Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Kiti Alfa Romeo modeliai => Temą pradėjo: Assassin 2008-08-11 17:06
-
Sveiki. Esu pradedantis "alfistas", ir beskaitinedamas radau modeli AR SZ. Paziurejau duomenis ir.... Patiko zinoma. Tik vien is nuotraukos matos, kad nepigi tokia... O autopliuse nera :D Tai keli klausimai:
a) Kiek toks aparatas kainuoja?
b) Kiek tokio aparato islaikymas kainuoja?
c) Ar labai daug tokiu lietuvoj? Kas turit- imeskit foto :smilie:
Aciu, uz sugaista laika.... ::)
-
Sveiki. Esu pradedantis "alfistas", ir beskaitinedamas radau modeli AR SZ. Paziurejau duomenis ir.... Patiko zinoma. Tik vien is nuotraukos matos, kad nepigi tokia... O autopliuse nera :D Tai keli klausimai:
a) Kiek toks aparatas kainuoja?
b) Kiek tokio aparato islaikymas kainuoja?
c) Ar labai daug tokiu lietuvoj? Kas turit- imeskit foto :smilie:
Aciu, uz sugaista laika.... ::)
Na jo man ji irgi patinka, jos kaina nuo 30000eur :D Lietuvoje nei vienos tokios, tad galim tik pasvajoti :D
-
biski info:
SZ - coupe; RZ - cabrio.
Engine: 3.0 V6 (2959 cc), 210 PS (207 hp/154 kW) at 6200 rpm,245 N·m (181 ft·lbf) at 4500 rpm
SZ : Only one official colour scheme was available: Red wth grey roof, Tan leather interior
One in black for Andrea Zagato
RZ : Only three official colour schemes were available: Red with Black leather, Yellow with Black leather, and Black with Red leather interior
Three in silver, one in pearlescent white
1036 SZs were produced (planned: 1000), about 100 were exported to Japan.
284 RZs were produced (planned 350)
butu smagu, jei netiketai lietuvelej atsirastu viena kokia...
-
Sveiki. Esu pradedantis "alfistas", ir beskaitinedamas radau modeli AR SZ. Paziurejau duomenis ir.... Patiko zinoma. Tik vien is nuotraukos matos, kad nepigi tokia... O autopliuse nera :D Tai keli klausimai:
a) Kiek toks aparatas kainuoja?
b) Kiek tokio aparato islaikymas kainuoja?
c) Ar labai daug tokiu lietuvoj? Kas turit- imeskit foto :smilie:
Aciu, uz sugaista laika.... ::)
www.mobile.de , www.autoscout24.it
-
kaina vidutine apie 35K. euriku tik :)
-
To grease: Kokiam saite tokia informacija yra? Gal ten ir kitu AR modeliu yra?
-
jai atmintis neapgauna tai rz ir sz pagamintos ant ar 75 bazes, turi tuos pacius agregatus kaip ir v6 amerika, tas pats variklis greiciu deze pakaba tik salonas ir kebulas zagato,o uz varda reik susimoket bet isvaizda istiesu nuostabi
-
na nematau dideliu problemu jei pas assassina buvo bugatti veyron tai AR SZ ivaldyt kaip du pirstus apsvilpt :)
-
ale zemai krito nuo bugatti iki alfos 156 ir dar traktorines ;D
-
ale zemai krito nuo bugatti iki alfos 156 ir dar traktorines ;D
nu benzas gi brangus ;D ir Bugatti apetita gera turi 28l/100km ;D
-
ale zemai krito nuo bugatti iki alfos 156 ir dar traktorines ;D
nu benzas gi brangus ;D ir Bugatti apetita gera turi 28l/100km ;D
28l? Ot piguva vaziuojant su 16 cilindru varikliu... bet patikslinsiu buggatis ryja nei, daug, nei mazai tik 40l, cia miesto rezimu :D Panasus vienas rajunas dar yra Lamborghini diablo 38l :D
Mano buves bmw be 22l niekaip :D
-
Truko vietos tam bugatti.... Ir pats auto .. kaip ten sako...- Ne mano skonio :lol: :lol: :lol: >:D Jeigu rimciau tai cia tiesiog bajeris- juokas. Jei ka nors zeidzia ar pan. tas uzrasiukas - as ji pasalinsiu, tik parasykit i pm.
O kas del alfos... Tai del tokios taupyt, kad ir kiek ilgai, manau verta. O detaliu didele stoka? :smilie:
-
Truko vietos tam bugatti.... Ir pats auto .. kaip ten sako...- Ne mano skonio :lol: :lol: :lol: >:D Jeigu rimciau tai cia tiesiog bajeris- juokas. Jei ka nors zeidzia ar pan. tas uzrasiukas - as ji pasalinsiu, tik parasykit i pm.
O kas del alfos... Tai del tokios taupyt, kad ir kiek ilgai, manau verta. O detaliu didele stoka? :smilie:
Jei tokiam automobiliui isigyti turesi uz ka, tai ir daliu nusipirkti bus imanoma ;)
-
jop brumbrumo tiesa, dauguma daliu is mexanines puses tinka nuo 75 bet kaip su pakaba negaliu garantuot, paciam idomus dalykas prieki ten torcionine pakaba ar paprasta gale kaip ir kas, kad gale greiciu deze tai faktas, bet stabdziu diskai salia greiciu dezes ar jau prie ratu
-
vaziuokle,perdavimas viskas nuo 75 V6, variklis taipat paimtas is jos tik siek tiek modifikuota ir siekia 207 AG prie 6200 aps / min :masina:
-
vaziuokle,perdavimas viskas nuo 75 V6, variklis taipat paimtas is jos tik siek tiek modifikuota ir siekia 207 AG prie 6200 aps / min :masina:
je, vaziuokle is esmes tokia pati, yra smulkiu skirtumu.
