Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: Donce25 2009-10-13 21:36

Antraštė: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: Donce25 2009-10-13 21:36
SVEIKI ALFISTAI :)TURIU TOKI IDOMU KLAUSIMELI GAL KAM TEKO SUSIDURT KAI AR166 2,4JTD PIRMU NIEKO ANTRU NIEKO TRECIU NUO 3000apsDINGSTA TRAUKA ATLEIDI,,GAZA,,IR VEL NUSPAUDI VISKAS GERAI 4,5,6BEGIU TAS PATS.KAI DINGSTA TRAUKA UZSIDEGA RAUDONAS PURKSTUKAS.KEICIAU SRAUTO MATUOKLE,FILTRUS,SIURBLI IS BAKO ISTRAUKIAU SVARU GRAZU DIAGNOSTIKA NIEKO NERODO.KURIO GALO IMTIS ISANKSTO DEKOJU     JEI KA DOMINTU KAIP UZ 20LT.PER 30MIN.SUSITVARKYT ALFUTE KAD NEBUTU KLISI GALINIAI RATAI PASUKIT 860534284 DONCE SIAULIAI 
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: vanagiux 2009-10-13 22:05
Jei iseina rasykime be Caps Loks. Del traukos dingimo, daugeliui buvo tokia problema, pradek nuo paieskos forume, o siaip profesionaliai atlikta diagnostika privalo parodyti, nes jei ivyko kazkokia klaida jinai issisaugo kompiuteryje masinos, arba diagnostika darant sukelti iki tu sukiu kad uzsidegtu purkstukas.'

Del "super" remonto del isklisusiu ratu, idomu butu suzinoti kaip uz 20lt imanoma pasikeisti visus salenblokus gale del kuriu ir klista ratai. Suvedimas cia jau nepadeda jei ji turi omenyje, galima ta isvirtima kazkiek perversti i kita puse bet koks tolkas jei salenbloku nebera, ratai gal kiek ir issities, bet tai neprofesionalus remontas. Yra jau bent 4 metodai kaip sutvarkyti isklisusius ratus 166: pirmas originaliai pakeisti sakes arba salenblokus originalius, antras mano kazkada rodytas forume, trecias ketvirtas tegul lieka paslaptyje, bet nei vienas nekainuoja 20 ar pan lt, o kur kas brangiau  ;)
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: Fragziukas 2009-10-13 22:22
diagnostika turi parodyt klaida... o del traukos nebuvimo jei matuokle gera  taj manau kuro slegio magnetas(ant auksto skegio siurblio prisuktas dviem zvaigzdiniais varzteliais  daviklis su fiske).
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: Riebokslis 2009-10-14 20:27
gal zinai kaina to slegio magneto ir ar eina ji kaip nors patikrinti?
pats pradejau manyti,kad turbinoj problema.
Ps.: pas mane ta pati problema, tik purkstukas neuzsidega:)
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: gringas 2009-10-14 21:02
Mano durna galva, su dyzeliu sekmingai galima vazinet ir nepasiekiant 3000 apsuku ;)
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: barko 2009-10-14 21:23
Mano durna galva, su dyzeliu sekmingai galima vazinet ir nepasiekiant 3000 apsuku ;)
Sutinku,man 2300 apsuku -maksimumas.
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: Riebokslis 2009-10-15 07:58
Zinoma, jei tai Opelis, bet tik ne su alfa:)
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: karolis007 2009-10-15 08:56
man irgi buvo tokie pat simptomai ir teko turbinos kapitalini daryt :) truko asele, iavare tepalus ir t.t.t.  tad gali but ir turbina kalta cia. tad del viso pikto pasitikrint reiketu, nes jei truks asele tai remontas dvigubai kainuos.
sekmes 
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: jeeghad 2009-10-15 09:56
tai kad sukimo momentas didziausias 2300-3000rpm diapazone jei neklystu
tai kox tikslas sukt iki dugno? bet kartais reik ir aukstesniu apsuku motoriukui duot bet ta galima sekmingai autostradoj padaryt o ne mieste  ;D
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: Talbat 2009-10-15 10:29
Turejau as su senaja alfute tokia pat beda del traukos, ir purkstukas uzsidegdavo. beda yra turbinoje, vezk restauruoti. O suveikia ji ties 4 ar 5 pavara, nes variklis gauna didesne apkrova pasukti ratus. Ypac turbo atsijunginedavo paspaudziant aukstesne pavara i kalna, arba prikrovus pilna masina zmoniu. 1k lt atseikek ir bus norma ;)
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: Arturas 2009-10-15 12:54
Turejau as su senaja alfute tokia pat beda del traukos, ir purkstukas uzsidegdavo. beda yra turbinoje, vezk restauruoti. O suveikia ji ties 4 ar 5 pavara, nes variklis gauna didesne apkrova pasukti ratus. Ypac turbo atsijunginedavo paspaudziant aukstesne pavara i kalna, arba prikrovus pilna masina zmoniu. 1k lt atseikek ir bus norma ;)
o kaip turba atsijungineja?
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: Talbat 2009-10-15 13:42
man budavo kad kelioms sekundems atsijungia ir vel isijungia. lekdavau i seskines kalna, tai visus dienos nervus prarasdavau. spaudi iki dugno, paveikia kazkiek, atsijungia, po keliu sekundziu vel ok, taip trukciojanciai ir veike. is pradziu dar nespaudziant pedalo iki dugno, ar neduodant didesniu apkrovu, turbo neatsijungdavo, bet po kurio laiko, net pajudeti staigiau pirmomis pavaromis buvo neimanoma, atjungdavo ir viskas. Po turbinos restauracijos viskas atsistate i savo vietas. taciau patarciau vezti kuo anksciau restauruoti, nes kuo toliau, tuo blogeja ir zinoma pinigai dideja...
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: Talbat 2009-10-15 13:44
Prie to pacio, nepykit, nei karto nekeiciau pakaitinimo zvakiu, prie +3 laipsniu lauke vos pasikuriau, itariu kad kelios vos veikiancios dar yra. auto AR166, 2.4JTD 103KW. Kokias zvakes patartumete? ar man imti bet kokias tinkancias? aisku ir pinigai svarbu, nenoriu issipletoti baisiai. Gal kas turite komplektuka zvakuciu?  :alaus:
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: Audriuk 2009-10-15 17:12
nezinau kaip pas kirtus bet mano alfutei eina zvakes su uzmaunamais laidais, tai patarciau pirkti zvakes  butent tokiais galais nes kai susidejau su sriegiu gale tai man daznai pradejo rodyt jog perdegus pakaitinimo zvake.
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: Chip 2009-10-25 12:14
Nusimauk turba, pasidaryk diagnostika. Jei Kaune - Linksmakalnis, Vilnius - Turboservisas, Panevezys - Vytautas toks. Nes kaip visi cia pasisake gali buti turboje beda, bent jau pas mane taip pat buvo toks variantas.

O del zvakiu gal kas placiau papasakotu, nes pas mane irgi sunkokai vedesi, plius dar rodo kad su pakaitinimo zvakem kazkas ne to. Mirksi tas pakaitinimo indikatorius kai uzvedi masina. Kokias butu normalios, kokybes ir kainos santykiu. Ar reikia visas is karto keist? Ar tik uztektu kurios nebeveikia? Kokios firmos ir kur geriausia isigyt Kaune? Kur kaune pasidaryt zvakiu diagnostika ar kaip ji ten vadintusi? Audriuk kokia firma, kaina vnt.?
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: Audriuk 2009-10-25 17:26
seip tai as pirkau aleksoto turgui, ir uz zvake mokejau po 30 lt. Keiciausi visas ir pries metus tai kokia ten buvo firma tikrai nepamenu. Priestai pirkau NGK tai man pasirode nepatikimos, nes parduotuveje kai jas pirkau NGK firmos zvakes, buvo pigesnes ir brangesnes emiau viena pigesne kita brangesne ir kai issipakavau tai pastebejau jog jos visiskai vienodos ir laike brangesne gal tik menesiu ilgiau. Seip pas mane buvo BOCH zvakes bet ju neradau.
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: Riebokslis 2009-10-25 18:00
Bosch zvake 70-90Lt,
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: melax 2009-10-26 14:43
Dėl traukos dingimo tai čia žiūrint kaip dingsta.. man pavyzdžiui pora kartų yra taip buvę irgi trečiu ties kažkur 3000 bet dingsta tai ta prasme ne kad sumažėja trauka, o išvis gazas užsiblokuoja ir niekur.. gali spaust atlest niekas nesidaro bet ir nekrenta greitis, o kur sustojo kilt ten ir laikosi.. tai čia tikrai ne turbina, o elektronika kažka svaigo.. būdavo sankaba išmini ir viskas ok. čia taip gal 3 kartus buvo, o daugiau TFU TFU TFU  dingo pati šita nesąmonė.
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: Slunkius 2009-10-26 18:48
Pas mane irgi tokia problema yra, kad prie ~3tk.apsuku dingsta trauka.. bet paminkius gazo pedala biski geraiu traukti pradeda. Paziurejau kad jei tolygiai keli apsukas, dumu kaip ir nera beveik, bet jei stovint paspaudinejus gaza aukstom apsukom, pradeda mesti juodokus dumus, net asvalta pajuodina biski :) Tai cia gali buti, kad turbina mirsta?
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: melax 2009-10-26 19:26
jei turbina butų mėlyną dūmą mestu
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: Džeris166 2009-11-13 12:56
uzmynus gaza, tvarkinga turbina turi mesti juoda dumeli, aisku jei dumai eina kaip ir garvezio tai negerai...
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: stafas 2009-11-13 13:08
apie kokius jus juodus dumus kalbate.....pas mane uzkurus su siluma garai eina...nu kazkas pavadinkime sviesiai pilka duma meta....pravaziuoji isidziovini ir gazuok negazavus... karstas ismetamas oras....ir viskas.jei yra sioaulieciu ar radviliskieciu galiu parodyti...kam idomu.velnias...gal pas mane kas blogai kad nedumija.... ;D
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: ade 2009-11-13 13:29
As pamenu, kai nupirkau savaja Alfa, ir pakeiciau visus filtrus, tepalus ir pan., tai galejau mynt gazo iki raudonos ribos ir virs jos ir jokio juodo dumo nebuvo, o dabar prie 3000aps jau dumija siek tiek, galvoju oro filtras daugiausia itakos tam turi.
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: melax 2009-11-13 13:42
Juoda turi mest. nes kai staigiai užmini gaza užpila daugiau dyzele jis nepilnai sudegęs išeina ir va tie juodi dūmai. jei nėr jų tuo momentu tai ir traukos nebus. Savaime suprantama kaip minėjo, kad ne kaip iš garvežio  ;D naujesniuose mašinose kiek žinau tuos juodus dūmus nugesint yra tas kietųjų dalelių filtras
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: gringas 2009-11-13 13:48
As pamenu, kai nupirkau savaja Alfa, ir pakeiciau visus filtrus, tepalus ir pan., tai galejau mynt gazo iki raudonos ribos ir virs jos ir jokio juodo dumo nebuvo, o dabar prie 3000aps jau dumija siek tiek, galvoju oro filtras daugiausia itakos tam turi.
Teoriskai galetu filtras buti, bet as pasikeiciau, tai jokiu pokyciu nera. Uzmynus staigiai visada juodi dumai. Nors kai pirkau nepastebejau kazkaip. Bet cia daugelis dyzeliu turi tokia jei galima sakyti beda.
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: stafas 2009-11-13 14:16
maciau viena AR 166 sendien Radviliskyje...nuo Eibariskiu sankryzos link Siauliu pajudejo...gerai dumija..gal tu Gringai buvai su 166 kibirine...
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: gringas 2009-11-13 16:09
maciau viena AR 166 sendien Radviliskyje...nuo Eibariskiu sankryzos link Siauliu pajudejo...gerai dumija..gal tu Gringai buvai su 166 kibirine...
Galejau buti ir as, jei tai buvo tarp 12-13 val. Ir jei tu stovejai tada su kibirine 156 toj sankryzoj nuo eibariskiu puses. Gera masina turi dumyti ;D
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: Džeris166 2009-11-13 16:10
tai dar alfutes nieko nedumija palyginus, mieste kai pavazineji, tai pastebi audines TDI pastoviai "apsitriedusios" dumais varo  :D
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: Q4 2009-11-13 17:43
gal zinai kaina to slegio magneto ir ar eina ji kaip nors patikrinti?
pats pradejau manyti,kad turbinoj problema.
Ps.: pas mane ta pati problema, tik purkstukas neuzsidega:)
turiu sita kuro slegio davikli 200lt, tel-868236606
o kas cia raso kad turbina reikia restauruoti tai nesamone ;D
turbina gali tik per dideli slegi pusti ;)
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: stafas 2009-11-13 19:55
tada as buvau...
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: Tutmoziuz 2010-09-04 21:00
Sveiki, nezinau ar i sia tema pataikiau bet turiu beda:

