Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: F.R.A.Z.A. 2009-04-08 13:04
-
Sveiki, gal kas zino kaip keiciamas vairo stiprintuvo skystis? ir isvis kas kiek laiko tas skystis keiciamas, nes kazkur girdejau jeigu tamsios spalvos, reiskia jau laikas keisti...
-
as tai suprantu tik tiek, jei kyla panasus klausimai vadinasi pats nepasikeisi, o jei pats nepasikeisi - vadinasi pakeis meistrai, tai meistru ir reiketu klaust :) nu gal ir galiu klyst...
-
:) na zinai dabar tipo krize..., pinigu nelabai yr... tai kaip tik laikas paciam mokytis pobiski tvarkyt masina ::)
-
o kas tau daros su tuo stiprintuvu? uzia ar traska?
-
Na kai kai vaira issuku iki galo kartai pradeda uzti... bet kazkur girdejau kad kas kazkiek tai laiko reikia keisti ta skysti... ar chia h-nia? :D
-
man rodos kad h- nia :D
beje nerekomenduojama iki galo susukinet vairo :)
-
man rodos kad h- nia :D
beje nerekomenduojama iki galo susukinet vairo :)
gal galima butu placiau del to vairo maximum susukimo?
cia kaip ir su stabdziais, kad sukeliamas didelis spaudimas?
nes ir man visiskai iki galo susukus girdisi lyg sunkiau butu stiprintuvui suktis...
-
kad negalima iki galo susukt tai taip nes gadini pati siurbli jau tokiu atveju, keicias paprastai skystis. susirandi slangas ir atsuki atsuki viena geriausia ta kuri prisukta zemiausiai, nesvarbu ar nuo koloneles ar nuo siurblio isleidi sena skysti, pasukineji vaira truputi kad kuo dugiau jo isbegtu nes buna lieka siurbly .kai kurie nerokomenduoja uzvest auto ir sukinet vairo, nes jai siurblys mirstantis tai ji tik dabaigs, bandyk ta daryt su neuzvestu varikliu, tada atgal prisuki slanga ir supili skysti i bakeli, uzvedi auto pradzioi siurblys gali pauzt bet paskui nutils, tada dapili skyscio kiek reik ir viskas. bet iki galo susukus vaira siurblys ir turi truputi girdetis
-
paprastai galima ishleist, ties priekiniu bamperiu kur yra vairo stiprintuvo skysčio aušintuvas, su dviem paprastais raktais atsuksi.
-
pas mane irgi tokia idomi problema.vazinejau mieste,pradejo vairo stiprintuvas ust,pavazinejus dar nutilo,skystis visai baiges,nusipirkau,pripyliau,viskas gerai,bet to skyscio spalva nemoku pasakyt,tokia pradzioj atrode kaip pienas koks putotu,is pacio bakelio istraukiau viska,paskui vel propyliau tada kaip ir ruzava tokia spalva pasidare.bet kas keisciausia kad panasiai kas koki 100km skystis dingsta,ir neaisku kur,nei balu kokiu lieka nieko.nei kad slangos matytusi kiauros,nematau.butu gerai visa sistema isvalyt,per kur lengviausia butu isleist?mistika kazkokia su skysciu.
-
<naujokas> paziurek ar nat vairo koloneles traukiu esanciose gumose nera vairo stiprintuvo skyscio...
-
paziuresiu,jei ka parasysiu,konsultuosiuos :)
-
as sian pakeiciau skysti, vairas sukasi puikiai,... vien malonumas... skysti galima nuleisti kur yra radiatorius, ten varzta atsuksi ir nuleisi is slango... paskui vaira izsuk iki galo i viena i kita puse ir viskas... gali dar prapusti... tada susuksi viska ipilsi skysti, issuksi vaira i viena puse i kita vel dapilsi, paskui uzvesi varikli ir pasukinesi, na ir jei nori praplauti tai pakartok sia procedura dar karta... pas mane irgi putos buvo, ir vairas labai blogai sukinejosi...
-
F.R.A.Z.A. ten sunkus priejimas nuleist ta skysti?gali tiksliau paaskint kur atsisukt,kuria ten slanga? isvalius sistema gal ir man nebeisvarytu to skyscio,viskas butu normaliai
-
Pardon, savaitgali savo alfutes galinius stabdzius, diskus buvau isardes... neturejau kada prisest... tai ten nesunku, nuo bamperio juoda apatine dali atsuksi nuo apcios kad galetum biski atlenkti ir butu lengvesnis priejimas, ir atsuksi viena is dvieju vamzdziu. ten bus dvi gaikos, tik nepamenu su kokiais raktais reikia. lengviau jeigu turi koki slanga uzmauti ir per ji nuleisi i kokia nors tara. Paskui issuk vaira iki galo i viena puse, paskui i kita, tik neuzvedus varyklio. kai viskas nubegs, tada susuk vamzdzius ir uzpil skysti, jeigu nori geriau praplaut tai pakartok dar karta sia procedura. vamzdziai ten aliumininiai bet kampai yra guminiai ir lengvai uzlenkamas i bet kuria puse... sekmes darbuotis :alaus:
-
dekuj uz informacija ;) reiks bandyt.o is priekio ziurint kurioj pusej tie vamzdeliai yra?kad nesumaisius ko :D
-
kai stovesi po masina ziurint i snapa alfutes, tai is kaires puses priekio prie radiatoriaus eina du vamzdeliai, gal su raktu jie 11 ar 13, radiatorius eina pailgiui pagrindinio didelio radiatriaus, jis ten yra prikabintas. tie vamzdeliai eina iskarto uz bamperio apatines juodos skyletos dalies (skyles juostotos). ten kitu slangu lig tai ir nematys... manau kad viska isaiskinau, jeu kogero nesupainiosi... kaip sakoma: "smotri kazadojau, nepereputai... " ;)
as skysti vairo stiprintuvui pirkau Italiska Agip skysti skyrta automatinem pavaru dezem ir vairo stiprintuvams ir dar papilda XADO kad uztikrintai ten viskas gerai veiktu... jeigu pirksi si papilda, tai po praplovimo geli nespausk tiesiai i bakeli kaip parasyta instrukcijoje, o ypilk i stikline ir gerai ismaisyk. nes mano draugas buvo tiesiai ispade ir sake kad sudas, nieko gero, tik isleisti pinigai... o po 2-4 men. pastebejo rezultata... tas gelis bakelyje gulejo ir potruputi istirpdavo...
-
sie vamzdziai is kaires puses, kur oro filtras, po juo apytiksliaiprie radiatoriaus