Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Stasys 2009-06-18 12:17
-
Sveiki broliai ir sese :smilie: turiu alfa 156 2.0TS 99m jau beveik du metus, bet niekaip negaliu rast bedos :angry:
Dariau diagnostika jau kelis kartus: buvo klaidu del liamda zondo ir kad motoras oro perdaug gauna(pasikeiciau abu dalykus: liamda zonda ir slanga nuo MAF iki droselines sklendes), bet nepadejo, kai spaudi staigiai gaza masina isvietos kaip prirista vaziuoja, atrodo tuoj uzdus, greitis kyla bet netaip kaip turetu but, pasiekus 2300-2500 apsuku alfa kaip zveris traukt pradeda...Ir dar apsukos karts nuo karto susvyruoja nuo 500-1200rpm/m :(
Gal kas esat susidure su panasia situacija, parasykit savo mintis ir pasidalinkit patirtim...
Isanksto dekui!
-
Gali buti apsuku daviklis... Siaip Alfa su T-Spark ir taip trauka "pasigauna" nuo kazkur 2500-3000 rpm, bet dusti staigiau pradejus vaizuoti neturi. ;) Siaip galetum ir po foruma palandziot. Apie tokius atvejus buvo daug sneketa. ;)
-
tai kad cia manau beveik visom T.S. alfom toks pat reikalas. ieskojau ir as ilgai sitos bedos, issivaliau visas imanomas slangas, kurios susijusios su oro padavimu i varikli. rezultatas buvo geresnis nei pradzioj, bet lagas iki ~2500 rpm vistiek liko, nors ir sumazejes. is uzsienio forumu isitikinau, kad alfai tai budinga ir nebelabai suku galva del to...
-
tas pats ir 155 2.0TS atsigauna tik nuo 2500 rpm, ieškai bedu ten kur ju nera :)
-
tas pats ir 155 2.0TS atsigauna tik nuo 2500 rpm, ieškai bedu ten kur ju nera :)
8v irgi tas pats? ???
T.S.'uose yra atvirkstinis variantas, negu kituose varikliuose ;D traukimas nuo 2500 iki 7000 kompensuoja netraukima iki 2500 rpm ;)
-
Bet kaip sakot kad cia visom alfom su T.S taip yra toks uzlaikymas?
Tai kodel pas drauga to nejauciu alfos 166 2.0 TS toks pat motoras o jokio uzlaikymo iki 2500 apsuku, kaip spaudi gaza taip vaziuot staigiai pradeda ir kyla greitis vienodai?
-
o pati maf bandei keisti kada nes pas mane irgi toks stiprus uzlaikymas buvo,bet pakeitus mafa pasitaise reikalai aisku iki 2500 rpm jauciasi galios stoka bet cia alfa.
-
jei jau visai netraukia, tai gal ir pades mafo pakeitimas ar bent jau pravalymas, bet lagas niekur nedings... isbandyta asmeniskai mano ir ne vien mano alfoj.
-
MAFas pakeistas pas mane pries metus, diagnostika dariau sako geras :) pradedu manyt kad cia naturalu pas alfa toks uzlaikymas, tik va nieko nesuprantu delko ant 166 98m 2.0TS 114Kw kaip pas mane motoras o to netraukimo nesijaucia?! Vistiek manau kad turetu but priezastis :idea:
-
aprasyti simptomai labai panasus i mano iki maf keitimo,siaip diagnostika turi rodyt maf parodymus.
o lagas liks bet ne toks kad dustu variklis
-
MAFas pakeistas pas mane pries metus, diagnostika dariau sako geras :) pradedu manyt kad cia naturalu pas alfa toks uzlaikymas, tik va nieko nesuprantu delko ant 166 98m 2.0TS 114Kw kaip pas mane motoras o to netraukimo nesijaucia?! Vistiek manau kad turetu but priezastis :idea:
cia jau 166 skiltyje pasidomek. asmeniskai man atrodo, kad del 166 svorio nelabai jauciasi tas lagas ir traukimas. kaip istikruju yra - negaliu pasakyti. ir siaip - 166 su 2.0 varikliu nelabai vykes derinys ;)
-
o gal tau taip tik atrodo,svetima masina visada geriau traukia ;)
-
o gal tau taip tik atrodo,svetima masina visada geriau traukia ;)
vat butent.
-
tas pats ir 155 2.0TS atsigauna tik nuo 2500 rpm, ieškai bedu ten kur ju nera :)
8v irgi tas pats? ???
T.S.'uose yra atvirkstinis variantas, negu kituose varikliuose ;D traukimas nuo 2500 iki 7000 kompensuoja netraukima iki 2500 rpm ;)
nezinau kaip 8v, pas mane 16v :)
-
Pakeitus zvakes situacija tikrai nepabloges ;)
-
Turejau ir as tokia beda...
Gal keistai ir juokingai pasirodys, bet pabandziau pakeisti kura ir padejo... :lol: Iki tol pildavau Lukoile ir lygiai tas pats budavo kaip temos autoriui... Pradejau kura pilti Statoile, 95 Ultima ir pasitaise.
Nzn ar tai turejo itakos, bet Alfa nuo to laiko vaziuoja be pridusimu :)
-
Va cia tai 10000000% tiesa, o be to dar litru kuro sanaudos sumazes :alaus:
-
Idomu ka dar bepakeist, del to uzlaikymo, kartais ir motoras atrodo kad uzges staigiai uzlupus gaza pajudant isvietos... nebent pacia masina :smilie:nors nesinori labai patinka...Diagnostika nieko nerodo:(
pas mane MAFas geras(tikrinau) ir zinau koks tempimas kai jis numires, zvakes keistos-(tik masina nusipirkus), liamda zondas keistas(orginalus BOSH), variatorius keistas, slanga pakeista, variklis atmosferu turi, katalizatoriu issipjoviau paziuret ar neuzsikise(svarus) atgal istatytas, variklis smarves turi tikrai neitu taip iki 210km/h kyla savo chodu rodykle 220km/h issibegeja per ilgesni laika....
Viskas labai jaucias ant saltos katik uzkurus variklis gazuojasi, taip ir turi but patsosas veikia automatinis, nurimus iki 900apsuku pradejus staigiai vaziuot tada jauciasi tas variklio dusimas atrodo kad oro ar benzo perdaug paduotu tada lupu per gazo pedala ismines sankaba apsukas ima gerai ant laisvo-viskas susinormalizuoja, bet jai nesukeliu apsuku kartais isvis uzgesta variklis:( va kur visa beda o ant siltio kaip ir retai dusta motoras tik iki 2500rpm kaip priristas :smilie: bet jau baigiu susitaikyt jai sakot kad pas visus T.S yra langas!
ACIU visiem uz savo mintis ir patirty!
-
nu kad dusti ar kitaip purtytis tikrai negali, cia kazkas negerai, del lago- ne visi vienodai supranta, nereikia iskreipti informacijos, apsukos turi kilti tolygiai be jokiu trukinejimu, tiesiog kai nuo 2800 sauna, tai ir atrodo kad iki 2800 lagas yra.
-
bet nereikai ir isivaizduoti kad jeigu cia alfa, tai is 2.0L motoro tu isspausi 3.0L.
-
Idomu ka dar bepakeist, del to uzlaikymo, kartais ir motoras atrodo kad uzges staigiai uzlupus gaza pajudant isvietos... nebent pacia masina :smilie:nors nesinori labai patinka...Diagnostika nieko nerodo:(
Dar yra droselines sklendes daviklis, jo varza galima patikrinti su paprastu testeriu (rodykliniu) o ne su skaitmeniniu, nes diagnostika nemato, kad potencai buna padile ir pradzioje spaudziant gaza varza staigiai keiciasi, sokineja.
Taip ir gaunasi, kad variklio kompas pradzioje gauna sokinejanti signala (jis galvoja ar gazuoji ar atleidi pedala).
Man irgi panasiai budavo, pvz. reikedavo pravaziuoti sankryza, uzspaudi pedala ir masina beveik stovi o pas kui pagalvodama raudavo.
-
Dar yra droselines sklendes daviklis, jo varza galima patikrinti su paprastu testeriu (rodykliniu) o ne su skaitmeniniu, nes diagnostika nemato, kad potencai buna padile ir pradzioje spaudziant gaza varza staigiai keiciasi, sokineja.
Taip ir gaunasi, kad variklio kompas pradzioje gauna sokinejanti signala (jis galvoja ar gazuoji ar atleidi pedala).
Man irgi panasiai budavo, pvz. reikedavo pravaziuoti sankryza, uzspaudi pedala ir masina beveik stovi o pas kui pagalvodama raudavo.
as apie ta varza jau senai galvoju... reikes ir sita reikala itraukt i darbotvarke ;)
-
Kur ta varža randasi?
-
Kur ta varža randasi?
Pedalo potenciometras randasi prie pedalo, o droselinės sklendės padėties - šalia droselinės sklendės.
