Alfaklubo Forumas
Meetai, renginiai, įvairenybės => Alfa Romeo įvairenybės => Temą pradėjo: SPAIKIS 2008-12-17 15:14
-
Dauguma Alfa Romeo kebulu atrodo sportiski, verzlus, aerodinamiski, todel tiesiog pasidare idomu, kuris modelis yra aerodinamiskiausias :) (kalba eitu ne apie konceptus, o apie serijinius modelius).
Ne vizualiai, o skaiciai kalba, kad labai vykes Alfa Romeo 155 8)
Pasidalinsiu info kuria radau (Cx -aerodinaminio efektyvumo keof. ;) ):
AR155- Cx =0.29!
AR146- Cx =0.31
AR164- Cx =0.31
AR145- Cx =0.32
AR156- Cx =0.33
AR159sw- Cx =0.33
AR159- Cx =0.34
nepavyko rast AR166...
Gal bus idomu :) Seip uz tuos skaicius galvos neguldau, internetas gali meluoti :)
-
idomu butu suzinot dar tokiu modeliuku kaip gtv, senosios gtv6 kokios 75 :)
-
AR75 tai 0.34 klubo puslapyje apie modeliaprasyme parasyta :D
-
Pasirodo gryztama varikliai tobuleja,elektronika,valdomumas, aerdinaminis efektyvymas gryzta prie senuju modeliu :D
-
AR 166 - Cx = 0.31 (http://www.parvinder.dk/cars/16625.html)
AR GTV6 - Cx = 0.39 (http://www.globalcar.com/datasheet/AlfaRomeo/1981_Alfa_Romeo_GTV6_2.5.htm)
AR SZ - Cx = 0.30 (http://www.autozine.org/Classiccar/html/Alfa/SZ.html)
-
AR 166 - Cx = 0.31 (http://www.parvinder.dk/cars/16625.html)
AR GTV6 - Cx = 0.39 (http://www.globalcar.com/datasheet/AlfaRomeo/1981_Alfa_Romeo_GTV6_2.5.htm)
AR SZ - Cx = 0.30 (http://www.autozine.org/Classiccar/html/Alfa/SZ.html)
keista kad GTV6 tik 0.39, vizualiai atrodo gan aptaki
-
AR 166 - Cx = 0.31 (http://www.parvinder.dk/cars/16625.html)
AR GTV6 - Cx = 0.39 (http://www.globalcar.com/datasheet/AlfaRomeo/1981_Alfa_Romeo_GTV6_2.5.htm)
AR SZ - Cx = 0.30 (http://www.autozine.org/Classiccar/html/Alfa/SZ.html)
keista kad GTV6 tik 0.39, vizualiai atrodo gan aptaki
aha, man irgi keista. aisku, vizualiai tai gali labai klaidingai matyt, nes koks nors naujas toyota iQ siaip yra labai aeroefektyvus.
siaip tureciau toki pastebejima - visos amerikos rinkai skirtos GTV6 standartiskai buvo su zymiai auksciau iskeltu priekiu nei europos rinkai. itariu tokia konfiguracija laaabai stipriai mazina aerodinamini efektyvuma. hm..
-
Išvaizda šiuo atveju, matyt, tikrai gali būt apgaulinga. Iš pirmo žvilgsnio nepasakytum, kad toks sumažintas autobusas kaip Audi A2 gali turet Cx 0.25, o Lambo Countach - 0.42 :o
-
Aerodinamini efektyvuma gerokai mazina kampai, kuo masina apvalesne tuo aerodinamija geresne, tai va tiek countach tiek GTV6 sakyciau kampuotos auto, o A2 gan uzapvalinta :smilie:
-
Aerodinamini efektyvuma gerokai mazina kampai, kuo masina apvalesne tuo aerodinamija geresne, tai va tiek countach tiek GTV6 sakyciau kampuotos auto, o A2 gan uzapvalinta :smilie:
na sulyginkim 75 ir gtv6 manau kad 75 zenkliai kampuotesne ,o Cx mazesnis kaiptik jos. :)
-
Apvalumai-kampuotumai ne esme. Klausimas, kaip tas automobilis skruodzia ora :) Pvz 155 daug kur apibudinama kaip "pleisto formos" dizaino. Nenuostabu, kad tas pleistas gerai 'pjauna' ora :).
