Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: Folgore_ 2008-10-13 10:18
-
Ar įmanoma 166'ose reguliuoti galinių ratų išvirtimą? Vasaros gale buvo patikrinta pakaba pas Roxxy. Sakė viskas ok, nors galiniai ratai šiek tiek išvirtę tradiciniu 166'ų stiliumi. Norėčiau šitą dalyką pilnai eliminuot, nes nesinori, kad naujas padangas sugraužtų. Ar čia jau šarnyrų pabaigos ženklas, ir šią problemą galima išspręsti tik pakabos tvarkymu?
-
padangu edimo pozymiu nepatebejau. su tokiu isvirtimu naujomis padangomis (zieminemis ''hankook'', vazinejau ir vasara )pramyniau ~ 60-70k -viskas OK. tai jei pergyveni tik del padangu - tai isvirtimas ne problema.
nebent pedantas ir naktim miegot negali del tokios problemeles :)
-
kiek zinau pas lafas sitas ratai isvirsta nes amortiku gumos buna suplysusios kur tvritinasi prie vazioukles apacioj
-
Ar įmanoma 166'ose reguliuoti galinių ratų išvirtimą? Vasaros gale buvo patikrinta pakaba pas Roxxy. Sakė viskas ok, nors galiniai ratai šiek tiek išvirtę tradiciniu 166'ų stiliumi. Norėčiau šitą dalyką pilnai eliminuot, nes nesinori, kad naujas padangas sugraužtų. Ar čia jau šarnyrų pabaigos ženklas, ir šią problemą galima išspręsti tik pakabos tvarkymu?
pats su ta pacia beda susidures ;) bet jei pakaba tvarkinga ir suvedimas padarytas, tai padangom nieko negero neatsitiks ;) pats suvirtimas nesireguliuoja, todel tai mechaninis gedimas. :) o jei pakaba tvarkinga ir vistiek ratus grauzia - 100% suvedimas blogas ;) 166 jis moka but izhulus faktorius. atlikus suvedima isnyko grauzimo beda, sumazejo puslitriu kuro sanaudos ir ir padidejo trauka :)
P.S. suvedima reikia vaziuot daryt pas ta, kuris moka, o ne ten, kur iranga geriausia :)
-
Padangų kaip ir neėda, bent jau plika akim nesimato. Nupirkęs suvedimo nedariau (už ką pelenais barstau galvą :)), nes važiuoklė elgėsi idealiai.
Manau, kad pavasarį reiks patikrint važiuoklę iš pagrindų, pakeist kai ką profilaktiškai, ir tikėtis, kad galiniai ratai išsitiesins. :)
P.s. esu kažkiek pedantas ir perfekcionistas, bet mano užmojams trukdo pasaulinė krizė. ;D
-
visiem pasitaiko su tom pasaulinem krizem...
-
visiem pasitaiko su tom pasaulinem krizem...
tai jau tikrai... ypac 166 turetojams.. ;D
-
maniskiai 164 del vieno blogo atraminio suede taip priekine nauja michelin,kad net zagsejau
-
visiem pasitaiko su tom pasaulinem krizem...
tai jau tikrai... ypac 166 turetojams.. ;D
tai jo... 166 kaltos del pasauliniu kriziu
:alaus:
-
pas mane ta pati beda,nu vaziuokle viskas tvarkoj kaip ir gale,buvo darytas suvedimas ir priekiui ir galui,bet va gale nesenai pamaciau kad is vidaus padangos sugraustos,tai neaisku,ar suvedimas vel reikia daryt ar vaziuokle
-
pas mane ta pati beda,nu vaziuokle viskas tvarkoj kaip ir gale,buvo darytas suvedimas ir priekiui ir galui,bet va gale nesenai pamaciau kad is vidaus padangos sugraustos,tai neaisku,ar suvedimas vel reikia daryt ar vaziuokle
Keisk gale salenblokus, priekyje sarnyrus tvarkyk apatinius.
