Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: 1mantas 2008-12-05 22:36
-
Sumasciau i saviske AR(pakaba standartas ne sportpackas) susimest spyruokles nuo sportpacko ::) ir dabar susimasciau ar standarto ir sportpacko AR amortizatoriai vienodi( ta prasme ar amortizatoriu ilgis vienodas)?
-
susidesi spyruokles, o amortikai patys nusileis iki rekiamos vietos. savaime tai pasijaus ant kelio. o siaip mintis tai gera :) dar padangas ant 40 uzsidek :) autostrada atrodys kaip zvyrkelis :) cia as is patirties :)
-
pazystu zmogu kuris turi Sportpack spyruokliu ir mortiku komplekta jei domina stai kontaktas jo:
867602501 Darius, panevezys-Vilnius ;)
sportpack mortikai siek tiek trumpesni nei standarte,sekmes ;)
-
pazystu zmogu kuris turi Sportpack spyruokliu ir mortiku komplekta jei domina stai kontaktas jo:
867602501 Darius, panevezys-Vilnius ;)
sportpack mortikai siek tiek trumpesni nei standarte,sekmes ;)
dekui tau Vital uz tel. nr. jei ka tai turesiu omeny ;) o gamykliniam sportpackui eina tik eibach spyruokles, kurios yra ligtai baltos ar as klystu? ::)
-
Sveiki,
Savo 156 2.4jtd noriu pasikeisti raudonas spyruokles i stokines, per daug jau kieta, o dar pavasaris ne uz kalnu ir kai r17 uzdesiu... turiu keleta klausimu:
1. nuo kokiu dar 156 varikliu versiju tinka spyruokles?
2. kiek +- jos kainuoja (naudotos) ir ar labai sudetinga paciam pakeist?
3. Uz kiek galima bus poto raudonas prastumt?
-
o kaip atskirti kur sportpack spyruokles ir kur paprastos?turiu daug komplektu tu spyruokle bet neskiriu,gal parasyta kazkas turi but ant ju?ieskojau bet sportpack uzraso neradau :smilie:
-
tauras tikrink pm.
-
Žinoma, tai kiekvieno asmeninė nuomonė, bet aš į savo Alfą sportinės pakabos nedėčiau. Gal Šveicarijos serpantinuose ir smagiau būtų su ta pakaba, tačiau Lietuvos kelių kokybei man užtenka ir standartinės pakabos "sportiškumo"... :) Tas ypač jaučias jei tenka važiuoti keliu Vilnius - Utena ;D
-
nusipirkau alfa is sveicarijos tai zeminta pakaba,jauciu smagu ten vazinet :smilie:
-
Žinoma, tai kiekvieno asmeninė nuomonė, bet aš į savo Alfą sportinės pakabos nedėčiau. Gal Šveicarijos serpantinuose ir smagiau būtų su ta pakaba, tačiau Lietuvos kelių kokybei man užtenka ir standartinės pakabos "sportiškumo"... :) Tas ypač jaučias jei tenka važiuoti keliu Vilnius - Utena ;D
Na jo tenka daznai ten vazinet,kai idejau melynas spyruokles tai dazniausiai varau su nissanu i Utena ;D nors jau po 120 viskas ok pasidaro ;D ;D
-
Tik bėda, kad tarp Vilniaus ir Utenos jau 3 radarai yra ir dar jų bus, tai su tuo 120 greit bus sunku... ;D
-
kaip sakoma- blogam sokejui ir kiausai trukdo :begam:
-
Ne kiaušai, o savisaugos instinktas ::)
-
trumpai ir aiskiai- reikia keisti tarpine tarp vairo ir sedynes ;D http://proc.w3.lt/zasada// va manau tikrai verta pasiskaityti kiekvienam vairuotojui. ir butent apie saugu greiti cia suformuluota labai gerai :cart:
-
Kažkada bandžiau skaityti tą knygą. Neradau ten to ko tikėjausi. Bet dėl "bendro išprusimo" gal ir verta paskaityt.
-
Taigi susidejau stockines, kam reik raudonu uzsukit i sklebimus.
-
gal kas gali parasyt devetu sportpack amortiku ir spyruokliu kaina....?
-
gal kas gali parasyt devetu sportpack amortiku ir spyruokliu kaina....?
kazkada domejausi, tai 200lt galima paimti komplekta ;)
-
gal kas gali parasyt devetu sportpack amortiku ir spyruokliu kaina....?
kazkada domejausi, tai 200lt galima paimti komplekta ;)
4 amortikus su spyruoklem uz 200lt? kur cia tokiom kainom radai?
