Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: ALFUX 2009-12-26 01:45
-
Sveiki, turiu tokia problema:
Vakar isigynau 2000m 156 alfa 2.0 T-spark 114kW.
Labai vangiai syla, vos iki 50 laipsniu, kai vaziuoji laiko.
Stovint ir kai dirba ant laisvu su ijungta kondiske pakyla iki 70 laipsniu, o jei kondiske isjungta iki 100laipsniu ir ventiliatorius nesisijungia..
Tezmostatas ar temperaturos daviklis ? o gal galva nupusta ? Nieko nikertu :)
-
Paskaityk temas esancias forume, pasinaudok paieska. nors pagal tavo aprasymus forume sunkoka bus rasti info, pasakysiu taip - atsuki saltam motorui issipletimo bakelio dangteli, uzvedi salta motora ir palaikyk apsukas ties 2500 kokias 30s, kazkas kitas tegul paziuri i issipletimo bakeli, jei viduje nekyla burbulai, antifrizo nevaro lauk, vadinasi viskas ok su galva, visa sita pakartok uzkaitusiam motorui (tik jei neveikia ventiliatorius neperkaitink, stebek temperatura), siaip jei galva nukelta tai buna taip kad temperatura normali ir vienu metu pasoka, vel nukrenta ir taip pastoviai. Del zemos tempetaturos tai pradeti reiketu kalbeti naujo termostato dejima arba paskaityk cia http://www.alfaklubas.lt/index.php?option=com_smf&Itemid=85&topic=61724.0 toliau ar keitei visus itempejus dirzus tarp kuriu yra ir vandens pompa? Gali buti beda pompoje. Toliau ar ventiliatorius absoliuciai niekada neisijungia ar kondicionieriu paleidus suveikia? Reiketu ziureti davikliuka kuris isuktas i radiatoriu, buna kad jis uzsilenkia arba buna oksidavesis, uztenka tik pravalyti.
-
jei butu beda su vandens poma motoras tiesiog kaistu o ne atvirksciai
-
mano jau dabar blaivia galva vienintelis variantas termostatas ati9darytas...
-
2,0 TS temp daviklis yra termostate, o ne į radiatorių įsuktas, o ant ventiliatoriaus gaubto rezistorius, kuris ventiliatoriaus sukimosi greitį reguliuoja ::)
-
pradzioj reiketu pradeti nuo termostato, toliau meginti tikrinti reles... jei butu trukusi galva ir neveiktu ventiliatorius - variklis kaistu iki maksimumo, dingtu antifrizas (antifrizas eitu i tepala arba telapas eitu i ausinimo bakeli).
vaziuok i diagnostika pradziai (bent jau profilaktikai), o siaip tai geriausias variantas varyk pas tuos, kurie supranta apie alfu variklius ir ausinimo sistema.
-
labai galimas daiktas, kad pakeitus termostata, kaitimo problema dar labiau isryskes.butent man taip buvo.
Gal pardavejas specialiai uzstrigdines termostata tam, kad taip greitai neuzkaistu motoras.
Del tepalo varymo, tai ziurint kurioje vietoje itrukimas, gali varyt tiesiog kompresija i ausinimo sistema.Bet kokiu atveju antifryza turi varyt lauk atidarius bakeli.
Dar vienas momentas, jei kyla temperatura, net jei varo lauk antifryza, nebutinai tai gali buti galvos trukimas.Kaip buvo mano atveju(galva persviesta 5kartus), deja as pradejau nuo galvos.Kaltas buvo radiatoriaus uzkorejimas ir jo nesugebejimas tinkamai atsiausinti del metaliniu grioveliu nebuvimo.
Jei visdelto varo, galima matuot kompresija, kelt slegi per bakeli ir ziuret ar neslampa cilindrai issukus zvakes.
-
manau, kad nereiktu stebetis, kuomet tokie salciai...
maniskis Spuogas irgi nesyla vaziuojant, stovint uzsyla iki darbines temperaturos...
viska issprendziau uzdenges radiatoriu :)
Siandien apsilanke vienas klientas su ta pacia beda, pas ji VW Passat
-
tai wa iseinu siandien i lauka, ziuriu rodo -28C termometras ant kiemo, uzkuriau kaip ir normaliai, palikau ir neujau valgyt. ateinu ir ziuriu temperatura >90C, per kelias minutes, salone silto nepucia ir toliau kaista. itariu uzsalo abu radiatoriai, nes masina stovejo ant lauko kur daug vejo ir temp nakti turbut buvo apie -30C, antifrizas buvo geras supiltas(turtle wax -35C), paziurejau termostatas atsidares, bet virsutine slanga tik iki puses karsta ir kieta, o apatine minksta ir salta, radiatorius irgi saltas. labai idomu tai, kad peciuko radiatorius nesyla, bet i bakeli gryzta karstas vanduo. Paskui pas kaimyna i sildoma garaza ivarysiu, kad atsiltu. ar nieko nenutiks masinai per tokius bajerius?
