Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 33, 75, 145/146, 155, 164 => Alfa Romeo 145/146 => Temą pradėjo: niaugi 2009-11-10 07:26
-
Sveiki,
na aš vėl su savo eksperimentais, tačiau įdomu pasidarė:
jau kelinta diena galvoju ko čia ta alfa kaip mieganti, spaudi gazą, o jin sau panosėj burzgia, lyg kamštis subinėj būtų ;D šįryt jau gerai įšilus galvoju watafak antra šaiba ir dugnas virš 6200 rpm :begam:
ir ką, mašiniukas iškart atkuto, tik palieti gazą ir žėk jau papildomi kumeliai tarsi jotu, paklusniau traukia, burzgia smagiau (na ir anksčiau šį efektą jau pastebėjau).
galbūt tai adrenalino efektas pavaikius iki redline, tačiau ne vien tai manyčiau.
ar varikliai pasižymi tokia sąvybe kaip adaptacija prie apkrovos?
ar kompas adaptuojas pagal naudojamą apsukų diapazoną?
tiesa manuale užsiminta kad ecu adaptuojas kažkiek, visgi galvoju pasidomėsiu ir čia.
įdomu tai tiesiog mechaninis `dulkių` prapūtimas gaunas, ar ECU reakcija į užprašytą rėžimą.
bliam, tai negi visad reik 10 min kentėt kol įšils, tada duot komandą iki redline, kad persijungt į turbo :lol:
146 1.6 Boxer
-
Na mano pakolkas nezila galva, tai tikrai nuo to kad tu redline paspaudei kompas nepersiprogramavo. O tik kaskokie dacikai atsigauna, arba kaskas su temperaturos itaka :mzp:
-
Gal apsuku daviklis grybauja netycia... ::) (cia tik spejimas)
-
supratau, gal mechaniškai davikliai tiesiog prasipučia...
kagi, gal kada prie panašaus boxerio gausiu prisėsti ir palyginti gyvai :cart:
-
niaugi, man panasiai su TS...tik garsiai bijojau ta sakyti ;D
-
niaugi, man panasiai su TS...tik garsiai bijojau ta sakyti ;D
nu tai jei nuo dūšios pasipasakot tai čia daug prirašyt galima apie Alfos bildukus ;D
-
Buna buna :) Man labiausiai patinka, kai netiketai islindusi kokia bedele taip pat netiketai ir dingsta :)
-
Buna buna :) Man labiausiai patinka, kai netiketai islindusi kokia bedele taip pat netiketai ir dingsta :)
aha, man tai begalė bėdų atsirasdavo kai benzo lukoile užsipildavau, paskiau važiuoju ir nesuprantu, kažkas nebe taip, tūkstantį bėdų prisigalvodavau, dar kažkada bėdos prispirtas Takure užsipyliau kelis litrus tai irgi strioko apturėjau dėl traukos, kol atsirinkau labiausiai patinkančias degalines (Statoil ulitma ir Neste), ir nuo to karto pamiršau apie xujoilus :)
aišku būna išimčių, tik jos kažkur kitur nei aš :)
-
Benzas itakos turi :smilie: Ant alfos man kazkaip didelio skirtumo nebuvo, bet jei tekdavo i motocika pilti benza is kokios kaimo konteinerines kolonkes - efektas labai apciuopiamas. Is lukoilo benzo nepilu nei i masina nei i moto :) Dazniausiai piluosi Nestei.
-
Benzas itakos turi :smilie: Ant alfos man kazkaip didelio skirtumo nebuvo, bet jei tekdavo i motocika pilti benza is kokios kaimo konteinerines kolonkes - efektas labai apciuopiamas. Is lukoilo benzo nepilu nei i masina nei i moto :) Dazniausiai piluosi Nestei.
Man irgi buvo prikolu su kuru. Vasaros vidury buvo akcija Megoj kai pirkdamas uz tam tikra suma gauni nuolaida Ventus degalinese. Tai va kiek kartu pyliau Ventuse, tiek kartu ji sunkiau rinkdavo apsukas, pakosedavo ir t.t. O siaip visada Neste naudojuos ir jokiu bedu nematau (ir daugiau i jokius Ventusus net nesiruosiu vaziuoti). Lukoilas irgi tas pats sh, kaip ir Ventus, jei ne daugiau, nes tevuko Pontiac atrodo jau nelabai jautrus turetu buti, nes 95 metu gamybos ir europinis variklis, bet va irgi prasciau traukdavo ir kazkaip negraziai dirbdavo kai uzpildavome Lukoile ar Ventuse. Kazi ko jie ten primaiso i ta kura... :o ???
-
bet nenukrypkim nuo temos! Ne is pirmo girdziu kad LUKSTAS (146 1,7 16v) nivalit. atsigauna nuo 6000aps kai begi reikia kita kisti. ir benza keiciau ir 98 pyliau, ir deze nuo 1,4 ikisau, ir vistiek ant pedalo turiu stacias lipti. ar cia visi BOXER tokie buki ar man jau laikas ieskoti jai kito seimininko? P.S.: gedimu nemeta. ant kompo buvau pajunges, ir matuokle keiciau, ir lamda ziurejau. niekas nepadeda
-
o kokios tu nori traukos is 1,7 l variklio ? opozicinis variklis ir vaziuoja tik nuo dideliu sukiu , nes jo maximalus nm pasireike prie ~6000 rpm bet tada isikisa ribotuvas
-
reiskias pas visus taip pat neina kaip ir pas mane ;D ! galu ramei sau vazinei nes zinosiu kad tokia pati alfa sutikta gatveja taippat neina kaip ir mano lukstas :begam: :alaus:
-
nu drįsčiau veltis į ginčą.
suprantu, kad tema pakrypo link 1.7 16v, tačiau su maniške 1.6 8v trauka daugmaž ta pati pradedant 3500/4000 iki pat redline (ant stendo sutinku, kreivė gal kita nei mano subinės).
va kai ramiai vartai šaibas maximum iki 3000 mieste, nes virš jau jauties kaip gatvių chuliganas, va tada jau trūksta Niutonų.
Bet tada imam dyzelį ir džiaugiamės trauka prie mažų rpm bei pamirštam boxerio veržlų šėlsmą ;D
MiX, gal taviškė idealios būklės, gal norai jau per dideli kaip iš tokio variklio? :)
-
tai gal zmogus nevazeves su kitu kokiu kibiru kur kubatura panasi ;D nes boxeriukas sukas tai palyginus smagei , neteko susidurt su 16 v. bet turetas 1,7l 8v matariukas graziai sukos ir trasoi per viena bandyma da su kolega shatuku buvom beveik 220 ivinioja ;D
-
vazeves su kiviku, golpais lakstes ir t.t. bet atvirai ti pirmas opozitas koki vairuoju. o tik tarp kitko girdejas kad pas subarkes DOCH prasciau lekia nei OHC
-
besigilinant į žvakių veikimą, man rodos atradau priežastį, kodėl esant `palankiom` aplinkybėm reikalingas `redline`, kad mašinėlė atsigautu:
-----------------
http://www.ngksparkplugs.com/tech_support/spark_plugs/p2.asp?mode=nml
Pre-delivery fouling
Carbon fouling occurs when the spark plug firing end does not reach the self-cleaning temperature of approximately 450°C (842°F). Carbon deposits will begin to burn off from the insulator nose when the self-cleaning temperature is reached. When the heat range is too cold for the engine speed, the firing end temperature will stay below 450°C and carbon deposits will accumulate on the insulator nose. This is called carbon fouling. When enough carbon accumulates, the spark will travel the path of least resistance over the insulator nose to the metal shell instead of jumping across the gap. This usually results in a misfire and further fouling.
