Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo GTV/916 Spider => Temą pradėjo: egonomija 2009-03-08 18:59
-
sveiki, senai cia nebuvau o ir tema ne apie 156-ta.
buciau dekingas jei labiau patyre zmones papasakotu trumpai apie 2.0 v6 turbinine gtv ... - kazkaip mazai info ..
kokie trukumai? ar tiesa kad kas 10.000 km reikia voztuvus reguliuoti? koks potencialas sito variklio ? ...
na zodziu - trumpai pliusai ir minusai.
turiu 156-ta 2.0 twnispark. sportui ji netinka. noriu darvieno kibiriuko, kuri butu galima paskirapstyt megejiskom gonkem ir akys krypsta butent i turbo varianta gtv.
taipkad brumbrum ir kiti kuriu nepamenu, kas gtv issistudijave nuo a iki z - skleiskites
aaaciuu
-
turejau 166 v6 turbo,voztuvai tai ka as zinau...tam paciam varikly ir su varztais reguliuojami ir su saibom ir kompensatoriu yra :),siaip labai reiklus variklis,lupa smagiai ir srebia...
p.s. brumbrumas pasakys,kad nera jokio potencialo nes ploni ismetimo kolektoriaus vamzdziai,kazkaip jis uzsiciklines ant sito :)
-
kuro sanaudos - neidomu, nors ir 30l/100km .
o del koliko sieneliu storio .. - kokia cia beda? kad prapusti gali ne per tarpines, o pacios sieneles deformuotis? ar kaista labai ar kame beda? o tai aftermarket'niu daliu ka nera gtv modeliui ? - is nerudijancio plieno. galu gale gali gi lietuvoje is nierzaveikos padaryti kopija originalo, tik spek rinktis sieneliu stori...
nedaryciau as jokios bombos is to - didesnis IC, boostcontroleris, ( beje, kiek standartas pucia? - kokius 0.6 - 0.8 ? ) .. , ismetimas, filtrai ir manau atsikveptu kokie 220 hp. - to gana butu.
bet kalbam apie standartus dabar : )
-
velniai rautų!.... ne taip parasiau.ne ploni,o mazo diametro.
-
O kodel nedomina tawes 3.0V6, tikrai maziau reiklus motoras ir paprastesnis, islaikymas pigesnis, ir trauka tikrai neblogesne, nors 2.0 TB gerai pacipinus kas lengvai darosi irgi butu labai neblogas aparatas, tik klausimas kiek ilgai, siaip forume labai nemazai informacijos apie 2.0 V6 TB, paieskok tikrai rasi ko pasiskaityti.
-
del kolektoriaus diametro - nematau dideliu bedu.
del 2.0T vs 3.0 - noriu butent T. as jau turiu puikia masina su 2.0 TS atmosferiniu varikliu. salia jos as noriu barskamcio sukietinto islengvinto, su zodziu komfortas nieko bendro neurincio turbininio automobilio . kuri mielai savom rankom konstruociau ir daryciausi sau .. - na cia hobis, liga kazkokia.. fanatizmas. 10 metu teorijos yra sh, be praktikos. bet tema ne apie tai. cia tik priezastis. o i atmosferini varikli pirsto neikisi.
PS: o kokie atsiliepimai apie greiciu dezes? 166'tam tapati stovi ? atlaiko niutonus normaliai, ar biski nepaskaicuota?
-
del kolektoriaus diametro - nematau dideliu bedu.
del 2.0T vs 3.0 - noriu butent T. as jau turiu puikia masina su 2.0 TS atmosferiniu varikliu. salia jos as noriu barskamcio sukietinto islengvinto, su zodziu komfortas nieko bendro neurincio turbininio automobilio . kuri mielai savom rankom konstruociau ir daryciausi sau .. - na cia hobis, liga kazkokia.. fanatizmas. 10 metu teorijos yra sh, be praktikos. bet tema ne apie tai. cia tik priezastis. o i atmosferini varikli pirsto neikisi.
PS: o kokie atsiliepimai apie greiciu dezes? 166'tam tapati stovi ? atlaiko niutonus normaliai, ar biski nepaskaicuota?
Kaip ir sake teks kolektoriu keistis arba "custom" darytis, nes jo angu diametrai mazesni nei 3.0 atmosferinio :), stapdziai nesulyginami su 3.0, bet cia ne beda, galima nuo 3.0 isideti :)
Gamintojas rekomenduoja pusiau sintetika, reiskias senos modifikacijos variklis, tepalo surblys silpnokas, tai tepalo spaudimo gauge butinai reik tureti :D
-
kuro sanaudos - neidomu, nors ir 30l/100km .
o del koliko sieneliu storio .. - kokia cia beda? kad prapusti gali ne per tarpines, o pacios sieneles deformuotis? ar kaista labai ar kame beda? o tai aftermarket'niu daliu ka nera gtv modeliui ? - is nerudijancio plieno. galu gale gali gi lietuvoje is nierzaveikos padaryti kopija originalo, tik spek rinktis sieneliu stori...
nedaryciau as jokios bombos is to - didesnis IC, boostcontroleris, ( beje, kiek standartas pucia? - kokius 0.6 - 0.8 ? ) .. , ismetimas, filtrai ir manau atsikveptu kokie 220 hp. - to gana butu.
