Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: Talbat 2010-02-09 11:52
-
Sveiki, skaitinejausi forumuose, visi susiduria su panasiom bedom, bet lyg kazko konkretesnio ir neradau. nepykit jei tema kartojasi.
taigi mano beda: sunkiai kuriasi saltas variklis, jau antra akuma baigiu damusti :) Uzsikurus, masina smarkiai trukcioja, idomus dzerzgimo garsai ir po kapoto, jausmas kad dirba keli cilindrai, jeigu lauke salciau, masina is vis uzgesta. Smarkiai dumina baltais dumais. Padirbus varikliui apie minute, o siltesniu oru dar maziau, viskas susinormalizuoja, dumu nebera, apsukos nesokineja, variklio garsai grazus. Siaip kuro sanaudos tikrai nedideles, trauka gera. Velyva rudeni pakeistos visos penkios pakaitinimo zvakes, pries menesiuka pakeiciau visus penkis purkstukus. Tikrinau tarpus tarp voztuvu, viskas gerai. keiciau kuro ir oro filtrus. Variklio diagnstika rodo idealu varikli, jokiu klaidu ir jokio blogo darbo. Taigi, kame problema? pavargau jau su ta alfa...
AR 166, 2.4JTD. 110KW
-
Gal ir durnas klausimas bet ar tepalus pasikeitei?Nes kiek sakiciau tai neparasei kad tepalai pakeisti ;)
-
Jo pas mane ir ta pati beda. tik kai silta buna neuzgesta ir uzsikuria lengvai, bet apsukus truputi pasokineja :smilie: pas mane uzgesta tada kai buvo cia zemiau -25 C. gerai butu suzinot kas yra. pas mane tepalai pakeisti. :smilie:
-
siaip patarimas psitikrink variklio kompresija... tada kas tau diagnostika dare? idomu koks startiniu momentu slegis kuro? jei jis per mazas kaltas kuro slegio magnetas... turetu but tarp 200-300 baru
-
tepalai pakeisti pries 1k km, visiskai sintetiniai. diagnostika atlikinejau autoprizmeje, autobravoje ir pas viena varikliu meistriuka. Jokiu bedu nerado nei vienas.
Ant siltu pas mane negesta, veikia be priekaistu, bedos tik uzvedimo metu ir trumpa prasidirbimo laika. Tikrinau diagnostikoje ir pursktuku darba bei uzvedimo slegi. viskas labai puiku, dirba prie 300, uzsiveda prie 120.
Vat man kuzda mintis, gal kompresija? gal su kuro siurbliu kas nors? gal dar turite kokiu minciu?
-
.
-
jo kolega as tau patarciau kuro siurbly pasiziuret, pasitikrink, nes jis gali slegio nebesukelt! pvz. as jau visa ziema vargstu su neuzkurimu, pasitikrinau pas dyzelistus, tai rado du purkstukus, bet per brangu cia klaipedoj man juos tvarkyt, tai laukiu siltesniu oru, nusipirkau to "diesel star" nu zodziu purskiama "anuodija", ir ji man padeda uzsivest! uzuojauta ir sekmes! :alaus:
-
jei kuro slegio magnetas startiniu metu sulaiko tik 120 baru taj sakyciau mazoka nes startiniu metu turi but virs 200 baru o saltyj kai kuras sutirsteja ir takumas sumazeja dyzelio tu 120 baru mazoka... siulyciau bandyt su kitu magnetu per salcius pabandyt kurt masina, arba siurblys tau nebesugeba sukelt slegio
o del kompresijos taj jos stoka ir labiausiai pastebima per salcius
-
Laisvų apsisukimų metu CP1 siurblys sudaro apie 350 Bar slėgį, o variklio užvedimui reikia ne mažiau kaip 250 Bar slėgio.Maksimalus siurblio sudaromas slėgis siekia 1100-1800 Bar
-
As nei karto neatlikinejau variklio diagnostikos bet ar ji parodis siurblio slegio kieki? ir dar vienas klausimelis tarkim jei per mazas tas slegis tai ka daryt? nejaugi visa siurbli keist?
-
vienas dalykas ar starteris greit suka? jei taip tai bandyk kuro slegio magneta keist ns jis turetu sulaikyt pompuojama slegi ir leist kurt tik kai yra tarp 200-300baru
-
o kur to magneto reik ieskot, ir kokia mazdaug jo kaina gali but!?
-
o kur to magneto reik ieskot, ir kokia mazdaug jo kaina gali but!?
turiu gera naudota uz 200lt 868236606
-
oho, maniau kad iki 100lt. deveta galima paimti.. :o :-\
-
pries metus 120 lt mokejau... talbat jei neismetei turi voliotis kazkur masinoj, sidabriniam maisely :D