If the selected spark plug heat range is too cold, the spark plug may begin to foul when the engine speed is low or when operating in cold conditions with rich air-fuel mixtures. In some cases, the insulator nose can usually be cleaned by operating the engine at higher speeds in order to reach the self-cleaning temperature. If the spark plug has completely fouled, and the engine will not operate correctly, the spark plug may need to be cleaned / replaced and the fouling cause identified.
----------------
esmė ta, kad nebūtinai bloga žvakė gali būt parinkta, bet jei su ja nemažai atvažinėta, o dar riebesnio mišinio gauna ar tepalo ar ko ten užsineša, gaunas silpnesnė kibirkštis, (ko pasekoje mažesnis sprogimas?), ir važinėjant nedidelėm apsukom, šaltu oru, trumpais atstumais, žvakės prašyte prašosi keičiamos į naujas arba kokso, tam kad įvyktu apsivalymas (reik pakelti temperatūrą degimo kameroje).
ar aš teisus? ;D
-
taip, tu teisus, nes tada pakyla temp degimo kameroje ir nudega visas biesas nuo zvakiu, mano senolis taip ziguliui darydavo tik tas zvakes issukdavo ir nesdavo ant dujines, nukaitindavo iki raudonumo tada vel dedavo i matara. beje jis tas zigulys buvo prabeges 64kkm ir vis dar gerai ejo su zvakemis, kurios buvo gamykloje istatytos originaliai, krc jis ju net nekeisdavo, o nudegindavo kad koki 10kkm.
-
pirmas varijantas pasiziurekit katalizatorius ar yra ir jai yra ar ner nuo tepalu uzkistas ,o siaip boxer vieni is patvariausiu varikliu alfu,bet gaila ,kad ju negamina,antra jiems turi buti pakelta darbine temperatura nes kai saltam duodat forsa ir tada pradeda atsirast varikli genys ,kitas varijantas ,jai suketejus voztuvu gumeles tai pradeda valgyt variklis tepalus,tuo pasekoja apmeta zvakes ir uzkisa katalizatorius,dar vienas degimas kaip nustatytas ,o siaip smagus varikliai ypac 16voztuvu
-
pirmas varijantas pasiziurekit katalizatorius ar yra ir jai yra ar ner nuo tepalu uzkistas ,o siaip boxer vieni is patvariausiu varikliu alfu,bet gaila ,kad ju negamina,antra jiems turi buti pakelta darbine temperatura nes kai saltam duodat forsa ir tada pradeda atsirast varikli genys ,kitas varijantas ,jai suketejus voztuvu gumeles tai pradeda valgyt variklis tepalus,tuo pasekoja apmeta zvakes ir uzkisa katalizatorius,dar vienas degimas kaip nustatytas ,o siaip smagus varikliai ypac 16voztuvu
katalizatoriaus sakysim mano atveju nėr, alyvos praktiškai neėda (max litrą tarp keitimų), bet beieškant sliekų kame čia reikalas viskas atsiremia į elementarų degimo sistemos (žvakės/laidai), ir aušimino (tiksliau darbinės temp palaikymo) tvarkingumo...
ir tada bus geniai visa sezoną, nereikės jiem žiemą ar kada ten išsskrist į šiltus kraštus ;D
-
nu cia idomus issireiskimas: "ko pasekoje mažesnis sprogimas?" ;D taip nebuna, misinys arba uzsidega arba ne, kaip ir kopuose, arba nulis arba vienetas, nebuna 0,5 ;D
-
nu cia idomus issireiskimas: "ko pasekoje mažesnis sprogimas?" ;D taip nebuna, misinys arba uzsidega arba ne, kaip ir kopuose, arba nulis arba vienetas, nebuna 0,5 ;D
oje, bet tai egzistuoja pasakymas `silpna kibirkštis` ir pan. nors tada gal visai neuždega mišinio.
