Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Januxa 2009-08-15 21:43
-
Bukit pasveikinti visi Alfa klubo nariai :du: Repkles va kur : Pagaliau vaikas suaaugo ir jam sukako 18 metu ( cia apie mane ^-^ ) Kaip save gerbiantis paauglys turejau mopeda, motoroleri ir silpnoka motocikla :cart: Vasaras dirbu traktorininku, issilaikes teises ir tikrai nebijau su tevoko pagalba isrink galini tilta ar idet turbina, nesvarbu ar i traktoriu ar i automobili :star: :D Bet esme ne tame, mano posto priezastis: Jusu patirties pasidalijimas su manimi apie Alfa Romeo 156. Artimiausiu metu isigysiu 1.9 jtd arba 2.4 jtd, nezinau kuris variklis yra geresnis. Seip nauju detaliu gavimas ir keitimas nera problema ;) Tik kazkaip noriu pasiteiraut , zmogeliuku ne vienus metus sedinciu uz Alfos vairo :mzp: Jei nesunku issakykite savo nuomone apie siuos variklius ;)
-
linksmas vyrukas :D
tau, kaip žmogui prie technikos, rekomenduoju 2.4 jtd.
1.9 irgi gerai, bet 2.4 smagiau.
abu varikliai geri ir labai patvarūs. kaip suprantu pilsi dyzeliuką ne tą iš brangaus degalinės čiaupo :)
jei turi spalvotos saleros, naudok tik švarią tarą, nes jtd labai jautrūs kurui. kaip ir kitos aukšto slėgio sistemos.
daugiau ten problemų nėra. pas 2.4 yra vienas brangesnis genero įtempėjas. visa kita taip pat, tik kad 2.4 yra 5 cilindrų , o 1.9 - 4.
-
Blogai supratai ;) Mano turimas traktorius ragauja automobilini Dyzeliuka tik is degalines , ne kart nera ragaves net Dz ^-^ O del jau i masina taj tikrai negailesiu normalaus dyzeliuko ;) Aisku ir kolonelese nevisada idealia uzsipilsi :'( Mano manymu 2.4 jtd net patvaresnis varikliukas, visgi daugiau galios, mazesnes apkrovos paciam varikliui... Kazka esu skaites, kad 2 kartos 2.4 jtd turbina laiko 180 tukst km ... Bet ir taj manes stipriai negasdina 8)
-
2.4 jtd-super.O tas itempejas genero...ten atskirai rolika galima pakeisti.Vilniuje Aguonu g.ALBA servisas,vokiskas guolis-100 lt.Paciam pakeisti nesunku...
-
Seip svarbiausia, kad ziauriu ligu nebutu ;) Bet manau bet kokios markes automobilis priziurimas ir mylimas, riedes tikrai ilgai :cart:
-
nu jei su kuru viskas ok, tadu visos problemos eliminuotos :)
turba yra garett firmos, kuria galima rasti daugelyje automobilių. ir ji tarnauja tiek, kiek priklauso garett'ui ir tiek kiek nuvaikyta buna.
ligų didelių nėra. važiuoklė gal kiek silpnoka, bet jei dedamos normalios dalys ir ne po vieną, o komplektais, tada viskas ok.
dar dažnai pasitaikantis reikalas, tai - sankaba. tačiau, jei ją pakeiti, vėliau ilgai apie ją pamirši.
-
nu jei su kuru viskas ok, tadu visos problemos eliminuotos :)
turba yra garett firmos, kuria galima rasti daugelyje automobilių. ir ji tarnauja tiek, kiek priklauso garett'ui ir tiek kiek nuvaikyta buna.
ligų didelių nėra. važiuoklė gal kiek silpnoka, bet jei dedamos normalios dalys ir ne po vieną, o komplektais, tada viskas ok.
dar dažnai pasitaikantis reikalas, tai - sankaba. tačiau, jei ją pakeiti, vėliau ilgai apie ją pamirši.
o apie turbinas ismanai ::) kas geriau patark man GARETT ar KKK , o gal MITSUBISHI ?
-
Pas mane tokia situacija masinai daug pinigu negausiu :-\ O vat remontui ir detalem piltas gazas :masina: Tai net manau nusipirkes savaja Alfute pasikeisiu visus butinus ( filtrus, tepalus, dirzelius, itempejus ) ir net manau gausis iskart nauja isimest turbina ir sankaba ::) aisku iskart bus paziuretas ju stovis ^-^ Pakaba irgi iskart tvarkoma bus, dugnas tikrinamas, motoras, rudys ... ;) Dar aciu Dievui seimoje masinos lb gero stovio laikomos ir taj yra mano tevoko silpnybe mechanizuotom priemonem, ta silpnybe su laiku igaunu ir as :du: Alfa nebus tik pirma masina man, bet ir pirma tokios masina musu seimai ;) ziuresim kaip cia gausis ???
-
Duok dieve, kad entuziazmas laikui bėgant neišnyktų. Tai i gonkes gi nevarysi, kam tau tas turbas ir visa kita iškart keist? Gi tie dalykai ir traktoriam nemažus pinigus kainuoja ;) Čia gausis taip, kad remonto kaina viršys mašinos kainą.
-
Nevirsys ;) Beje pas 2.4 jtd irgi 5 begiai ? :) ~ 2000 m ?
-
5 begiai ;) nuo 2004 lyg jau ejo 6
-
Pakaks ir 5 ;) o seip pavaru deze vykusi sio modelio ? ^-^
-
as nesiskundziu :) sklandziai junginejasi, jokiu problemu
-
Siaip abudu motoriukai labai saunus. 1.9jtd tylesnis bei truputuka ekonomiskesnis. Apskritai tai yra aukso viduriukas norintiems ekonomiskumo ir galingumo padoraus santykio. 2.4jtd - manau siek tiek linksmesnis, kuro sanaudos neturetu labai skirtis, mase auto lieka beveik ta pati, o trauka aisku geresne. Jei kiltu tokia dilema, be dvejoniu rinkciausi 2.4jtd.
Del deziu...ar patvarios...? Nagi normalios tos dezes, jei tepalo yra ir nebuvo droziama sausai. Vat sankabos siek tiek silpnesne vieta, smagraciai. Jau megsta meistriukai tas pasakas kad tinka sankabos atseit nuo fiat brava, marea ir t.t. Ir stumia smagracius nuo siu auto i AR. O po to prasideda, vibruoja auto ant tam tikru apsuku, trauka ne ta ir pan. I maniske kazkada gudrutis nuo fiat punto buvo ikises smagrati. Aisku vaziavo, bet koks buvo skirtumas isidejus nuo 2.4jtd sankaba bei smagrati! Zodziu ziuret ir dar karta ziuret.
1. Yra slapia deze-tikrinti, ar pirminio veleno salnikelis leidzia, ar jau kazkas rimciau(gali buti kad ten jau kazkas krapstesi, patikrinti varztus-ar yra atsukimo zymiu).
2. Ar atsiranda vibracijos nezymios greitejant masinai tarp 2000-3500 apsk./min.
3. Ar tvarkingai jungiamos pavaros(pas maniske kartais budavo sunku atbuline ikalti, atseit sankaba pakeista, neprisitrine ir gal isminamasis streikuoja. Isminus sankaba ir atleidus klausyti ar nera pasaliniu garsu. Gali buti isminamojo guolio pabaiga arba jau rimciau, bet cia jau pagal garsa reiketu vietoje spresti)
Na o visa kita jau realiai reiketu ziureti.
p.s. chebra ir tikrinkite slapukus ant ratu ;D o tai po to negalesite ratu atsukti :o ;D :alaus:
-
Aciu visiem uz ziniu dalijimasi :du: Labai malonu is jusu puses ;)
-
prikeliu.
gal kas netyčia realiai žinot kuo skiriasi 1.9 jtd 81 kw ir 85 kw?
metalas toks pat tik softas skiriasi? ar yra ir kitų reikalų?
-
kiek zinau 85kw tai 16v motoras :D
-
būtų gerai, jei rašytumėt, tik tai, ką tikrai žinote, o ne girdėjotė iš kaimynės.
1.9 77 kw, 81 kw ir 85 kw turi po 8 v.
tik versija, kurią paleido nuo 2003 m., turi 103 kw ir 16 v. taip pat 6 pavarų greičių dėžę.
kiek vėliau buvo ir 110 kw 16v.
visi kiti 1.9 JTD yra 8 v.
-
8v = JTD, 16v= JTDm
-
dabar gi apie jtd kalbam, o ne jtdm.
be to iki 2005 metu buvo jtd 16v, o tik veliau jtdm su 8 v (120 ag) ir su 16 v (150 ag).
-
prikeliu.
gal kas netyčia realiai žinot kuo skiriasi 1.9 jtd 81 kw ir 85 kw?
metalas toks pat tik softas skiriasi? ar yra ir kitų reikalų?
85kw yra jau patobulintas motoras, turbina, egr, gesinimas vakumu ir kt., o 81kw vienodas kaip 77kw tik kompas pacipuotas 5 ag ;D
-
prikeliu.
gal kas netyčia realiai žinot kuo skiriasi 1.9 jtd 81 kw ir 85 kw?
metalas toks pat tik softas skiriasi? ar yra ir kitų reikalų?