-
As vien uz naudotas (tiesa mazai)melynas spyruokles tiek mokejau ;)
-
oho!!! 200 lietuvisku uz visa komplekta??? cia kur??? jei galima, tai man reiketu tik amortiku, nes spiruokles as savajas MYLIU!!! uz koki 100 - 150 iseitu padaryti? ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
jeigu reik as turiu sportpack amortiku ir spyruokliu,aisq devetu ir netokiom kainom kaip cia rase uz kompelta po 200 ;D
-
turiu sportpack spyruokles ir amortikus. 863578935
-
Kaip atskirti Sport ar paprastos stock spyruoklės/amortikai ? Skirias spalva ar koks lipdukas ar dar kas ? Įtartinai priekis aukštai sedi (gal pakeistos į stockines)
Neseniai isigijau AR156 SW Sportpack nors ieskojau truputi kitko ir bent kolkas esu labai labai ir net labai patenkintas. Taip sakant pamačiau, nusipirkau ir :masina: tik kad ALFA keičia vairavimo stilių pastebėjau ir ne į gerą :begam:
Tad pasveikinkit nauja alfamaną :du:
-
Kaip atskirti Sport ar paprastos stock spyruoklės/amortikai ? Skirias spalva ar koks lipdukas ar dar kas ? Įtartinai priekis aukštai sedi (gal pakeistos į stockines)
Neseniai isigijau AR156 SW Sportpack nors ieskojau truputi kitko ir bent kolkas esu labai labai ir net labai patenkintas. Taip sakant pamačiau, nusipirkau ir :masina: tik kad ALFA keičia vairavimo stilių pastebėjau ir ne į gerą :begam:
Tad pasveikinkit nauja alfamaną :du:
Sveikinam. :alaus: paprastos stock skyruokles dazniausiai buna juodos spalvos, zemintos yra skirtingu spalvu, kiek zinau EIBACH spyruokles alfose yra raudonos spalvos, kitu gamintoju buna melynos, geltonos, raudonos. Spalvos dar lygtai pagal spyruokliu kietuma yra skirstomos, nors galiu ir klysti.
-
O kaikurios tiesiog skiriasi pagal kodus. Pas mane buvo juodos eibach zeminancios. Gamintojo tinklapy kazkada ziurejau pagal kodus, tai yra tiek stock'ines, tiek zeminancios juodos.
-
O kaikurios tiesiog skiriasi pagal kodus. Pas mane buvo juodos eibach zeminancios. Gamintojo tinklapy kazkada ziurejau pagal kodus, tai yra tiek stock'ines, tiek zeminancios juodos.
Dokumentai tu spiruokliu yra pas tave? pas mane yra, bet pagal dokumentus turi buti dar papildomi stabilizatoriai po kapotu ir po masina, bet deja, ju nera... Turbut Lietuvos perekupas juos nulupo, arba danas pries parduodant priglaude juos sau ;)
-
O kaikurios tiesiog skiriasi pagal kodus. Pas mane buvo juodos eibach zeminancios. Gamintojo tinklapy kazkada ziurejau pagal kodus, tai yra tiek stock'ines, tiek zeminancios juodos.
Dokumentai tu spiruokliu yra pas tave? pas mane yra, bet pagal dokumentus turi buti dar papildomi stabilizatoriai po kapotu ir po masina, bet deja, ju nera... Turbut Lietuvos perekupas juos nulupo, arba danas pries parduodant priglaude juos sau ;)
Gali but tavo tiesa. Neturiu jokiu dokumentu spyruokliu. Tiesiog pamenu, kad pakeitus spyruokles ziurejau pagal kodus, tai prie mano buvusiu spyruokliu kodo rase "for sports suspension". Tuo tarpu su siektiek kitokiu kodu jau zymimos stock'ines.
-
O kaikurios tiesiog skiriasi pagal kodus. Pas mane buvo juodos eibach zeminancios. Gamintojo tinklapy kazkada ziurejau pagal kodus, tai yra tiek stock'ines, tiek zeminancios juodos.
Dokumentai tu spiruokliu yra pas tave? pas mane yra, bet pagal dokumentus turi buti dar papildomi stabilizatoriai po kapotu ir po masina, bet deja, ju nera... Turbut Lietuvos perekupas juos nulupo, arba danas pries parduodant priglaude juos sau ;)
Aišku viena, kad nieko neaišku :angry: stabilizatoriaus po kapotu tai ir nė kvapo, gal kad TS 2.0 ???