nu kompe tai jo, bet tada per du taktus 0+1 gaunam vidurkį 0,5, tai ir žvakė viena kart uždega, kita ne :D
nu pajuokavom :)
-
tai visiskai teisingai, yra silpna kibirkstis, kuri ir itakoja uzdegima, viena karta uzsidega, kita ne, kaip pasitaiko :smilie:
-
pirmas varijantas pasiziurekit katalizatorius ar yra ir jai yra ar ner nuo tepalu uzkistas ,o siaip boxer vieni is patvariausiu varikliu alfu,bet gaila ,kad ju negamina,antra jiems turi buti pakelta darbine temperatura nes kai saltam duodat forsa ir tada pradeda atsirast varikli genys ,kitas varijantas ,jai suketejus voztuvu gumeles tai pradeda valgyt variklis tepalus,tuo pasekoja apmeta zvakes ir uzkisa katalizatorius,dar vienas degimas kaip nustatytas ,o siaip smagus varikliai ypac 16voztuvu
jeigu visgi vožtuvų gumeles reik keist, tai faktiškai variklio ardymas, ar ten nedaug darbo? (atliekant pas mūsiškius meistrus).
į kokią sumą orientuotis? ar tiesiog duot kokso ir gumelės vėl minkštos? ;D
p.s. oj neįsiskaičiau, tepalų kaip ir neėda, galbūt ne gumelėse esmė.
-
kagi, pasidalinsiu pirmais pavasariniais įspūdžiais.
vakar prisiruošiau po žiemos nuodugniau pasikuisti po kapotu, nutariau peržiūrėti žvaklaidžius, visus atjungiau, nuvaliau, kaip ir gražūs, lygūs, bet dėl amžinų bėdų esant drėgnam orui sumąsčiau apsukt izoliacija... na galvoju gal blogiau nepadariau... belendant prie paskutinio žvaklaidžio žiū kad jis lengvai tarsi nusiėmė nuo žvakės, neužspaustas žaltys taip išeina buvo... kitas galas kur į paskirstytoja kišas irgi baltai apsinešęs, žodžiu nuvaliau, gerai viska užspaudžiau, na ir ką, užsikūrė be priekaištų, tikiuosi kad tik tame bėdos ir buvo, blogame kontakte...
dabar atrodo ir traukia riebiau, kaip ir nereik sukt iki redline stipriai, kad prasikosėtu... na ateinančios drėgnos dienos parodys, ar bėda tik blogame kontakte buvo :)
žvakės sudėtos Denso W20EP-U (analogas NGK BP6E), tuo tarpu rekomenduojamos Denso W22EP-U (NGK BP7E), kiek suprantu įdėtos karštesnio tipo, ta prasme greičiau įkaista, vyksta savaiminis apsivalymas greičiau, kaip ir nedetonuodavo, galbūt netgi geresnis pasirinkimas jei aušinimas apskritai geras...
kas netyngit pakomentuokit :D
na moralas kaip ir du zuikiai vienu metu, rytais tikiuosi nebereikės sukt 10 sekundžių kad užsikurti, o ir trauka geresnė... ir viskas dėl neapsižiūrėjimo, kad laidas čiut ant žvakės laikos...
-
tikrai gali buti beda kontaktke,tik negaudavo normal kibirksties iskart manau kompas reaguodavo ir taip pasijausdavo ar ne?:)
-
tikrai gali buti beda kontaktke,tik negaudavo normal kibirksties iskart manau kompas reaguodavo ir taip pasijausdavo ar ne?:)
nu žinai daba tikrai jaučias, ka vienas arklys atgimė po kapotu, taip riebiau ima nuo mažų apsukų :smilie: tai va ir atsidės gal laidų/žvakių keitimas kuriam laikui :) o ir sąnaudos kažkokios didokos buvo, jau ir 11-11,5 nors ir trasoj nemažai važinėta. na žėsim kaip bus, gal čia laikina :-X