Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 33, 75, 145/146, 155, 164 => Alfa Romeo 155 => Temą pradėjo: santanas155 2008-05-01 23:14
-
sveiki, gal zinot ar yra pirkt originaliu stb vamzdeliu, ar reikia lankstyti is tu variniu
-
tai tik lankstomi ir yra,tik gamykloi juos per stakles islanksto ir padengia specialiu s.. kazkokiu
-
tik lankstomi ;Dpriekinio kairio keiciau, tai kazkur apie 1m ilgio ;D
-
sveiki, gal zinot ar yra pirkt originaliu stb vamzdeliu, ar reikia lankstyti is tu variniu
gal kartais jungsi tiesiogiai i stabdzius o ne per skirstytuva todel ir klausi? ar neteisus as? :)
-
jungsiu taip kaip ir buvo ,tik reikes perkelti skirstytuva i prieki apie 30cm , nes pries ji yra papuve vmz. ir ta vmz reikia keist kur po bnz baku , jauciu reiks baka imti ,o kaip kitaip ten prakisi? esu tai dares kitai 155, tas pats laukia ir dabar
-
matai kaip,pas mane skirstytuvas buvo isejas, tai teko tiesiogiai pasijungti :) bet bedu nera viskas ciki veikia;)
-
ar tu turi omeni ta kur ant galinio balkio pritvirtintas, tas tau isejo?
-
na taip tas, nzn kas jam ten buvo bet galiniai vos stabdydavo, pajunge man tiesiai, tai nieko blogo nes kiap abs yra, tai nera pavojinga kad uzkirtus ratus,mane uznes, ismeginta jau n kartu :) o stabdo efektyviai ;)
-
be skirstytuvo ir geriau, galiniu ratu stabdymo jega zymiai didesne ;)
-
ir kas is to gero ? ekstremaliai stabdant greiciau ABS isikis ;) kai tuo tarpu gal dar priekiniai neuzsiblokave, bet galas jau bus... stipriai stabdant galas nusikrauna, kam ten tas "efektyvumas" ? :)
-
ir kas is to gero ? ekstremaliai stabdant greiciau ABS isikis ;) kai tuo tarpu gal dar priekiniai neuzsiblokave, bet galas jau bus... stipriai stabdant galas nusikrauna, kam ten tas "efektyvumas" ? :)
Negaliu garantuot, bet tas paskirstytojas gali buti ir stabdziu reguliavimo mechanizmas. Kuo labiau stabdant, priekis prisispaudzia prie zemes, o uzpakalis pasikelia. Priklausomai nuo to, pareguliuojamas priekiniu-uzpakaliniu stabdziu santykis, kad stabdymas butu kuo efektyvesnis.
-
na as tai suprantu, pagrindinis principas skirstytuvo...kad galiniai ratukai neuzsikirstu pirma negu priekiniai pvz. ir kad neuznestu masinos...ten turbut slegi paskirsto kad priekiniai labiau uz galinius prisispaustu...todel manau ne taip gerai stopja alfa negu isvis butu be skirstytuvo... nors aisku be skirstytumo butu beda jeigu abs masinoje nebutu.. tada nevazineciau be jo ypac ziema :)
-
jis skyrsto stabdymo jega tarp galiniu kairio ir desnio rato, jai skirstytuvas grybauja sansai,kad uznes didesni nei be jo,o prieki gala skirsto jau paciam stabdziu stiprintuve,Darciks, tas ABS simts metu nereikalingas,jai nemoki stabdyt ;)ABS yra ratu antiblokavimo sistema, tai reiskiakad neleidzia blokuotis ratams, ta pati ir dar efektyviau gali padaryt su koja minkiodamas pedala ;)
-
jis skyrsto stabdymo jega tarp galiniu kairio ir desnio rato, jai skirstytuvas grybauja sansai,kad uznes didesni nei be jo,o prieki gala skirsto jau paciam stabdziu stiprintuve,Darciks, tas ABS simts metu nereikalingas,jai nemoki stabdyt ;)ABS yra ratu antiblokavimo sistema, tai reiskiakad neleidzia blokuotis ratams, ta pati ir dar efektyviau gali padaryt su koja minkiodamas pedala ;)
