Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Prestazioni Di Sport Di Alfa Romeo => Temą pradėjo: zebeliukas 2008-07-02 00:56
-
gal kas daretes 2,0TS galva t.y gal drozet gal kanalus valet ir klausymas ka galima is to ispaust ar macijo :D
-
atsakymas paprastas - kanalu portinimas - vienareiksmiskas pliusas. nes gamykliskai jie tikrai nera preciziskai apdirbti konvejerinio surinkimo automobiliuose. zodi prtintas kaalas naudoju pagal reiksme, - islyginto pavirsiaus kanalas.
galvos plokstuma irgi reiktu tik slifuoti, poliruoti, nenuimant nei 0.1 mm. - galvos spaudimas, kanalau platinimas, be kitu variklio modu, oro, kuro padavimo - nieko vertas.
dedant metaline tarpine - labai svarbu idealiai islyginti tiek galvos, tiek bloko pavirsiu.
kaikuriu modeliu (pvz nekatrie hondu) varikliai ir gamykliskai sukonstruoti su "klaidomis" - kaikur uztenka nudrozti viena kampa, kazkoki kanalo ir efektas bus juntamas, - t.y. nuimant kelis mm - istaisoma "klaida", bet alfosm itariu tas negalioja, neteko skaityt niekur
siaip patariu jei varikis sukasi gerai, galvos isvis nenuiminet. - geriau zaisk su air intake'u, freeflow ismetimu
-
dekui :smilie: su oru jau kaip ir prizaista dar liko ismetima atlaisvint
-
na tai pirmyn :)
neverta sakyti, kad ismetimo sistema prasideda ties kolektoriumi o ne ties "shiningbilngbling" riaumojanciu ismetimo galiniu bakeliu :)
o as nuobodziai pasikartosiu: jei nori buti greitas - pradek nuo pakabos ir stabdziu performanc'o, ne nuo arkliu. arkliai lemia tik drage,- ziede ir gatveje - su gerai sureguliuota pakaba 155hp yra gana, kad butum greitas:) bet tema ne apie tai.