurias galima butu paciam gana operatyviai apziureti ir tada daryti bent kazkokias preliuminarias isvadas.
p.s. tik veliau pastebejau kad jau atradai savo beda-turbina. Dziugu ir sekmes toliau naudojant!