-
dingo trauka ir pas mane, vakar vazinejau, viskas ok buvo, shian i darba vaziuot, vos pajudejau is vietos, pridusta, buvo taip priesh 2men, tada issukau zvakes (vanduo buvo virshui, nzn is kur, variklio neploviau) pravaliau, atgal sumeciau, vsio, trauka yra :smilie:, dabar vel kazkas, katik irgi zvakes issukau, viskas grazu ten, nepramushtos, vel sumeciau, nieko nepadejo, dabar daugiau 4K apsuku nekyla, nuo 3k biski padideja galia (tai mafas kaip ir tvarkoj) manau gal katalizas cia vyjob....., ar gali but? diagnostika kataliza, liambda rodo? vietoj stovins paspaudziant gaza pridusta taip :-\
-
dingo trauka ir pas mane, vakar vazinejau, viskas ok buvo, shian i darba vaziuot, vos pajudejau is vietos, pridusta, buvo taip priesh 2men, tada issukau zvakes (vanduo buvo virshui, nzn is kur, variklio neploviau) pravaliau, atgal sumeciau, vsio, trauka yra :smilie:, dabar vel kazkas, katik irgi zvakes issukau, viskas grazu ten, nepramushtos, vel sumeciau, nieko nepadejo, dabar daugiau 4K apsuku nekyla, nuo 3k biski padideja galia (tai mafas kaip ir tvarkoj) manau gal katalizas cia vyjob....., ar gali but? diagnostika kataliza, liambda rodo? vietoj stovins paspaudziant gaza pridusta taip :-\
Rodo visa elektronine dali... ;)
-
dingo trauka ir pas mane, vakar vazinejau, viskas ok buvo, shian i darba vaziuot, vos pajudejau is vietos, pridusta, buvo taip priesh 2men, tada issukau zvakes (vanduo buvo virshui, nzn is kur, variklio neploviau) pravaliau, atgal sumeciau, vsio, trauka yra :smilie:, dabar vel kazkas, katik irgi zvakes issukau, viskas grazu ten, nepramushtos, vel sumeciau, nieko nepadejo, dabar daugiau 4K apsuku nekyla, nuo 3k biski padideja galia (tai mafas kaip ir tvarkoj) manau gal katalizas cia vyjob....., ar gali but? diagnostika kataliza, liambda rodo? vietoj stovins paspaudziant gaza pridusta taip :-\
liambda rodys diagnostika, o katalizatoriaus ne. pjauk tu jy lauk visai ir dar gal koki lita duos uz jy ;)
-
liambda rodys diagnostika, o katalizatoriaus ne. pjauk tu jy lauk visai ir dar gal koki lita duos uz jy ;)
340lt buvo 1.3 kg nuo 2.0 TS, dabar kainu nzn :) o kas tuo uzsiema ? tipo nuimtu man ir sudedu normaliai ?
-
liambda rodys diagnostika, o katalizatoriaus ne. pjauk tu jy lauk visai ir dar gal koki lita duos uz jy ;)
340lt buvo 1.3 kg nuo 2.0 TS, dabar kainu nzn :) o kas tuo uzsiema ? tipo nuimtu man ir sudedu normaliai ?
praktiskai visur visi uzsiima kas tvarko duslintuvus ;) dabar kainso ziauriai krite kg kazkur kainuoja 80 lt... taip kad neprasigyvensi is to katalyzatoriaus, nebent nori kad varikliui butu laisviau dirbti jeigu jau uzsikises... ispjoviau savo alfai , savo subaru irgi dabar, ir nesuku galvos.. varikliui tikrai sveikiau :)
-
jai staigiai pustelni ir pridusta variklis kazkas yra su oro padavimu, jo paprasciausiai per daug , paziurek ar kur per slangas oro netraukia, arba tavo maf grybauja,apsukas turi rink iki 2500 2800 truputi silniau poto jau eina kep zveris, tas ant 8v variklio labiau juntama nei ant 16 v, jaigu vaziuoji tolygiai ir svelnia ispaudi gaza ji taip lyg bando trukciot tada jau kazkas su kuro uzdegimu, tiketina zvakes zvaklaidziai
-
vakar ipiliau 98 "kad prasralas :)" pradedant vaziuot is 1 shaibos vos neuzgesta, dusta, tarp 1K-2K apsuku pridusta, net is glushako perdi, poto lyg tvarkoj, atjungiau Mafa, tai pagerejo, prijungiau atgal tai is vietos jau zymiai geriau, gal kad ishilo, bet labai sunkiai renka nuo 4K abarotu greiti, tai bus greiciausiai Mafas kaltas, o tas pridusimas nuo 1K-2K abarotu tai nzn kas yra :-\
-
vakar ipiliau 98 "kad prasralas :)" pradedant vaziuot is 1 shaibos vos neuzgesta, dusta, tarp 1K-2K apsuku pridusta, net is glushako perdi, poto lyg tvarkoj, atjungiau Mafa, tai pagerejo, prijungiau atgal tai is vietos jau zymiai geriau, gal kad ishilo, bet labai sunkiai renka nuo 4K abarotu greiti, tai bus greiciausiai Mafas kaltas, o tas pridusimas nuo 1K-2K abarotu tai nzn kas yra :-\
gerbiamasis, "redaguok" MAF'a, nes jis jau pas tave mires pagal aprasyma... ir patarciau issivalyt slangas kurios susijusios su oro padavimu i varikli... pradzioj issivalyk ta slangute, kuri eina laisvos eigos voztuva, ji buna belekaip uzsinesusi. o dar vienas variantas, kad gal jau liambda zondas prie pabaigos! :alaus:
-
Turiu problema su savo AR (benzinas,2.0,1998), kol masina salta, pradedant vaziuoti masina visiskai netraukia, apsukos nekyla auksciau 2k. Tik pravaziavus truputi, masina atigauna, apsukos kyla iki redlino. Kame galetu buti saknys, maf?