Aha, kad tik ne! Kartais nebelieka laiko spaudyt pedala, ir dziaugies kad uz tave automatika tai daro. Siandie uzsiziopsojau i tokia froilen, o priekyje vaziaves staigiai stabtelejo pries perkasta kelia. Ziuriu katastrofiskai arteja masiniukas. Ant stabdziu ir sustojo. ABS tikrai padejo, nes dar ir kelias buvo nesvarus del remonto darbu. Tam ir sukurta sistema kad pedalo spaudyt nereiketu. Cia ne GAZ52 ar gonkes ;)
-
jis skyrsto stabdymo jega tarp galiniu kairio ir desnio rato, jai skirstytuvas grybauja sansai,kad uznes didesni nei be jo,o prieki gala skirsto jau paciam stabdziu stiprintuve,Darciks, tas ABS simts metu nereikalingas,jai nemoki stabdyt ;)ABS yra ratu antiblokavimo sistema, tai reiskiakad neleidzia blokuotis ratams, ta pati ir dar efektyviau gali padaryt su koja minkiodamas pedala ;)
na tu nesu teisus 100% kazin kiap ziemos metu tu minkytum ta stabdziu pedala...nejaustum kada uzsikerta ratai, o kada dar ne :)) tai kol sumastytum tikrai uznestu ir t.t. Danciux ka tu pries tai vairavai? kad taip tau nereik to ABS :) juk ne prie sovietu gyvenam ir ne zigulius jau vairuojam ar masinas, iki 88metu ir t.t. :)
-
jai kazko nemoki nereik sakyt,kad uznestu,laiko ner ir t.to tu paimk ir pabandyk, beja tas jusu gerbiamas abs stabdymo kelia prailgina siek tiek, efektyvumas tai yra tavo reakcija, ir sekantis veiksmai 8)
-
jai kazko nemoki nereik sakyt,kad uznestu,laiko ner ir t.to tu paimk ir pabandyk, beja tas jusu gerbiamas abs stabdymo kelia prailgina siek tiek, efektyvumas tai yra tavo reakcija, ir sekantis veiksmai 8)
zinau kad pailgina, bet jo pliusas kad stabilia masian islaiko, o ne kiap pas teva be abs pasatas uzkirto stabdzius nevienodai stabdo ir nesa laukan :D
-
nest gali net ir su abs ir nereik cia lialia ;)o abs stabilumo neduoda, nebent yra EBD
-
jis skyrsto stabdymo jega tarp galiniu kairio ir desnio rato, jai skirstytuvas grybauja sansai,kad uznes didesni nei be jo,o prieki gala skirsto jau paciam stabdziu stiprintuve,Darciks, tas ABS simts metu nereikalingas,jai nemoki stabdyt ;)ABS yra ratu antiblokavimo sistema, tai reiskiakad neleidzia blokuotis ratams, ta pati ir dar efektyviau gali padaryt su koja minkiodamas pedala ;)
Jis skirsto stabdymo jega ne tarp galiniu (desinio-kairio) o tarp galiniu- priekiniu ! Stabdant (masinai stojant) persiskirsto apkrovos. Galas nusikrauna priekis papildomai apsikrauna. Galas kyla, jei slegis galui liktu tas pats, sumazejus galiniu ratu prispaudimo jegai jie pradetu slysti, Galiniu stabdziu slegio reguliatorius del apkrovos persiskirstymo mazina slegi i galinius ratus, padidindamas priekiui (kur apkrova ant ratu padidejus), ir kur ta jega galima isnaudot efektyvesniam stabdymui!
-
ups, Jus teisus nete palandziojau ir tixliai radau aprasyma ka reiskia "proportioning valve" kazkaip scar diske nieko neraso apie priekinius ratus, tik kad sistema susijusi su galine asim