Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 33, 75, 145/146, 155, 164 => Alfa Romeo 145/146 => Temą pradėjo: niaugi 2009-04-06 08:37
-
Sveiki,
Beda, o gal ir normalu tai, noreciau jusu konsultacijos:
Alfa 146 boxer 1,6 96m.
Kiek suprantu, slanga is termostato i radiatoriu bent jau kol neisyla variklis turi buti salta, dabar ji nuo uzkurimo per keleta minuciu buna tokio pat karstumo kaip ir iseinanti is bakelio i termostata. Vadinasi bent jau su termostatu negerai tas, kad jis visada atviras. Variklis vaziuojant isyla iki 90c mazdaug per 10 min (gal kiek daugiau), ir jei vaziuojama be didesniu sustojimu, temp visada 90c. Kaip ir problema butu aiski, kaltas termostatas, taciau tas 10 min nera jau tiek daug, gal visgi viskas cia gerai ???
Jei tik patenku i kamscius arba tenka pastoveti vietoje, temperatura nuo 90c palaipsniui kyla iki 100c, tada isijungia ABU ventiliatoriai (pucia labai jau stipriai, oshia tiesiog ;D ) ir kazkur padirbe 5 sekundes issijungia. Temperatura vistiek laikos ties 100c, po kokiu 20 - 30 sek jie vel isijungia tom paciom 5 sekundem.
Juk pagal manuala turetu pirma isijungt vienas, kai ausinimo skyscio temp kazkur apie 92c, ir antras (ar pirmas vent tik stipriau) tik kai apie 97c?
Jei tik pradedu vaziuoti be sustojimu, temp vel grizta i 90c.
Oro kondicionierius yra, taciau jo nenaudoju, t.y. nuimtas dirzelis, jo nesuka, taciau ir pries tai ventiliatoriai elgesi lygiai taip pat.
Saugiklius taipogi perziurejau, neradau jokio sudegusio, kas itakotu toki ventiliatoriu darba.
Gal kas turi minciu, nuo ko pradet? Nes tas pastovus uzkaitimas iki 100c (prie didesniu karsciu suspeja ir ~105c pasiekt) matomai nezada nieko gera.
-
Labas, cia per tokius siltus orus taip greit pakyla iki 90C? Pagal mane tai normalu, pas mane ir siltu oru greit pakyla iki 90C. Ziema daug ilgiau reikia laukt. Ir tai normali temperatura. Vasara kamsciuose pakyla virs 100C gal 120C (nzn tiksliai kiek ;D) isijungia ventiliatorius porai sekundziu ir atsijungia. Neziurejau kiek ventiliatoriu isijungia. Gal but vienas, nes tas kitas yra kondiskes.
Na tai tiek, gal kas pateiks kitokiu minciu ;)
-
Labas, cia per tokius siltus orus taip greit pakyla iki 90C? Pagal mane tai normalu, pas mane ir siltu oru greit pakyla iki 90C. Ziema daug ilgiau reikia laukt. Ir tai normali temperatura. Vasara kamsciuose pakyla virs 100C gal 120C (nzn tiksliai kiek ;D) isijungia ventiliatorius porai sekundziu ir atsijungia. Neziurejau kiek ventiliatoriu isijungia. Gal but vienas, nes tas kitas yra kondiskes.
Na tai tiek, gal kas pateiks kitokiu minciu ;)
sakai greit? ::) chm, na sakysim ziema prie didelio minuso ~15 min.
itariu galbut pries mane yra kas nors pakeista elektros grandinej, jei ne pagal manuala dirba, juk turi suktis vienas ventiliatorius tik skirtingais greiciais prie skirtingu temp.
Jei sakai kad ir tau kamstyje kyla iki ~100 gal tada normalu.
-
Gal ir padaryta kazkas pas tave kad abu isijungtu iskart. Man atrodo vienas turi veikt.
-
kazin ar vercia cia ieskoti problemu. svarbu, kad pasyla iki 90, nes daug kam nepasyla isvis. Del ventiliatoriaus, riele pasiziurek, gal nukepus ir ijungia tik antra lygi.
-
Pas mane 146 1.9TD irgi pradejo kilti temperatura virs 80. Pernai vasara irgi kildavo, bet nieko nedariau, tai kai atveso orai variklio temperatura 80 laipsniu beveik niekada nevirsydavo, o dabar savaitgali kai atsilo oras pavazinejau biski mieste tai temperatura pakilo iki 100. Vaziuojant po biski veso ir vel priartejo beveik prie 80, bet tik kai sustoji vel pradeda kilti. Kai pradejo kaisti paziurejau slangas, tai virsutine slanga prie radiatoriaus buvo labai karsta, kaip ir visas bakelis, o apatine slanga biski vesesne bet irgi gana karsta. Kazkaip nesinori vazineti dar viena vasara su auksta variklio temperatura kai esu priprates kad ji yra apie 80, nes kai ir nusipirkau vazinejant siltu oru budavo apie 80. Tai kur gali buti problema? Uztektu pabandyti keisti termostata?
-
dar lenda mintis del vandens pompos, juk sustojus prasciau ausinasi radiatorius, ir jei pompa pavargus cirkuliacija kaip ir stovi vietoj.
bet cia irgi spejimas, klausimas ar pompa gali `biski` dirbti. nes jeigu visai sustotu, butu skaudesnes pasekmes.
-
del ventiliatorius greiciu..
nezinau, kaip pas boxer, bet pvz pas TS jei nusprogsta prie ventiliatoriaus (berods vadinasi varza), tai sujungiau be jos, tada 1 greitis kaip ir prapauola, ir isijungus ventiliatoriui, jis iskart sukasi ant max! gal ir pas tave buvo toks gedimas, ir tiesiog taip perjungta. Naturalu, kad ir greiciau atausina is kart, gal tuomet pakanka ir tu 5s.
o del prastos cirkuliacijos laisvai gali buti kalta pompa... bet tada ir peciukas turetu p[rastai sildyt. kaip su peciu reikalai?
-
del ventiliatorius greiciu..
nezinau, kaip pas boxer, bet pvz pas TS jei nusprogsta prie ventiliatoriaus (berods vadinasi varza), tai sujungiau be jos, tada 1 greitis kaip ir prapauola, ir isijungus ventiliatoriui, jis iskart sukasi ant max! gal ir pas tave buvo toks gedimas, ir tiesiog taip perjungta. Naturalu, kad ir greiciau atausina is kart, gal tuomet pakanka ir tu 5s.
o del prastos cirkuliacijos laisvai gali buti kalta pompa... bet tada ir peciukas turetu p[rastai sildyt. kaip su peciu reikalai?
peciukas ne taskentas, bet sildo pakankamai gerai. pries salono filtro keitima buvo jau prastokai, taciau ji pakeitus atsirado ir siluma, ir rasojimas dingo :du:
tuomet nesikapstant per daug kaip turi buti teoriskai, ar pas visus kamsciuose ar stovint uzvestu varikliu temp kyla virs 90 ar stovi kaip ikalta?
-
ups, teko istrinti, ne taip supratau vertima.
-
radiatorius nesupuves retkarceis?
-
radiatorius nesupuves retkarceis?
pastebejimas geras ;D nezinau tiesa pasakius kaip ji patikrint, visko gali but per ilgus metus... logiskai jei radiatorius prastai ausina tai ir neatausina, taciau cia problema kita, kad ventiliatoriai su tuo nesusitvarko, nes nelabai jie ir stengias. reikes savaitgali ziuret varzas ties jais, kazkas tikrai ten bus netaip.
-
Visai gali būti, kad supuvęs radiatorius - lamelės nukrinėjusios ir likęs tik korpusas.
-
Visai gali būti, kad supuvęs radiatorius - lamelės nukrinėjusios ir likęs tik korpusas.
gal galima butu aiskiau paaiskint kas tai per lameles ir kaip suprast kad likes tik korpusas?
nors kiek judant temperatura niekada nepakyla / nenusileidzia nuo 80-90c reiksmiu.
ar tai reiskia, kad stovint labiausiai pasireiskia radiatoriaus susidevejimas?