Šiaip tai sportpack'u buvo 3 level'iai
http://www.alfa156.net/fr_index.html?/lowering.html ties The alternatives paskaitykit
PS. man tik indomu ar mano SW Sportpack priekyje nuo padangu iki arku turi but toks pat atstumas kaip ir gale ar didesnis, įtariu kad kažkas kažkur pakeliui į Lietuvą arba keitė spyruokles/amortikus ddėl nusidėvėjimo arba su savom sukeitė mano Alfukės ???
PS. Britams 156 SW sportpack ėjo su stockine pakaba 100% faltas :-X
O KAIP ITALAI / VOKIEČIAI ??? ^-^
-
Sport pack kiek zinau nebutinai turi buti su zemintom/kietintom spyruoklem. Kiek zinau, tai SP yra kaip salono komplektacija, o spyruokles jei ateje is gamyklos, tai gali buti special order. Gali buti kad klystu. Jei taip - tikrai kas nors pataisys.
-
Sport pack kiek zinau nebutinai turi buti su zemintom/kietintom spyruoklem. Kiek zinau, tai SP yra kaip salono komplektacija, o spyruokles jei ateje is gamyklos, tai gali buti special order. Gali buti kad klystu. Jei taip - tikrai kas nors pataisys.
Yra tiesos. SW nzn ar visur bent bent britanijoj SP ėjo su stock pakaba. bent iki 2000. Sedanai SP su "sport" pakaba visi, bent kiek radęs info ta tema.
P.S. Sportpack pakaba -25 mm priekį ir fale ???
-
o kaip atskirt kur sportpac'ai o kur stoc'ai?
-
o kaip atskirt kur sportpac'ai o kur stoc'ai?
Sita klausimėlį seniai uždavęs ;) "Kaip atskirti visualiai amortikus/spyruokles stockines nuo sporpack" tik ats nesulaukiu ;D
Kiek mano inios leidžia tai:
Sportpack mašiniukas sedi -25mm, spyruoklės trumpėsnės gautūsi, ir amorkikai tikrai skirias.
Kaip atskirt šalia neturint stockiniu ar nuo aftermarket sportpackinius neklausk :o Pats ta sužinot norėčiau :D
-
o gal kas turit kokias zeminabcias spyruokles? :D
-
Kaip atskirt šalia neturint stockiniu ar nuo aftermarket sportpackinius neklausk :o Pats ta sužinot norėčiau :D
nieko cia sunkaus nera. Netgi vizualiai matosi, kad masina su zemintom spyruoklem yra zemesne uz standartine.
-
Kaip atskirt šalia neturint stockiniu ar nuo aftermarket sportpackinius neklausk :o Pats ta sužinot norėčiau :D
nieko cia sunkaus nera. Netgi vizualiai matosi, kad masina su zemintom spyruoklem yra zemesne uz standartine.
Visualiai nieko nesimato :angry:
gali but koks aftermaket tuning kit'as ar išvis tiesiog archajiškai nupjautos stokinės spyruoklės :-X
Pasakyk jei taip matos kuom visualiai skirias amortikai ir spyruoklės padėtos ant lentynos OEM stockinės ir sporpack/veloce
-
nuo kokio alfos modelio dar tinka ant 156 zemintos spyruokles? :)
-
Pabandykim atgaivint tema ;)
Turiu dilemą: Pats vairuoju 156 SW ir turiu bėdą su pakabos auščiu, Priekis sedi aukščiau nei galas, panašu į stock - su R16 205/55 (std sportpack matmenys) nuo padangos iki arkos ~7cm. Gale tik ~4cm, amortikai pakeisti iki įsigyjant mašiniuką tai nežinau kas buvo iki tol. Spėjimas kad buvo nivomat selfleveling (spyruoklės lyg trumpesnės tada buna) ir įdėti paprasti amortikai.
:loud: Klausimas Ar idėjus nuo sportpack (sedano) spyruokles į galą ( priekis butų koreguojamas taip pat ) nenusileis galas daugiau nei priekis dėl keliolikos papildomų kg. ??? ??? ??? Gal kas esat susidūrę su SportWagon žeminimu naudojant org. sportpack/veloce ar aftermarket spyruokles ar ką kur skaitę, girdėję ?
