Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Romanas156 2009-11-04 22:31
-
Megejas pasivazinet su tusciu baku. Pradejo blogeti uzkurimas, visai neperseniausiai uzsikurdavo lygiai is 2 karto is puses apsisukimo, paskui is 3, o dabar jau is 4-5 kartu. itariu kuro siubli esanti bake. Klausimas- ar jis tik uzkelia kura iki auksto slegio siurblio ar ir sukelia slegi kaip ir pas benzininius variklius iki kokiu 2-3 bar. Ar aplamai kam yra buve kad jis numirtu? Zvakes gedimo nerodo, starteris suka kaip paseles. Traukia fantastiskai. Kur yra kuro filtras? nes visi apie ji kalba o kur jis yra niekas neuzsimena, ir kur yra kuro slegio daviklis?
Zvakes kiek zinau veikia nuo -5, tai gal tame ir problema kad jos dar nekaitina?
P.S. Su visa derama pagarba- prasau nerasineti " o pas mane tai vedasi prie -17" , "o ar tepalus keitei", "ar salenblokus keitei.." Jau geriau susilaikykit nuo komentaru. Laukiu ismananciu zmoniu. Prizadu parasyti jai problema sutvarkysiu, nes daug temu kurios prasideda nuo uzkurimo o baigiasi diskusijom apie padangas...
aciu
-
Is pasakojimo kaip visada speti kazka yra sudetinga. Faktas kad tuscias bakas-blogybe.
1. Gali susikaupti kondensatas
2. Gali pasikelt siuksles ir uzterst tiek siurbli tiek kuro filtra
Jei butu zvakes parejusios, uzvedus auto tau sumirksetu zvakiu pakaitinimo spirale apie 10 kartu. Jei to nera zvakes turi buti dar pakankamos. Beje ir prie -25 su 4 ar net 3 zvakem uzsivestum jei visa kita ok. Gali buti kad uzsikimso siurblio (bake) sietelis. T.y. bake, pries pat siurbli yra sietelis filtruojantis kura ir siuksles. Taciau abejoju, nes tokiu atveju nukentetu trauka, nes siurblis nesukeltu pakankamo slegio. Tavo atveju vis labiau linkstu link kondensato ar siuksliu susikaupusiu kuro filtre. Stovi jis aisku po kapotu, kiek prisimenu uz variklio (bent pas dabartine Lybra su analogisku varikliu per pati viduriuka uz motoro arciau priekinio stiklo). Bet...susilus auto viskas ok su uzvedimu? Ar tik po nakties? Gal atbulinis voztuvas nelaiko spaudimo ir visas kuras per nakti subega atgal i baka?
-
Zvakes alfoje JTD senesneje kiek zinau veikia neziurint i oro temperatura, net karstam motorui. Kuro filtras stovi taip is priekio ziurint, is galo variklio prie priekinio stiklo, ji atsukti ganetinai sudetinga, priejimas prastas, o ir rakto reikia spec. kur keityklos turi kad lengviau atsukti butu. Buvo karta pas pazystama uzsipile neaisku kokio kuro pradzioje vedesi gerai ir vis sunkiau ir sunkiau kol galiausiai nebesikure, pas tave gal nuo bako dugno patrauke siuksliu jei megsti tusciu baku pavazineti. Siaip daugeliui masinu buna pirma liga pustustis bakas, tiek "dujininkams" tiek siaip megstamties vazineti ant "garu" - o dazniausiai pareina siurblys. Del spaudimo siurblio tai dyzelio zinau kad jinai stipriai didesnis nei benzinuose. Pasidaryk diagnostika, jei elektronikos gedimas tai matysi is karto jei ne ttai ieskoti galima ramiai mechanineje dalyje. Pradek nuo kuro filtro, keitykloje zinos tikrai kur jis randasi. Geriau skambink Alfa meistrams ir konsultuokis su jais jie gedimu mate daugiau nei forumo lankytojai, o meistrai rimti forume pasirodo labai retai.
-
o negali buti variantas kad siurblys oro pagavo ? ir dabar kazkus oro kamstis sistemoje yra ? ??? ( cia tik seip pamastymui )
-
o negali buti variantas kad siurblys oro pagavo ? ir dabar kazkus oro kamstis sistemoje yra ? ??? ( cia tik seip pamastymui )
Alfu sistema pati nusiorina, paciaudo ir prasivaziuoja, audi tdi kazkurie modeliai nusiorina tik su spec iranga kiek girdejau
-
atkreipk demesi, ar kartais neuzsidega code lempute kai nesikuria. Pas mane retkarciais toks variantas buna. Bet paprastai is antro karto uzgesta ir uzsikuria, nors buvo kad reikejo ir trecio karto. Bet kaip sakau, pas mane taip buna labai retai.