156 98metu 2,4jtd apartas:)
problema: vazineji uzsidega purkstukas bet spaudi ir trauka ir viskas ok.
o kartais uzsidega purkstukas ir dingsta turbina . pastatai masina uz 15 min uzvedi vel viskas normaliai.
kas cia per problemele?
Turbina siaip pucia gerai netaepaluota ir tt.
dekui uz pagalba. 
 
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: verbatimeuone 2010-09-08 09:34
sveiki,

Siaip ir as su tokiom problemom kad purkstukas atsiranda ties 3000apsuku ir masina daugiau nebetraukia, kas idomiausia pasidariau diagnostika istaise man kokias 9 klaidas, kompe ir viskas sian 4 pavara iki 150isibegejau ir jokio purkstuko, ir afigennas pagreitis,,, myliu alfa ;D
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: DevilDriver 2010-09-08 10:03
ale tai pasiseke ;) man lygiai prie tokio pacio bajerio 156-ai turbina slegio nekele, bet uzteko tik ja isvalyt ir viskas ok.
Antraštė: Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
Parašė: Armandas 2010-09-13 19:23
Man buvo panasiai. Pyliau pigesni kura ir po kiek laiko zmonai bevaziuojant uzgeso. Ir is karto neuzsivesdavo. Kai atvaziavau, uzvedziau, dege purkstuko lempute, pergazavai ir patraukiau namu link. Po poros km vel uzgeso. Ir taip iki namu. Zazas isvale kuro matuokle, bet po kiek laiko vel tas pats. Tai kol nepakeiciau kuro filtro buvo tas pats. Pakeitus kuro filtra dingo visos problemos ir dar nebemeta juodo dumo.