Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 33, 75, 145/146, 155, 164 => Alfa Romeo 145/146 => Temą pradėjo: Alfonautas 2009-10-12 08:34
-
Gal kas nors turite, arba žinote kur nebrangiai gauti 1996 m. AR 145 1.9 TD termostatą? Domintų Vilniaus kraštas ir Rytų Lietuva. Gali būti ir ne naujas- svarbu veikiantis. Prikolnas bajeris buvo man atsitikęs- vieną termostatą man nuėmė nuo tokios pačios AR. Atsivežiau, saviškę išardžiau- pist o termostatas lyg ir toks pat, tik viskas atvirkščiai (kaip veidrodinis atspindys) nieks netiko, nei šlangai, nei jutiklių laidai, taigi teko atgal viską sumontuot. Beje jei kam reikia tokio termostato - aš turiu :)
Tel. 8 687 47866
-
Gal kas nors turite, arba žinote kur nebrangiai gauti 1996 m. AR 145 1.9 TD termostatą? Domintų Vilniaus kraštas ir Rytų Lietuva. Gali būti ir ne naujas- svarbu veikiantis. Prikolnas bajeris buvo man atsitikęs- vieną termostatą man nuėmė nuo tokios pačios AR. Atsivežiau, saviškę išardžiau- pist o termostatas lyg ir toks pat, tik viskas atvirkščiai (kaip veidrodinis atspindys) nieks netiko, nei šlangai, nei jutiklių laidai, taigi teko atgal viską sumontuot. Beje jei kam reikia tokio termostato - aš turiu :)
Tel. 8 687 47866
As jusu vietoje neprasideciau su naudotais termostatais... O siaip Vilniuje galite ieskoti Eoltas, Golsta, Autoprizme, Autoaibe
-
Buvau čia vienoj pardafkėj užlėkęs- tai kai pradėjo vartyt katalogus... kažkokius mistinius kainos skaičius vardint tipo 200 ir daugiau lt., be to vis tiek nebuvo aišku ar tiks... tai pamąsčiau apie naudotą termostatą. Žinoma reiks dar pabandyt nurodytus taškus apskambint, bet matyt kainą laikys nemažą- reikalas tas, kad tie italjaškos labai jau viską į tą vieną mazgą sukišo - būtų termostatas atskirai- ir baigtas kriukis, o čia korpusas didžiausias, krūva dačikų ir t.t.
-
Pradėjau domėtis parduotuvėse- pasirodo yra net 6 termostatų variantai tokiems varikliams ir kaina svyruoja nuo 120 iki 270 Lt. :angry:
-
O nenori termostato uz 25lt kuris atliks visa darba idealiai taip pat kaip ir originalus, tik ji ideti bus daug paprasciau nei originalu, paskaityk instrukcija visa ir ja vadovaukis, isbandyta tai jau "N" kartu ir nebuvo jokiu komplikaciju ar blogumu. Pas mane pati ir i 2.4 JTD ideta ir i 2.5 TD http://www.alfaklubas.lt/index.php?option=com_smf&Itemid=85&topic=61724.0
-
Buvo minčių tą Renault termostatą įsidėti- suabejojau dėl darbinės temperatūros, bene 10-čia laipsnių aukštesnė. Bandžiau ir naudotą nusipirkt- netiko, nes žarnų ir davilių išvadai skirtingai išdėstyti. Dabar nusispjoviau ir nusipirkau iš parduotuvės naują. Radau palyginus nebrangiai- Golstatoj 100 Lt. Parinko pagal kėbulo numerį -tikiuosi šitas tiks. Savaitgalį pabandysiu sumontuot.
