Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: Meska 2008-12-21 11:12
-
Sveiki , yra tokia situacija , kad vaziuojant mieste variklis apsyla normaliai apie 90laipsniu ir klima sildo gerai , isvaziuoju i uzemsti , temperatura krenta iki 50 laipsniu ir klima silto oro labai mazai pucia , kas cia per gedimas galetu buti?
-
termostatas blogas,pasikeisk nauju kaina nekosmosas
-
Reikia kito termostato. Tavasis visada yra atsidares, todel ir krenta temperatura trasoje, kai automobilio variklis gerai ausinasi.
-
Sveiki , yra tokia situacija , kad vaziuojant mieste variklis apsyla normaliai apie 90laipsniu ir klima sildo gerai , isvaziuoju i uzemsti , temperatura krenta iki 50 laipsniu ir klima silto oro labai mazai pucia , kas cia per gedimas galetu buti?
Pas mane panasiai, tik iki 70 krenta, keiciau jau du termostatus, taspats sh... Tik pas mane esminis skirtumas, kad sildo gerai ;)
-
Sveiki , yra tokia situacija , kad vaziuojant mieste variklis apsyla normaliai apie 90laipsniu ir klima sildo gerai , isvaziuoju i uzemsti , temperatura krenta iki 50 laipsniu ir klima silto oro labai mazai pucia , kas cia per gedimas galetu buti?
Pas mane panasiai, tik iki 70 krenta, keiciau jau du termostatus, taspats sh... Tik pas mane esminis skirtumas, kad sildo gerai ;)
vat ir as blin pakeiciau antra termostata ir vis tas pats nukrenta truputi virs 70,bet masinoj "askentas" tai pradejau nekreipt demesy :-\ :)
-
Sveiki , yra tokia situacija , kad vaziuojant mieste variklis apsyla normaliai apie 90laipsniu ir klima sildo gerai , isvaziuoju i uzemsti , temperatura krenta iki 50 laipsniu ir klima silto oro labai mazai pucia , kas cia per gedimas galetu buti?
Pas mane panasiai, tik iki 70 krenta, keiciau jau du termostatus, taspats sh... Tik pas mane esminis skirtumas, kad sildo gerai ;)
vat ir as blin pakeiciau antra termostata ir vis tas pats nukrenta truputi virs 70,bet masinoj "askentas" tai pradejau nekreipt demesy :-\ :)
As bandysiu temp daviklis pasikeisti, jauciu jis gryba pjauna :)
-
Na pas mane irgi panašiai. Iš pradžių kaito iki 110-120, tai pakeičiau vandens pompą - nepadėjo, tada pakeičiau radiatorių ir ventiliatoriaus varžas - padėjo, bet visai nebesušildavo, na tai pakeičiau ir termostatą. Dabar sušyla iki 90, paskui atvėsta iki kokių 75 ir vėl šyla iki 90, ir taip visą laiką ramiai svyruoja - ir mieste, ir trasoj. Saloną šildo puikiai, tai nebeimu į galvą ir nebeieškau smegenų kur jų nėra ;D
-
Atejus pirmiems salciams (nesu tikras, kad del to) man temp.trasoj viena diena krito irgi kazkur iki 75 laipsniu, mieste-90 buvo. Galvojau kad ir mano termostatas grybauja. Bet dabar nebera taip buve. Tik temperatura (dizeliukas pas mene) svyruoja per kokius 5 laipsnius, t. y. kyla ir leidziasi.
Kazkurioj temoj buvo kazkas tiksliai atskleides kaip ten su ta temp.turi buti t. y. kiek ir kada turi leistis ar kilti.
Reikia tik paieskot forume ;)
-
o kaip su pakeitimu? imanoma paciam pasikest ar geriau nekist nagu?
-
Aš tai pats pasikeičiau, tik per neapdairumą daug antifrizo išlaisčiau jį nuleidinėdamas :) Užtruko gal pusantros valandos. Žinoma, reikia turėt tinkamus įrankius - ilgesnes galvutes arba prailgintojus, nes priėjimas nėra labai patogus prie termostato varžtų.
Ir dar vienas momentas - nors termostatą pirkau autoprizmėj pagal VIN, visvien netiko temperatūros daviklis - naujam termostate buvo su keturiais kontaktais, o senajam - su trim, tai teko persukinėt.
-
156 termostatai yra lygtai 4 rusiu, tai yra skirtingi
-
o tiktu termostatas nuo 166 TS , alfai 166 turbo?