Papildyta:
Štai ką radau http://ricambi.alfisti.net "parduotuvikėj"
http://ricambi.alfisti.net/product_info.php?info=p8339_Springs---Suspension-springs-kit-Alfa-156--932---Sports-suspensi.html -30mm nors visur linksniuojami -25mm sportpack / veloce :o
-
Cia NESVARBU: Sveiki, turiu alfa virs 3,5 metu, daug prikises pinigu, mylejes, prakeikes ir t.t. 1998 2,4 JTD. Ji yra su gamyklinem spyruoklem, bet zemoka (matosi nuotraukoje). Kai nusipirkau, labai sokinejo ant kelio, tai galvojau amortikai, pakeiciau priekinius amortikus - sokinejo ir sokineja taip pat. Karteris stovi ziauriai zemai, del to esu pramuses KETURIS kartus, nors vazineju labai atsargiai, kelius zinau atmintinai. Artejant ziemai noriu paukstinti, nes paskutini karta karteri prakirtau ties seimo veduko galu - buvo prilasejes vanduo ir pasidares ledo kauburelis, tai buvo paskutinis kantrybes lasas, atvazinejau dar vasara ir rudeni, o dabar metas apygrazi automobili sudarkyti.
Cia SVARBU: kaip paaukstinti alfa 156 2,4 jtd? Kaip perkant spyruokles zinoti, kad jos bus ausktesnes (tiesiog ziureti i pardavejo nuotrauka pries masina isardant jei tokia yra?), ar buna kokie kodai? Kiek laiko MAGNETI MARELlI amortikai- nuvaziaves apie 60 tukstanciu, bet su senosiom spyruoklem jie praktiskai neveike nuo pakeitimo, masina sokinejo po kiekvieno kalniuko (turiu galvo uzmiescio kely, ne gulincius policininkus), ziuredavau, kad tik karterio nepramust...Tai ar keist tik spyruokles ar jau ir amortikus iskart? Gal kam tas pats buvo?Ka daret?Pasidalinkit... Gal kas parduoda normalias 2,4 jtd spyruokles? Ar zinot zmogu kuris parduoda? Aciu uz betkokia info...867641599 Jonas
-
Nu ka patarti tau galiu - magneti mareli kazkaip man asmeniskai neatrodo kokybiskai, veciau imtum BOGE arba KYB aisku originalius. Del spyruokliu - issiimk viena ir su pavyzdziu pralek per srotus ir palyginsi ju auksti. Toliau - siaip amortikai tinka 156-ai nuo kitu 156 taip pat spyruokles, bet atsizvelk i tu amortiku kietuma, taip spyruokliu kietuma. Skiriasi kietumas pvz 1.6 motoro ir 2.4 ;) itariu kieciausios butu 2.5 V6, tik nz del aukscio, tas pats del amortiku. Siaip bandyk ieskoti originaliu spyruokliu ir amortiku nuo devetos 156 2.4 JTD, tik zek kad nebutu sport pack (eibacth firmos) Toliau kad apsaugotum karteri isigyk http://www.autovega.lt/index.php?action=product&id=1617&lang=lt uz ta suma kur prikeitei karterius butum nusipirkes normalia apsauga tokia ir butum nebent brukstelejes dugnu kartartemis.
-
Ir cia tu vadini labai zema..? Keista... Pas mane zeminta (su EIBACH) + buvo R17 su labai zemo profilio padangom, bet karteri paliesdavau tik tada, kai reikedavo i garaza ivazinet. Tfu tfu tfu aisku, bet keista kazkaip, kad palyginti su ganetinai nezema vaziuokle sutrupinai 4 karterius :o
-
Ir cia tu vadini labai zema..? Keista... Pas mane zeminta (su EIBACH) + buvo R17 su labai zemo profilio padangom, bet karteri paliesdavau tik tada, kai reikedavo i garaza ivazinet. Tfu tfu tfu aisku, bet keista kazkaip, kad palyginti su ganetinai nezema vaziuokle sutrupinai 4 karterius :o
Nemates tu 2.4 karterio... kokius 1-2cm zemiau nei T.S. :)
-
Nemates tu 2.4 karterio... kokius 1-2cm zemiau nei T.S. :)
Sutinku... Bet maniske zemesne atrodo... Na, bent jau is nuotrauku...
-
Nemates tu 2.4 karterio... kokius 1-2cm zemiau nei T.S. :)
Sutinku... Bet maniske zemesne atrodo... Na, bent jau is nuotrauku...