-
snd atkreipiau demesi ka rodo temperaturos daviklis. Tai biskeli klydau del tu skaiciu savo ;D Normali temperatura yra truputi auksciau 80C Ventiliatorius isijungia kaip pasieke sekanti bruksneli (tarp 80 ir 120). Iki 120C dar nebuvo uzkaite... Tai suklaidinau siektiek :-\ :alaus:
-
kazkur cia forume uzmaciau (citavo ka perskaite rusu forume), kad sekancio bruksnelio reiksme (po horizontalaus 80c) yra 90c (ne 100c kaip dauguma matuojam)
bent jau pagal ventiliatoriaus elgesi, tai jis isijungia, kai temp pasiekia ta sekanti bruksneli po horizontalaus, o kadangi jis turi isijungt esant 92 ir 97 temp reiksmems (boxer engines), tuomet labai tiketina, kad tas sekantis ir yra 90c!
net ir isijungia kai buna vos vos virs jo, kas butu ~92c ::)
jei tai kas patvirtintu, viskas stotu i savo vietas, nes dabar vis atrodo, kad perlipa 100c....
p.s. tikiuosi nebusiu balta varna, ir neisradineju dviracio is naujo :D
-
Jei tik tas naujas dviratis sutaupys kazkam laiko ir pinigu tai tik pirmyn! :)
-
Vandens Pompa gali dirbti "bishki". Labai panašūs simptomai į maniškius. Labai greit variklis užkaisdavo, tik pas mane pradžioj dar iki termostato dastumdavo, po to jau nebe, ir viskas vykdavo sekundėm akyse. Pas 1,6 boxerį originali pompa stovi su plastmasiniu sraigtu, kuris įtrūksta, ir pradeda pompa buksuot - kartais pagauna, kartais ištisai buksuoja. Pakeičiau pompą, ir problemos baigėsi iškart. Dabar temperatūra laikosi ~78, tik kamščiuose retkairčiais 90 pasiekia. Negarantuoju, kad pas tave tas pats, bet labai jau panašu. Tiesa, jei išsiaiškinsi kad visgi ji, bent jau Eolte jos yra dviejų gamintojų - vokiška su plasmasiniu, itališka su metaliniu sraigtu, o kainos panašios - ėmiau itališką.
-
turiu klausima,kurioj vietoj randas vandens pompa?nes po kondiskes siurbliu kiek manau as ten jis stovi ar klystu? alfa romeo 146 96metu su kondiske
-
(http://igorschlebaum.com/meubels/motortafel.jpg) tas kitas auksinis skyvas, kur nepriklauso pagrindiniam dirzui, cia aisku 16v motoras, bet 8v pompa ten pat
-
ji laiko tik 4varztai? nes juos nusukes vistiek nepasiduoda jis nuo varyklio man :-\
-
ji laiko tik 4varztai? nes juos nusukes vistiek nepasiduoda jis nuo varyklio man :-\
Per mažai jėgos naudoji ;) Šitos pompos turi polinkį prikept ir nepasiduot geruoju.
-
aisku,einu tada lupt bandyt be gailescio ja,jei jau taip jin spiriojas ir nenori nusiimt graziai ;D :lol:
-
isemes radau itrukusi ta ratuka(plasmasini),nzn kaip vadinas, del jo kogero ir buvo visos problemos,kadangi nera dar kitos pompos nera kaip patikrinti :(
-
isemes radau itrukusi ta ratuka(plasmasini),nzn kaip vadinas, del jo kogero ir buvo visos problemos,kadangi nera dar kitos pompos nera kaip patikrinti :(
Aušinimo skysčio srovė puikiai matosi bakelyje viršuje. Jeigu ta srovė nuolatinė ir stipri, pompa dirba gerai, jeigu nutrūkstanti ir silpna - reikia keisti pompą.
-
nu nesimatydavo jokios sroves,ir temperatura durniuodavo labai,mieste net vazinet nebuvo imanoma,ir virdavo ausinimo skystis ir lauk pusdavo kai propke atsukdavau,cia pasiskaites pagal visus simptomus tai vandens pompa,pakeites pompa zesiu jai niekas nesikeis ieskosiu vel nauju slieku ;)
-
nu nesimatydavo jokios sroves...
stovint prieš atidarytą variklį, matosi guminė žarna, kuri ateina prie bakelio iš kairės, virš variklio, pro temperatūros daviklį. jeigu bakelyje skysčio arčiau apatinės žymens, gerai matosi srovė iš tos žarnos, žiurint pro atidarytą angą. gal pas TS ta žarna pro kitur pravesta, bet vis tiek jungiama prie bakelio arčiau dangčio, tuomet antifrizo srovė turėtų matytis.