-
Ir dar vienas momentas - nors termostatą pirkau autoprizmėj pagal VIN, visvien netiko temperatūros daviklis - naujam termostate buvo su keturiais kontaktais, o senajam - su trim, tai teko persukinėt.
Taip buna, kai perki ka nors autoprizmeje ;D
-
o tiktu termostatas nuo 166 TS , alfai 166 turbo?
Ne, nes visai jie kitokie :D
P.S. Tersmostatus as pirkau Tanagroje, o kita Autobravoje, abu identiski, vienas ish Bosch dezutes, kitas is alfa romeo :D
-
Kol salciu nebuvo kazkaip nekreipiau demesio, bet dabar pastebejau, kad i salona pucia tik silta (ne karsta) nors ir max nustatau ora. O temperatura pas mane jau senai rodo apie 80-83 C. Kas liecia silto oro putima arcia gali buti susije su termostatu ar kur giliau sliku ieskot? Gal kas jau buvot su panasia problema susidure?
-
nu pas mane iki astuom pakla ir toks tik siltas, o draugas turi ford skorpion ta varliaaki dyzeliuka, nu pecius nerealus kaitina nesveikai
-
Kol salciu nebuvo kazkaip nekreipiau demesio, bet dabar pastebejau, kad i salona pucia tik silta (ne karsta) nors ir max nustatau ora. O temperatura pas mane jau senai rodo apie 80-83 C. Kas liecia silto oro putima arcia gali buti susije su termostatu ar kur giliau sliku ieskot? Gal kas jau buvot su panasia problema susidure?
Pas mane variklis su nauju termostatu irgi retai virš 85 sušyla, paprastai svyruoja tarp kokių 75 ir 85, bet problemų su šiltu oru salone nėra. Kaista variklis gal kiek ir ilgokai, bet jau vos perkopęs virš 55-60 pradeda drungną orą pūst, o jau nuo 70 - ir tikrai karštą, kol temperatūra salone nusistovi ties ta, kurią nusistatau. Kažkada nepatingėjau ir paprastu termometru salono temperatūrą patikrinau - tai gal tik puse laipsnio skyrėsi nuo nustatytos :)
-
nzn, bet man kaip ir daugumai vazinejanciu 166 salona sildo prastokai, vis galvoju apie termostato keitima, tik nesu tikras ar tai pades, nes prisiskaiciau cia forume, kad variklio temperatura neka tepakyla pakeitus, taip kad salona ir nekaitins smarkiau.
-
nzn, bet man kaip ir daugumai vazinejanciu 166 salona sildo prastokai, vis galvoju apie termostato keitima, tik nesu tikras ar tai pades, nes prisiskaiciau cia forume, kad variklio temperatura neka tepakyla pakeitus, taip kad salona ir nekaitins smarkiau.
Tai dėl salono šildymo gal yra kokios kitos problemos - prasta pečiuko cirkuliacija, gal dar kas su kokiom sklendėm gali būt?
-
savo senikei 164 td tai buvau istraukes ta radijatoriu ku sildo salona, tai ten kur roslinijos kur prateka skystis dar ivaryta buvo tokia plastmasine kaip spiruokle, kad pristabdut skyscio pratekejima, tai kai tas spiruokles istraukiau tai marmalo.......... idejau paskui nuo vw karkokios nepamenu peciuka tai kaitino puikiai, 166 peciuka istraukt reikalas komplikuotas, daug darbelio
-
dar kyla itarimas ant sklendes kuri silta ora maiso su saltu
-
Na del temperaturos pas mane rodo max 80, bet dazniausiai buna 70-75 laipsniai , o peciukas kaitina puikiai ,gali salone ir po triusikais vazinet :cart: ;D Jei pas ka rodo didesne temperatura o peciukas nekaitina tai aisku cia kalta turbut antifreazo cirkuliacija . KAip su alfom yra tai as nezinau ,bet turejau renoult 19 tai irgi rodydavo auksta temp ,o peciukas beveik nesildydavo , nupirkau ir ipyliau kaskoki skysti skirta ausinimo sistemom valyt . Nu ir ka? ogi temperatura pradejo rodyti siek tiek zemesne o peciukas pradejo kaitinti kaip pasiutes :D :alaus:
-
Tai va vakar pasikeičiau termostatą, temperetūra laikosi prie 90 praktiškai nei kyla nei krenta, salone taškentas. Be to užsideginėdavo panelyje tokia kai purkštukas lemputė. Tai dabar užgeso pakeitus term. Važiuoti vienas malonumas. :P
-
Tai va vakar pasikeičiau termostatą, temperetūra laikosi prie 90 praktiškai nei kyla nei krenta, salone taškentas. Be to užsideginėdavo panelyje tokia kai purkštukas lemputė. Tai dabar užgeso pakeitus term. Važuoti vienas malonumas. :P
O tai kiek rode pas tave variklio temperatura kad keitei termostata? Vakar parasiau, kad 80-83, o sendien normaliau pasiskaiciavau padalu vertes ir isejo kokie tai 68-73c :( Itariu irgi bus termostatas pabaiginis. O kur pirkai ir kiek mokejai uz termostata? (Jei nepaslaptis) :)
Tiesa dar nuorinus (ten prie stabdziu skyscio bakelio slangoje varztas yra) tai lyg ir siltesni pradejo pusti, bet ir temperatura buvo tik -6 , o ne 16 :)
-
Mieste uzsildavo iki 70 , trasoi nukrisdavo iki 50 ir nebesildydavo salono. Uz termostata su pakeitimu 200 lt .
-
nu cia sumarudijot mane. Nusprendziau keisti termostata ir kaip tycia perskaiciau sita tema. Mano AR irgi trasoje 70, mieste 90 laipsniu kyla. Kazin kiek naudos bus is naujo termostato?
-
jokios, jai geras radiatorius nesupuves tai autostradoijo pakanka,kad atausintu sistema, nebet vandens pompa jau i pabaiga, autostradoi sukiai pastovus skysti gerai varineja , mieste vaziuoji stoji apsukos nedideles skysti blogiau varineja, bet seip mano164 tas pats autostradoi virs 70 mieste apie 90 cia +- vandens,pompa,termostas,daviklis nauji
-
Pas mane taspats, pasijungus kompa ir isvaziavus i automagistrale, pasirodo, kad temperatura rodo 85~ kompas, o salone temp indikatorius 70... isvada, vaziuojant greitai, kazkaip daviklis durniuoja ar dar kas...
-
tai va sakau, kai pakeiciau termostata praejo nemazai laiko, temperetura uzsilus varikliui atsistoja ant 90 ir nei krenta nei kyla.
-
vistiek keisiu ta termostata, bus dar vinas pasisakymas po keitimo ;)
-
vistiek keisiu ta termostata, bus dar vinas pasisakymas po keitimo ;)
neverta keisti zmogau... tau gi patariam..geriau tuos pinigus labdarai pervesk tada...
-
nekeisciau jeigu nuvaziavus penkis kilus temp rodykle pajudetu is savo vietos, manau pastoviai cirkuliuoja diziuoju ratu, t. y. termostatas visada adaras
-
nekeisciau jeigu nuvaziavus penkis kilus temp rodykle pajudetu is savo vietos, manau pastoviai cirkuliuoja diziuoju ratu, t. y. termostatas visada adaras
jeigu tau tokiu oru mieste vaziuojant normaliai rodo 90 laipsniu.. tada tirkai jis prisidaro , gal nevisiskai, bet dar dirba manau...na kaip nori zodziu :) tavo masina :) bet del tokiu dalyku nelabai imciau i galva...
-
nekeisciau jeigu nuvaziavus penkis kilus temp rodykle pajudetu is savo vietos, manau pastoviai cirkuliuoja diziuoju ratu, t. y. termostatas visada adaras
jeigu tau tokiu oru mieste vaziuojant normaliai rodo 90 laipsniu.. tada tirkai jis prisidaro , gal nevisiskai, bet dar dirba manau...na kaip nori zodziu :) tavo masina :) bet del tokiu dalyku nelabai imciau i galva...
Tuo labiau vasara arteja, geriau ausinsis ;)
-
nekeisciau jeigu nuvaziavus penkis kilus temp rodykle pajudetu is savo vietos, manau pastoviai cirkuliuoja diziuoju ratu, t. y. termostatas visada adaras
jeigu tau tokiu oru mieste vaziuojant normaliai rodo 90 laipsniu.. tada tirkai jis prisidaro , gal nevisiskai, bet dar dirba manau...na kaip nori zodziu :) tavo masina :) bet del tokiu dalyku nelabai imciau i galva...
Tuo labiau vasara arteja, geriau ausinsis ;)
dar prie viso to palyginimui.... pas mane tikrai neuzsidarydavo termostatas nes buvo jis suluzes... tai man tokiu oru isvis buvo batai, uzmiestyje vos 60-50 rode, mieste pakildavo apie 70 ne daugiau, jei redline nevarydavau... o pas tave jei mieste rodo 90 tu dziaukis jomajo :) nes vasara diena kada silta tau rodis tuos pacius 90,na uzmiestyje gal kokius 85 :) geriau ant ziemos keisk naudos tada bent bus kokios...
-
Tai va psikeiciau termostata. Ir mano dziaugsmui temperaturos rodykle stovi ikalta ties 90 laipsniu. Nesvarbu ar trasoj ar mieste, ar 90 vaziuojant ar 130, visada 90 laipsniu. Idomumo deliai papasakosiu kaip ten buvo toliau. Patikrinom sena termostta, jis praleidzia vandeni budamas visai saltas (o taip negali buti). Praleisti ausinimo skysti jis turi prie 88 laipsniu. Po to keitimo pastebejau kad variklis zymiai greiciau syla, o svarbiausia kuro sanaudos sumazejo apie 1,5 ltr. Tai tiek ziniu, ka dar isbandysiu ant savo AR pranesiu :smilie:
-
NA ka aš sakiau :D
-
Tai va psikeiciau termostata. Ir mano dziaugsmui temperaturos rodykle stovi ikalta ties 90 laipsniu. Nesvarbu ar trasoj ar mieste, ar 90 vaziuojant ar 130, visada 90 laipsniu. Idomumo deliai papasakosiu kaip ten buvo toliau. Patikrinom sena termostta, jis praleidzia vandeni budamas visai saltas (o taip negali buti). Praleisti ausinimo skysti jis turi prie 88 laipsniu. Po to keitimo pastebejau kad variklis zymiai greiciau syla, o svarbiausia kuro sanaudos sumazejo apie 1,5 ltr. Tai tiek ziniu, ka dar isbandysiu ant savo AR pranesiu :smilie:
na kad tik del temperaturos ima maziau 1.5 litro tikrai nelabai tikeciau, nebent pas tave tepalas buvo medus koks :))
-
Prisipazinciu tepalus keiciau irgi. Gal tas siek tiek turejo itakos, bet esme manau variklio temperatura. Jei kompas mato salta varikli jis automatiskai riebina kuro misini. Kol variklis pradeda silti (o pas manes sildavo ilgai ir nuobodziai) tai kuro sanaudos tuo momentu buna tikrai zymiai didesnes.
-
Tai va psikeiciau termostata. Ir mano dziaugsmui temperaturos rodykle stovi ikalta ties 90 laipsniu. Nesvarbu ar trasoj ar mieste, ar 90 vaziuojant ar 130, visada 90 laipsniu. Idomumo deliai papasakosiu kaip ten buvo toliau. Patikrinom sena termostta, jis praleidzia vandeni budamas visai saltas (o taip negali buti). Praleisti ausinimo skysti jis turi prie 88 laipsniu. Po to keitimo pastebejau kad variklis zymiai greiciau syla, o svarbiausia kuro sanaudos sumazejo apie 1,5 ltr. Tai tiek ziniu, ka dar isbandysiu ant savo AR pranesiu :smilie:
Kiek mazdaug km nuvaziuoji kol atsistoja ant 90 laipniu?
-
Kiek mazdaug km nuvaziuoji kol atsistoja ant 90 laipniu?
Pas jo 2.0TS :lol:
-
Tai va psikeiciau termostata. Ir mano dziaugsmui temperaturos rodykle stovi ikalta ties 90 laipsniu. Nesvarbu ar trasoj ar mieste, ar 90 vaziuojant ar 130, visada 90 laipsniu. Idomumo deliai papasakosiu kaip ten buvo toliau. Patikrinom sena termostta, jis praleidzia vandeni budamas visai saltas (o taip negali buti). Praleisti ausinimo skysti jis turi prie 88 laipsniu. Po to keitimo pastebejau kad variklis zymiai greiciau syla, o svarbiausia kuro sanaudos sumazejo apie 1,5 ltr. Tai tiek ziniu, ka dar isbandysiu ant savo AR pranesiu :smilie:
Kiek mazdaug km nuvaziuoji kol atsistoja ant 90 laipniu?
kas atsistoja 90 laipsniu? ??? ;D
-
matomai......daiktas :D
-
Mano AR 2.0 TS. Nuvaziuoju kokius 7 km, bet cia labai priklauso kaip vaziuoji, jei sustosi prie sankrizos (pvz. eismas intensyvesnis)ir burzginsi tai gal ir maziau reikes nuvaziuot
-
Seip termostata pirkau be temperaturinio daciko, isukau i ji sena ir viskas ok. Jei kas keisit manau taip sutaupysit pinigu. Nors kiti gamintojai ji komplektuoja su temp. daciku. Seip manau eitu ir mano senaji sutaisyti, nes jis mechaniskai nebuvo suluzes, tik praleidinejo ausinimo skysti esant zemai temperaturai. Padarius ta voztuveli sandariu termostatas butu veikes, bet cia manau laikinas dalykas (tiems kurie megsta paikrapstyti)...
-
matomai......daiktas :D
Jei tema apie temperatura, tai ko gero apie tai ir kalbam.
As niekaip nesuprantu kam tokie kaip tu bereikalo cia resineji...nesupranti apie ka klausimas, tai ir tylek, o jei tau kazkokios asocijacijos su kazkokiais "daigtais", tai matyt kazkas su sveikata negerai. Uzjauciu tave, tau pagalbos reikia. ;)
-
matomai......daiktas :D
Jei tema apie temperatura, tai ko gero apie tai ir kalbam.
As niekaip nesuprantu kam tokie kaip tu bereikalo cia resineji...nesupranti apie ka klausimas, tai ir tylek, o jei tau kazkokios asocijacijos su kazkokiais "daigtais", tai matyt kazkas su sveikata negerai. Uzjauciu tave, tau pagalbos reikia. ;)
jau atsiprasau, ade, bet man idomu kiek pats ismanai, jei tokiu klausimu klausineji? ;) nesiruosiu as cia gilintis i praktines zinias, bet sakykim as 166 vazineju gerokai ilgiau nei tu, todel jau nereikia man pasakot ;) tiesa, neturejau C4 pries tai. sveika kritika del musu kiekvieno rasybos, manau, nera jau toks blogas dalykas, o kaip kas ja priima... tai jau labiau psichologinis momentas, o as ne psichologas.
evildevil, komentara istryniau tik tam, kad neisiziebtu jokie konfliktai.
-
AR 166 2.5 V6 2001-09-11 Blu Odissea, jin tikrai nuostabi ir termostatas jos geras :)
-
matomai......daiktas :D
Jei tema apie temperatura, tai ko gero apie tai ir kalbam.
As niekaip nesuprantu kam tokie kaip tu bereikalo cia resineji...nesupranti apie ka klausimas, tai ir tylek, o jei tau kazkokios asocijacijos su kazkokiais "daigtais", tai matyt kazkas su sveikata negerai. Uzjauciu tave, tau pagalbos reikia. ;)
jau atsiprasau, ade, bet man idomu kiek pats ismanai, jei tokiu klausimu klausineji? ;) nesiruosiu as cia gilintis i praktines zinias, bet sakykim as 166 vazineju gerokai ilgiau nei tu, todel jau nereikia man pasakot ;) tiesa, neturejau C4 pries tai. sveika kritika del musu kiekvieno rasybos, manau, nera jau toks blogas dalykas, o kaip kas ja priima... tai jau labiau psichologinis momentas, o as ne psichologas.
evildevil, komentara istryniau tik tam, kad neisiziebtu jokie konfliktai.
Gal ir neismanau tiek kiek jus, bet ne tame esme. Erzina pilstymas is tuscio i kiaura... Ne vienoj temoj patys esat rase, kad norit konkreciu atsakymu, o ne kazkokiu kliedesiu. Tai as irgi ta pacia logika vadovaujuos - neturi ka pasakyt - tylek.
Juo labiau, jei jus taip gerai viska ismanot, tai ir atsakykit i klausima normaliai, o neuzdavinekit su tuom visiskai nesusijusiu klausimu.
Neturiu ne ant vieno is jusu jokiu nuoskaudu, bet manau bus geriau jei netersim forumo visokiom blevyzgom.
Ir dar gerai kad yra tokie kaip tu kurie truputi "apvalo" komentarus ir kaip pats sakei neleidzia isiziebt konfliktams ;)
-
Sveiki, pratęsiu temą su savo problemomis. Alfa 166 JTD, jau kelios dienos nepučia į saloną šilto oro. Variklis šyla puikai, antifryzo norma, į salono pečiuką iš variklio skyriaus ateinanti šlanga su antifryzu karšta - išeinanti šalta. Ar yra kokia sklendė (ės) kuri (ios) galėjo užstrigti, ar pati sistema kemšasi?
-
bus ussale sklendes matomai,gerai butu palaikyt garaze masina +nei temperaturoi pora valandu,bus aiskiau kas yra kas....
-
Problema buvo rimtesnė. Teko keisti vandens pompa. Matomai ji nesukėlė pakankamo spaudimo antifryzas necirkuliavo per sistemą. Viskas aiškiau tapo kai pradėjo kaisti variklis (~110 laipsnių). Taigi, pompa pakeista nauja, pečiukas šyla puikiai, variklio temperatūra normoj. Beje, senosios pompos spranuotė buvo nesulūžusi, tiesiog prasisuko ant to pagrindinio škyvuko...
-
Problema buvo rimtesnė. Teko keisti vandens pompa. Matomai ji nesukėlė pakankamo spaudimo antifryzas necirkuliavo per sistemą. Viskas aiškiau tapo kai pradėjo kaisti variklis (~110 laipsnių). Taigi, pompa pakeista nauja, pečiukas šyla puikiai, variklio temperatūra normoj. Beje, senosios pompos spranuotė buvo nesulūžusi, tiesiog prasisuko ant to pagrindinio škyvuko...
tas pats ir pas mane buvo 156, kaisdavo iki ~110 ir daugiau..., pakeiciau pompa, dirzus, guolius... ir beda dingo
-
Pompa ir diržai su guoliais keisti pries ~ 35k km, kaip ir turėjo laikyti dar.. Matyt ta plastikinė sparnuotė nėra labai patvari...
-
Pas mane taip kaisdavo kai radiatorius pasibaiges buvo, tiesiog neausino ir tiek, koriai isrudijo :)
-
Pas mane panaši bėda, variklis kaista iki 50laipsnių, panašiai laikosi ir trasoj ir mieste. nešildo visiškai, nu truputuka drungnas orelis eina :)
-
Pas mane panaši bėda, variklis kaista iki 50laipsnių, panašiai laikosi ir trasoj ir mieste. nešildo visiškai, nu truputuka drungnas orelis eina :)
Termostatui bus amen greiciausiai. 8)
-
Kiek suprantu termostatą pasikeisti ant 2,0ltr nėra didelių reikalų? :D nu aišku čia tik iš nuogirdų girdėjau, dar nežiūrėjau kur jisai paslėptas :D
-
Sveiki, esu naujo kas cia. taip pat isigyjau savo pirma alfa 166 2.5l benzina, kiek cia skaiciau tai pas visus krenta temperatura. Pas mane yra kita beda, vazineji viskas tvarkoi buna temperatura 90 kaskas jai sauna i galva ir staigiai soka temperatura iki 120 laipsniu. po kiek laiko vel atsistato i 90 laipsiniu. Gal zinote kas galetu but buciau labai dekingas, nes es ne Lietuvoje tai servisai cia uz konsultacijas labai daug ima.. Aciu
-
Gal daviklis bludija... O gal ir vandens pompa... bent jau simptomai panasus buvo pas mane... Is pradziu retai taip budavo, temperatura krisdavo.. Po to pradejo vis dazniau ir dazniau.. Galu gale pakilodavo ir nebenukrisdavo..
Pakeiciau pompa, bedos dingo..
-
Su temperatura vyksta kazkas negerai. Variklio tem. pakilo iki 70 laipsniu, po to nukrito zemiau, staigiai vel truputi pakilo, vel nukrito ir auksciau kaip 70 laipsniu nebekyla.
Gal kas numanot kame priezastis? Ka keist? Termostata?
-
pradziai keisk termostata
-
o ta temperaturos davikli eina kaip nors patikrint?nezinau ka daryt ar termostata su visu davikliu pirkt,ar uztektu tik kazkurio is ju
-
dar buvau pasijunges su FiayECUScan, tai ismete tokia klaida: P0115 Engine Coolant temp.
-
sveiki,
turiu beda su salono sildymu. uzvedus salta varikli viskas normalu. syla variklis - syla salonas. uzgesinus varikli ir vel uzvedus atsiranda astrus kvapas kaip antifryzo kuris pamazu dingsta(tas pats vyksta perjungus sildyma is min i max). kita beda kad nustacius max silumos putima neina sumazinti siek tiek - persijungia tik kai sumazini iki minimumo ir pradeda pust salta ora. retas atvejis kai nusistato vidutine siluma.
patarkit nuo ko pradet. aciu.
-
antifrizo lygis nemazeja, langu baltu "ruku" neapniaukia ?
-
antifryzas mazeja,bet langu neuztraukia
-
Speju, kad greiciausiai bus kaltas peciuko radiatorius. Kadangi vasara, langu neaptrauks. Vesesniu metu laiku aptrauktu...