-
selenblokus tai reikia pakeist,bet kad prieki tvarkiau vaziuokle,tai apatiniai sarnyrai kaip ir geri,nereikejo keist
-
Pas mane irgi nuėdė galinių padangų vidines puses :( Priekinė važiuoklė perrinkta šį pavasarį, po to padarytas suvedimas, bet tik šiandien pamačiau, kad padangų vidus nuėstas :) Gal Naujokas išsprendei problemą?
-
Pas mane irgi nuėdė galinių padangų vidines puses :( Priekinė važiuoklė perrinkta šį pavasarį, po to padarytas suvedimas, bet tik šiandien pamačiau, kad padangų vidus nuėstas :) Gal Naujokas išsprendei problemą?
tikrink sailentus (plaukiojancius),tikrink geometrija ;)
-
Ash tai stengiuos galui nedeti geru padangu, nes nauju gaila labai kai sueda.. Kaip minimum karta per metus tvarkau pakaba is esmes.. siemet jau ne tiek daug isejo.. iki 800lt, cia su restauravimais ir suvedimu.. ir dar nusimato virsutine sake ir sailentblokai priekyje.. Bandysiu ziemai deti 16" diskus, gal bus lengviau pakabai negu kad su 17"... Vienzo, kas pora menesiu reikia pasitikrint, nes koks nors sudukas gale issimusa ir padangoms amen per pora savaiciu. Pas mane jau paranoja del sitos pakabos.. kai tik jauciu kad gala pradeda nesiot, iskart i servisa.. Nes karta buvo taip kad pries ziema viskas buvo zeba, o po ziemos nuvaziaves gal kokius 10kkm atvaziavau, sako viskam galas.. nu ir 1500 palikau.. Tai vat.. nepigus malonumas Alfa Romeo - Il Cuore Sportivo ;)
-
as tai ziemai bandysiu det R15 ratukus. :smilie:
-
as tai ziemai bandysiu det R15 ratukus. :smilie:
tai galima paburt su žigulio stabdžiais ir R13 tada užsidėt ;D Nežinau kažkaip 5 metus R17 minu ir viskas gerai. Tik ratų gaila: po kiekvienos žiemos vis prastesnė dažų buklė.
-
Ash tai stengiuos galui nedeti geru padangu, nes nauju gaila labai kai sueda.. Kaip minimum karta per metus tvarkau pakaba is esmes.. siemet jau ne tiek daug isejo.. iki 800lt, cia su restauravimais ir suvedimu.. ir dar nusimato virsutine sake ir sailentblokai priekyje.. Bandysiu ziemai deti 16" diskus, gal bus lengviau pakabai negu kad su 17"... Vienzo, kas pora menesiu reikia pasitikrint, nes koks nors sudukas gale issimusa ir padangoms amen per pora savaiciu. Pas mane jau paranoja del sitos pakabos.. kai tik jauciu kad gala pradeda nesiot, iskart i servisa.. Nes karta buvo taip kad pries ziema viskas buvo zeba, o po ziemos nuvaziaves gal kokius 10kkm atvaziavau, sako viskam galas.. nu ir 1500 palikau.. Tai vat.. nepigus malonumas Alfa Romeo - Il Cuore Sportivo ;)
jeigu tiek galvos skausmo del galines pakabos,tai viena karta susidedi visa komplekta strongflexu arba powerflexu (3 pozicijos) ir problemas pamirsi. :)
-
Ash tai stengiuos galui nedeti geru padangu, nes nauju gaila labai kai sueda.. Kaip minimum karta per metus tvarkau pakaba is esmes.. siemet jau ne tiek daug isejo.. iki 800lt, cia su restauravimais ir suvedimu.. ir dar nusimato virsutine sake ir sailentblokai priekyje.. Bandysiu ziemai deti 16" diskus, gal bus lengviau pakabai negu kad su 17"... Vienzo, kas pora menesiu reikia pasitikrint, nes koks nors sudukas gale issimusa ir padangoms amen per pora savaiciu. Pas mane jau paranoja del sitos pakabos.. kai tik jauciu kad gala pradeda nesiot, iskart i servisa.. Nes karta buvo taip kad pries ziema viskas buvo zeba, o po ziemos nuvaziaves gal kokius 10kkm atvaziavau, sako viskam galas.. nu ir 1500 palikau.. Tai vat.. nepigus malonumas Alfa Romeo - Il Cuore Sportivo ;)
jeigu tiek galvos skausmo del galines pakabos,tai viena karta susidedi visa komplekta strongflexu arba powerflexu (3 pozicijos) ir problemas pamirsi. :)
powerflexu galui yra tik apatinėms svirtims ir stabilizatoriams, taigi čia tik pusė biznio ;)
-
as tai ziemai bandysiu det R15 ratukus. :smilie:
tai galima paburt su žigulio stabdžiais ir R13 tada užsidėt ;D Nežinau kažkaip 5 metus R17 minu ir viskas gerai. Tik ratų gaila: po kiekvienos žiemos vis prastesnė dažų buklė.
ne nu tai galima :) o dar jei ir geras 15 ziemines padangas turi tai kam leist pinigus ant 17 zieminiu? :) ir 15 ratu perdaryt nieko nereikia :)
-
as tai ziemai bandysiu det R15 ratukus. :smilie:
tai galima paburt su žigulio stabdžiais ir R13 tada užsidėt ;D Nežinau kažkaip 5 metus R17 minu ir viskas gerai. Tik ratų gaila: po kiekvienos žiemos vis prastesnė dažų buklė.
ne nu tai galima :) o dar jei ir geras 15 ziemines padangas turi tai kam leist pinigus ant 17 zieminiu? :) ir 15 ratu perdaryt nieko nereikia :)
dyzeliui nereikia :) V6 reikėtų ;)
-
Ash tai stengiuos galui nedeti geru padangu, nes nauju gaila labai kai sueda.. Kaip minimum karta per metus tvarkau pakaba is esmes.. siemet jau ne tiek daug isejo.. iki 800lt, cia su restauravimais ir suvedimu.. ir dar nusimato virsutine sake ir sailentblokai priekyje.. Bandysiu ziemai deti 16" diskus, gal bus lengviau pakabai negu kad su 17"... Vienzo, kas pora menesiu reikia pasitikrint, nes koks nors sudukas gale issimusa ir padangoms amen per pora savaiciu. Pas mane jau paranoja del sitos pakabos.. kai tik jauciu kad gala pradeda nesiot, iskart i servisa.. Nes karta buvo taip kad pries ziema viskas buvo zeba, o po ziemos nuvaziaves gal kokius 10kkm atvaziavau, sako viskam galas.. nu ir 1500 palikau.. Tai vat.. nepigus malonumas Alfa Romeo - Il Cuore Sportivo ;)
jeigu tiek galvos skausmo del galines pakabos,tai viena karta susidedi visa komplekta strongflexu arba powerflexu (3 pozicijos) ir problemas pamirsi. :)
Na siaip nelabai suprantu... Su 166 alfa vaziuoju 4 metai, viena kart tik tvarkiau galine pakaba, ir tai nepilnai visa. Beje , neatsimenu tiksliai kiek, bet tikrai maziau negu 800Lt kainavo... Nei man padangas eda nei ka.. Gal pirma siulyciau meistrus ar detales geresnes pasirinkt, kad nereiktu kasmet po 800 ar po kiek ten litu palikt..
PS.. Tikrai nedejau jokiu ten power ar strong flexu..Keliu pas mane pasitaiko ne tik asfaltuotu.. Taip pat i metus pravaziuoju daugiau negu 10 000km.