-
del vandens bake- ar gali but kad isvazinejus 40 litru jis nedingo is sistemos? code neuzsidega, nes ir pradzioje buvo minciu kad imobilaizeris. siurbly lukstensiu savaitgali, ieskosiu to sietelio..
-
del vandens bake- ar gali but kad isvazinejus 40 litru jis nedingo is sistemos? code neuzsidega, nes ir pradzioje buvo minciu kad imobilaizeris. siurbly lukstensiu savaitgali, ieskosiu to sietelio..
Pabandyk pradzioje nuo kuro filtro. Taip bus paprasciausiai, bei ir kainuoja js nebrangiai. Del siurblio sietelio jau minejau: butu uzsikimses sietelis, pajaustum su auto trauka (jei viskas ok su trauka ir apsukas tolygiai kyla be trukciojimu tada siurblis veikia cistai). As saviski kuro filtra stengiuosi keisti kas 10-15 t. kartu su tepaliukais. Nes praktika parode kad net pilantis kura is LT degaliniu susikaupia parafino nuosedos kuriuos uzkemsa tiek siurbli, tiek filtra. Be to pries ziema (o ir ziemos metu) stengiuosi bent kas antra baka uzsipilt su spec-dizelino priedu.
www.agabaltija.lt cia galima rasti siu priedu dizelinui
-
Beje taviske neuzsikuria tik po nakties, ar ir ant karsto motoro lygiai tas pats? Jei tik po nakties ant salto motoro, tai kaip minejau atbulinis voztuvas gal leidzia saliarkai isbegti atgal i baka ir tau reikia sukti starteriu 2-3 kartus kad uzpumpuotum sistema kuru...?
-
Skubu pranest siandienos atradimus- pasiknaisiojus po reles, esancias prie akumuliatoriaus (bandziau priverstinai paleist kuro siubli), bejudindamas laidus su relem isgirdau garsa, kuriuo nebuvo pries tai, ir ka, uzsikure visa diena atstovejus is puses apsisukimo! Ryt ryte jai uzsikurs normaliai, tai vadinasi problema bus su rele, nes viena pas save esu rades kad rele sudirba bet kontaktu nesujungia, taip pat dingo raudonas purkstukas kuris kaip ir pas dauguma atsiranda uzspaudus iki 3000 apsuku. Kas liecia kuro filtra- gal kas turi kokia nors tikslesne info kur jis randasi, nes ziurinejau siandien na ir niekaip jo neatradau, ar reikia nuimti plastmase dengiancia varikli? ir dar, kur tiksliau randasi tas voztuvas kuris laiko slegi sistemoje?
Aciu labai uz pagalba :alaus:
-
Skubu pranest siandienos atradimus- pasiknaisiojus po reles, esancias prie akumuliatoriaus (bandziau priverstinai paleist kuro siubli), bejudindamas laidus su relem isgirdau garsa, kuriuo nebuvo pries tai, ir ka, uzsikure visa diena atstovejus is puses apsisukimo! Ryt ryte jai uzsikurs normaliai, tai vadinasi problema bus su rele, nes viena pas save esu rades kad rele sudirba bet kontaktu nesujungia, taip pat dingo raudonas purkstukas kuris kaip ir pas dauguma atsiranda uzspaudus iki 3000 apsuku. Kas liecia kuro filtra- gal kas turi kokia nors tikslesne info kur jis randasi, nes ziurinejau siandien na ir niekaip jo neatradau, ar reikia nuimti plastmase dengiancia varikli? ir dar, kur tiksliau randasi tas voztuvas kuris laiko slegi sistemoje?
Aciu labai uz pagalba :alaus:
Del kuro filtro paveikslelyje 4 numeriu jis pazymetas. Nelabai kokybiska foto, bet orientacine vieta, kur randasi, tikrai pamatysi. http://www.alfaworkshop.co.uk/jtd_engine.shtml
-
kadangi reles is pirmo karto man nepasitvirtino, tai nusprendziau issiimt visas reles ir pasitikrint, mano nuostabai, visos veikia, nors tiksliai zinau kad vasara tikrinau ventiliatoriaus rele ir ji neveike. stebuklai tesiasi, sudejau reles atgal, ir ramiai su darbine masina isvaziavau i darba. vakare gryzus neuzsikuriu, bet jau taip kad deka ir code. ok, ramiai apmastant viska, siandien buvau uzsikures tik istraukiau reles, sukeiciau rele su kondicionieriaus rele, ir ka jus manote- uzsikure is pirmo karto... moralas butu toks kad reikia jas visas pakeist nes juos tai veikia tai ne.... Kuro fitra radau, tik neradau kuro slegio daviklio, nes kaip teko skaityti ten yra tinkliukas kuri sveika isvalyti.