-
Sveiki, ziuriu panasi tema. Pas mane kaista variklis ir kiauras salono radijatorius, tai ta proga esu isleides visa antifryza ir jis toks sakyciau gan tepaluotas, tai cia normalu? Nes visgi del kaitimo ketinu pasikeisti vandens pompa radijatoriu ir ir peciuko radijatoriu, termostatas pakeistas, bet labaiusiai bijau kad tas antifrizas i galva neitu, cia as bereikialo pergyvenu ar nelabai?
variklis v6 2.0 TB
-
O tepale nera antifryzo? Ta prasme tepalo lygis,nedidedavo ?
-
Nea tepalas visai normaliai, nebuvo taip kad daugetu, normalus nebaltas neburbuluotas, kaip tepalas. Tai speju gal uztektu sistema pravalyti.
-
Tai tiketina,kad sistema purvina
-
Sveiki, gal kas ką patarsit, nes kamuoja tokia problema - kaista variklis. O kaisti jis pradeda labai greit kai šiek tiek ilgiau pastovi kamščiuose, ar pavažinėji trumpomis atkarpomis. Temperatūra pasieka 110 - 120, bet išvažiavus į tuščią kelią ji stabilizuojasi. :-\
-
Radiatorius geros bukles ? Gal supuves ?
-
Nespeliosiu del ko kaista,bet manau prisijunksi prie tu pas kuriuos ,galvos tarpine nelaiko.Jeigu nesupratai ;Dar pavazinek pakaitink ,variklio galva reiks daryt.
-
O jai supuves radiatoriu tai ir kaista,turejau toki.dziaugsma savo 164 ,kitas variantas su klausimu kaip greit uzkaista motoras,gal termostatas uzstriges ant mazo rato.
-
Variklis 2.5 V6.
Problema:
kaista variklis, uzkaista virs 90C, 20-30min pavaziavus ir ventiliatorius jo neatvesina.
Pakeista:
radiatorius (maciau, kad naujas), termostatas.
Ventiliatorius veikia ir isijungia jau kiek virs 90C.
Problemos variantai?:
1. Vandens pompos sparnuoti suluzo (dirzas keistas seniai).
2. Trukusi tarpine arba galva.
ps.
Vienas, manau, svarbus akcentas, uzkaitus virs 90C pradeda burbuliuoti issipletimo bakelis ir, kadangi, skyscio i ji buvo siek tiek virs max pripilta, tai jis bega lauk. Bet tikrai nesklidinai, vietos issipletimui pilna, esu ir daugiau pripyles kitose auto ir nieko.
Na, mechanikai, ka patarsit? Ar verta ziureti giliau i sita varianta? Ar yra koks budas patikrinti pompa, nenurenkant dirzo. O gal is burbuliavimo issipletimo bakelyje viskas aisku, kad galvai kaput ir reikia jas imti lauk?
-
Nesu mechanikas, bet iš praktikos galiu nupasakoti, kad lūžus ar prasisukus pompos sparnuotei, nebevarinėjamas antifryzas ir nepučiamas karšas oras iš pečiuko. Variklis kaista, kad net ventiliatorius jo neataušina. (Bent jau JTD). Jei pompa neužstrigus, o tik prasisuka, gerai padavus gazo pradeda pūsti tokį lengvai šiltą ora.
O dėl galvos ar tarpinės, tai kiek man pasitaikė, pirmiausia pasimato tepalo žymės išsiplėtimo bakelyje, ant tepalo dangtelio, sukyla spaudimas šlangose ir t.t.
-
Pompa. Jai dar plastikine sparnuote tai viskas aisku. V6 tik su metaline sparnuote pompa gali but.
-
Pasidalinkit 2.4jtd temperaturomis :) Atveso oras, auksciau 70 neuzkaista :) Gal kas keitesi sau termostata, kokios kainos?
-
Pasidalinkit 2.4jtd temperaturomis :) Atveso oras, auksciau 70 neuzkaista :) Gal kas keitesi sau termostata, kokios kainos?
Pas mane, kai 159 buvo, tai irgi atvėsus orams retai kada iki 90 pakildavo. Kondiškė ar klimato kontrolė įjungta? Pabandyk išjungt - turėtų daugiau pakilt.
Bet aišku, negalima ir termostato atmest varianto. 8)
-
Statausi high temperatura ir pagal save vejali nusistatau. O ka reiskia niekaip neissiaiskinau ant 166 Econ rezimas?
