Alfaklubo Forumas
Blevyzgos apie bet ką => Blevyzgos apie bet ka => Temą pradėjo: Tomikas 2009-08-11 21:21
-
citata is Autobravos puslapio.
Italijoje pristatytas revoliucinės technologijos benzininis 1.4 l darbinio tūrio turbokompresorinis variklis, o pirmasis modelis, į kurį jis bus montuojamas – Alfa Romeo MiTo. Šios versijos masinė gamyba bus pradėta 2009 m. rugsėjo mėn.
Naujasis MultiAir variklis yra išskirtinis žingsnis benzininių variklių gamoje po Common Rail tiesioginio įpurškimo benzininio variklio debiuto 1997-aisiais. Lyginant su įprastiniais benzininiais agregatais, šis dviejų cilindrų variklis, pratęsdamas variklio gabaritų mažinimo tradiciją, kartu geba išgauti 10% didesnę galią bei pasiekti 15% aukštesnį sukimo momentą. Maža to, jis naudoja vidutiniškai 10% mažiau degalų ir į aplinką išmeta 10% mažiau anglies dvideginio, iki 40% mažiau kietųjų dalelių ir net iki 60% mažiau azoto oksidų.
Numatoma, kad MultiAir 1.4 l 16V turbokompresoriniai varikliai bus gaminami trijų skirtingų galių: 105, 135 ir 170 AG. Jei bus derinami su 5 ir 6 laipsnių mechaninėmis pavarų dėžėmis.
Dar šių metų pabaigoje MultiAir technologijos benzininiai varikliai bus montuojami ir trečiosios serijos Fiat Granto Punto, kuris nuo šiol vadinsis Punto Evo, o 2010-ųjų pavasarį – ir Alfa Romeo 149 modelyje, kuris pakeis Alfa Romeo 147.
MultiAir technologija, sukurta Fiat Group priklausančioje Fiat Powertrain Technologies kompanijoje, turi visas galimybes ateityje būti pritaikyta ir dyzeliniuose varikliuose.
Dvieju cilindru variklis su 170 AG ??? :o ar visgi is 4 cilindru tiek ispaus. ::)
-
Nu joooo. Velniskai idomu. Ir dar du cilindrai... :o Turbut 5 kartus perskaiciau, kol tiksliai isiskaiciau i zodzius, nes dar vis sunku patiketi. :o Aisku labai puiku, kad viskas mazeja ir galia dideja. Puikus progresas. Beliks tik stebet kaip viskas funkcionuos. :)
-
http://www.gazas.lt/fiat-multiair-technologija-daugiau-galios-maziau-kuro/1554
-
Tai dabar italai apkakos vokiečius su TSI varikliais??? Įdomu darosi, kaip bus tikrovėje, matysim, vilčių turime :alaus:
-
apie ta varikli gal jau pries metus buvo rasyta
-
o variklio darbas bus kaip zoliapjoves ;) bet, naujiena aisku gera ;)
-
Tuoj pirmos kartos JTD varikliai jau atrodys zaisliniai palyginus su tokiais zverim... :-\
-
Tuoj pirmos kartos JTD varikliai jau atrodys zaisliniai palyginus su tokiais zverim... :-\
tai jau atrodo zaisliniai,
paimkim kaip pvz. AR 164 3.0 V612v varikli, "tik" 132 kw/179 AG, o cia 1.4 ir 170AG =)
-
tai jau atrodo zaisliniai,
paimkim kaip pvz. AR 164 3.0 V612v varikli, "tik" 132 kw/179 AG, o cia 1.4 ir 170AG =)
bet gi juk ne viskas arkliais apibreziama.
imam kita pvz:
156 2.0 TS -> 115 kW
GTV6 2.5 -> 116 kW
bet tai yra absoliuciai dvieju skirtingu lygiu varikliai, jeigu taip galima pasakyt.
V6 tiesiog jauciasi zymiai gyvesnis, elastingesnis, nepalyginamai greiciau ir lengviau renkasi apsukas, etc.
as visiskai nesu uz mazu turbo varikliu tobulinima - kaip ir teoriskai ir sveiku protu yra aisku, kodel taip daroma, bet jausmas ju yra visiskai kazkoks levas.
gal cia mano protas nevisai sveikas.
-
tai jau atrodo zaisliniai,
paimkim kaip pvz. AR 164 3.0 V612v varikli, "tik" 132 kw/179 AG, o cia 1.4 ir 170AG =)
bet gi juk ne viskas arkliais apibreziama.
imam kita pvz:
156 2.0 TS -> 115 kW
GTV6 2.5 -> 116 kW
bet tai yra absoliuciai dvieju skirtingu lygiu varikliai, jeigu taip galima pasakyt.
V6 tiesiog jauciasi zymiai gyvesnis, elastingesnis, nepalyginamai greiciau ir lengviau renkasi apsukas, etc.
as visiskai nesu uz mazu turbo varikliu tobulinima - kaip ir teoriskai ir sveiku protu yra aisku, kodel taip daroma, bet jausmas ju yra visiskai kazkoks levas.
gal cia mano protas nevisai sveikas.
sveikas tavo protas,viskas su juo gerai :) tik as turiu omeni kiek pazenge mokslas ir technologijos per dešimti metu,o kas del malonumo tu tikrai teisus,teko daug vazineti su VW 1.4-2.0 TSI , vaziuoja gerai,bet tikrai neturi tos ugneles kuri isiziebia minant ant V6 pedalo
-
As dar planuose 04 2.4JTD turiu ir man tie 129kW atrodo stulbinamai... ech... :alaus:
-
bet gi juk ne viskas arkliais apibreziama.
imam kita pvz:
156 2.0 TS -> 115 kW
GTV6 2.5 -> 116 kW
bet tai yra absoliuciai dvieju skirtingu lygiu varikliai, jeigu taip galima pasakyt.
V6 tiesiog jauciasi zymiai gyvesnis, elastingesnis, nepalyginamai greiciau ir lengviau renkasi apsukas, etc.
as visiskai nesu uz mazu turbo varikliu tobulinima - kaip ir teoriskai ir sveiku protu yra aisku, kodel taip daroma, bet jausmas ju yra visiskai kazkoks levas.
gal cia mano protas nevisai sveikas.
Skaiciukai ispudingi - taip, bet kur visas smagumas. :-\ ir tavo protas tikrai sveikas. Nes ir as taip pat manau. Matyt per daug senamadiskai mastom, bet juk kokie agregatai seniau budavo......... :o :P Net seiles nutysta pagalvojus apie senuosius TS, V6 ir panasius aparatus. :D
-
As isivaizduoju 3.0 varikli su sia technologija teoriskai 450ag be problemu :D su kuro sanaudom 12ltr :D
Jau audzi su tfsi 3.0 su 290ag tevalgo 13ltr mieste, BNW 530 su 272 13ltr, tai ka kalbeti apie sias naujoves, italam jai laikas buvo vokieciams parodyti ka moka :)
-
pagyvensim pamatysim...viskas juk tobuleja.svarbu kad ne i bloga puse butu. :)
-
citata is Autobravos puslapio.
Italijoje pristatytas revoliucinės technologijos benzininis 1.4 l darbinio tūrio turbokompresorinis variklis, o pirmasis modelis, į kurį jis bus montuojamas – Alfa Romeo MiTo. Šios versijos masinė gamyba bus pradėta 2009 m. rugsėjo mėn.
Naujasis MultiAir variklis yra išskirtinis žingsnis benzininių variklių gamoje po Common Rail tiesioginio įpurškimo benzininio variklio debiuto 1997-aisiais. Lyginant su įprastiniais benzininiais agregatais, šis dviejų cilindrų variklis, pratęsdamas variklio gabaritų mažinimo tradiciją, kartu geba išgauti 10% didesnę galią bei pasiekti 15% aukštesnį sukimo momentą. Maža to, jis naudoja vidutiniškai 10% mažiau degalų ir į aplinką išmeta 10% mažiau anglies dvideginio, iki 40% mažiau kietųjų dalelių ir net iki 60% mažiau azoto oksidų.
Numatoma, kad MultiAir 1.4 l 16V turbokompresoriniai varikliai bus gaminami trijų skirtingų galių: 105, 135 ir 170 AG. Jei bus derinami su 5 ir 6 laipsnių mechaninėmis pavarų dėžėmis.
Dar šių metų pabaigoje MultiAir technologijos benzininiai varikliai bus montuojami ir trečiosios serijos Fiat Granto Punto, kuris nuo šiol vadinsis Punto Evo, o 2010-ųjų pavasarį – ir Alfa Romeo 149 modelyje, kuris pakeis Alfa Romeo 147.
MultiAir technologija, sukurta Fiat Group priklausančioje Fiat Powertrain Technologies kompanijoje, turi visas galimybes ateityje būti pritaikyta ir dyzeliniuose varikliuose.
Dvieju cilindru variklis su 170 AG ??? :o ar visgi is 4 cilindru tiek ispaus. ::)
Dviejų cilindrų ir 16 vožtuvų? :o ;D
-
Dviejų cilindrų ir 16 vožtuvų? :o ;D
o ka? negi daug 8 voztuvai vienam cilindrui? ;D ;D
-
Dviejų cilindrų ir 16 vožtuvų? :o ;D
o ka? negi daug 8 voztuvai vienam cilindrui? ;D ;D
Senai taip reikėjo ;D
-
Dėl dviejų cilindrų yra tik apsirašymas, jau tikrai, ne žoliapjovė juk, kurie netrukus bus paleisti į apyvartą, kas įsigis manau nebus labai nepatenkinti, normaliam važiavimui su pagreitėjimu turėtių būti pats tas vidutiniško dydžio alfutei :lol:
-
http://www.fiat.co.uk/content/?id=10857
-
http://www.fiat.co.uk/content/?id=10857
Užmečiau akį į nuorodą, akurat, kalba apie du cilindrus, visas atsiprašau, apsikalbėjau, vistiek įdomu - o kaip naturoje jie atrodys?
-
http://www.fiat.co.uk/content/?id=10857
Užmečiau akį į nuorodą, akurat, kalba apie du cilindrus, visas atsiprašau, apsikalbėjau, vistiek įdomu - o kaip naturoje jie atrodys?
ant zoliapjoves uzdes ta multi smulti nu i vaziuosim :) brrrrrrrrrrrrr.............. nepades ir tiesus ismetimai ir kinietiski nirzaveikos bakai :)
-
http://www.fiat.co.uk/content/?id=10857
Užmečiau akį į nuorodą, akurat, kalba apie du cilindrus, visas atsiprašau, apsikalbėjau, vistiek įdomu - o kaip naturoje jie atrodys?
ant zoliapjoves uzdes ta multi smulti nu i vaziuosim :) brrrrrrrrrrrrr.............. nepades ir tiesus ismetimai ir kinietiski nirzaveikos bakai :)
Smagiai pasijuokiau iš to brrrrrrrrrrrr... :lol: :alaus:
-
2 cilindrai 100ag, kokiam fiat 500 pilnai uzteks ;)
-
2 cilindrai 100ag, kokiam fiat 500 pilnai uzteks ;)
tai ir MiTo zuikiui pilnai pakaks
-
Užmečiau akį į nuorodą, akurat, kalba apie du cilindrus, visas atsiprašau, apsikalbėjau, vistiek įdomu - o kaip naturoje jie atrodys?