Svarbus faktorius yra galo konfiguracija. Kuo maziau srautas atitruksta nuo galo, maziau sukuriuoja (apsinesantis purvu galas-pozymis, jog gale sukuriai susidaro) tuo aerodinamika geresne. Kuo ilgesne masina, tuo geriau. Seip daug ka duoda ir dugnas. Paskui smulkmenos kaip veidrodeliai, kebulo suleidimas su stiklais ir t.t.
Kiek i lankas :) : kai ekplotavau 155, nevisada mane noriai prasilenkiant praleisdavo ( o karta teko ir padanga i kelkrascio sulini prakisrt, tik todel, kad is priekio AR155 atrodo lyg siaurutis automobiliukas...).
p.s. GTV6 priekis kiek statokas-agresyvus, todel ir cx 0.39
-
p.s. GTV6 priekis kiek statokas-agresyvus, todel ir cx 0.39
na kad kazin ar priekis statokas. kaip tik baisiai zemas jis. Jei turi omeny statuma ten, kur groteles ir lempos, tai jis ne ka skiriasi nuo 75.
jeigu ir is tiesu 0.39, tai greiciausiai del galo - butent kad nueinantis oro srautas smarkiai sukuriuojasi.
ale idomu, kai bus laiko, reiks pabandyt pasiieskot padoresnes info apie tai.
-
Ne vien priekis viska lemia, dugnas ir stogas taip pat ;)
P.S. GTV naujesnes Cx 0.31 ;) vistiek opelis su calibra alfas lenkia :D:D:D 0.26 :D
-
Ne vien priekis viska lemia, dugnas ir stogas taip pat ;)
P.S. GTV naujesnes Cx 0.31 ;) vistiek opelis su calibra alfas lenkia :D:D:D 0.26 :D
Idomu kaip 8c Competizione. ^-^ Gal visgi "padare" Calibra. ;D
-
Ne vien priekis viska lemia, dugnas ir stogas taip pat ;)
P.S. GTV naujesnes Cx 0.31 ;) vistiek opelis su calibra alfas lenkia :D:D:D 0.26 :D
Idomu kaip 8c Competizione. ^-^ Gal visgi "padare" Calibra. ;D
Nemanau. ;D kai top gear komentavo calibra ir jos aptakuma, minejo, jog tai deka mazu groteliu priekyje ir to "pleisto formos kebulo". coutach turi nezmoniska spoileri ant galo, nezmoniskas "ziaunas" oro paemimui ir nesmoniskai nukirsta gala. Audi A2 gi net groteliu priekyne neturi normaliu ;D maloniai nustebino, kad 166 tokia salyginai aptaki :)
-
o man keista kad 155 turi mazesny koeficienta (aptakesne) uz 156 ::)
-
dar siek tiek :
AR 147- Cx=0.32
AR 33- Cx=0.37
AR 33sw- Cx=0.35
AR GTV spider (nuo 95)- Cx=0.34
AR GTV (nuo 95)- Cx=0.31
-
Ne vien priekis viska lemia, dugnas ir stogas taip pat ;)
P.S. GTV naujesnes Cx 0.31 ;) vistiek opelis su calibra alfas lenkia :D:D:D 0.26 :D
tai gal sakau jamam po CALIBRA ? ;D ;D ;D
-
tai geriau jau tada su truliku vaziuot ;D
-
Radau A.R. Sprint Cx-0.38 http://www.globalcar.com/datasheet/AlfaRomeo/1983_Alfa_Romeo_Sprint_Quadrofoglio_Verde.htm
-
Tikiuosi, prie šios temos prisidėję forumiečiai nesupyks... ;)
AR GTV (95-) - Cx = 0.31
AR GTV spider (95-) - Cx = 0.34
AR GTV6 - Cx = 0.39
AR Sprint - Cx = 0.38
AR SZ - Cx = 0.30
AR 33 - Cx = 0.37
AR 33SW - Cx = 0.35
AR 75- Cx = 0.34
AR 145 - Cx = 0.32
AR 146 - Cx = 0.31
AR 147 - Cx = 0.32
AR 155 - Cx = 0.29