Griztant prie temos, standartines spyruokles dazniausiai buna juodos, parasyk Vital arba Tauras forumo nariams, jie apie auto nusimano ir turi ardomas alfas ;)
-
Cia NESVARBU: Sveiki, turiu alfa virs 3,5 metu, daug prikises pinigu, mylejes, prakeikes ir t.t. 1998 2,4 JTD. Ji yra su gamyklinem spyruoklem, bet zemoka (matosi nuotraukoje). Kai nusipirkau, labai sokinejo ant kelio, tai galvojau amortikai, pakeiciau priekinius amortikus - sokinejo ir sokineja taip pat. Karteris stovi ziauriai zemai, del to esu pramuses KETURIS kartus, nors vazineju labai atsargiai, kelius zinau atmintinai. Artejant ziemai noriu paukstinti, nes paskutini karta karteri prakirtau ties seimo veduko galu - buvo prilasejes vanduo ir pasidares ledo kauburelis, tai buvo paskutinis kantrybes lasas, atvazinejau dar vasara ir rudeni, o dabar metas apygrazi automobili sudarkyti.
Cia SVARBU: kaip paaukstinti alfa 156 2,4 jtd? Kaip perkant spyruokles zinoti, kad jos bus ausktesnes (tiesiog ziureti i pardavejo nuotrauka pries masina isardant jei tokia yra?), ar buna kokie kodai? Kiek laiko MAGNETI MARELlI amortikai- nuvaziaves apie 60 tukstanciu, bet su senosiom spyruoklem jie praktiskai neveike nuo pakeitimo, masina sokinejo po kiekvieno kalniuko (turiu galvo uzmiescio kely, ne gulincius policininkus), ziuredavau, kad tik karterio nepramust...Tai ar keist tik spyruokles ar jau ir amortikus iskart? Gal kam tas pats buvo?Ka daret?Pasidalinkit... Gal kas parduoda normalias 2,4 jtd spyruokles? Ar zinot zmogu kuris parduoda? Aciu uz betkokia info...867641599 Jonas
Sveikas, uzmesk aki i asmenines zinutes. Si ta parasiau :smilie:
-
pas mane buvo ta pati problema 156-oj, buvo sudetos melynos spyruokles. Nezinau, tiesiog pasikeiciau i stock'ines ir viskas atsistate i savo vietas, o pries tai su pakrauta masina per gulincius mentus ar gilesnes duobes dugna kabindavau :)
-
Jei i standartine AR 156 idedi sportpack spyruokles (suzemeja apie 3 cm) ar reikia daryt ratu geometrija del to kad auto zemesnis tapo?
-
Jei i standartine AR 156 idedi sportpack spyruokles (suzemeja apie 3 cm) ar reikia daryt ratu geometrija del to kad auto zemesnis tapo?
Kiek zinau nereikia, jei vairo traukiu antgaliu neliesi.
-
Jei i standartine AR 156 idedi sportpack spyruokles (suzemeja apie 3 cm) ar reikia daryt ratu geometrija del to kad auto zemesnis tapo?
reikia ;)
as sau dejau-parodymai skyriasi STANDARTAS ir SP-darau geometrijas tai pagal programa matau ;)
-
Vienas apie horizontale kitas apie vertikale gaunas ;)
Vital tu išvitimą gale dariai savojoje? Domina procesas, kažkur girdėjau, kad tai padaroma 156'oje bet tik nuėmus balkį gale, žiūrėjau žiūrėjau niekaip nesupratau kam jį nuimt ten ???
-
Vienas apie horizontale kitas apie vertikale gaunas ;)
Vital tu išvitimą gale dariai savojoje? Domina procesas, kažkur girdėjau, kad tai padaroma 156'oje bet tik nuėmus balkį gale, žiūrėjau žiūrėjau niekaip nesupratau kam jį nuimt ten ???
na Liudai-net nzn ka tu ten nuemes balki padarysi-gali atleidus balki biski pazaisti,kaip ir supriekiu,bet ten labai mazai pasiduoda ;) poto prie stebules gali du varstus atsukti,bet ten irgi mazai pasiduoda :)
-
Vienas apie horizontale kitas apie vertikale gaunas ;)
Vital tu išvitimą gale dariai savojoje? Domina procesas, kažkur girdėjau, kad tai padaroma 156'oje bet tik nuėmus balkį gale, žiūrėjau žiūrėjau niekaip nesupratau kam jį nuimt ten ???
na Liudai-net nzn ka tu ten nuemes balki padarysi-gali atleidus balki biski pazaisti,kaip ir supriekiu,bet ten labai mazai pasiduoda ;) poto prie stebules gali du varstus atsukti,bet ten irgi mazai pasiduoda :)
Vadinas kolega iš anglų servise api... ;D parašiau ką girdėjau ;)
Tai 156ai išvirtimas reguliuojasi ar ne ? ??? Maža gal kada kas :lol:
-
Vienas apie horizontale kitas apie vertikale gaunas ;)
Vital tu išvitimą gale dariai savojoje? Domina procesas, kažkur girdėjau, kad tai padaroma 156'oje bet tik nuėmus balkį gale, žiūrėjau žiūrėjau niekaip nesupratau kam jį nuimt ten ???