-
tai wa iseinu siandien i lauka, ziuriu rodo -28C termometras ant kiemo, uzkuriau kaip ir normaliai, palikau ir neujau valgyt. ateinu ir ziuriu temperatura >90C, per kelias minutes, salone silto nepucia ir toliau kaista. itariu uzsalo abu radiatoriai, nes masina stovejo ant lauko kur daug vejo ir temp nakti turbut buvo apie -30C, antifrizas buvo geras supiltas(turtle wax -35C), paziurejau termostatas atsidares, bet virsutine slanga tik iki puses karsta ir kieta, o apatine minksta ir salta, radiatorius irgi saltas. labai idomu tai, kad peciuko radiatorius nesyla, bet i bakeli gryzta karstas vanduo. Paskui pas kaimyna i sildoma garaza ivarysiu, kad atsiltu. ar nieko nenutiks masinai per tokius bajerius?
pas mano kaimyna lygiai tas pats ;) siandien ryte isejau su juo kad padetu uzsikurt (neuzsikure...) masina, tai pas jy irgi tas pats, variklis susilo per pora min iki 90 laipsniu, o ora pucia salta. pas jy uzsales antifrizas buvo.
-
tai wa iseinu siandien i lauka, ziuriu rodo -28C termometras ant kiemo, uzkuriau kaip ir normaliai, palikau ir neujau valgyt. ateinu ir ziuriu temperatura >90C, per kelias minutes, salone silto nepucia ir toliau kaista. itariu uzsalo abu radiatoriai, nes masina stovejo ant lauko kur daug vejo ir temp nakti turbut buvo apie -30C, antifrizas buvo geras supiltas(turtle wax -35C), paziurejau termostatas atsidares, bet virsutine slanga tik iki puses karsta ir kieta, o apatine minksta ir salta, radiatorius irgi saltas. labai idomu tai, kad peciuko radiatorius nesyla, bet i bakeli gryzta karstas vanduo. Paskui pas kaimyna i sildoma garaza ivarysiu, kad atsiltu. ar nieko nenutiks masinai per tokius bajerius?
pas mano kaimyna lygiai tas pats ;) siandien ryte isejau su juo kad padetu uzsikurt (neuzsikure...) masina, tai pas jy irgi tas pats, variklis susilo per pora min iki 90 laipsniu, o ora pucia salta. pas jy uzsales antifrizas buvo.
Prie to pacio: vairo stiprintuvas irgi uzsalo, isvare tepala, per bakeli - greiciausiai. pasiulymai - mintys laukiami ;)
-
Šiaip nieko blogo varikliui lyg ir neturėjo nutikt, nebent vandens pompai, jei visa buvo įšalus, o jei dar ir plastamsinė, tai gal ir sulūžt/prasisukt ant ašelės galėjo. Atšildyk ir žiūrėk, ar aušinimo skystis normaliai cirkuliuoja. Na ir, žinoma, ar kur kas netrūko - radiatorius, pečiukas. Na bet čia tik teoriniai pasamprotavimai... :)
-
pies 2 metus pakeiciau termostata, nes: temperatura vaziuojant nepakildavo auksciau 70 laipsniu. stovinti masina susildavo iki 90, ysijungdav ausinimo ventiliatorius. Maniau kad brokuotas termostatas pasitaike. savaitgaly vel pakeiciau termostata -sykart pats-(ant termostato buvo uzrasyta 88 C), deja problema isliko. Kad termostate problema-toky varianta atmetu. Jusu nuomone kas galetu buti? Kada pas jus ysijungia ausinimo ventiliatorius?
turiu ytarima kad tiesiog dacikas blogai rodo, arba dacikas termostate grybauja - rodo per maza temperatura. kas svarbiausia, kai masina stovi - temperatura tolygiai kyla iki 90, gal pora milimetru virs - tada ysijungia vent., temp nukrenta iki 90 ir ventiliatorius issijungia. Ziema cia ne prie ko, esant temperaturai plius 25 - viskas tas pat. gal buvo kam kas panasaus???? ::)
-
Man identiska problema...
