Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 33, 75, 145/146, 155, 164 => Alfa Romeo 145/146 => Temą pradėjo: Vaidux 2010-01-10 22:17
-
Sveiki. Po biski dingsta stabdziu skystis. :-\ Jei neklystu tai stabdziu skystis yra stabdziams ir sankabai? Siandien pamaciau kad per sankabos pedala kazkos tepalas teka. Tai kas cia leidzia? Sankabos cilindriukas gal koks?
Ir dar viiena beda yra. Ne pastoviai, dusta masina. Labai sunkiai kuriasi tuo metu ir vis dusta. Jauciasi labai benzino kvapas tuo metu. Ir nesvarbu ar dujom vaziuoju ar benzinu. Paskui prasimusa ir kuri laika viskas buna gerai ::) apsukos nesokineja. Gal yra kokiu minciu nuo ko pradet ieskot?
-
Jei bega i salona tai cilindriukas, o sistema sankabos ir stabdziu ta pati, del dusimo reikia perziureti visa oro sistema, panasu kad pro kazkur gaudo oro, gal kokia slaga kiaura ir degima pasiziurek del visa ko, gal mietkes nusokusios, nes benzino kvapas isduoda kad kura paduoda.
-
Kiek tas cilinddriukas gali kainuot... Tai cia tas pagrindinis cilindriukas leidzia? Del to oro tai ir idomiai. Jei jau gaudo pro kazkur tai pastoviai turi gaudyt, o ne kas kazkiek laiko ::)
-
pagrindinio cilindriuko kaina nuo 80 iki kokiu 150 lt
-
Turbut ne naujo ieskot neverta? :D Jo pakeitimas sudetingas ar ne?
-
Turbut ne naujo ieskot neverta? :D Jo pakeitimas sudetingas ar ne?
Del pakeitimo nezinau, bet yra variantas imti remontini komplekta gumeliu ir perdeti, tik reikia kokybisku gumeliu.
-
pakeitimas nesunkus tiesiog tenka zemyn galva po pedalais pagulet :(
-
Pagrindinis cilindriukas ~100 Lt, keitimas 40 Lt :)
-
pakeitimas nesunkus tiesiog tenka zemyn galva po pedalais pagulet :(
Na cilindriukas jau dasibaige. Bandziau atsukineti ji. Kas ji laiko? Du varztai is vidaus ir viskas? Ar po kapotu dar reik kazka atsukineti? Niekaip negaliu isimti, ka reiktu is vidaus atsukti kadlengviau butu ten viska daryti? ::)
-
pasidomėsiu ir aš prie to pačio.
ar čia normalu (užėjus šalčiam tik pastebėjau), kad pora cm įspaudus stabdį, po sekundės sugirgžda lyg spyruoklė, ir pedalas vos palengvėja (lyg tik tada sureaguoja), o kai atleidi, pedalas atsileidžia, bet vėl po sekundės sugirgžda tyliai ir jauti, kad spaudimas į padą padidėjo... man rodos ir stabdo su tokia buka vėluojančia reakcija.
skysčio iki max, tiesa tik dapilta buvo, keistas tikriausia prieš kelis metus (tikiuosi :D ). jei tai skysčio susidėvėjimo pasekmė, tada viskas kaip ir aišku.
-
cilindriuko keitimas nesudetingas, is salono 2 varztai plius reik nuimt skyscio zarnele, po kapotu reik atsukt slangele i cilindriuka, ir viskas, aisku tam reikia turet biski kreivas rankas, nes priejimas bjaurus ;D
-
Is salono varztai jau atsukti. Liko tik po kapotu atsukt, bet garazo silto ir kad normalei vietos nera tai nelabai iseina pasikrapstyti ::) O ranku tai tikrai reikia kreivu. Dar reik cilindriuka nusipirkt.
Kiek reikes dapilti stabdziu skyscio?
-
Pasikeiciau pagrindini cilindriuka. Biski pavazinejau ir vel pedalas neasoka. Tai kitas cilindriukas visas apibeges. Tai bandau ji issimti, gal zinot kas ji laiko? Nuemiau viena zieda, daugiau nieko nematau kas ji gali laikyti. Ar ji kazkokiu budu reikia iskati dabar?
-
Realiai laiko tik tas žiedas (greičių dėžės pusėj), kurį turbūt ir nuėmei. Bet greičiausiai jis ten yra prikepęs, tai gali lengvai neišsiimt iš tos skylės variklio galinėje sienelėje. Man patarė gerai pakaitint statybiniu fenu viską aplinkui ir tada jau iškalinėt atsargiai.
-
Ta zieda jau buvau nuemes. Ir jau siaip ne taip iskaliau ash ji. Galvojau ir ash apie pakaitinima. Ant to cilindriuko dar tepalo kazkokio buvo, tai jei silta butu gal lengviau issikaltu. Dabar tai sunkiai. Gal atsimeni kiek kainavo tas cilindriukas? Idejimas turbut daug lengvesnis?
-
Aš to cilindriuko dar net neišėmiau :) Kol kas variklis pilnai išardytas, tai neskubu. O kainuot darbinis cilindriukas gali apie 150 Lt, nors gal ir pigiau rasi.
-
prašau patarimo.
prie šių dienų menko šaltuko, užkūrus rytais ar po darbo kai šalta stabdžiai iškart kieti pasidaro juos paspaudžius (užsipumpuoja?) ir to pasekoj nestabdo. reik kiek stipriau spustelt, kad pramuštu, ir tada jau viskas ok, stabdžiai minkšti/stabdo.
kaip suprantu sistemoj turiu vandens? ar praktikoj dar čia kažkas kito gali būt?
-
prašau patarimo.
prie šių dienų menko šaltuko, užkūrus rytais ar po darbo kai šalta stabdžiai iškart kieti pasidaro juos paspaudžius (užsipumpuoja?) ir to pasekoj nestabdo. reik kiek stipriau spustelt, kad pramuštu, ir tada jau viskas ok, stabdžiai minkšti/stabdo.
kaip suprantu sistemoj turiu vandens? ar praktikoj dar čia kažkas kito gali būt?
pasikeisk skystį stabdžių
-
Sveiki. Pas mane nedirba stabdziu stiprintuvas. Pedalas kietas bet stabdo vos vos. Skyscio pilna bei jis neburbuliuotas, nedingsta. Kiek suprantu kaltas siurblys, ar dar gali buti kas nors?
-
o kokia masina, koks motoras?
siaip tai vakumas kazkur dinges bus greiciausiai
-
o kokia masina, koks motoras?
siaip tai vakumas kazkur dinges bus greiciausiai
Na pas mane ir ne per geriausiai stabdo. Kas ten su tuo vakuumu gali būti?
-
o kokia masina, koks motoras?
siaip tai vakumas kazkur dinges bus greiciausiai
AR 146 1,6 boxeris. Ryt pasitikrinsiu vakumo slangute nuo koliko, kaip dar galima tiksliai suzinoti kame beda?
-
Tai jeigu praktiskai spaudziant pedala masina stabdo, reiskias cilindriukas tvarkoj. Kitas dalykas kaip stipriai reikia spaust. Pvz pas mane buvo prapuvus ta "kriause" (nzn kaip vadinasi) todel neliko sandarumo ir dingo stabdziu stiprintuvas, reikedavo is visu jegu spaust pedala. Gali numaut vakumo slanga nuo kolektoriaus ir jeigu sugalvosi kaip, pats sudaryk vakuma ir pasizirek, ar dingsta jis ar ne, jei dingsta, tai kaip greit..
-
Jo pas mane tas pats. Ar pats keitisi? Kaip suprantu nera labai sudetinga, atsijungi tris vamzdelius is variklio puses ir tada viskas issiema su pedalais po kojomis?
-
nu as tai dariau, kai buvo motoras isimtas, tai tikrai lengvai pasidare, bet su motoru tai reikes pavargt, priejimas ne pats puikiausias. Salone atsuki 4 verzles ir atlaisvini cilindriuka nuo pedalo, o po kapotu 2 arba 4 stabdziu vamzdeliai ant cilindriuko + 2 zarnos nuo skyscio bakelio ir vakumo vamzdelis, visa tai atsukam, nuimam ir vualia ;D
-
Vuolia, tik dazniausiai kuris nors is stabdziu vazdelu luzta :mzp:
-
nu ten ypatingos atsargos reikia atsukinejant stabdziu vamzdeliu verzles nuo cilindriuko, labai minkstas metalas, o uzkepe dazniausiai nesveikai
-
Siandin pradejau ziureti stabdzius. Kiek issiaiskinau problemos pas mane su stabdziu pusle, nes vakumo nelaiko. Norejau nusiimt, bet bijau nenulauzt stabdziu vamzdeliu. Pamaciau, kad pusle 2 varztais prisukta prie pagrindinio cilindriuko, tad gal man iseitu atsukus tuos du varztus nusiimti paciapusle be pagrindinio cilindriuko ir nereiktu sukiot stabdziu vamzdeliu. Prasau patarkit :alaus:
-
a net nezinau, as abejoju, kad pavyks toks planas chuliganas ;D
-
pasidomėsiu ir aš prie to pačio.
ar čia normalu (užėjus šalčiam tik pastebėjau), kad pora cm įspaudus stabdį, po sekundės sugirgžda lyg spyruoklė, ir pedalas vos palengvėja (lyg tik tada sureaguoja), o kai atleidi, pedalas atsileidžia, bet vėl po sekundės sugirgžda tyliai ir jauti, kad spaudimas į padą padidėjo... man rodos ir stabdo su tokia buka vėluojančia reakcija.
skysčio iki max, tiesa tik dapilta buvo, keistas tikriausia prieš kelis metus (tikiuosi :D ). jei tai skysčio susidėvėjimo pasekmė, tada viskas kaip ir aišku.
Swejkas, del dusimo - pas mane tas pats buwo, servise pasake kad zvakes baigtos..ir istikruju zvakes pries 3 metus tik kejstos buvo..beto jej dar su dujom tai grejciau parejna