-
tai va, kai shaltas variklis, nenori vaziuoti, spaudi gaza, o apsukos net krenta, pergazavus po bishki juda, kai pashila, tada geriau vaziuoja, pajungiau kompa, rodo 2 klaidos
"Automaticeskij nastrajevymyj parametr FRA (att)"
"Automaticeskij nastrajevymyj parametr TRA (att)"
bandau ishtrint, isitrina, bet uzvedus vel atsiranda, viena klaida buna dingsta, o pagazavus pasirodo :-\
a kas cia per detale tokia bloga pas mane ? liambda? :smilie:
-
tai va, kai shaltas variklis, nenori vaziuoti, spaudi gaza, o apsukos net krenta, pergazavus po bishki juda, kai pashila, tada geriau vaziuoja, pajungiau kompa, rodo 2 klaidos
"Automaticeskij nastrajevymyj parametr FRA (att)"
"Automaticeskij nastrajevymyj parametr TRA (att)"
bandau ishtrint, isitrina, bet uzvedus vel atsiranda, viena klaida buna dingsta, o pagazavus pasirodo :-\
a kas cia per detale tokia bloga pas mane ? liambda? :smilie:
Ankščiau, tokia pati problema kamavo, duodi gazo gesta mašina, pakeičiau liambda zonda, atsigavo. Dabar vėl (po 5 mėn) problemos, imetus bėgį mašina iš lėto ima apsukas, bet dabar spaudžiant gazą mašina nebegesta. Manau keisiu oro srauto matuoklė, bei reikėtų pravalyti droselinę sklendę.
-
pas mane mafui irgi ateina paskutinioji, bet labai idomiai, kai buna dregna, lyja ir panasiai masina vaziuoja kaip isprotejus, o kai sausa, silta ir panasiai tai vaziuoja, netrukscioja, viskas ok, bet netaip kaip dregnu oru, idomiai kazkaip...
-
Kaip pravalyti ta droseline sklende gal kas zinot???
-
Kaip pravalyti ta droseline sklende gal kas zinot???
Valymo budu, skudurelis ir karburiatoriu ar dar koks valiklis :)
-
Pasikeičiau oro srauto matuoklę, masina atsigavo, trauka pagerėjo, pirmu ar antru bėgiu, kaip raketa :) Matuoklę pirkau originalią iš italų per ebay už 218 lt :)
-
Man panasiai buvo, kai oro filtras nuo laikikliu nusmuko
-
sveiki. as jau tris menesius kankinuos su savo alfa. lakstau per meistrus ir niekas negali pasakyt kame saknys. irgi yra nelaikymas apsuku. kada prisiklausiau vienu meistru poto kitu, treciu minciu pradejau galvot : zvaklaidis yra nuskiles apacioje, ar negali but kaltas jis? kitas variantas oro filtras, jis idetas i deze bet neprisuktas nes nuluze laikikliai tai prasiziojes. ar nepakenkia oro srautui visa tai?
-
pas mane buvo taip pat nutruke, ir oro filtras ne prie ko.
manau kad teks tau pripazinti - sveikas istojes i apsuku svyravimo ir traukos trukumo kluba
::) :begam:
-
jo as jau pradedu iprast prie to ;D, juokai juokais bet net nezinau nuo kurio galo pradet. kaip tik diena taip eksperimentuoju bet naudos jokios. ryt bandysiu susiorganizuot zvaklaidzius. o kur yra laisvu apsuku reguliatorius? niekur nerandu kas butu nufotkines.
-
manau jei tau stovint sokinetu, tada butu galima itarti tavo vadinamaji laisvyu sukiu reguliatoriu ;D
-
jo as jau pradedu iprast prie to ;D, juokai juokais bet net nezinau nuo kurio galo pradet. kaip tik diena taip eksperimentuoju bet naudos jokios. ryt bandysiu susiorganizuot zvaklaidzius. o kur yra laisvu apsuku reguliatorius? niekur nerandu kas butu nufotkines.
Gal isiurbimo slangos kiauros. Kartais ir surast sunku buna, slanga atrodo sveika is paziuros.
-
sokineja jos kai kada uzvedus, kai kada vaziuojant iki 2500 apsuku, buna normalizuojasi. kai trasoj apsukos nuo 2500 i virsu tai viskas tvarkoj.
-
Pas mane ta pati problema, ir apsukos sokineja, ir ziuriu ko toliau, to daugiau, ir irgi pradedant judeti nuo sviesoforo, tai irgi atrodo kad per daug benza paduoda ir pradeda trukcioti, o davius daugiau gazu vel viskas gerai vaziuoja, na kas sutvarkys praneskit del ko cia, nes as tai prie tokiu dalyku nebegaliu priprasti :(
-
jo as jau pradedu iprast prie to ;D, juokai juokais bet net nezinau nuo kurio galo pradet. kaip tik diena taip eksperimentuoju bet naudos jokios. ryt bandysiu susiorganizuot zvaklaidzius. o kur yra laisvu apsuku reguliatorius? niekur nerandu kas butu nufotkines.
Gal isiurbimo slangos kiauros. Kartais ir surast sunku buna, slanga atrodo sveika is paziuros.
Kaip ir pas mane buvo trūkę viena šalngelė prie pat hamuto. Ir kad tą įtūkimą pastebėjau manau buvo atsitiktinumas visiškas, bet pakeitus šlangelę tie trūkčiojimai baigėsi, nors nebuvo jie labai žymūs :D
Na dar dėl srauto matuoklės lyg būna, gal dar žvaklaidžiai, bet neteko dar susidurti su tokiom problemom ir NETEKS! :D
-
welcome to the club!!! amzina problema. remontas laikinas ;) jei iveiksi liga, Nobelio premija garantuota :lol:
-
Pas mane ta pati problema, ir apsukos sokineja, ir ziuriu ko toliau, to daugiau, ir irgi pradedant judeti nuo sviesoforo, tai irgi atrodo kad per daug benza paduoda ir pradeda trukcioti, o davius daugiau gazu vel viskas gerai vaziuoja, na kas sutvarkys praneskit del ko cia, nes as tai prie tokiu dalyku nebegaliu priprasti :(
Blin identiska problema, 100% sergam tuo paciu.
man ir lengvai spaudziant gaza pradeda lyg trukcioti, atrodo lyg galia dingtu ir paspaudus iki dugno pradeda normaliai vaziuotis.
beto jauciasi sproginejimas galiniame bakelyje, itariu kad nesudega kuras.
nezinau atrodo kad jije milijonas problemo, o is tikruju priziureta, ka supranti pakeista, skysciai geriausia, nu nezinau bet jau pykti pradedu.
-
na jo alfute tai stebukinga masina,lemputes kurios nedege po metu tik pyst ir uzsidege, o del traukimo tai labai keistai, tai yra tas traukima :masina: tai nera. apsukos stovi kaip prikaltos, jokiu sokinejimu. gal kalta lamda? variatorius mires, bet argi traukai turi jis koki poveiki?
-
Vakar isprendziau sita problema, buvo trukes Kolektoriaus zarna, arba gofra, na zodziu virsutine ta gumine zarna, ja pakeitus dingo tie visi trukciojimai startuojant is sankryzos ;)
-
nu cia visiems visiskai ivairus simptomai. Sian ir sau pabandziau patikrint maf'a. Atjungiau fiskute, variklis labai nenoriai dirbo, atrode, jog tuj uzges, na ir sedau pravaziuoti su atjungta fiskute. iki 3000 rpm dusdama vos ne vos isibegejo, o tada, pamaciau, kad nesveika mano alfute, ant tiek trauka pasirode, kad net gera pasidare :masina:. Pajungus fiskute atgal dirba viskas graziai, bet nevaziuoja taip, kaip vaziavo su atjungta po 3000 rpm. Tai kas cia negerai gali buti, gal irgi maf'o kalte?
-
nu cia visiems visiskai ivairus simptomai. Sian ir sau pabandziau patikrint maf'a. Atjungiau fiskute, variklis labai nenoriai dirbo, atrode, jog tuj uzges, na ir sedau pravaziuoti su atjungta fiskute. iki 3000 rpm dusdama vos ne vos isibegejo, o tada, pamaciau, kad nesveika mano alfute, ant tiek trauka pasirode, kad net gera pasidare :masina:. Pajungus fiskute atgal dirba viskas graziai, bet nevaziuoja taip, kaip vaziavo su atjungta po 3000 rpm. Tai kas cia negerai gali buti, gal irgi maf'o kalte?
taip as ir bandziau ir manojoj taip pat buvo.
Tai net nezinau kas cia kaltas, todel ir uzdaviua klausima sekancioje temoje, - ar maf geras gali buti kaip blogas.
-
Vakar isprendziau sita problema, buvo trukes Kolektoriaus zarna, arba gofra, na zodziu virsutine ta gumine zarna, ja pakeitus dingo tie visi trukciojimai startuojant is sankryzos ;)
tu cia kalbi apie ta zarna kur nuo maf iki droselines sklendes eina?
-
Taip, eina virsuje prie pat varyklio is desnes puses
-
Taip, eina virsuje prie pat varyklio is desnes puses
ar įplyšimas akivaizdžiai matesi?
Kurioje vietoje jis buvo?
-
ar įplyšimas akivaizdžiai matesi?
Kurioje vietoje jis buvo?
Na ji buvo suplesita per viduri kaz kur tai, ir uzviniuota su izolke :D
Kai jiems paaiskinau savo bedos, iskarto pasake del ko cia taip atsitiko, pakeiciau ta "zarna" ir dabar jokiu trukciojimu nera. "Autoprizmoj" nauja kainavo 115lt
-
nu cia visiems visiskai ivairus simptomai. Sian ir sau pabandziau patikrint maf'a. Atjungiau fiskute, variklis labai nenoriai dirbo, atrode, jog tuj uzges, na ir sedau pravaziuoti su atjungta fiskute. iki 3000 rpm dusdama vos ne vos isibegejo, o tada, pamaciau, kad nesveika mano alfute, ant tiek trauka pasirode, kad net gera pasidare :masina:. Pajungus fiskute atgal dirba viskas graziai, bet nevaziuoja taip, kaip vaziavo su atjungta po 3000 rpm. Tai kas cia negerai gali buti, gal irgi maf'o kalte?
