Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 33, 75, 145/146, 155, 164 => Alfa Romeo 145/146 => Temą pradėjo: Drakis 2010-01-18 19:33
-
Sveiki, biski sulauziau saviskio buferio apacia, ryt zadu nuimineti ir vezti lituoti. Gal kas yra ardes/nuiminejas alfos145 priekini buferi? Gal yra kokiu uzsleptu tvirtinimo vietu? Kad nuiminejant nesulauzyciau labiau
-
Keturi varztai is apacios: du prieki, du sonuose. Dar du varztai paslepti po grotelem. Ir posparniai prikabinti ''kabemis''. :smilie:
-
Keturi varztai is apacios: du prieki, du sonuose. Dar du varztai paslepti po grotelem. Ir posparniai prikabinti ''kabemis''. :smilie:
pasismulkinsiu: po apatinemis ar virsutinemis grotelemis, kurios yra tarp lempu?
-
Taip, kur tarp lempu. Beje, jei dar yra ir variklio dugno apsauga, tai ir ji bus pritvirtina tom plastmasinem sponkem :smilie:
-
Taip, kur tarp lempu. Beje, jei dar yra ir variklio dugno apsauga, tai ir ji bus pritvirtina tom plastmasinem sponkem :smilie:
dugno apsauga tai tik ant dirzeliu besilaiko plius dar tokia visa aplauzyta, tai jauciu ja teks mest lauk ir naujos dairytis
-
jei kas ardys patikslinsiu: 4 varztai is apacios, du is sonu (reikia kisti rankas po posparniais), nuimam groteles tarp lempu randam tris varzus is virsaus, tada dar isimam lempas ir randam dar po viena varzta is virsaus kampuose (tik lempas isemus jie issisuks). Posparniai prie buferio prisukti su varztais - kiekvienas posparnis po du varztus. Cia 145 faceliftas kur priesrukiniai apvalus.
-
Oho ne mazai ardymo :-\ Pas mane pritvirtinta is apacios 4 varztais ir 2 varztai po grotelem tarp faru. Na ir po posparniais du plastmasiniai laikikliai :) Tai greti ir lengvai nusiima. Pas mane 96m Alfa, tai gal veliau pridejo dar kelis varztelius :D
-
Oho ne mazai ardymo :-\ Pas mane pritvirtinta is apacios 4 varztais ir 2 varztai po grotelem tarp faru. Na ir po posparniais du plastmasiniai laikikliai :) Tai greti ir lengvai nusiima. Pas mane 96m Alfa, tai gal veliau pridejo dar kelis varztelius :D
nedaug to ardymo, lempos juk labai paprastai issiima: turi po tris varztus. Sunkiausia po posparniais atsukti kai ranka vos lenda ir nesinori posparniu sulauzyt.
-
Aš irgi ėmiau savo alfai bamperį. 6 varžtai. Teko lituot. Teks ir vėl imt žemėn, vėl daina iš naujo. Ta pusė kuri buvo trūkusi, vėl teks lituot. Ir žadu biški tiuninguot. Papildomas Faras žadu įleist į bamperį. ::)
Tik galvoju ar apsimoka tą patį lituot. nes kai sulitavo , halogeno tvirtinimą reikėjo chimyčyt. Nebent gerą meistriuką turit. :)
-
Aš irgi ėmiau savo alfai bamperį. 6 varžtai. Teko lituot. Teks ir vėl imt žemėn, vėl daina iš naujo. Ta pusė kuri buvo trūkusi, vėl teks lituot. Ir žadu biški tiuninguot. Papildomas Faras žadu įleist į bamperį. ::)
Tik galvoju ar apsimoka tą patį lituot. nes kai sulitavo , halogeno tvirtinimą reikėjo chimyčyt. Nebent gerą meistriuką turit. :)
Jei Panevezyje tai galiu rekomenduoti gerus lituotojus, man buvo visiskai nuluzusi apacia ties abejais priesrukiniu tvirtinimais, tai labai gerai padare, halogenai isidejo ir nieko nereikejo meistrauti ir konstruoti.
-
būtų neblogai. Prie progos prasukčiau. Ar greitai jie tvarko :alaus:
Man halogeno vietoj didelė skylė ir nuo jos žemyn perplyšęs bamperis. Ir kur apatiniai varžai įsisuka plastmasė nutrųkusi. :smilie: