Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Klaudis 2009-11-25 12:52
-
Sweiki, turiu toki klausimeli, gal kiek ir kvaila ::) Pas mane yra issiskete priekiniai ratai (156 1.8 ts). Kilo toks klausimas kodel, nes kiek forume skaitinejau, tai isvirtimas lyg ir nesireguliuoja. Viena karta pasiemiau pakabos detaliu kataloga (dirbu autodaliu sandely ;) ) tai pastebejau toki dalyka, kad 156 ir 166 virsutines sakes beveik tokios pacios, tik kai pridejau viena prie kitos 166 yra truputi ~1cm trumpesne. Tai iskilo toks klausimas:
Ar negali buti, kad buves seimininkas ikiso i manaja 156, nuo 166 virsutine sakes, kaip manot, ar tai imanoma. Nes siaip pagalvojus, jei sake butu trumpesne, tai ji automatiskai ''stoikes'' virsutine daly (prie kurios prisisuka sakes sarnyras) traukia i variklio puse, to pasekoje gaunasi isvirtimas... Nes ratai tikrai nemazai issiskete :'( Tai labai laukiu protingu minciu, tikiuosi aiskiai paaiskinau.
Dekui!
-
visko gali but
man alkuninio veleno salnyka buvo mazesni ideje ir skardelem ir silikonu 'pagerine' :D
-
visko gali but
man alkuninio veleno salnyka buvo mazesni ideje ir skardelem ir silikonu 'pagerine' :D
nieko nuostabaus... ;) mes ant alkuninio viniodavom folija, kad indeklai nebarsketu ;)
-
visko gali but
man alkuninio veleno salnyka buvo mazesni ideje ir skardelem ir silikonu 'pagerine' :D
nieko nuostabaus... ;) mes ant alkuninio viniodavom folija, kad indeklai nebarsketu ;)
a stumokliu mediniu nededavot? :D
-
a stumokliu mediniu nededavot? :D
plastmasinius dedavau.
-
Gal vertetu nuaryti i ratu suvedima, neprisimenu tiksiai kaip pas 156 AR, bet pas saviske Lancia Lybra vienu ekscentriku ir suvedimas ir isvirtimas reguliuojasi, kai pirkau buvo priekiniai prasiskiete ratai, padariau suvedima ir viskas ciki, 20 min. darbo. Beje keiciant priekines sakes patarciau visada po pakeitimo daryti suvedima.
-
156 priekyje nesireguliuoja isvirtimas.
-
Gal vertetu nuaryti i ratu suvedima, neprisimenu tiksiai kaip pas 156 AR, bet pas saviske Lancia Lybra vienu ekscentriku ir suvedimas ir isvirtimas reguliuojasi, kai pirkau buvo priekiniai prasiskiete ratai, padariau suvedima ir viskas ciki, 20 min. darbo. Beje keiciant priekines sakes patarciau visada po pakeitimo daryti suvedima.
ir kaip tu padarysi isvirtima pakeites priekines sakes? ka ten reguliuosi? suvedimas tai nesikeicia pakeitus sakes :D
-
laimi, keičiant svirtis yra tik rekomenduojama daryti suvedimą. jis nėra privalomas. labai retas kuris mūsų tą daro.
taigi ten buvo bendrinė a.zart pastaba ;)
-
Gal vertetu nuaryti i ratu suvedima, neprisimenu tiksiai kaip pas 156 AR, bet pas saviske Lancia Lybra vienu ekscentriku ir suvedimas ir isvirtimas reguliuojasi, kai pirkau buvo priekiniai prasiskiete ratai, padariau suvedima ir viskas ciki, 20 min. darbo. Beje keiciant priekines sakes patarciau visada po pakeitimo daryti suvedima.
ir kaip tu padarysi isvirtima pakeites priekines sakes? ka ten reguliuosi? suvedimas tai nesikeicia pakeitus sakes :D
Nzn. bent as pasikeites virsutines ir apatines sakes saviskei dariau suvedima. Bei Girius ta irgi tuo metu rekomendavo.
-
Nu viskas aisku, bet kokiu atveju laukiu algos, nes reiks i variklio remonta ir pakabos remonta idet pinigeliu :D Virsutines sakes vistiek keisiu...
Tiesa, dar, gal ne i tema, vet gavau vieno meistro numeriuka, kuris uzsiima restauravimu pakabos detaliu. Teko skambinti, dometis del savo alfutes, tai jei neklystu sake kazkur apie 50 lituku vieno sarnyro kaina. Be to cia forume skaiciau, kad aliumines sakes nelabai restauruoja, bet tas meistras pasake, kad jam net geriau su aliuminem dirbti. Jis randasi kazkokiuose garazuose prie norfos baltubiuose (veiksmas vilniuje). Cia jo nr.:868513395. Greiciausiai kalbes rusiskai ;) Gal kam pades si info :alaus:
-
50lt uz sarnyra tai brangu, o virsutinej juk lengvai ardosi tas sarnyra, o apatinej tai uzvalcuotas tai nzn kaip ten
-
50lt uz sarnyra tai brangu, o virsutinej juk lengvai ardosi tas sarnyra, o apatinej tai uzvalcuotas tai nzn kaip ten
kareiviu gatvej prie a1 uzgiedojo 50lt sailentas ir 70 sarnyras, spizinei sakei nuo 145-146-155. kazkoks kosmonautas, gal nezino kad krize, kainos kritusios :D
-
o tai imanoma apatines sakes sarnyra atrestauruoti, ar ten jau mirtinas reikalas?
-
o tai imanoma apatines sakes sarnyra atrestauruoti, ar ten jau mirtinas reikalas?
Galima, man taip sakė UAB "Šasi" (www.vaziuokle.lt).
-
o tai imanoma apatines sakes sarnyra atrestauruoti, ar ten jau mirtinas reikalas?
Man Girius sake, kad apatine restauruota 180lt kainuoja (ar cia jis restauroja,ar veza kaz kur nebezinau tiksliai)
-
o tai imanoma apatines sakes sarnyra atrestauruoti, ar ten jau mirtinas reikalas?
Man Girius sake, kad apatine restauruota 180lt kainuoja (ar cia jis restauroja,ar veza kaz kur nebezinau tiksliai)
Veza jis i A1 berods, pats nerestauruoja.
-
O tai kiek nauja sake, jei restauruota 180Lt? Cia speju dar ir be darbu, tik detale?
-
O tai kiek nauja sake, jei restauruota 180Lt? Cia speju dar ir be darbu, tik detale?
300-350 Lt, čia jau kaip seksis ieškot...
-
O tai kiek nauja sake, jei restauruota 180Lt? Cia speju dar ir be darbu, tik detale?
Pas Giriu keiciau, tai nauja apatine 320lt + darbas. Jis siule keisti i nauja, nes restauravimas gali pasisekti o gali ir ne ;)
-
O tai kiek nauja sake, jei restauruota 180Lt? Cia speju dar ir be darbu, tik detale?
Pas Giriu keiciau, tai nauja apatine 320lt + darbas. Jis siule keisti i nauja, nes restauravimas gali pasisekti o gali ir ne ;)
Kad gali pasisekti gali ir ne tai esu patyręs pats. Atrestauravo viršutinės svirties šarnyrą ir salenblokus pakeitė. Sudėjo viska ir kliba taip pat kaip klibėjus. Pasirodo išsiplakus pati svirtis ir nauji salenblokai kliba joje.