Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 33, 75, 145/146, 155, 164 => Alfa Romeo 145/146 => Temą pradėjo: niaugi 2009-10-26 09:16
-
Sveiki,
žinau, kad daugumai kas susidūrę su raudono purkštuko problema, mašina blogai traukdavo, jis užsidegdavo kai duodavo gazo ir panašiai (MAF`o problemos TS`ams). tačiau pas mane problema (jei tai galima pavadinti problema) yra kiek kitokia.
sakysim jei užsikuri šaltą variklį, purkštukas neužsidega per visą važiavimo laikotarpį = OK.
jei užsikuri iškart po užgęsinimo ar po kokio na pusvalandžio gal maximum (kol šilta), pradėjus važiuoti užsidega tas purkštukas, bet jis užsidega tik jei važiuoji ramiai, sakysim gan aukštu bėgiu laikydamas ~2000rpm. jei tik užgazuoji ar ant laisvų birbini, jis užgęsta (dažniausiai). net pramokau jį nugęsinti, tiesiog kelias sekundes duodi aukštesnių apsukų, tada meti į laisvą ir užgęsta. vėliau jei vėl nepradedi labai jau pensininko rėžimu važiuot, tai ir nebeužsidega.
kai purkštukas užsidega, variklio darbas nepasikeičia, atrodo viskas ok.
logiška, kad gaunami duomenys iš datčikų sumoje sudaro reikšmę išeinančią už normos ribų. tačiau kuris tai daviklis? Engine coolant temperature sensor? o ar čia visa eilė: lamda, MAP(APS)... na lyg ir viskas kas susiję su temperatūra kaip ir... žodžiu įdomu išgirst nuomonių :)
tik nevarykit ka ieškau bėdos kur nėra, nenoriu paskiau užgęst kur Balbieriškį dėl kreivo datčiko taip sakant ;D nors taip važinėju jau metus ar daugiau.
p.s. čia boxeris 1.6, todėl jame MAF`o nėra.
-
Sveiki,
žinau, kad daugumai kas susidūrę su raudono purkštuko problema, mašina blogai traukdavo, jis užsidegdavo kai duodavo gazo ir panašiai (MAF`o problemos TS`ams). tačiau pas mane problema (jei tai galima pavadinti problema) yra kiek kitokia.
sakysim jei užsikuri šaltą variklį, purkštukas neužsidega per visą važiavimo laikotarpį = OK.
jei užsikuri iškart po užgęsinimo ar po kokio na pusvalandžio gal maximum (kol šilta), pradėjus važiuoti užsidega tas purkštukas, bet jis užsidega tik jei važiuoji ramiai, sakysim gan aukštu bėgiu laikydamas ~2000rpm. jei tik užgazuoji ar ant laisvų birbini, jis užgęsta (dažniausiai). net pramokau jį nugęsinti, tiesiog kelias sekundes duodi aukštesnių apsukų, tada meti į laisvą ir užgęsta. vėliau jei vėl nepradedi labai jau pensininko rėžimu važiuot, tai ir nebeužsidega.
kai purkštukas užsidega, variklio darbas nepasikeičia, atrodo viskas ok.
logiška, kad gaunami duomenys iš datčikų sumoje sudaro reikšmę išeinančią už normos ribų. tačiau kuris tai daviklis? Engine coolant temperature sensor? o ar čia visa eilė: lamda, MAP(APS)... na lyg ir viskas kas susiję su temperatūra kaip ir... žodžiu įdomu išgirst nuomonių :)
tik nevarykit ka ieškau bėdos kur nėra, nenoriu paskiau užgęst kur Balbieriškį dėl kreivo datčiko taip sakant ;D nors taip važinėju jau metus ar daugiau.
p.s. čia boxeris 1.6, todėl jame MAF`o nėra.
Nzn kaip tavo atveju, bet mano 155 TS toks atvejis buvo kai lamda grybavo... teko keist... Siaip tas purkstukas yra CHECK ENGINE... Diagnostika tiksliau pasakys... Bet mano atveju buvo lamda
-
aha, įtarimas ir ant lamdos buvo, tiesa sąnaudos nžn ar čia kosmosas, anksčiau kai daugiau greitkeliu tekdavo važinėt, tai apie 7-8 litrai būdavo, dabar kai beveik vien mieste sukuos, tai apie 10 ltr/100 km.
nors oficialiai skelbiama ~8 litrai / 100 km mišriu rėžimu, tai kaip ir norma gal.
-
aha, įtarimas ir ant lamdos buvo, tiesa sąnaudos nžn ar čia kosmosas, anksčiau kai daugiau greitkeliu tekdavo važinėt, tai apie 7-8 litrai būdavo, dabar kai beveik vien mieste sukuos, tai apie 10 ltr/100 km.
nors oficialiai skelbiama ~8 litrai / 100 km mišriu rėžimu, tai kaip ir norma gal.