-
Econ įjungtas, reiškia kondiškė išjungta. 166-ai temperatūra irgi žiemą nekildavo aukščiau 70-75. Įstatėm nuosekliai papildomą termostatą, berods nuo RENAULT, šilo puikiai, net ausys raitėsi :) 90 kaip įkalta. Dar prie lito, berods 25LT kainavo, tik įspraudimas į šlangą bjaurokas...
-
Econ, reiskia Eco arba Economy, kaip minejo, ac isjungta, todel gauni eco/economy (sutaupai kazkiek lasu kuro).
-
Pas man ir istatytas nuo renuskes i slanga gal jau 4metai kaip ir ok,tik pastebejau kad mieste kazkaip motoras labiau kaista nei su originalu
-
Sveiki alfistai. Su tokiu klausimu as cia: kokie simptomai butu jog sugedo vandens pompa. Nes nuemiau termostata galvojau sugedes. Imeciau i verdanti vandeni atsidaro, bet nepilnai. O kai uzkaito masina radiatoriaus virsutine zarna is termostato salta buvo ir pats radiatorius taip pat. Gali but vandens pompa? Ar ji nevarinetu ir per mazaji rata jei sugedus butu? Variklis 2.0 ts 110kw
-
Vandens pompa varineja tik uzvedus varikli nes ja suka aksesuaru dirzas. Uzkaitink varikli iki darbines temperaturos tik tada ziurek slangos siltos ar saltos.
-
Tai kad taip ir turi buti.Nesuprantu ko jieskai
-
Pas mane, kai 159 buvo, tai irgi atvėsus orams retai kada iki 90 pakildavo. Kondiškė ar klimato kontrolė įjungta? Pabandyk išjungt - turėtų daugiau pakilt.
Visiškai jokių problemų, nuo ortopedinio iki kovo 11 žiedo nuvažiuoji ir jau pradeda kilti rodyklė. Tik 60+ jau sunkiau kelia, kada įsijungia salono šildymas. Išjungus salono šildymą, tai taip pat greitai kyla iki 90C.
Labai greit įšyla naujieji JTDm, tačiau taip pat greit ir atšąla :(
-
Sveiki alfistai. Su tokiu klausimu as cia: kokie simptomai butu jog sugedo vandens pompa. Nes nuemiau termostata galvojau sugedes. Imeciau i verdanti vandeni atsidaro, bet nepilnai. O kai uzkaito masina radiatoriaus virsutine zarna is termostato salta buvo ir pats radiatorius taip pat. Gali but vandens pompa? Ar ji nevarinetu ir per mazaji rata jei sugedus butu? Variklis 2.0 ts 110kw
Greitai variklis uzkaistu, pagrindinis simptomas, bei sildyma i salona gautum silpna, net ir varikliui uzkaitus. Dar gali bakelyje skystis "burbuliuoti", kai uzkaista. Pompa suka paskirstymo dirzas, ne aksesuaru.
-
Nu blem kiek atsimenu,kad nenuemes paskirstymo nenuimsi pompos,bet suko lyg aksesuaru. Na nesvarbu. Motoras greit uzkaista jai termostatas uzstringa ant mazojo rato,bet dazniausiai uzstringa ant didziojo todel ir neisyla.
-
Pasikeiciau termostata, nuemes senaji termostata jo viduj radau balta su geltonu(antifryzas geltonas) kosyte, ne putas. Paciam bakelyje antifryzo koses nebuvo. Galima daryt prielaida kad varo tepala i antifryza ar kazkas kito? O jei varo tai ar tarpine keist reikia ar variklio galva trukus?
-
Radai vadinamo majonezo. Jis atsiranda dazniausiai kai vesus orai ir ryte uzkurus iskart vaziuojama kelent sukius. Jai jo daugiau nesimato ant tepalo ipilimo dangtelio ar kitur tai gal tik taip ir yra. Jai jo atsiras vel tada gali daryt kazkokios prielaidas. Dar bego,jai kazkur kazkas varo tai vieno daugeja kito mazeja. Pasikeicia spalvos ir t.t
-
Tai butent iskart atsukau tepalo dangteli ten nieko svarus kaip kudikio uzpakaliukas
-
Tepalalo nepadaugejo,issipletimo bakas svarus ? Jai viskas ok nesuk galvos
-
Tepalalo nepadaugejo,issipletimo bakas svarus ? Jai viskas ok nesuk galvos
Issipletimo bakelis svarus, yra tokiu nuosedu purvo ar ko, bet trupiniai ten nieko manau tokio.