Panasu, jog maf'as jau pavarges...
-
nu cia visiems visiskai ivairus simptomai. Sian ir sau pabandziau patikrint maf'a. Atjungiau fiskute, variklis labai nenoriai dirbo, atrode, jog tuj uzges, na ir sedau pravaziuoti su atjungta fiskute. iki 3000 rpm dusdama vos ne vos isibegejo, o tada, pamaciau, kad nesveika mano alfute, ant tiek trauka pasirode, kad net gera pasidare :masina:. Pajungus fiskute atgal dirba viskas graziai, bet nevaziuoja taip, kaip vaziavo su atjungta po 3000 rpm. Tai kas cia negerai gali buti, gal irgi maf'o kalte?
Panasu, jog maf'as jau pavarges...
Panasu?
Gal kas placiau, kokios priezastys tokio gedimo
Savo nuemiau(pagalvojau kad uzsineses)paziureti, tai ten kaip katino ......
Ner prie ko prikibti
-
nu cia visiems visiskai ivairus simptomai. Sian ir sau pabandziau patikrint maf'a. Atjungiau fiskute, variklis labai nenoriai dirbo, atrode, jog tuj uzges, na ir sedau pravaziuoti su atjungta fiskute. iki 3000 rpm dusdama vos ne vos isibegejo, o tada, pamaciau, kad nesveika mano alfute, ant tiek trauka pasirode, kad net gera pasidare :masina:. Pajungus fiskute atgal dirba viskas graziai, bet nevaziuoja taip, kaip vaziavo su atjungta po 3000 rpm. Tai kas cia negerai gali buti, gal irgi maf'o kalte?
Panasu, jog maf'as jau pavarges...
Panasu?
Gal kas placiau, kokios priezastys tokio gedimo
Savo nuemiau(pagalvojau kad uzsineses)paziureti, tai ten kaip katino ......
Ner prie ko prikibti
Gali blizgeti kaip katino, bet viduriai papuve, nespresk apie el. detale pagal isore ;)
-
nu cia visiems visiskai ivairus simptomai. Sian ir sau pabandziau patikrint maf'a. Atjungiau fiskute, variklis labai nenoriai dirbo, atrode, jog tuj uzges, na ir sedau pravaziuoti su atjungta fiskute. iki 3000 rpm dusdama vos ne vos isibegejo, o tada, pamaciau, kad nesveika mano alfute, ant tiek trauka pasirode, kad net gera pasidare :masina:. Pajungus fiskute atgal dirba viskas graziai, bet nevaziuoja taip, kaip vaziavo su atjungta po 3000 rpm. Tai kas cia negerai gali buti, gal irgi maf'o kalte?
Panasu, jog maf'as jau pavarges...
Panasu?
Gal kas placiau, kokios priezastys tokio gedimo
Savo nuemiau(pagalvojau kad uzsineses)paziureti, tai ten kaip katino ......
Ner prie ko prikibti
Gali blizgeti kaip katino, bet viduriai papuve, nespresk apie el. detale pagal isore ;)
Tai kaip pamatyti tuos vidurius, as issukau tuos du varztus, istraukiau, tai ten viskas grazu, jokiu surudyjimu ar papuvimu nera, kaip minejau kaip katino....
-
Nepamatysi, matuokle labai jautri dalis, jei kokia musyte ar kokia siuksle pralindusi pro oro filtra pataiko per jos toki siuliuka ir sakes, isoriskai grazi ir t.t., o jau sugedusi, gedima tik diagnostiniu budu galima patikrinti ar ji jau visiskai mirusi ir dega purkstuko indikatorius skydelyje, ar ji dar leisgyve, bet jau paduoda blogus parametrus ir purkstukas nedega skydelyje ;)
-
Nepamatysi, matuokle labai jautri dalis, jei kokia musyte ar kokia siuksle pralindusi pro oro filtra pataiko per jos toki siuliuka ir sakes, isoriskai grazi ir t.t., o jau sugedusi, gedima tik diagnostiniu budu galima patikrinti ar ji jau visiskai mirusi ir dega purkstuko indikatorius skydelyje, ar ji dar leisgyve, bet jau paduoda blogus parametrus ir purkstukas nedega skydelyje ;)
Nedega purkstukas, o kai atjungi iskarto užsidega, pradeda variklis pulsuoti.
Nu teks patikrinti, su pazystamu susikeisti
jeigu taip istikruju butu tai tada prisigerciau :alaus:
-
Nepamatysi, matuokle labai jautri dalis, jei kokia musyte ar kokia siuksle pralindusi pro oro filtra pataiko per jos toki siuliuka ir sakes, isoriskai grazi ir t.t., o jau sugedusi, gedima tik diagnostiniu budu galima patikrinti ar ji jau visiskai mirusi ir dega purkstuko indikatorius skydelyje, ar ji dar leisgyve, bet jau paduoda blogus parametrus ir purkstukas nedega skydelyje ;)
Nedega purkstukas, o kai atjungi iskarto užsidega, pradeda variklis pulsuoti.