Na nzn, man 1.8 TS 155 mieste ~8.5 jei kamsciuose stoviu iki 10. Tai sakyciau 145/146 10 kaip ir daugoka... Siaip veiksmas kuriam mieste? Nes diagnostika vln. tai 20-50 lietuvisku, manyciau kad galima butu ir nuvaziuot... :smilie:
-
10L boxeriui normaliai... :smilie:
-
jo, TS`as biški ekonomiškesnis :)
žodžiu matau dėl to `check engine` purkštuko aliarmo neskelbiat, tai gerai :)
nors ir nuo pat pradžių dar prieš perkant prisiskaičiau, kad jautrus šis dalykas pas alfas, gerai, kad pas mane jis nepiktybinis :smilie:
-
Na nzn, man 1.8 TS 155 mieste ~8.5 jei kamsciuose stoviu iki 10. Tai sakyciau 145/146 10 kaip ir daugoka... Siaip veiksmas kuriam mieste? Nes diagnostika vln. tai 20-50 lietuvisku, manyciau kad galima butu ir nuvaziuot... :smilie:
Iš kur čia tokios sąnaudos. Pas mane 1,6 boxeris mieste be kamščių mažiau 10 nebūna ant lygaus 7. T.y praktiškai tas pats kaip deklaruoja gamintojas. Kažin kaip 155 mieste gali į 8,5 sutilpt tai ant lygaus tik 5 srebia :)
-
Na as su 155 2.0TS mieste prie LABAI DIDELIU noru galeciau tilpti i 9,5L...Bet cia jau dugnas, maziau niekaip. Trasoj, tai nemaziau kaip 7.5L. Seniau turetas Fiat Tipo 1,6 benzas - mieste prie geru geriausiu noru 10-11L. Nors galingumas lyginant vos ne per pus: 110kw is 66kw. Ir su kuo nepakalbi - mazalitraziai italiski benzininiai motorai nera ekonomiski. Mieste.
-
Pas mane 145 1,6 boxeris, tai mieste irgi apie 10 ima. Tiesa, trasoj jei iki 100 km/h važiuoju tai apie 6,5-7 litro išeina. Jei greičiau, tada jau irgi srėbt pradeda.
-
Gal ne i tema, bet mano 2.4jtd trasoj ima kazkur apie 5 vaziuojant normaliai, papjaustant jau apie 6.2ltr/100km. mieste kazkur 8 ar biski daugiau.
-
O temos autoriaus Alfoj kartais lambdos ner? Gal ten ji glusina visa sistema ir uzdega ta "check engine", bei padidina kuro sanaudas. ;)
(kazkaip niekas apie tai lyg ir neuzsimine, tai man tokia mintis kilo, bet cia tuo atveju, jei boxer variantai turejo lambda zondus) :)
-
O temos autoriaus Alfoj kartais lambdos ner? Gal ten ji glusina visa sistema ir uzdega ta "check engine", bei padidina kuro sanaudas. ;)
(kazkaip niekas apie tai lyg ir neuzsimine, tai man tokia mintis kilo, bet cia tuo atveju, jei boxer variantai turejo lambda zondus) :)
na matai sąnaudos kaip ir normos ribose, tai prie liamdos kolei kas nagų nekišiu :)
tiesa bandau ryškintis kur visgi ta fiškė iš liamdos yra, pagal manuala du laidai keliauja tiesiai į ECU, vienas į `Main Relay`, kitas ground. pati fiškė (S35) matau yra dugne... reiškias vienintelis būdas atjungt - reik lyst po mašina?
-
po masina lysti nereikia, fiske tvirtinasi prie pavaru dezes po stabdziu skyscio isipletimo bakeliu. Tas laidas kuris eina i rele yra "+" jis reikalingas lamdai pasidyti, mase taip pat reikalinga lamdai pasildyti, o kiti du laidai yra signaliniai, pagal juos kompas regulioja kuro misini. Jei atjunksi lamda kompas persijunks i avarini rezima, purkstukas turi nedekti bet kuro ris daugiau.
4 laidu lamda patikrinti gali ir pats. du balti laidai yra pasildymo elemento tarp ju varza turi buti iki 5 omu;
varikliui pasiekus darbine temperatura prie kitu 2 laidu prijunk testeri nustates ant voltu (neatjunk fiskes) ir dirbant laisomis apsukomis parodymai turi svyruoti nuo 0,2V iki 0,8V.
jei misinys yra per liesas 0,2V - 0,45V
jei misinys yra per riebus 0,55V - 0,8V
dar esu girdejas kad tikrina su OSCILOGRAFU
, bet cia jau nieko tau nepapasakosiu, tikiuosi pades kam :du:
-
po masina lysti nereikia, fiske tvirtinasi prie pavaru dezes po stabdziu skyscio isipletimo bakeliu. Tas laidas kuris eina i rele yra "+" jis reikalingas lamdai pasidyti, mase taip pat reikalinga lamdai pasildyti, o kiti du laidai yra signaliniai, pagal juos kompas regulioja kuro misini. Jei atjunksi lamda kompas persijunks i avarini rezima, purkstukas turi nedekti bet kuro ris daugiau.
4 laidu lamda patikrinti gali ir pats. du balti laidai yra pasildymo elemento tarp ju varza turi buti iki 5 omu;
varikliui pasiekus darbine temperatura prie kitu 2 laidu prijunk testeri nustates ant voltu (neatjunk fiskes) ir dirbant laisomis apsukomis parodymai turi svyruoti nuo 0,2V iki 0,8V.
jei misinys yra per liesas 0,2V - 0,45V
jei misinys yra per riebus 0,55V - 0,8V
dar esu girdejas kad tikrina su OSCILOGRAFU
, bet cia jau nieko tau nepapasakosiu, tikiuosi pades kam :du:
MiX, tau medalį reikia duot, viskas konkrečiai ir aiškiai, tik tai, ko žmogus klausė, be asmeniškumų ir bereikalingų komentarų. Skaitai ir atrodo, kad šviežias vėjo gūsis padavė :lol:
Pagarba :alaus: