Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Prestazioni Di Sport Di Alfa Romeo => Temą pradėjo: cili 2008-05-05 01:49

Antraštė: Selespeed bedos
Parašė: cili 2008-05-05 01:49
Sveiki,

turiu nuliudint ar perspet visu ar bent pirmuju (kaip mano 99') selespeedu savininkus, nezinau, kiek buvo pakeista tolesne konstrukcija.
Maniskis pradejo durniuot pernai vasara - kazko pradejo nepatikt 5 pavara - kartais cype ir mirksejo dezes lempute prie zemu (~2000) ir aukstesniu (~3000) apsuku. Zazas nuramino, kad tai kompo klaidos, tik vis neturejau progos nuvaziuot ir prachekint. Ziema tas negalavimas nurimo, bet vel atsinaujino pavasari, tik su skaudesnem pasekmem - pradejo strigt deze. Greiciausiai tai nesurista, nes pasalinus dezes strigimo priezasti, kompo klaidos/mirksejimas liko.
Pirmiausia vaziuojant nepersijunge aukstesne pavara city rezimu, kuriuo daugiausia naudojuosi ramiai vaziuodamas. Isibegejau 4 pavara beveik iki 100, ir nieko, rankiniu rezimu irgi nepersijunge, sustojau irgi 4 pavara. Uzgesinau varikli - nebesiveda, tik is 3 karto. Vaziuoju - lyg tai viskas vel gerai, viskas dirba. Vilniuje paleidau zmona iki baldu parduotuves, po valandos skambina - vel nesiveda! Truliku nusigavau nuo Litexpo iki Zirmunu, kad paciam susigaudyt, kas vyksta, kazkaip pavyko ijungt N ir uzvest varikli, bet begiai nesijungia! Sugebejau prisiskambint Zazui, tas patare trinktelt per siurbli dezes valdymo...
Padejo, bet liga pradejo progresuoti - vis dazniau tekdavo trinkseti, karta zmona net sankryzoje sustojo, gerai kad "draugai" salia stovejo - pristabde eisma, paklause, ar nereiks nutempt. Buvau kaip ir sutares Zazui nuvaryt paziuret, bet ta savaite nepavyko prisiskambyt, o vaziuot reikia, nutariau pats pabandyt paziuret, nes del trinksejimo buvo aisku, kad arba siurblyje yra nesvarumu ir jis stringa, arba siurblio varikliukas turi problemu.
Treciadieni po darbu isitaisiau garaze su irankiais ir pradejau po truputi ardyti. Is pradziu atrode gan komplikuota ir kai ka bereikalingai atjungiau, teko antra karta ardyti, daug paprasciau gavosi.
Gedima atradau siurlio variklyje, nors jis tipo neardomas, uzvalcuotas, bet ka darysi, vardan mokslo teko panaudoti jega ir atlankstyti tokius liezuvelius nuo korpuso prie dangtelio ir isskirti varikli. Ir ka gi? Vidus pilnas dulkiu nuo dylanciu sepeteliu ir kitu daliu, kolektorius uzsineses, aisku, gero kontakto nera ir variklis nori sukasi, nori ne, tenka smugiu paprasyti. Ispuciau dulkes, nuvaliau kolektoriu, vel surinkau varikliuka, sudejau i vieta - veikia be uzsikirtimu, pravaziavau apie 500 km per sventes, lyg ir viskas tvarkoje, tik kompas dar verkia...
Taigi, jei kam pasitaikytu panasus gedimas - iseitis aiski. Vaziuot galima, tik reikia buti pasiruosus sustojus greit kuo nors kaukstelt per siurbli/varikli, pries ardant reiketu pasirupinti atsarginiu varikliu (jei imanoma gauti nauja), nes isvalymas gali ir nebepadeti (gali buti sudile sepeteliai, kurie tipo nekeiciami, bet lietuviai gali ir tai sugebeti sutvarkyti, taip pat kolektorius, nors mazai tiketina). Taip pat skyscio papildymui, nes ardant neisvengiamai nubegs, as negavau tutela, kaip rekomenduojama, papildziau vairo stiprintuvo skysciu (paskirtis panasi, kvapas irgi panasus, bet greit reiks keist, nes maisyt negerai!).
Tuo paciu noreciau paklaust: gal kas gali autoritetingai patart, koki skysti galima naudot sioje sistemoje, ar butina uzsimusant ieskoti tutela speed??? Taip pat kaip teisingai pakeist si skysti visoje sistemoje?
Ardant siurbli, butina SVARA kaip operacineje, siurblys gan smulkus ir bet kokia smiltele patekusi gali uzkirsti arba subraizyt pavirsius, kas itakoja nasuma ir spaudima!
Taip pat labai svarbu nesumaisyti siurblio detaliu padeties, as nebuvau pakankamai demesingas ir teko visa mazga isimti ir perrinkti siurbli is naujo, nes viena 8 formos dangteli idejau apverstai, ir siurblys nekele spaudimo!
Aisku, pirmiausia linkiu vazinet laimingai ir be gedimu, galbut naujesniuose automobiliuose si problema isspresta, ideti geresni varikliukai, bet jei atsitiktu panasiai, neissigaskit. Juk lengviau spresti problema, kai pasiruosi tam.
Gero kelio!
Antraštė: Ats: Selespeed bedos
Parašė: egonomija 2008-05-07 14:04
Siurblys yra parazitins reikalas selespeed sistemoje. butent situ nerestauruoja. nebent kaip pats sakei - paciam perrinkt, tinkintis,
kad sriegiai sveiki, kad mechaniskai nieks nepazeista.
     o placiau imant - selespeed yra aukstasis mokslas. su juo reikia draugauti, pazinti ji:) as isvis pakeiciau visa deze su manipuliatoriumi. vat vienintele sveika vieta ir buvo siurblys,- laike, jei neklystu 49 baru's (turi but 45-55 pagal norma).
o simptomai buvo visiskai tiepatys, kaip ir tavieji, tad deja taisykles tu neparasei.