Nu teks patikrinti, su pazystamu susikeisti
jeigu taip istikruju butu tai tada prisigerciau :alaus:
sveiki visi... klausimelis apie viska,zodziu prisiskaiciau cia apie tos visos netraukos problemos pas manes tas pats.. ejau diagnostika kelias kartus sako viskas gerai
... bet tas pats lagas,netraukia kartais.mirsta staiga paspaudus gaza is vetos.. kai salta isvis nenori vasiot kol nors truputuka nepragazoji in neprasila..man rodos cia visa mano oro sistema reikia keist,nes matosi kad po avarijos buvo klijota /remontota ta visa filtro deze ir kas zino gal ir tas guminis vamzdis ir kurnors ira trukes ... butu jauciu gerai kurnors gaut visa ta detale nuo inzektoriaus ir su ta visa oro filtro deze
ka pasakisit?
aciu ;)
-
gali bandyti, jei jau ji visa buvo sudauzyta, nepamirsk zvakiu, ypac mazuju, ir ju laidu, bent jau man kai buvo netvarka su siais sudais tai prie zemu ir salta netraukdavo, dbr jega
-
Nepamatysi, matuokle labai jautri dalis, jei kokia musyte ar kokia siuksle pralindusi pro oro filtra pataiko per jos toki siuliuka ir sakes, isoriskai grazi ir t.t., o jau sugedusi, gedima tik diagnostiniu budu galima patikrinti ar ji jau visiskai mirusi ir dega purkstuko indikatorius skydelyje, ar ji dar leisgyve, bet jau paduoda blogus parametrus ir purkstukas nedega skydelyje ;)
Nedega purkstukas, o kai atjungi iskarto užsidega, pradeda variklis pulsuoti.
Nu teks patikrinti, su pazystamu susikeisti
jeigu taip istikruju butu tai tada prisigerciau :alaus:
sveiki visi... klausimelis apie viska,zodziu prisiskaiciau cia apie tos visos netraukos problemos pas manes tas pats.. ejau diagnostika kelias kartus sako viskas gerai
... bet tas pats lagas,netraukia kartais.mirsta staiga paspaudus gaza is vetos.. kai salta isvis nenori vasiot kol nors truputuka nepragazoji in neprasila..man rodos cia visa mano oro sistema reikia keist,nes matosi kad po avarijos buvo klijota /remontota ta visa filtro deze ir kas zino gal ir tas guminis vamzdis ir kurnors ira trukes ... butu jauciu gerai kurnors gaut visa ta detale nuo inzektoriaus ir su ta visa oro filtro deze
ka pasakisit?
aciu ;)
Šitie uždusimai spaudžiant gazą, esant šaltam varikliui pasibaigė, kai pakeičiau oro srauto matuoklę. Liko dar vienas mažas reikalas su liambda zondu. Kai keitė, įdėjo truputį ne tokį, koks turėtų būt. Problema: zondas gana ilgai kaista ir kol šaltas, paduoda per mažai kuro, dėl to trukčioja variklis, kai dirba laisva eiga. Kai pašyla - dirba be priekaištų. Tai didelės problemos nesudaro, taigi teks laukt kol numirs. Adampolio diagnostika šitų dalykų nesugebėjo paaiškint. Viską išaiškino Zazas. Išvada - su tokiom problemom apie Kauną važiuot pas jį.
-
sena tema, bet aktuali. bėda tokia: viskas būtų kaip ir gerai tik... šalta kiek pavažiuoja ir pradeda dusti, trukčioti. pasiekus tas mistines 2800 apsukas - važiuoja gerai. viena kart užgeso, užsivedė sunkiai. apsukos nepulsuoja, nevažiuojant gazuojasi kaip ir normaliai. laimei kai įsijungia dujos - šauna iš vietos kaip raketa. sušilus varikliui ir su benzu važiuoja gerai išskyrus tai kad iki 2800 bėgėjasi lėčiau. vasara tokių problemų nebūdavo. ir aplamai - kuo šaltesnis oras tuo blogiau.
-
sena tema, bet aktuali. bėda tokia: viskas būtų kaip ir gerai tik... šalta kiek pavažiuoja ir pradeda dusti, trukčioti. pasiekus tas mistines 2800 apsukas - važiuoja gerai. viena kart užgeso, užsivedė sunkiai. apsukos nepulsuoja, nevažiuojant gazuojasi kaip ir normaliai. laimei kai įsijungia dujos - šauna iš vietos kaip raketa. sušilus varikliui ir su benzu važiuoja gerai išskyrus tai kad iki 2800 bėgėjasi lėčiau. vasara tokių problemų nebūdavo. ir aplamai - kuo šaltesnis oras tuo blogiau.
Diagnostika tavo draugas bus. Įtarčiau žvakes kokias pvz. Ypač, jei dujos yra. 8)
-
Oro srauto matuoklė? Liambda zondas? Žvakės? Degimo ritės? Laidai? Kuro siurblys? Kolektoriaus sklendė? Kiauros šlangos? Ant benzino daug kas gali būti, arba net kombinacija visų problemų.