bet kalbam apie standartus dabar : )
Projektas butu vertas demesio manyciau,pats noreciau kaz ka panasaus ismegint,bet tik ne su alfa ;) tokiem zaidimams su turbais ir pan. yra labiau tinkamu auto,kur ir detaliu pasirinkimas didesnis ir rezultatas butu geresnis :) Cia tik mano nuomone,jei tikrai kazka idomaus pagaminsi is GTV tai valio ;)
-
brum, - tai ok - gi gauges (ju skaicius) yra kieta :) haha, reik jaunimo madas pasivyt :lol:
pashka, japonai, vokieciai netinka, projekciukas butu lowbudget, taipkad delta integrale HF neisipaiso, dedra per sunki ir siaip baisi, seni biturbo maseraciai zavi, bet visiskai neracionalu tokia masina lauzyt. tai sulauzykim kokia GTV. o manau, kad novitec, autedelta bei didysis e-bay aprupintu dalimis
PS: tai daugiau minusu nepavardinsit ? el. dalis - silpna, kaip ir 156-tu ?
gal egzistuoja blokiruotes sitam fwd egzemplioriui?
-
brum, - tai ok - gi gauges (ju skaicius) yra kieta :) haha, reik jaunimo madas pasivyt :lol:
pashka, japonai, vokieciai netinka, projekciukas butu lowbudget, taipkad delta integrale HF neisipaiso, dedra per sunki ir siaip baisi, seni biturbo maseraciai zavi, bet visiskai neracionalu tokia masina lauzyt. tai sulauzykim kokia GTV. o manau, kad novitec, autedelta bei didysis e-bay aprupintu dalimis
PS: tai daugiau minusu nepavardinsit ? el. dalis - silpna, kaip ir 156-tu ?
gal egzistuoja blokiruotes sitam fwd egzemplioriui?
El.dalis visu italu silpnoji vieta,GTV irgi ;) Supratu kad itala lauzyt nori,o apie 155 Q4 negalvoji? Daug smagiau vaziuotu nei fwd,gal tik biski brangiau :)
-
zmogus klausia patarimu del konkretaus atvejo,tai prasideda:"o kodel tu ne taip,o kodel ne ana?"
egonomija,daryk ir neklausinek,o tai cia tokiu specialistu tuoj islys,kad jomajo.man atrodo pats daugiau nusimanai negu daugelis rasytoju-zinuciu generatoriu.
p.s.stabdziai pas 2.0 v6 turbo ir 3.0,man rods,identiski,gal klystu.ir ne stapdziai,o stabdziai.
-
zmogus klausia patarimu del konkretaus atvejo,tai prasideda:"o kodel tu ne taip,o kodel ne ana?"
egonomija,daryk ir neklausinek,o tai cia tokiu specialistu tuoj islys,kad jomajo.man atrodo pats daugiau nusimanai negu daugelis rasytoju-zinuciu generatoriu.
p.s.stabdziai pas 2.0 v6 turbo ir 3.0,man rods,identiski,gal klystu.ir ne stapdziai,o stabdziai.
Deja, pas 3.0 eina stabdžiai brembo, 305mm diametro, suportai ne 2 cilindriukų, o 4 ;)
Blokiruotę nusipirkti galima, paskutinį kartą kai žiūrėjau, kainaivo 600 svarų sterlingų.
-
joa... i lankas cia jau siektiek ... nebukit tokie smulkmeniski. :)
kokia reali mase gtv nepakrauto? - internetiniai saltiniai skirtingai kalba apie tai.
ps; stabdziuose nematau dideles bedos. tokio dydzio automobilyje, jei tik priekyje dvigubi ventiliuojami diskai prie standartinio galingumo, - deficitas sprendziamas tinkamomis kaladelemis, kuriu pasiula net ir musu salyje jau siokia tokia yra. - nera butina 4 cyl suportai. nors, pasak kaikuriu zmoniu - stabdziu niekada nebuna perdaug :D
-
joa... i lankas cia jau siektiek ... nebukit tokie smulkmeniski. :)
kokia reali mase gtv nepakrauto? - internetiniai saltiniai skirtingai kalba apie tai.
ps; stabdziuose nematau dideles bedos. tokio dydzio automobilyje, jei tik priekyje dvigubi ventiliuojami diskai prie standartinio galingumo, - deficitas sprendziamas tinkamomis kaladelemis, kuriu pasiula net ir musu salyje jau siokia tokia yra. - nera butina 4 cyl suportai. nors, pasak kaikuriu zmoniu - stabdziu niekada nebuna perdaug :D
mano tai 1490kg pasverus ant metalo lauzo svarstikliu :) Teko bandyti pries perkant 3.0 ir T.B., man asmeniskai truko stabdziu... isibegeja greiciau nei stabdo..., todel manau uzkelus ag, tikrai vertetu ir stabdzius pasikeisti...
P.S. viengubu ventiliuojamu disku nebuna :D
-
vazineju su turbinine traukos per akis,gal biski lagas didokas,tai reik priprast, stabdziai gal ir silpnoki daugiau palakscius,o siaip gana,galvojau nuo 3 l det,tik rast reik. pavasari bandysim su programa pazaisti,tai 1.3 baro pustelsim,dabar 1.0 . del laikymo draugelis sukeles ir laiko,ka galiu pasakyt gera masina.ir kuro tikrai tiek nesrebia kaip kai kurie kolegos pasakoja(nekalbu kai pedalas dugna lenkia :smilie:)