85kw yra jau patobulintas motoras, turbina, egr, gesinimas vakumu ir kt., o 81kw vienodas kaip 77kw tik kompas pacipuotas 5 ag ;D
na stai, nors vienas i tema pabande pataikyt :smilie:
hmm.. siaip maniau, kad 81 ir 85 kw beveik identiski ir nelabai risau su 77 kw.
na bet gal tas nera blogai. bet kokiu atveju ir 77 kw yra sekmingas varikliukas.
aisku. dekui
-
vis gi apsižiūrėjęs savo naują pirkinį (AR 156 SW 1.9 JTD 81 kw), galiu pasakyti, kad 1.9 jtd 77 kw ir 81 kw tikrai ne identiski. panašūs - taip, bet ne tik programa skiriasi. purkštukai kiti. egr kitas. turba taip pat. termostatas skiriasi. be to, 81 kw jau atitinka aukštesnius ekologijos reikalavimus (77 kw - cf2, 81 kw jau cf 3, t.y. euro 3). labiau tikiu, kad 81 kw ir 85 kw tik programa skiriasi, o 77 kw kiek kitoks varikliukas ;)
-
5 begiai ;) nuo 2004 lyg jau ejo 6
pas mane 98m ir jau 6 begiai nzn cia originalei taip ar deze kita keista motoras 2.4jtd
-
Sveiki, prieš porą metų važinėjau su AR166, paskui sėdejau be auto, o dabar ieškau ratų ir niekaip negaliu sentimentų atsikratyt. :masina:
Tai va, nusižiūrėjau AR 156 1.9 jtd SW 103kW, 2004-11 metų. Kiek suprantu 16V. Gal yra minčių, ar naujesnis modelis geresnis (ir važiuoklė ir variklis) ar tik dizainas skiriasi?
Taip pat dėl galios ir pan. - 1.9 jtd 140 arklių VS 2.4 jtd 150 arklių gal jau nelabai skirsis?
-
Kad liktais kur 2004 2,4 jau su 175 ag eina. tai skirtumas aiskus :D
-
Sveiki, prieš porą metų važinėjau su AR166, paskui sėdejau be auto, o dabar ieškau ratų ir niekaip negaliu sentimentų atsikratyt. :masina:
Tai va, nusižiūrėjau AR 156 1.9 jtd SW 103kW, 2004-11 metų. Kiek suprantu 16V. Gal yra minčių, ar naujesnis modelis geresnis (ir važiuoklė ir variklis) ar tik dizainas skiriasi?
Taip pat dėl galios ir pan. - 1.9 jtd 140 arklių VS 2.4 jtd 150 arklių gal jau nelabai skirsis?
Pats parasei, kad 16v, vadinasi variklis jau naujas. Vaziuokle ta pati. Skiriasi varikliai, salonas ir isores dizainas tu metu lyginant su ankstesniais. ;)
To melax:
Manau, kad jis lygino senaji 2.4 jtd, su naujuoju 1.9 jtdm... ;)
-
aha, lyginau su senesniu - atitrūkęs aš jau truputį ::)
Svarbiausia, kiek suprautau, naujasniame modelyje nieko "neprigadino" italai... Žinot, būna kai visokie "pereinami" modeliai nepavykę išeina.
Baisu tik, kad vienas aš tą auto Vokiečiuose pirksiu, tai dėl patikros ir popierizmo pergyvenu truputį. :-\
Ar 4000 eu ne per daug? Šiaip ledinė atrodo nuotraukose...
-
kokie dar "pereinami". lietuviai kažkokį keistą terminą sugalvoję. pagamina ir paleidžia modelį, o ne su mintim testuot "ant klientų".
klausimas ar 156 iš esmės kada nors buvo super techninių parametrų, tai realiai nebuvo ką dar labiau prigadint :D
jei rimtai, tai naujesni modeliai turi daug ką naujo. lieka tik važiuoklė tokia pat, kaip ir senų modelių.
kėbulas, varikliai, salonas yra atnaujinti.
1,9 jtd 16v 103 kw dėl traukos yra panašiai kaip ir 2,4 jtd 8 v 110kw. tik skirtumas jausis variklio jėgoj. 5 cilindrai visada maloniau ir galingiau trauks, nei 4, nors parametrai iki 100 km/h yra panašūs. toks įspūdis susidaro dėl papildomų nm ir kubatūros.
-
1,9 jtd 16v 103 kw dėl traukos yra panašiai kaip ir 2,4 jtd 8 v 110kw. tik skirtumas jausis variklio jėgoj. 5 cilindrai visada maloniau ir galingiau trauks, nei 4, nors parametrai iki 100 km/h yra panašūs. toks įspūdis susidaro dėl papildomų nm ir kubatūros.
Stasiau 10v, ne 8v turi 2.4... ;) Tikiu, kad tik suklydai... ;) :D
stasius: o taip. mano klaida :D
-
kalbėdamas apie "pereinamą" modelį, turėjau galvoje truputį atnaujintą (pakeitė tr vidų, paskui priekį "papiktino"..)
Kaip pvz. Citroen C5 buvo "dėžė", paskum tr suapvalino, o paskutinis jau visiškai kitoks modelis su C6 technologijom ir nauju dizainu. Be to ir kabutes pridėjau ::)