-
kadangi reles is pirmo karto man nepasitvirtino, tai nusprendziau issiimt visas reles ir pasitikrint, mano nuostabai, visos veikia, nors tiksliai zinau kad vasara tikrinau ventiliatoriaus rele ir ji neveike. stebuklai tesiasi, sudejau reles atgal, ir ramiai su darbine masina isvaziavau i darba. vakare gryzus neuzsikuriu, bet jau taip kad deka ir code. ok, ramiai apmastant viska, siandien buvau uzsikures tik istraukiau reles, sukeiciau rele su kondicionieriaus rele, ir ka jus manote- uzsikure is pirmo karto... moralas butu toks kad reikia jas visas pakeist nes juos tai veikia tai ne.... Kuro fitra radau, tik neradau kuro slegio daviklio, nes kaip teko skaityti ten yra tinkliukas kuri sveika isvalyti.
Tinkliukas pries siurbli bus, o siurblis kuro bake ir ten abejoju ar verta lysti dabar. Jei seniai keitei kuro filtra, tiesiog nusipirk nauja ir pakeisk. Kainuoja jis nedaug (30lt +-). O jei problema isliks tokia pati, tada jau su elektrikais lupkyt reles. Nes kaitaliojant ir kasdien experimentuojant daug sutapimu gali buti.
-
nereikia jokiu specraktu fitrui pakeisti ;D paprasciausia atsijungt slangeles ant greitu movu kur stovi ir atsukt virsutine slanute:) tada atsukt du varztelius kur korpusa laiko ir sau ramiausiai spaustuvuose su rankom atsisuki ;) o daviklis randasi zemiau filtro, ant variklio bloko yra kazkokia juoda dezute ir joje jis yra — pamatysi, ateina laidukas, fyske :)
-
Ardant daug ka galima padaryti be specialiu raktu, bet kiek tai uzims laiko, ir nemanau kad daugelis cia apsilankanciu zmoniu tures vietos ardyti tiek visko ir spaustuvus nebetkuris turi, as asmeniskai turiu rakta su grandine, tepalo filtrus atsuku, kuro dar nebandziau, o raktas kainuoja centus ir jokios rizikos ka nors nulauzti ar panasiai ardant ;)
-
Beje taviske neuzsikuria tik po nakties, ar ir ant karsto motoro lygiai tas pats? Jei tik po nakties ant salto motoro, tai kaip minejau atbulinis voztuvas gal leidzia saliarkai isbegti atgal i baka ir tau reikia sukti starteriu 2-3 kartus kad uzpumpuotum sistema kuru...?
sito varianto negali buti, nes siurbliukas bake ijungus degima sukelia slegi iki pagr.siurblio ;D
-
Aciu vyrai uz pagalba :) iki kuro filtro dasikasiau, tik jis pas mane prie variklio prisuktas o ne prie kebulo kaip parodyta foto. vis delto kalta buvo rele, nes jau kelinta diena viskas ok, sukeiciau kondicionieriaus rele su ipurskimo rele ir viskas atsistojo i savo vietas.
-
Aciu vyrai uz pagalba :) iki kuro filtro dasikasiau, tik jis pas mane prie variklio prisuktas o ne prie kebulo kaip parodyta foto. vis delto kalta buvo rele, nes jau kelinta diena viskas ok, sukeiciau kondicionieriaus rele su ipurskimo rele ir viskas atsistojo i savo vietas.
Prie variklio kuro filtras? Gal ten variklio alyvos filtras :D
-
kuro filtras 2.4 varikliuose, prie variklio korpuso tvirtinasi
-
Aciu vyrai uz pagalba :) iki kuro filtro dasikasiau, tik jis pas mane prie variklio prisuktas o ne prie kebulo kaip parodyta foto. vis delto kalta buvo rele, nes jau kelinta diena viskas ok, sukeiciau kondicionieriaus rele su ipurskimo rele ir viskas atsistojo i savo vietas.
Prie variklio kuro filtras? Gal ten variklio alyvos filtras :D
joks ten ne alyvos filtras, o kuro, nes pasmane taipat prie variklio ,o ne prie ugnesienes prisuktas, turbut tik nuo 2002 prie ugnesienes pradejo tvirtint
-
kuro filtras 2.4 varikliuose, prie variklio korpuso tvirtinasi
nu kaip cia pasakius ;D ;D ;D
Apsiprasau, nepastebejau kad cia apie 156, nuotrauka 166.
-
hm keistai, pas mane tai grinai prire variklio pritvirtintas jis yra ??? galesiu pafotkint ^-^
-
Sveiki, sioj temoj paminejot atbulini voztuva, gal galit pasakyt kur jis tiksliai yra?