-
tai kad cia manau beveik visom T.S. alfom toks pat reikalas. ieskojau ir as ilgai sitos bedos, issivaliau visas imanomas slangas, kurios susijusios su oro padavimu i varikli. rezultatas buvo geresnis nei pradzioj, bet lagas iki ~2500 rpm vistiek liko, nors ir sumazejes. is uzsienio forumu isitikinau, kad alfai tai budinga ir nebelabai suku galva del to...
Senas postas bet vistiek...
Disco, na nesutikčiau su tuo... Kad ir važiuojant 55kmh ramiam kely retkarčiais įmetu penktą pavarą (~1.5k rpm) o esant reikalui to staigumo per akis ir greitis sukyla mygom šaibų nepermetinėjant. ;)
Greičiausiai tai ką skaitei "is uzsienio forumu" tai tiesiog analogija Lietuvos pacientų gydymo sistemai. Nerandi priežasties - vadinasi neieškok. :D
-
sena tema, bet aktuali. bėda tokia: viskas būtų kaip ir gerai tik... šalta kiek pavažiuoja ir pradeda dusti, trukčioti. pasiekus tas mistines 2800 apsukas - važiuoja gerai. viena kart užgeso, užsivedė sunkiai. apsukos nepulsuoja, nevažiuojant gazuojasi kaip ir normaliai. laimei kai įsijungia dujos - šauna iš vietos kaip raketa. sušilus varikliui ir su benzu važiuoja gerai išskyrus tai kad iki 2800 bėgėjasi lėčiau. vasara tokių problemų nebūdavo. ir aplamai - kuo šaltesnis oras tuo blogiau.
atjunk temperatūros daviklį (berods ant termostato stovi) ir pažiūrėk kaip tuomet elgiasi auto. bet pasijungus diagnostiką būtų gerai gyvus parametrus pažiūrėti.
-
atjunk temperatūros daviklį (berods ant termostato stovi) ir pažiūrėk kaip tuomet elgiasi auto. bet pasijungus diagnostiką būtų gerai gyvus parametrus pažiūrėti.
Na aš kai atjungiau šitą tai jokio skirtumo nepamačiau apart temp. rodyklės salome stovinčios ant nulio. Net nebuvo jokio cold start ar motoro aušintuvo full-on. Aišku važiuot nebandžiau. ;)
-
sena tema, bet aktuali. bėda tokia: viskas būtų kaip ir gerai tik... šalta kiek pavažiuoja ir pradeda dusti, trukčioti. pasiekus tas mistines 2800 apsukas - važiuoja gerai. viena kart užgeso, užsivedė sunkiai. apsukos nepulsuoja, nevažiuojant gazuojasi kaip ir normaliai. laimei kai įsijungia dujos - šauna iš vietos kaip raketa. sušilus varikliui ir su benzu važiuoja gerai išskyrus tai kad iki 2800 bėgėjasi lėčiau. vasara tokių problemų nebūdavo. ir aplamai - kuo šaltesnis oras tuo blogiau.
Čia jau reikia su diagnostika kiekvieno mechanizmo parametrus tikrint, kokią temperatūrą mato oro srautas, lambda zondas, kokie mišiniai paduodami ir t.t. Tiksliai, jei nesi to daręs anskčiau ir domėjęsis sunkiai nustatysi, todėl iš karto važiuok kas tai supranta, aplink Kauną - Zazas, Vilnius - Autofficina.
Iš to ką aprašei įtarčiau temperatūrinį daviklį arba lambda zondą, nes kai mašina sušyla viskas susitvarko. Dujos irgi įsijungia nuo tam tikros temperatūros įšilus varikliui, tai kaip ir turi ryšio, kodėl šalta nevažiuoja.
Maniškė ex kaprizindavosi tik ką užkurta karštom vasaros dienom, pirmus 200 m. beveik be reakcijos į gazą, kuo daugiau apsukų tuo labiau dusindavosi, staiga atsibudavo ir viskas susitvarkydavo, tuo metu oro srautas (MAF), žvakės buvo nauja, tai nesukau galvos. Kai lauke būdavo vėsiau, tokių fintų nebūdavo, nepriklausomai nuo sezono. Tačiau, vieną kartą po ilgo stovėjimo užkūriau eiliniam track savaitgaliui, ir atsirado problema - startuojant iš vietos dingsta trauka ir apsukos nukrenta iki 500-200 RPM, po sekundės viskas susitvarkydavo ir važiuodavo su šiokiais tokiais pasitampymais. Diagnostika parodė kad lamda zondas nebepažįsta kada mašina šilta, kada šalta tai jį pakeičiau nauju ir viskas išsisprendė.
O tas "lagas" iki 3000 RPM ir pas mane būdavo, tiesiog toks fazių variatoriaus veikimo principas šituose TS varikliuose, kadangi nuo 3000 trauka išlaikoma iki pat galo 7000 RMP, tai kompensuoją tą mini bukumą iki 3000. Man tas netrukdė, kaip tik patikdavo kai prilipindavo prie sėdynių nuo tų 2900-3000 RPM. Pamenu draugą pravežiau, sako: "pas tave turba stovi?? :o" :D