AR 156 - Cx = 0.33
AR 159SW - Cx = 0.33
AR 159 - Cx = 0.34
AR 164 - Cx = 0.31
AR 166 - Cx = 0.31
Kas daugiau? ;D
-
ne veltui vairuoju savo megiamaisuai 155 :) ir ne veltui girdejas, kad pasiektas siuo modeliu efektyviausias aerodinamiskumas ;)
-
Štai ką radau čia: http://www.globalcar.com/datasheet/Ferrari.htm
"drag coefficient" ir "Cx" yra skirtingi dalykai :o :-\
-
Gal čia tiesiog žymėjimo variantai. Anot Wikipedijos, drag coefficient yra žymimas Cd:
http://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_drag_coefficient
Be Cx dar yra tekę matyt ir Cw :-\
-
a jo skirtingi variantai,nes ir skaičiai visiškai kiti. čia kaip suprantu čia ne aerodinamika, bet kažkoks efektyvumo koeficientas riedant tiesiai, kuriam didžiausią įtaką daro aerodinamika. čia kiek aš angliskai suprantu.
-
tai cia turbut bus pasipriesinimas riedant laisva eiga ;)
-
a koks skirtumas?
pasipriešinimas riedant laisvaja eiga ar aerodinaminis koeficientas ar oro pasipriešinimo koeficientas? mano nuomone skirtumo nera.
Tiek vienas tiek kitas išreiškia oro pasipriešinima judančiam kunui
cia google radau shiekk tiek. deja ne apie alfas:)
http://www.ratai.lt/cgi-bin/N_Article.asp?TopicID=43&ArticleID=623&Page=7&PagePage=1&TXT=
-
Gal čia tiesiog žymėjimo variantai. Anot Wikipedijos, drag coefficient yra žymimas Cd:
http://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_drag_coefficient
Be Cx dar yra tekę matyt ir Cw :-\
CdA
While designers pay attention to the overall shape of the automobile, they also bear in mind that reducing the frontal area of the shape helps reduce the drag. The combination of drag coefficient and area is CdA (or CxA), a multiplication of the Cd value by the area
kiek suprantu, tai Cx lygu Cd
-
Na zenkliukas 'x' nurodo tiesiog 'X' asi, kuri paprastai sutampa su isilgine automobilio asimi. Jei asi pazymesim kitu indeksu, tai raide 'C' bus su kitu indeksu -realiai koef. visvien ta pati reiskia.
Kiek zinau tas koef. Cx- tai yra santykis realiai kuno forma apibudinancio dydzio su visisku staciakampiu gretasieniu (paprastai sakant kaladele :) )- paprastai sakant kiek tas kunas aptakesnis uz 'malka' :)
1- tai turim statu autmobilio prieki. Kuo santykis mazesnis- kunas aptakesnis.
-
Na zenkliukas 'x' nurodo tiesiog 'X' asi, kuri paprastai sutampa su isilgine automobilio asimi. Jei asi pazymesim kitu indeksu, tai raide 'C' bus su kitu indeksu -realiai koef. visvien ta pati reiskia.
Kiek zinau tas koef. Cx- tai yra santykis realiai kuno forma apibudinancio dydzio su visisku staciakampiu gretasieniu (paprastai sakant kaladele :) )- paprastai sakant kiek tas kunas aptakesnis uz 'malka' :)
1- tai turim statu autmobilio prieki. Kuo santykis mazesnis- kunas aptakesnis.
Beveik su lada ta "malka" galime lyginti :D