-
Siaip yra jau pasitaike alfu 166 kurioms priekyje buvo amortiku stakanos islinkusios (ten kaip ir is pacio lanzerono palinke, nors dauzta nebuvo) - nemoku paaiskunti, tiksliai, nebent parodyti galiu, tai gamino ir dejo saibas po amortiku varztais priekyje, o buvo taip kad visi sarnyrai, salenblokai sutvarkyti kapitaliai, suvedimas padarytas, padangos geros uzdetos, o jas labai po biski vistiek eda, po tu saibu uzdejimo viskas kaip ir susitvarke :smilie: bet cia vienetiniai atvejai, tai isvada tokia kad remas nera tvirtas pacios masinos ar kazkas pan. ;) o siaip gale alfos 166 esu mates visokiu perdarymu, vietoje plaukiojanciu salenbloku ivarytos gumos (ten jau amzina), tai tikrai turi atsiliepti komfortui ir dar klausimas kaip ten suvedimas pasidaro gale su tokiais salenblokais, esu mates galinese sakese kaip dedasi salenblokai tai ten perpjauta ta vieta sakeje ir suverzta su varztu, zodziu bando liaudis viska. Turime viena klienta su Lancia Thesis, niekas panevezyje nenori tos masinos net is tolo matyti, tai jau teke labai daug ja matyti praardyta ir kadangi detaliu jai reikia vaziuoti i lenkija ar pan, o pakaba irgi toki grazu nera labai tvirta, tai buvo bandymas ismesti plaukiojancius salenblokus ir ideti gumas, viskas ok pasidare, masina tapo standesne ir pan, bet kas is to - nebepasidare gale suvedimas teko vel griauti ir laukti kol atveze kitas sakes naujas is lenkijos. Kol kas nera rastas "vaistas" kuri panaudojus 166 galine pakaba taptu tvirta ir ilgaamze, jei atrasim, galesim visiems perdaryti :D
-
Nu tai vat kad nera dar "vaisto", kai surasit as busiu pirmas eileje gydymui ;) o del tu flex'u tai reikes paklausinet, man rodos galima paciam ispjauti ar uzsakyti tuos sailentblokus pagal ismera.. jei galvoti dar vazinet su sia masina ( o atrodo kad taip ir bus.. ) tai ilgam laikotarpy turetu apsimoket. Matot, pas mane labai blogas kelias kokie 400m iki namu.. nu kartais rudeni ir ziema tiesiog vien duobes.. tai turbut tas nepadeda sutaupyt ant remonto. Nors kitos masinos (pav. Citroen C5) laikosi zymiai geriau, ten koki viena kita sarnyra pakeiti ir psio.
Tai papasakokit gal pinigine israiska, kiek kainuoja flex'u sudejimas i gala? Jauciu kita pavasari kazka vel reikes keist..
-
detalių komplektas galui (4 pozicijos) su atsiuntimu
Strongflex ~430Lt
Powerflex ~550Lt
Už darbą nelabai žinau kiek nes viską pats pasikeičiau
-
Man ir buvo pavirte ratukai gale, pats dejau naujus MB tuos plaukiojancius prie rato. Isvirtimas koreguojas su sailentu ipresavimo vieta. Ipresavau kuo toliau nuo sakiu ir viskas ok, ratukai neisgriuve suvedimas pasidare galas stabilus. O jei nepadeda ir tai tada ziurekit virsutine svirti (bumeranga) Sekmes. :alaus:
-
Vietoj plaukiojanciu idejus paprastus sailenblokus, masina gerokai pakieteja. Taip kad galvokit, jei norit vaziuot kaip limuzinu, tikrai neverta taip daryt.
-
Ar kam dare galiniu ratu isvirtima?
Noriu atkreipt Jusu demesi i Nr. 5 detale. Kaip matyt, to krosteino skyles ovalios, vadinasi juo gali reguliuot isvirtima. Is Alfu "tradicinio" i 0 laipsniu. :D
https://www.fiatdalys.lt/lt/katalogas/dalys/443/5/0/3/W9/0/0/M20,M21,M22,M25,M26,M27,M28,M99/0/GS/rear-suspension
-
Ar kam dare galiniu ratu isvirtima?
