Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Liepusaitis 2009-08-14 12:30

Antraštė: Art uri drebeti?
Parašė: Liepusaitis 2009-08-14 12:30
Sveiki, susidomejau savo Alfuter drebejimu. Turiu 2,4JTD ir kai pradedi vaziuot is vietos visa masina dreba nezmoniskai ar tep turi buti ar kazkas jau cia negerai?? kokiu minciu turite? kiek vazinejes su kitu markiu dyzeliukais viskas ramiai budavo jokio drebejimo...
Antraštė: Ats: Art uri drebeti?
Parašė: PiPPas 2009-08-14 13:38
Sveiki, susidomejau savo Alfuter drebejimu. Turiu 2,4JTD ir kai pradedi vaziuot is vietos visa masina dreba nezmoniskai ar tep turi buti ar kazkas jau cia negerai?? kokiu minciu turite? kiek vazinejes su kitu markiu dyzeliukais viskas ramiai budavo jokio drebejimo...

 Panasu i sankabos susidevejima. O anksciau nieko panasaus nebudavo? :)
Antraštė: Ats: Art uri drebeti?
Parašė: aspats 2009-08-14 14:03
Plaukiojantis smagratis? :)
Antraštė: Ats: Art uri drebeti?
Parašė: stasius 2009-08-14 14:12
buvo panašių temų apie jtd drebėjimą, paieškok. gal rasi, jei T_K neištrynė :)
gali būt ir granatos.
kaip pavaros jungiasi? kaip ir anksčiau?
variklio pagalvės, sankaba, smagratis, granatos. daugiau nežinau. dar ir važiuoklė galėtų būti, bet ji turėtų būt visiškai negyva ;)
Antraštė: Ats: Art uri drebeti?
Parašė: PiPPas 2009-08-14 14:16
Kokiu puses metu senumo temos likusios ir pacios idomiausios su nenukrypimais nuo temos taip pat. Turetu buti like. Siaip senelio Citroene buvo panasi beda. Pradedant vaziuoti masina visa purtydavosi ir dantis issimusti galejai. O sugede buvo sankabos cilindriukas. Neesu mechanikas, tai tiksliai nezinau, bet atrodo ir 156-ose turetu buti toks dalykas. :) O siaip pabandyk paziuret forume. Temu turejo likti siuo klausimu. ;)
Antraštė: Ats: Art uri drebeti?
Parašė: Disco_V 2009-08-14 14:51
ratlankis gali buti linkes, padangai kazkuriai gali buti raguciai ir naguciai. reiketu daugiau info.
Antraštė: Ats: Art uri drebeti?
Parašė: PiPPas 2009-08-14 14:55
ratlankis gali buti linkes, padangai kazkuriai gali buti raguciai ir naguciai. reiketu daugiau info.