i sistema pilu TIK selenia selespeed skysti. jokiu vairu stiptintuvu, stabdziu ar kitu hidrauliniu skysciu. kur tu cia perskaitei, kad rekomenduojama 'beleko' dapilt??
          i automatiniu deziu sistema galima pilt stiprintuvo skysti, bet selespeedo manipuliatirus visai kas kita. bandziau lygint juos
pagal sudeti - nekazkas panashaus.

dziugu, kad yra dar vienas selespeedininkas, nebijantis tepalo ant ranku,- jei is vln esi - butu idomu gyvai kartu prie sekancios problemos nagus prikisti (aisku tikintis, kad ju nebus).

PS: turiu valdymo kompa selespeed atliekama 2001 metu (tinka ir 99'-iem) - jei ka - turek minty.
Antraštė: Ats: Selespeed bedos
Parašė: emoxas7 2008-05-08 13:28
Sveiki..gavau masinele vadinama selespeed'u .. zodziu problema tokia.. vaziuoja viskas ok,tik 5begiu jei vos laikai gaza tai vaziuoja, o jei spusteli iskrt isimeta "n" po poros sekundziu vel 5begis .. ir nevaziuoja parasciausiai juo :( nuvariau ant kompo tikrino viskas ok,sako varyti pas deziu meistrus.. o ten man kaba jog tvarkymas apie 500eur kainuos..ar tai reali suma , o gal yra kita kokia iseitis;)
Antraštė: Ats: Selespeed bedos
Parašė: cili 2008-05-09 00:27
Tai nieku ir neskaiciau ir pats neissigalvojau kad galima bileka dapylinet,
cia tik tuo momentu, kai dalis normalaus skyscio nubego negriztamai,
remontuojant sistema, tai dapyliau ka gavau artimiausiu charakteristiku laikinai.
Dabar ieskau originalaus skyscio ir laukiu rekomendaciju kaip ji keisti.

O del to kad 5 begi meta, gali buti greiciausiai koks dezes mechaninis defektas,
gal sinchronizatorius isejes, nors 5 begiui gan retai pasitaiko.
O bandei CITY rezimu? Ar rankiniu?
O tie deziu meistrai bent suprato, kas per deze?
Ar kaip paprastasm automatui kaina numete?
Geriau kreipkis pas alfinius meistrus, tie gal bent bus kazkiek susidure su tokiom problemom
ar is mechaniniu deziu gedimu ka pritaikys.
Antraštė: Ats: Selespeed bedos
Parašė: warlock 2008-05-22 12:46
Originalu Selespeed skysti gali rast nebent AUTOBRAVA salone 1l kaina apie 60LT
Antraštė: Ats: Selespeed bedos
Parašė: egonomija 2008-05-23 10:59
Originalu Selespeed skysti gali rast nebent AUTOBRAVA salone 1l kaina apie 60LT

Autoprizme Zirmunu 68 - 45Lt/Ltr. su nuolaidom gaunu uz 38.
"Selenia" Selespeed oil