na Liudai-net nzn ka tu ten nuemes balki padarysi-gali atleidus balki biski pazaisti,kaip ir supriekiu,bet ten labai mazai pasiduoda ;) poto prie stebules gali du varstus atsukti,bet ten irgi mazai pasiduoda :)
Vadinas kolega iš anglų servise api... ;D parašiau ką girdėjau ;)
Tai 156ai išvirtimas reguliuojasi ar ne ? ??? Maža gal kada kas :lol:
tik suvedimas prieki ir gale darosi ;)
-
Klausimas "naujokiškas". Alfa turėjo tokios spyruokles kažkas ale raudonos/violetinės spalvos? Lyginant su originaliom juodom - tarpai mažesni, storesnės. Ale stiprintos.
-
Klausimas "naujokiškas". Alfa turėjo tokios spyruokles kažkas ale raudonos/violetinės spalvos? Lyginant su originaliom juodom - tarpai mažesni, storesnės. Ale stiprintos.
Greičiausiai Sportpack kokios.. 8)
-
Arba Eibach, arba aftermarket'as blyn... Raudonas radau, bet mano labiau į violetinę spalvą. O apie tokias Google'as iš vis tyli.
-
Arba Eibach, arba aftermarket'as blyn... Raudonas radau, bet mano labiau į violetinę spalvą. O apie tokias Google'as iš vis tyli.
Jeigu purpuras, tai gali būti koks Eibach ar Bilstein komplektas sudėtas. Gali būti ir šiaip kokie aftermarket..
Šiaip, paprastai originaliai, dabar kiek pamenu, tai visos būdavo juodos, tik Sportpack modifikacijos turėdavo taškus spalvotus ant spyruoklių..
Pabandyk nuorodoj pasižiūrėt. Gal rasi ką panašaus.
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-156/Suspensions:::1_15_16.html
-
Pas mane buvo riaudonos :) Eibach, su dokumentais :) Juodai džiaugiausi... Gal puse metu... Po to jau su pavydo krisleliu žiūrėjau į tuos, kurie važiuoja ant stock...
Esnyper, jei dar nenupirkai - geriau pamiršk visai jas. Ypač Kaune.
-
Pas mane buvo riaudonos :) Eibach, su dokumentais :) Juodai džiaugiausi... Gal puse metu... Po to jau su pavydo krisleliu žiūrėjau į tuos, kurie važiuoja ant stock...
Esnyper, jei dar nenupirkai - geriau pamiršk visai jas. Ypač Kaune.
nesutikciau! as labai dziaugiuos -30mm kieta pakaba :)
-
Pas mane buvo riaudonos :) Eibach, su dokumentais :) Juodai džiaugiausi... Gal puse metu... Po to jau su pavydo krisleliu žiūrėjau į tuos, kurie važiuoja ant stock...
Esnyper, jei dar nenupirkai - geriau pamiršk visai jas. Ypač Kaune.
nesutikciau! as labai dziaugiuos -30mm kieta pakaba :)
Na čia jau kiekvienam atskirai ;) Pradžioj ir man labai patiko, po to, kai pradėjo labiau jaustis per važiuoklę - kažkaip dviprasmiškai vertinau jas.
-
as powerflex'a susidejes i virsutines sakes ir stabilnika, tai problemos, kaip ir isprestos :)
-
Klausimas Steponui dėl powerflex'ų. Ėmei naujas šakes, metei lauk sailentus ir dėjai flexus? Man dilema tokia, kad kaip ir gaila naujus sailentus pjaut. O su naudotom šakėm vėlgi loterija dėl šarnyro, neaišku kiek jis gyvens.
-
Dabar gale stovi žemintos, priekį stock'ai. Kadangi beveik neabejoju, kad priekiniai amortizatoriai bus tokios pat būklės kaip ir galiniai - reiks keisti. Bet, važinėjantis Kaune su žeminta ir dar standinta važiuokle yra tikriausiai pats blogiausias sprendimas... Nors, dabartinė mašinos stovėsena ant kelio man žiauriai patinka...
-
Dabar gale stovi žemintos, priekį stock'ai. Kadangi beveik neabejoju, kad priekiniai amortizatoriai bus tokios pat būklės kaip ir galiniai - reiks keisti. Bet, važinėjantis Kaune su žeminta ir dar standinta važiuokle yra tikriausiai pats blogiausias sprendimas... Nors, dabartinė mašinos stovėsena ant kelio man žiauriai patinka...