-
Buvo minčių tą Renault termostatą įsidėti- suabejojau dėl darbinės temperatūros, bene 10-čia laipsnių aukštesnė. Bandžiau ir naudotą nusipirkt- netiko, nes žarnų ir davilių išvadai skirtingai išdėstyti. Dabar nusispjoviau ir nusipirkau iš parduotuvės naują. Radau palyginus nebrangiai- Golstatoj 100 Lt. Parinko pagal kėbulo numerį -tikiuosi šitas tiks. Savaitgalį pabandysiu sumontuot.
tikekimes kad kokybiska uz tiek gavai o ne lenku ar taiwanio darbo ;) siaip tu i slanga idedamu yra 89 laispsniu ir 82 :smilie:
-
Pagal katalogą buvau radęs tik 89 laipsnių, kitokio nemačiau. Tas, kurį nusipirkau - prancūziškas, bent jau ant korpuso taip išlieta. Prieš mašiną ardydamas po karštu vandeniu pakišiu- pažiūrėsiu ar bent veikia. Nes jau vieną kartą bereikalo buvau termostatą nuėmęs- priėjimas ne pats maloniausias. O šiaip tai aš tą mašiną daugiau remontuoju - negu važiuoju. Pirmą savo gyvenime AR turiu, bet įspūdžio nepadarė.
-
kokio įspūdžio tikėjaisi?parduok ir nevark ;D
-
tfu tfu tfu per peti, žinai būna kam papuola bloga `alfos dvasia`, bet tai tu tam ir esi kad ją apramint ;)
man kažkaip pasisekė, yra kabliukų, bet kiek turiu jau antri metai eina, važiuoja puikiai ir nei karto nepavedė. aišku per tą laiką einamų remontų visokių buvo, ir diržus keičiau, ir karterį nes varvėjo, žvakes ir pan, pats po kapotu stengiuos visus laidus, rėles apvalyt, na ir toliau murrrkia žvėris ;D
tiesa praeita žiemą ilgai sukt starterį reikėdavo kol šaudavo iš dūslės ir tik tada iš antro kart užsikurdavo. bet po žvakių pakeitimo viskas susitvarkė :)
taip kad neprarask vilties, gal tai paskutinis nelaimės atodūsis ir lėksi sau kurį laiką be problemų, nes tokiom pagyvenusiom taigi reik viską iš pagrindų kartas nuo karto paremontuot, kaip ir visom gi :)
-
Pagal katalogą buvau radęs tik 89 laipsnių, kitokio nemačiau. Tas, kurį nusipirkau - prancūziškas, bent jau ant korpuso taip išlieta. Prieš mašiną ardydamas po karštu vandeniu pakišiu- pažiūrėsiu ar bent veikia. Nes jau vieną kartą bereikalo buvau termostatą nuėmęs- priėjimas ne pats maloniausias. O šiaip tai aš tą mašiną daugiau remontuoju - negu važiuoju. Pirmą savo gyvenime AR turiu, bet įspūdžio nepadarė.
Kiek mokejai uz savo masina, kuriu metu ir kiek prabegus? Del termostato jei jau tikrini tai ji reikia virti puode ir ziureti su termometru vandens koks karstis vandens ir ar ties 89 atsidaro, nors kam nauja tikrinti :smilie:
-
Maniškė AR 145 1.9TD 96metų, prabėgus palyginti nedaug- 145 000 km. (jei neatsukta ;D). Važiuot, tai važiuoja, bet visokios "kvarabos" lenda- netikėtai buvo bake kuro filtriukas užsikišęs, teko pasukt galvą, kodėl trauka dingo. "Specai" sakė p....z turbinai, bet pats išmąsčiau, kad ne. Termostatas atsakė. Dabar kondiškės siurblio skriemulys dzeržgia. Panašu, kad salono ventilecijos sklendė užstrigo, šarnyrai klibėt pradėjo ir t.t. ir pan. Vienu žodžiu važiuot važiuoja bet.... visokių fanaberijų :)
Ir visa tai nepaisant to, kad su ja pravažiavau dar tik apie 4 tūkst km. :angry:
-
Su dyzeliu per 13 metu 145k km..mazoka tikrai :smilie: maniske 97m ir rida 340k km..jau panasiau butu, kad neatsukta :)
-
Na, viskas. Termostatą pasikeičiau. Veikia.
-
Ir kiek sumokejai uz termostata? Mano 146 1.9td 1996m rida 250, irgi buvo parejes tai pasiseke uz 55 lt rasti ;D Nzn ten oginalas ar ne bet jau pusmeti laiko geriausiai :)