Noriu atkreipt Jusu demesi i Nr. 5 detale. Kaip matyt, to krosteino skyles ovalios, vadinasi juo gali reguliuot isvirtima. Is Alfu "tradicinio" i 0 laipsniu. :D
https://www.fiatdalys.lt/lt/katalogas/dalys/443/5/0/3/W9/0/0/M20,M21,M22,M25,M26,M27,M28,M99/0/GS/rear-suspension
visiška tiesa. 4 metus atvažinėjau suvirtusiais ratais, praėjusią žiemą surestauravo galinę pakabą, išstūmė kronsteinus ir ratai tiesut tiesutėliai. Ale rekomenduoju tvarkantiems susitvarkyt ir balkio silentus (taip išsprendžiama nusėdusio galo problema).
-
nežinau kur jūs randat tas bėdas galinėj pakaboj. numyniau su alfa 70 šmotų tai dukart antrąkart pakeičiau plaukiojančius sailentus. stabilizatoriaus traukės 40 tūkst km atlaikė. bananus jau reiks keist, nes šarnyrau laisvoki, bet nematau nei didelių išlaidų, nei dar kokių panikų dėl alfos. kai pamatau kiek žmonės į audagenų pakabą kas 20 tūkst įdeda, tai nieko tik alfa ir dar kartą alfa :) ir px, kad dūmija labiau nei fassatai kokie, bet ji tuose dūmuos ir dingsta. taigi išvada tokia, kad alfa ne mašina o stebuklas, ir nėr čia ką nei pridėt, nei atimt :D
-
Nu taip ten galas puikiai tvarkomas uz nekosminius pinigus-sutinku. 2 sailentukai (girzdukai) po 40 lt. bumerangu sarnyru restoravimas po 60lt. apatiniu sakiu plaukiojantys sailentai po 140lt (nauji), balkio sailentai po 80lt. :D ir tai nekeiciama kaskart. pries TA. po 40k pakeiciau gizdukus, bet lievus, tai po 10k. teko pakeist dar karta ir vienas bumerango sarnyras numire.
-
Sveiki,
susiduriau su tokia problemele, keiciausi cia padangas ir nemaloniai mane nustebino padangu montuotojas kai parode man mano apynauja ziemyne padanga su is vidaus nudylusiu sonu teko ismesti... Kame cia reikalas kodel ratai isvirto matosi ir vizualiai kai pasake, cia reik daryti suvedima (apskritai ar AR 166 galas suvedinejamas?), ar su pakaba kazkas negerai (gal kokie sailentblokai parejo?). Patarkit kas esate susidure su sia problema ir pavyko ja isspresti?
-
Sveiki,
susiduriau su tokia problemele, keiciausi cia padangas ir nemaloniai mane nustebino padangu montuotojas kai parode man mano apynauja ziemyne padanga su is vidaus nudylusiu sonu teko ismesti... Kame cia reikalas kodel ratai isvirto matosi ir vizualiai kai pasake, cia reik daryti suvedima (apskritai ar AR 166 galas suvedinejamas?), ar su pakaba kazkas negerai (gal kokie sailentblokai parejo?). Patarkit kas esate susidure su sia problema ir pavyko ja isspresti?
Ieškok forume. Tikrai yra ne kartą diskutuotas reikalas dėl 166 padangų ėdimo. 8)
-
Sveiki,
susiduriau su tokia problemele, keiciausi cia padangas ir nemaloniai mane nustebino padangu montuotojas kai parode man mano apynauja ziemyne padanga su is vidaus nudylusiu sonu teko ismesti... Kame cia reikalas kodel ratai isvirto matosi ir vizualiai kai pasake, cia reik daryti suvedima (apskritai ar AR 166 galas suvedinejamas?), ar su pakaba kazkas negerai (gal kokie sailentblokai parejo?). Patarkit kas esate susidure su sia problema ir pavyko ja isspresti?
ar tik nebus restauruotos pakabos pasekmes :)
-
Darosi suvedimas gale ir priekyje. Pirmiausia siulau pasitikrinti sailentus gale ir apskritai galine vaziuokle, o po to i suvedima. Nes jei pirmiau pasidarysi suvedima, o veliau pasikeisti ir sailentus, suvedima vel teks daryti is naujo. As 166 ji dariausi Eolte Europos pr Kaune, Zazas ten rekomendavo, sake, gera stenda turi. Darant suvedima meistras pats pasake, kad ratai per daug isvirte, ir pirma susitvarkyti juos, atvaziavau sekancia diena, pagal sutarta laika, is naujo padare suvedima ir nepaeme ne cento daugiau. Rekomenduoju ta vieta ir as.