Na, tas standumas turbūt dar ir dėl to, kad stabilizatoriai pakeisti iš išpi*tų į sveikus. Kitas dalykas - kai susės bent 2 žmonės į galą + kažkiek bagažo, josi, brolau, josi ;D Kol vienas ar dviese, max trise važiuoji dar nieko. Nežinau, bent jau man tai nepatogu būdavo kai nutupia galas ir pasikratai per prastesnį kelią. O dėl valdomumo, tai čia jau vienareikšmiškai, valdosi geriau nei su standartu.
-
Tai kas be ko dėl tų stabilizatorių... O ta jojimą ryt išbandysiu. Ir žvyrkeliu ir miško keliuku... Tada ir spręsiu ką daryt ar ieškotis dar vienų raudonų į priekį, ar ieškotis stokinių spyruoklių visų keturių.
-
Klausimas Steponui dėl powerflex'ų. Ėmei naujas šakes, metei lauk sailentus ir dėjai flexus? Man dilema tokia, kad kaip ir gaila naujus sailentus pjaut. O su naudotom šakėm vėlgi loterija dėl šarnyro, neaišku kiek jis gyvens.
Pabandysiu už Stepą atsakyt, ne pas mane irgi Powerflex sudėti. Ėmiau naudotas svirtis, restauravau šarnyrus ir buvo sudėti Powerflex. Kaip tik greit metai bus kaip tai padaryta. Reikės pasikelti ir pažiūrėt kaip ten situacija artimiausiu metu, kai pradės orai šilti pagaliau. 8)
-
Bijau, kad net ir powerflex'ai bejėgiai bus prieš duobes su trupučiu asfalto retkarčiais pasirodančiu. Ypač jei važiuoklė standinta.
-
Flex'ai laiko. Šarnyras greičiau pasiduoda ;)
-
Bijau, kad net ir powerflex'ai bejėgiai bus prieš duobes su trupučiu asfalto retkarčiais pasirodančiu. Ypač jei važiuoklė standinta.
Nu nežinau. Pravažiavau su Powerflexu, kaip jau minėjau, beveik metus. Tai reiškia, kad apie 25k km pralėkiau, jei ne 30. Tiksliai net neskaičiavau, nes paskutiniai metai buvo ypač daug mašinoje praleisti. Ir važinėju tikrai ne pensininko ir net ne paprastu režimu, o spaudžiu. Duobių specialiai nerenku, bet juk pasitaiko visko, ypač dabar po druskų ir šalčių. Ir flex'ai laiko. Su šarnyrais dar nežinau, bet kolkas jokių keistų garsų nesigirdi iš priekio, nepaisant stabilizatoriaus traukės dešinės pusės (jai jau laikas seniai turėjo būti). Tikrai nemanau, kad maždaug 500 Lt injekcija nuėjo veltui. 8)
Originalios TRW viršutinės svirtys tokiomis apkrovomis man atlaikydavo apie 45000-50000 km, tai su powerflexu aš apie sailentus išvis pamiršau. Šarnyrai tik gali neduoti ramybės.
O bet tačiau. Čia tema apie spyruokles. 8)
-
as taip pat restauravau sarnyrus ir sudejau flexus :)
-
Sveiki visi. Turiu toki klausima/beda. Nusipirkau R17 ratukus ir arkos pradejo kabint padangas per ratus. Tai klausimas toks, ar geriau ieskotis kitu spyruokliu ar detis gumas po spyruoklem ar i spyruokles kad nekabintu padangu? :)
-
Kokios padangos? Turėtų būt 215/45
-
padangos 225/45
-
padangos 225/45
per placios, jei pakaba standart
-
padangos 225/45
Pas mane 225/50 R16. Problema ta pati. Dėjau gumas tarp spyruoklių - padeda, kol gale neatsisėda 3 žmonės. Tada liečia visada per didesnius įdubimus. 8)
-
Pipai kokias gumas dejai? pas mane siaip neliecia, bet ir be zmoniu vaziuojant dbr per kalniuka didesniu greiciu gremzia girdziu. tai galvoju det ir prieky ir gale, kad masinos aukstis issilygintu, nes idejus tik i gala lbj baisiai atrodys manau
-
Stepai, o jeigu dedant 205 ar 215 /45 problema issisprestu?