-
Tai ziuriucia smagu visiems... Pas mane tai buvo termostatas 88C atidarymas ir buvo jis pastriges vos vos pradarytas, tai stovi, viskkas grazu, syla, tik pradedi vaziuot prie - 10 te tau ir iki 70 laipsniu nukrenta, islindai i trasa, tai su uzdetu kartonu ant radiatoriaus vargiai 50C perkopdavo :)
Na o pries pora savaiciu mano visos bedos baigesi NO Twin, No Spark, No Piston, NO ENGINE at all :angry:
Kabo pas Giriu ant keltuvo paskersta ir laukia naujo Motoro... Na o po to kai sukrapstysiu paskutines kapeikas ir nauja sirdele vel plaks po mano alfos kapotu laukia dar geras tukstantis kitas km nekeliant apsuku virs 3k zymos... Pravalas
-
o tai cia tiek bajeriu del termostato, ar tiesiog sutapimas?
-
pies 2 metus pakeiciau termostata, nes: temperatura vaziuojant nepakildavo auksciau 70 laipsniu. stovinti masina susildavo iki 90, ysijungdav ausinimo ventiliatorius. Maniau kad brokuotas termostatas pasitaike. savaitgaly vel pakeiciau termostata -sykart pats-(ant termostato buvo uzrasyta 88 C), deja problema isliko. Kad termostate problema-toky varianta atmetu. Jusu nuomone kas galetu buti? Kada pas jus ysijungia ausinimo ventiliatorius?
turiu ytarima kad tiesiog dacikas blogai rodo, arba dacikas termostate grybauja - rodo per maza temperatura. kas svarbiausia, kai masina stovi - temperatura tolygiai kyla iki 90, gal pora milimetru virs - tada ysijungia vent., temp nukrenta iki 90 ir ventiliatorius issijungia. Ziema cia ne prie ko, esant temperaturai plius 25 - viskas tas pat. gal buvo kam kas panasaus???? ::)
Lygiai tas pats ir pas mane.
-
pies 2 metus pakeiciau termostata, nes: temperatura vaziuojant nepakildavo auksciau 70 laipsniu. stovinti masina susildavo iki 90, ysijungdav ausinimo ventiliatorius. Maniau kad brokuotas termostatas pasitaike. savaitgaly vel pakeiciau termostata -sykart pats-(ant termostato buvo uzrasyta 88 C), deja problema isliko. Kad termostate problema-toky varianta atmetu. Jusu nuomone kas galetu buti? Kada pas jus ysijungia ausinimo ventiliatorius?
turiu ytarima kad tiesiog dacikas blogai rodo, arba dacikas termostate grybauja - rodo per maza temperatura. kas svarbiausia, kai masina stovi - temperatura tolygiai kyla iki 90, gal pora milimetru virs - tada ysijungia vent., temp nukrenta iki 90 ir ventiliatorius issijungia. Ziema cia ne prie ko, esant temperaturai plius 25 - viskas tas pat. gal buvo kam kas panasaus???? ::)
jep, pas mane lygiai tas pats.
as net visus temperaturos daviklius pasikeiciau - niekas nepadejo.
tiesiog nebekreipiu demesio - yra svarbesniu dalyku masinoj ir siaip gyvenime :)
uzmetu aki, kad neperkaitinetu kai stovi vietoj (t.y. negauna ausinimo). bet cia kita problema - kazkas negerai su ventiliatoriais - kai reikia jiems dirbt - kartais jie dirba, kartais ne.
-
pies 2 metus pakeiciau termostata, nes: temperatura vaziuojant nepakildavo auksciau 70 laipsniu. stovinti masina susildavo iki 90, ysijungdav ausinimo ventiliatorius. Maniau kad brokuotas termostatas pasitaike. savaitgaly vel pakeiciau termostata -sykart pats-(ant termostato buvo uzrasyta 88 C), deja problema isliko. Kad termostate problema-toky varianta atmetu. Jusu nuomone kas galetu buti? Kada pas jus ysijungia ausinimo ventiliatorius?
turiu ytarima kad tiesiog dacikas blogai rodo, arba dacikas termostate grybauja - rodo per maza temperatura. kas svarbiausia, kai masina stovi - temperatura tolygiai kyla iki 90, gal pora milimetru virs - tada ysijungia vent., temp nukrenta iki 90 ir ventiliatorius issijungia. Ziema cia ne prie ko, esant temperaturai plius 25 - viskas tas pat. gal buvo kam kas panasaus???? ::)
ir man tas pats. Ir termostatas geras ir ventiliatoriai įsijungia kada jiems priklauso ir temperatūra važiuojant aukščiau 70 nepakyla. Bet viduj pakankamai šilta ir orą pūst gana greitai pradeda, tai nesuku sau smegenų ;)