gale dedion'o trikampio priekinis centrinis sailentblokas is tikruju nera sailentblokas - ten sferinis guolis - ji galima isideti ir i 75/GTV6, tik kad isidejimas komplikuotas (ta guoli reikia ipresuoti, o tam kad ipresuoti, reikia visa dedion'a issiimti ir dar + guolis nemazai kainuoja);
taip pat gale ratams duotas berods 1 laipsnio neigiamas isvirtimas - kai jau nebent keisti visa dedion trikampi..;
galiniai stabdziu diskai ventiliuojami, tad ir supportai kitokie, platesni;
priekyje storesni torsionai, didesni stabdziai. stabilizatorius storesnis ir gale ir priekyje;
greiciu deze yra siek tiek trumpesniu begiu.
na, panasu, kad viskas..
bet is principo viskas vienoda... :)
-
zodziu viskas kaip ir pas 75 V6 tik "biskuti" skiriasi ;D
-
vaziuokle,perdavimas viskas nuo 75 V6, variklis taipat paimtas is jos tik siek tiek modifikuota ir siekia 207 AG prie 6200 aps / min :masina:
je, vaziuokle is esmes tokia pati, yra smulkiu skirtumu.
gale dedion'o trikampio priekinis centrinis sailentblokas is tikruju nera sailentblokas - ten sferinis guolis - ji galima isideti ir i 75/GTV6, tik kad isidejimas komplikuotas (ta guoli reikia ipresuoti, o tam kad ipresuoti, reikia visa dedion'a issiimti ir dar + guolis nemazai kainuoja);
taip pat gale ratams duotas berods 1 laipsnio neigiamas isvirtimas - kai jau nebent keisti visa dedion trikampi..;
galiniai stabdziu diskai ventiliuojami, tad ir supportai kitokie, platesni;
priekyje storesni torsionai, didesni stabdziai. stabilizatorius storesnis ir gale ir priekyje;
greiciu deze yra siek tiek trumpesniu begiu.
na, panasu, kad viskas..
bet is principo viskas vienoda... :)
Klausimas, del to salenbloko kur stovi galineje pakaboje 75 per viduri arciau masinos priekio, pas mane 1.8 75 jis suplyses ir dauzosi kaip velnias, zadu keisti, ideti gumos gabala (tipo salenbloka), pakeisti manau iseis ir nenuemus tilto, esme paprasta, ten reikia butent to kazkokio sferinio guolio ar tiks bet kas, ar as cia ne apie tai sneku apie ka jus? :)
-
Klausimas, del to salenbloko kur stovi galineje pakaboje 75 per viduri arciau masinos priekio, pas mane 1.8 75 jis suplyses ir dauzosi kaip velnias, zadu keisti, ideti gumos gabala (tipo salenbloka), pakeisti manau iseis ir nenuemus tilto, esme paprasta, ten reikia butent to kazkokio sferinio guolio ar tiks bet kas, ar as cia ne apie tai sneku apie ka jus? :)
nelabai supratau ka gausi is to, kad idesi gumos gabala. kaip ji privirtinsi? ideta palaida guma naudos nemanau kad duos.
o pakeisti pati sailentbloka i nauja sailentbloka arba i guoli nenuemus dedion trikampio nemanau kad iseis - tam reikia preso.
fyi, dedion trikampis:
(http://i176.photobucket.com/albums/w197/coda_lunga/alfa%20GTV6%20in%20the%20shop/dedion/dedion_tube.jpg)
'paprastas' guminis sailentblokas:
(http://i176.photobucket.com/albums/w197/coda_lunga/alfa%20GTV6%20in%20the%20shop/dedion/dedion_bushing.jpg)
sferinis guolis:
(http://i176.photobucket.com/albums/w197/coda_lunga/alfa%20GTV6%20in%20the%20shop/dedion/dedion_bearing.jpg)
-
retas pakabos variantas, uzmatytas tik vadoveliuose ::) berods taip pat alfa romeo ( o gal ir rover)
-
Presa turiu 15 tronu jei gerai pamenu, o apie guma gal tu neteisingai supratai, as turiu labai daug ivairiu diametru apvaliu gumu specialiai restauruoti salenblokams, galiu pasidaryti bet kokio diametro ir su betkokia skyle ant stakliu, ir ipresuoti ivore i vidu po to kai idesiu nauja guma i tilta, net ivairiu kietumu turiu gumos nuo labai kietos iki minkstesnes, man tiesiog klausimas - 75 1.8 IE per viduri ten guminis salenblokas ar tas sferinis guolis, nors kiek apzejau tai ten guminis stovi ir ideti savo turima guma nekils dideliu bedu, zadu atleisti tilta, kardana, deze paremsiu su su variklio laikikliu spec. turetu nusileisti tilto priekis ir tada jau jei bus bent kazkoks priejimas tai ir perdesiu ta guma su ivore. :smilie:
-
Galinis salenblokas pakeistas nenuemus tilto, ideta tiesiog nauja guma su seno salenbloko ivore ;) viskas ten ganetinai paprasta, ipresavo nauja salenbloka ir jo ivore tiesiog ant masinos :smilie: visi dauzymaisi gale dingo, tylu tylu, begius perjungi tai tik girdisi kaip sankaba susijungia su deze svelniai :)
-
bet ar ylgam tokie patobulinimai
-
bet ar ylgam tokie patobulinimai
panasus patobulimai ir 166 stovi pas mane ir labai daug masinu tokiu principu vazineja sutvarkytos, o kodel turetu nelaikyti, ismetem sena salenbloka ir idejom nauja, tik naujojo guma kietesne nei senojo, tai turetu buti net ir geriau :smilie: