Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: diedas 2008-09-03 20:21
-
Sveiki visi,
Perskaičiau viską ką radau apie selespeed gedimus šiame tinklalapyje, bet tokio atvejo kaip mano nepastebejau.
Reikalas toks, kad iš pažiuros sveikas Alfukas mazdaug kas 5 sankryzoje vaziuojant CITY rezimu nebesugeba įmesti 2 pavaros greitėjant - užsidega N arba 1 pradeda mirkseti. Tai baisiai nepatogu, nes kol išmakaluoju rankeną bandydamas įjungti kitą pavarą (bet kokią) padarau kamščiuką, nes dėžė laikinai nebereaguoja į aplinką, aišku galiausiai pavara įsijungia, bet tada jau šviesoforas būna raudonas ... na turbūt įsivaizduojat kaip jauciasi už manes laukiantys vairuotojai...
Antros pavaros kartais neįmeta važiuojant, valdant pavaras mygtukais ant vairo taip pat. Visos kitos pavaros įsijungia be jokių problemu. Tepalo lygis geras.
Važiavau į Alfa centrą prijungti prie kompo, bet klaidu nerado ir negalejo pasakyti kur bėda yra. Gal kiek įtarimo sukėlė tepalo slėgio matavimo rezultatai ataskaitoje: 61.34 bar - ar ne per daug?
Atrodo likau vienas, nebent Alfistai kurie turėjo tokį ar panašų gedimą galetu padėti. Jei kas turit minčių kame bėda yra ir nuo ko pradet ją spręsti, nepatingekit parašyti labai padetumet pajudet iš mirties taško.
-
Kelintu metu tavo alfukas? ;D o paprastu rezimu bandei vaziuot?
-
Alfa 99' paprastu rezimu pasitaiko, bet zymiai reciau, todel stengiuos tokiu budu ir vazineti. Bet zmona pripazista tik CITY todel jauciu spaudima :)
-
man kazkas is meistriuku buvo mineje kad imanoma selespeeda su kompu pareguliuot, bet reikia zmogaus kuris nusimano ka daro :lol: , o diagnostika nieko neras, nebent darysi ja tuo metu kai tas begis tau nekris
bandyk pas Zaza nulekt ::)
-
Itariu kad pas Zaza pilnasa kiemas Alfuku, tiek daug ju pradejo rastis, o meistru rimtu nedaugeja. Pabandysiu jam pasukti, juk kitos išeities nėra...
Ačiū.
-
Tas reguliavimas vadinamas kalibravimu.. atlieka visi pradedant Autobrava, baigiant Autoprizme. Autobravoje tas malonumas~80LT(bent jau vilniui tai taip). Bet gali buti elektronikos problemos...
-
O paprasta liaudiska kalba snekant kas tas kalibravimas yra, suprantu kad ten kazkaip sankaba reguliuoja, bet gal kas zinot kas tai per procesas?
-
Zinau viena pats nesureguliuosi :)
-
Nu tas tai aisku, nesu as toks rimtas mechanikas :P bet va idomu zinot kas tai per dalykas tas kalibravimas :lol:
-
As dar pagalvojau ar negali cia buti kalta pompa, kad neimeta 2 begio. Pabandyk pasikeisti tepalus ir hidraulini skysti, gal pades, man aiskino kd jei tepalai senai keisti tai gali su visokiom nuosedom ir nesvarumais buti, o tas ner gerai.
-
o kai neimeta begio ra buna toks garsas kad kai su mechanine vaziuotum lyg sankabos nendamintum? o seip ai gali but mechaninis gedimas tai 2 pavaros sinchronizatoriai bet reiktu pirma sankaba pasiziuret pas zaza
-
pompa tikrai niekuo deta, jei pompa, tai tiesiog uzstringa prie tam tikros pavaros... sankaba kai pareina, tai jaucias, kad pavaros permetimo metu padideja apsukos...
-
Zazui bravo, išsprendė bėda nestresuodamas :) Pasirodo Selespeedams reikia daryti sureguliavimą kas kiek laiko (berods kas 50 000 km) maniškė atrodo iki tol visai tokios procedūros nebuvo mačiusi, tai nieko keisto, kad sustreikavo. Selespeedininkams rekomenduoju mašina parodyt nelaukint kol sustreikuos ::)
-
nu taigi 10 postų apie kalibravimą buvo. o tu čia naujieną atradai.
-
Puikus pastebėjimas ..., cia naujiena man, nesakau kad apskritai :star: Rašiau ne norėdamas pasigirti dėl "atradimo" o palaikydamas gera praktika, kad temos užveisėjas galiausiai parašytų kaip išsprendė problemą.