-
215/45 tikrai taip
-
Pas mane 215/50 gale + žeminta važiuoklė. Liečia tik tada, kada 3 gale + bagažinė pakrauta. O vat su priekiu kita kalba. Sukant jei koks įdubimas (arba žvyrkelis neseniai nugreideriuotas ir toks kalniukas likęs), tai priekinį sparną sulanksto. Teko jau kelis kartus lygint ;D
Nors, pirmas savaites irgi pasigirsdavo kartais brūkštelėjimai. Su laiku dingo.
-
pabandysiu dbr gumas nusipirkt pasikist, jeigu nepades padangas siauriasnes reikes pirkt :)
-
Pipai kokias gumas dejai? pas mane siaip neliecia, bet ir be zmoniu vaziuojant dbr per kalniuka didesniu greiciu gremzia girdziu. tai galvoju det ir prieky ir gale, kad masinos aukstis issilygintu, nes idejus tik i gala lbj baisiai atrodys manau
Nepamenu dabar tiksliai, kur jas pirkau. Berods turguje kažkuriam ar iš kažkurio forumiečio. Ieškojau eolte, tai ten tik priekiui buvo - galui neturėjo. Reikia žiūrėti pagal diametrus, kad tiktų. Gumos aukštis apie 4-5 cm berods.
Su 215 padangomis problema dingtų. ;)
-
ir 215/45, o ne /50, kaip kazkas rase.
buvo zmogus ant 156'os ir 245/kazkiek r17 sudejes ir vaziavo (tiesa, pakaba buvo zeminta ir kieta)
-
ir 215/45, o ne /50, kaip kazkas rase.
buvo zmogus ant 156'os ir 245/kazkiek r17 sudejes ir vaziavo (tiesa, pakaba buvo zeminta ir kieta)
Kiek pamenu, tai pas Daną buvo priekyje 245/40, o gale 245/35 ar kažkas panašaus.. 8)
-
ir man tada klausimas iskyla, kaip toj masinoj vaziuojant jausmas? kaip ant kalades sedint? nes kietumas neispasakytas turetu but :)
-
ir man tada klausimas iskyla, kaip toj masinoj vaziuojant jausmas? kaip ant kalades sedint? nes kietumas neispasakytas turetu but :)
Kiek pamenu, tai pusė velnio visai dar buvo, kai teko keleivio vietoj sėdėt. Tik į galą jau nieko nepakrausi - net vienas žmogus gale jau priversdavo liesti arkas. Seniai čia buvo, gal prieš kokius 4 metus. Reiktų paties Dano palaukti ir gal jis užmatys šią temą, bei pakomentuos. 8)
-
sian pagaliau suradau laiko issiardyt spyruokles. kazka anksciau turejau nusipirkes galines spyruokles dar senai savo alfai, issiardes dabartines pamaciau kad jos per visa apsisukima yra zemesnes uz tas kurios gulejo garaze. tai idejau aukstesnes ir manau kad turetu uztekt ir nesiekt arku :) (isbandyt dar negaliu nes laukiu ratu guoliu ir kaladeliu su diskais)
-
sian pagaliau suradau laiko issiardyt spyruokles. kazka anksciau turejau nusipirkes galines spyruokles dar senai savo alfai, issiardes dabartines pamaciau kad jos per visa apsisukima yra zemesnes uz tas kurios gulejo garaze. tai idejau aukstesnes ir manau kad turetu uztekt ir nesiekt arku :) (isbandyt dar negaliu nes laukiu ratu guoliu ir kaladeliu su diskais)
Pjautos buvo matomai, nes tiek sporpack'o tiek aftermarket, koks eibach, vijų skaičius toks pat.
-
Eibach vijų mažiau būna ;)
Sent from my HTC One using Tapatalk 4
-
Galėsi per meet'ą pakelt manają ir dar kieno, persiskaičiuot ;)
o kas dėl 245/40, tai visvien +2mm gumos diametre nei 215/45, prie R17 ^-^
-
Neberandu niekur (nors diskutuota buvo tikrai). Tinka spyruoklės su amortiku priekinės nuo 2.0 T.S. SP į 1.9 JTD?
-
Neberandu niekur (nors diskutuota buvo tikrai). Tinka spyruoklės su amortiku priekinės nuo 2.0 T.S. SP į 1.9 JTD?
ten nera kam netikti ;)
-
Kažinau, kai grįžau namo įsivedžiau tą kodą, tai ale jos skirtos 2.0 T. S. be A/C ;D O jei tas pats variklis ir jau yra A/C, tai reik kitų ;D
-
Kažinau, kai grįžau namo įsivedžiau tą kodą, tai ale jos skirtos 2.0 T. S. be A/C ;D O jei tas pats variklis ir jau yra A/C, tai reik kitų ;D
jos isimtos is 1.8 su A/C :D