-
Sveiki,
susiduriau su tokia problemele, keiciausi cia padangas ir nemaloniai mane nustebino padangu montuotojas kai parode man mano apynauja ziemyne padanga su is vidaus nudylusiu sonu teko ismesti... Kame cia reikalas kodel ratai isvirto matosi ir vizualiai kai pasake, cia reik daryti suvedima (apskritai ar AR 166 galas suvedinejamas?), ar su pakaba kazkas negerai (gal kokie sailentblokai parejo?). Patarkit kas esate susidure su sia problema ir pavyko ja isspresti?
ar tik nebus restauruotos pakabos pasekmes :)
Paieskok mano postu gal apie servisus kur. Tik pasikartosiu kad isvirsta del sailentu galiniu susidevejimo, arba reikia pareguliuot is bananu jei su sailentais viskas tvarkoj. Blogiausia kad servisai kurie su alfa mazai susidure, gali ir kisenes apkraustyt ;D Puls sailentus keist, o pasirodys kad reikejo pareguliuot is banano. Na o kad pareguliuot tinkamai, reikia visa galini balki isimt. Bet man viska sutvarke, berods 5mm pastume, ir dabar padangos sveikuteles. Ir sailentu jokiu keist nereikejo, nors kiti servisai jau rankoves pasiraite ruosesi nukenksmint mane ant 1000 lt.O butu iseje snipstas.
-
Savaitgalį teko parvairuoti vieną automobilį pažįstamo, tuo tarpu su mano mašiniuku priekyje važiavo draugas, o aš iš galo. Atkreipiau dėmesį, jog galiniai ratai suvirtę šiek tiek į vidinę pusę. Pasirodo tą buvo mano draugas jau pastebėjęs kai nusipirkau savo alfą ir jis tada važiavo iš galo, bet pamiršo pasakyt :)
Abi pusės +/- vienodai pavirtusios, tai klausimas ar yra kažkoks būdas reguliuoti ratų išvirtimą AR166 ir atstatyti į vietą ar čia jau teks važiuoklę remontuoti? jei kas žino, gal konkrečiau įvardintų kurios dalys gali įtakoti ratų viršutinės dalies pavirtimą į vidinę pusę?
-
Savaitgalį teko parvairuoti vieną automobilį pažįstamo, tuo tarpu su mano mašiniuku priekyje važiavo draugas, o aš iš galo. Atkreipiau dėmesį, jog galiniai ratai suvirtę šiek tiek į vidinę pusę. Pasirodo tą buvo mano draugas jau pastebėjęs kai nusipirkau savo alfą ir jis tada važiavo iš galo, bet pamiršo pasakyt :)
Abi pusės +/- vienodai pavirtusios, tai klausimas ar yra kažkoks būdas reguliuoti ratų išvirtimą AR166 ir atstatyti į vietą ar čia jau teks važiuoklę remontuoti? jei kas žino, gal konkrečiau įvardintų kurios dalys gali įtakoti ratų viršutinės dalies pavirtimą į vidinę pusę?
Akivaizdžiai nesinaudojai paieška. Taigi skaitom nuo pradžių temą 8)
-
Akivaizdu, kad tema neskaityta, bent klausimas tinkamoj temoj uzduotas. Ne visada galima diagnozuoti galiniu sailentu mirti. Man servisas irgi norejo patustinti kisenes, bet vaziuokle.lt Panevezyje pareguliavo bananus, ir jau greit bus 50.000 km po to pravaziuota, tiesa, pas mane sudeti powerfleksai, bet dazniausiai problema buna del bananu.