keistas klausimas tamstos ;) as tikrai zinau, kad Tu tikrai zinai kaip atrodo senu Sovietiniu motociklu varikliai (dvieju cilindru) :lol: tai va... sitie bus tik modernesni, galingesni ir visaip kitaip sustresni, bet as isivaizduoju dvieju cilindru garsa... jau geriau tada tegu ji valgo dviem ar trim litrais daugiau, bet 4 cilindrai vistiek maloniau "groja" ;) kad ir tas pats 1.4 Turbo, kuris montuojamas i MiTo. kuom jis blogas? aisku, kol negirdejom - nereikia nurasinet, bet ... ;)
-
Užmečiau akį į nuorodą, akurat, kalba apie du cilindrus, visas atsiprašau, apsikalbėjau, vistiek įdomu - o kaip naturoje jie atrodys?
keistas klausimas tamstos ;) as tikrai zinau, kad Tu tikrai zinai kaip atrodo senu Sovietiniu motociklu varikliai (dvieju cilindru) :lol: tai va... sitie bus tik modernesni, galingesni ir visaip kitaip sustresni, bet as isivaizduoju dvieju cilindru garsa... jau geriau tada tegu ji valgo dviem ar trim litrais daugiau, bet 4 cilindrai vistiek maloniau "groja" ;) kad ir tas pats 1.4 Turbo, kuris montuojamas i MiTo. kuom jis blogas? aisku, kol negirdejom - nereikia nurasinet, bet ... ;)
jei turi omeni Ural,Dniepr,MK tai i juos buvo dedami opoziciniai arba kitaip boxer tipo varikliai delto ir garsas malonus,o pvz Iz ar Java tai plerbdavo ir tiek,nieko ispudingo
-
namie voliojasi MK750, isardytas, du varikliai yra, reiks kada surinkt. o pratesiant tema tai senolis pasakojo kad sita emka, su tuo dvicilindriu - 750ccm matoriuku, vilkdavo i bet koki kalna 5 vyrus, jegos atzvilgiu jis turejo tik apie 20kw, bet sukosi nesveikai. taigi italai eme ir sukonstravo kazka panasaus tik ant 70 - 80 metu moderniau
-
namie voliojasi MK750, isardytas, du varikliai yra, reiks kada surinkt. o pratesiant tema tai senolis pasakojo kad sita emka, su tuo dvicilindriu - 750ccm matoriuku, vilkdavo i bet koki kalna 5 vyrus, jegos atzvilgiu jis turejo tik apie 20kw, bet sukosi nesveikai. taigi italai eme ir sukonstravo kazka panasaus tik ant 70 - 80 metu moderniau
Pats kadaise turejau MK ,zinau kas per zveris,tik minusas toli vaziuojant tekdavo stodinet kas 100km atausint :)
-
namie voliojasi MK750, isardytas, du varikliai yra, reiks kada surinkt. o pratesiant tema tai senolis pasakojo kad sita emka, su tuo dvicilindriu - 750ccm matoriuku, vilkdavo i bet koki kalna 5 vyrus, jegos atzvilgiu jis turejo tik apie 20kw, bet sukosi nesveikai. taigi italai eme ir sukonstravo kazka panasaus tik ant 70 - 80 metu moderniau
ir negali lekti daugiau kaip 80km/h, nes labai greitai matoras sudyla ;)
Pats kadaise turejau MK ,zinau kas per zveris,tik minusas toli vaziuojant tekdavo stodinet kas 100km atausint :)
-
tai cia jau medziagu nebuvimas (ar nedijimas) ir neisbaigtumas.. tokios ju problemos buvo ir yra :)
-
uztenka cia nesamoniu prisisneketi....davai palaukime galutinio rezultato.tada suda ir pamalsime...
-
Užmečiau akį į nuorodą, akurat, kalba apie du cilindrus, visas atsiprašau, apsikalbėjau, vistiek įdomu - o kaip naturoje jie atrodys?
keistas klausimas tamstos ;) as tikrai zinau, kad Tu tikrai zinai kaip atrodo senu Sovietiniu motociklu varikliai (dvieju cilindru) :lol: tai va... sitie bus tik modernesni, galingesni ir visaip kitaip sustresni, bet as isivaizduoju dvieju cilindru garsa... jau geriau tada tegu ji valgo dviem ar trim litrais daugiau, bet 4 cilindrai vistiek maloniau "groja" ;) kad ir tas pats 1.4 Turbo, kuris montuojamas i MiTo. kuom jis blogas? aisku, kol negirdejom - nereikia nurasinet, bet ... ;)
jei turi omeni Ural,Dniepr,MK tai i juos buvo dedami opoziciniai arba kitaip boxer tipo varikliai delto ir garsas malonus,o pvz Iz ar Java tai plerbdavo ir tiek,nieko ispudingo
Ural, Dniepr, MK gražų garsą suteikia ne tai, kad jie yra boxer tipo, o tai kad jie yra keturtakčiai varikliai, o Iz ar Java - dvitakčiai.
-
Ural, Dniepr, MK gražų garsą suteikia ne tai, kad jie yra boxer tipo, o tai kad jie yra keturtakčiai varikliai, o Iz ar Java - dvitakčiai.
as juos ir turejau omeny, dvitakcius sovietinius motociklu variklius ;) arba kad ir dabartinius ;D
-
Įdomus dvitaktis dyzelis motoras:
http://vilniaus.diena.lt/naujienos/transportas/is-dvieju-litru-325-ag-233584
-
perskaitęs straipsnį sėdžiu ir kasausi pakaušį.pavadinime -2 litrai,skaitydamas randu,kad yra du 100 kub.cm cilindrai.nieko nesuprantu,kiek tas litras turi kubinių cm ?velniai rautų!... žurnaliūgos kaip nusirašo į lankas šiais laikais :)
variklis tai tikrai labai įdomus,kažin koks jo apetitas,ir ar bus įmanoma tokius pamatyt automobiliuose...
-
perskaitęs straipsnį sėdžiu ir kasausi pakaušį.pavadinime -2 litrai,skaitydamas randu,kad yra du 100 kub.cm cilindrai.nieko nesuprantu,kiek tas litras turi kubinių cm ?velniai rautų!... žurnaliūgos kaip nusirašo į lankas šiais laikais :)
variklis tai tikrai labai įdomus,kažin koks jo apetitas,ir ar bus įmanoma tokius pamatyt automobiliuose...
analogiskai galvojau... litras yra 1000cm3 o ne 100... dvitakciu motoru beda - didele oro tarsa, idomu kaip su tuo susitvarke tokiais laikais...
-
Niekada nepatikėsiu, kad iš 200cm3 galima 325Ag išpaust. 2000cm3 gal ir realiau, bet vistiek fantasmagorija čia kažkokia...
-
gal labiau cia jai 200ccm tai tada 32,5 Ag, o jei 2000ccm tai tada gal ir 325Ag :) siaip realiai atrodytu vienas stumokliukas litrinis :)
-
gal labiau cia jai 200ccm tai tada 32,5 Ag, o jei 2000ccm tai tada gal ir 325Ag :) siaip realiai atrodytu vienas stumokliukas litrinis :)
Nu jo, tokie stūmokliai galingi, truputį vaizdelis būtų...Bet dabar tik eksperimentų stadijoje, tai dar šakėm per vandeny rašyta :D
-
gal labiau cia jai 200ccm tai tada 32,5 Ag, o jei 2000ccm tai tada gal ir 325Ag :) siaip realiai atrodytu vienas stumokliukas litrinis :)
Jei šio variklio vieno cilindro darbinis tūtis yra 1 litras, jame slankioja 2 stūmokliai, tai to stūmoklio dydis turėtų būti analogiškas vieno cilindro 500cc variklio stūmoklio dydžiui. Kitaip tariant tipinis 2.0TS variklio stūmoklis ;)