 Taip pat reiketu info ir ar tik pradedant vaziuoti tai darosi, ar ir atleidus sankaba pilnai, metant kita pavara, bei kokiuose greiciu intervaluose tai vyksta. Nes juk jei ratlankis bus, tai pastoviai turi jaustis. Zodziu reiketu truputi platesnio bedos aprasymo. ;)
Antraštė: Ats: Art uri drebeti?
Parašė: Liepusaitis 2009-08-17 09:01
viskas vyksta tik tik pradejus vaziuoti is vietos... ir jei mazos apsukos, jei akseleratoriu paspaudziu daugiau na kad uzkiltu apsukos jokio drebejimo nera, bet jei tik siek tiek tai kratosi kaip suo islipers is vandens :) begiai jungias lengvai jokiu bedu su tuom nera, i ir vaziuojant viskas okis niekad nedreba
Antraštė: Ats: Art uri drebeti?
Parašė: gringas 2009-08-17 12:50
Manyčiau  sankaba. Ant mažų apsukų jaučiasi kaip prabuksuoja is sukimba vėl, ant didesnių išsilygina. Čia "ant nematuškių" sunku spėliot, varyk pas meistrus, nustatys greičiau ir tiksliau.
Antraštė: Ats: Art uri drebeti?
Parašė: stasius 2009-08-17 12:55
ir man panašu į sankabą, tik kiek keista, kad bėgiai gerai jungiasi. pas mane irgi drebėdavo pradedant važiuot. bet akivaizdžiai pėdalo mynimasis pasikeitė ir sunkiai pirmą ir atbulinę pavarą įjungdavau. išminamojo guolio auselė nulūžo, pats diskas dar buvo pusėtinas.
Antraštė: Ats: Art uri drebeti?
Parašė: Liepusaitis 2009-08-17 15:17
na as linkes link dvieju bedu arba variklio pagalviu arba sankabos.... bet sankaba visiskai nebusuoja... kaip minejau su begiais irgi okis... o gal yra koks nors budas kaip patirkinti pagalves variklio??
Antraštė: Ats: Art uri drebeti?
Parašė: Renco 2009-08-17 17:33
Na pats paprasciausias budas - pasiimti pazistama, kuris kazkiek nusimano siuose reikaluose. Uztraukti rankini, uzkurti automobili ir "bandyti" vaziuot imetus 1-a pavara, aisku protingai, kad sankabos nesudegintum (tuo momentu variklis vartosi), tuo momentu kitas turi stebeti ar neplysusios pagalves, ar nera per didelio laisvumo. Tai bent jau paprasciausias man zinomas budas. Tikiuosi suprantamai paaiskinau
Antraštė: Ats: Art uri drebeti?
Parašė: OWE 2009-08-17 19:57
ir man panašu į sankabą, tik kiek keista, kad bėgiai gerai jungiasi. pas mane irgi drebėdavo pradedant važiuot. bet akivaizdžiai pėdalo mynimasis pasikeitė ir sunkiai pirmą ir atbulinę pavarą įjungdavau. išminamojo guolio auselė nulūžo, pats diskas dar buvo pusėtinas.

o kiek tau kainavo isminamasis guolis ir pakeitimas?
Antraštė: Ats: Art uri drebeti?
Parašė: Liepusaitis 2009-08-18 11:11
Dekui labai uz patarimus reikes bandyti ieskotis ir tvarkytis
Antraštė: Ats: Art uri drebeti?
Parašė: mx1 2009-08-18 11:20
Variklio pagalvės arba sankaba - 50% ant 50%. Sankaba eina Valeo firmos, pigiausiai kazkas buvo rades Kemi firmoj (570,-Lt atrodo), variklio pagalves tai santykinai nebragios, nera skirtumo, kur pirksi. Sekmes!
Antraštė: Ats: Art uri drebeti?
Parašė: Todd 2010-03-07 17:14
Lygiai toks pat drebejimas ir man buvo,tai buvo kalta sankaba ,sankaba pasikeiciau kuri nauja kainavo 800 lt tai drebejimas zymiai sumazejo,bet vistiek truputi liko tik atgal vaziuojant nesijaute visiskai jokio drebejimo,todel manau kad reikia dar ir smagrati pasikeisti jog visai nebeliktu drebejimo,nes kai ziurejau mano alfos smagratis irgi jau i pabaiga eina ir turi laisvumo,kuris ir suteikia automobiliui ta drebejima.
Antraštė: Ats: Art uri drebeti?
Parašė: Steponas 2010-03-07 18:55
800 pinigu? :o cia uz ka konkreciai? su darbu?
Antraštė: Ats: Art uri drebeti?
Parašė: devizas 2010-03-08 10:20
kazkas paminejo du variantus su 50 procentu tikimybe.. pas mane buvo tas pats. pakeitus sankaba tik sumazejo drebejimas, bet pas mane jau ir prabuksuodavo, tad jei pas tave to nera, tai perziurek visas pagalves variklio, as kankinausi iki puses metu pas giriu kol viskas susitvarke- lyg mistika buvo viskas.. sekmes