Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 33, 75, 145/146, 155, 164 => Alfa Romeo 164 => Temą pradėjo: Dancius 2008-12-19 22:38
-
gal kas zino kaip jie dirba? ta parasme kietina minsktina ar keliasi ir nusileidzia ?
-
gal kas zino kaip jie dirba? ta parasme kietina minsktina ar keliasi ir nusileidzia ?
Kietina, minkstina ;)
-
bandysim ziuret,gal gausis pasijungt ta geri
-
cia komplekte gavai prie variklio?
Kiek suprantu, jei nebus kokio tai bloko, tai is amortiku situ naudos nebus
-
prie galiniu langu atidarymo statosi mygtukai, su uzrasais "auto" ir "sport", plius kompas turi buti suvokiantis kas per daiktas tokie amortikai :smilie:
-
cia komplekte gavai prie variklio?
Kiek suprantu, jei nebus kokio tai bloko, tai is amortiku situ naudos nebus
cia prie ju variklis priedas :D vanagiux zinau kas kur statos, kompas gale bagazinei amortizu valdymo,knopke kur minejai, pas senasias budavo ant klimos bloko, ant vairo skyvo kur eina i kolonele uzsideda ratukas kuris matuoja liek pasukamas vairas, i stabdziu stiprintuva paijungia daviklis, i greiciu deze pasijungia daviklis ir ant ekseleratoriaus droselio pasitato ir pasijungia daviklis, berods viskas, cia sitas daroma pas q4 bet tu reguliuojamu pakabu buvo keli tipai, vienas is ju kuris kietina minkstina,kitas kuris auto islaiko toi pacioi pozicijoi,kad ji nelinguotu, dar yra trecias varinatas kuris kelia auto ir leidzia, si sitema atmetu,kadangi nesijungia jokios slangos hydroskysciui :)
-
cia komplekte gavai prie variklio?
Kiek suprantu, jei nebus kokio tai bloko, tai is amortiku situ naudos nebus
cia prie ju variklis priedas :D vanagiux zinau kas kur statos, kompas gale bagazinei amortizu valdymo,knopke kur minejai, pas senasias budavo ant klimos bloko, ant vairo skyvo kur eina i kolonele uzsideda ratukas kuris matuoja liek pasukamas vairas, i stabdziu stiprintuva paijungia daviklis, i greiciu deze pasijungia daviklis ir ant ekseleratoriaus droselio pasitato ir pasijungia daviklis, berods viskas, cia sitas daroma pas q4 bet tu reguliuojamu pakabu buvo keli tipai, vienas is ju kuris kietina minkstina,kitas kuris auto islaiko toi pacioi pozicijoi,kad ji nelinguotu, dar yra trecias varinatas kuris kelia auto ir leidzia, si sitema atmetu,kadangi nesijungia jokios slangos hydroskysciui :)
O dabar realiai pamascius ar veta tai deti i sena masina kuri verta 2000-3000lt? ne lengviau is uzsienio parsisiusti Q4 su visais pribombasais uz kokius 2500 euro? ;)
-
verta/neverta, - cia paprasciausiai uzsiemimas :alaus: :du:
-
vanagiux, pigiau nebus, man iki pilnos laimes truxta sankabos,greiciu dezes ir ratu
-
vanagiux, pigiau nebus, man iki pilnos laimes truxta sankabos,greiciu dezes ir ratu
yra dalys krekenavoj tel-865312448 ;)
-
naujinam tema, pas qv amortizus virsui yra reguliavimas jis apsisuka mazdaug 360 laipsniu ir viskas, tai ce gal rankiniu budu kietumas reguliuojamas?
-
taigi issiaikinau reguliuojasi kietumas dar atskirai tu amortiku, galima elektros ir nejungt tokiu atveju