Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Prestazioni Di Sport Di Alfa Romeo => Temą pradėjo: egonomija 2008-04-25 14:56

Antraštė: Turbo KIT for 2.0 TS (?)
Parašė: egonomija 2008-04-25 14:56
For models built prior to September 2000. Comes complete with Garrett T25 turbocharger, intercooler, oil cooler and re-mapped factory ECU. Transforms the 156 into serious performance saloon: power raised to 200bhp and 225bhp respectively. Price includes fitting.

(http://www.autodeltashop.com/images/en_155.jpg)

nu va siulo tokius turbokitus uz debilizka kaina nekatrie gamintojai. turejo savo turboKit rinkini ir novitec, a bet taciau
neber ju puslapyje,- matyt nebegamina.
            kokios nuomones uz/pries ?
kaip isvis 4 INLINE variklis draugauja su turbo iputimu?... kiek laiko jo viduriai? kas vyksta su suspaudimo laipsniu?????????
paliekam standartini ir puciam sau ramiai?....mhmz.... visos mintys weelcome.

uz 4 gabalus svaru strelingu tai cia zinoma nesamone, bet gi ta pati garetta t25/ta intecooleri, vamzdyna bei kolektoriu galima
uz gerokai mazesni biudzeta susikomplektuot...
    (neketinu to daryti , bet gal kazkada nebus ka veikt......................................)
Antraštė: Ats: Turbo KIT for 2.0 TS (?)
Parašė: cuore sportivo 2008-04-25 18:07
Idomu kaip pigiai susikomplektuosi ECU ...
O siaip tai, manau kad didelis shit... Ir be turbo sitie varikliai nepasizymi patvarumu.
Tai manau kad daputus, issilakstytu visi viduriai gan greitai  8)
Antraštė: Ats: Turbo KIT for 2.0 TS (?)
Parašė: egonomija 2008-04-25 18:28
Idomu kaip pigiai susikomplektuosi ECU ...
O siaip tai, manau kad didelis shit... Ir be turbo sitie varikliai nepasizymi patvarumu.
Tai manau kad daputus, issilakstytu visi viduriai gan greitai  8)

o ka del to ecu?:) ankstinti/velinti degima reik? suspaudimi laipsnio juk nepasikoreguosi, programindamas
ecu, ir nelysdamas i vidurius.
       is esmes, man nuomone jusu idomi, o ne kritika ir ne pareiskimai "kaip tu ta ana padarysi?" - as nedarysiu.
cia tik diskusija.
      pvz hondu vteciniams varikliams gaminami turbokitai yra pakankamai placiai naudojami..

gal esate mate geresniu variantu? o gal skaitete uzsienio forumuose realius atsiliepimus?

siaip varikliai yra skaiciuojami, kaip minimum 30%  didesnei galiai, nei uzduota gamykline, tad kode
to resurso neisnaudoti? galu gale kokios yra twinsparko kritines dalys, kurias reiktu keisti i kaltines?
stumokliai? ziedai? voztuvo spyruokles mandesnes pritaikyti.... ? konkretumo reikia...

piktesniu veleneliu irgi yra sukurta siem varikliam.

as pats irgi manau, kad mano noras tureti turbo alfa yra nedaug susijes su 2.0 twinspark varikliu, bet letai ir atidziai
galiu dometis visais imanomais variantais.


Antraštė: Ats: Turbo KIT for 2.0 TS (?)
Parašė: brumbrum 2008-04-25 23:03
Idomu kaip pigiai susikomplektuosi ECU ...
O siaip tai, manau kad didelis shit... Ir be turbo sitie varikliai nepasizymi patvarumu.
Tai manau kad daputus, issilakstytu visi viduriai gan greitai  8)

o ka del to ecu?:) ankstinti/velinti degima reik? suspaudimi laipsnio juk nepasikoreguosi, programindamas
ecu, ir nelysdamas i vidurius.
       is esmes, man nuomone jusu idomi, o ne kritika ir ne pareiskimai "kaip tu ta ana padarysi?" - as nedarysiu.
cia tik diskusija.
      pvz hondu vteciniams varikliams gaminami turbokitai yra pakankamai placiai naudojami..

gal esate mate geresniu variantu? o gal skaitete uzsienio forumuose realius atsiliepimus?

siaip varikliai yra skaiciuojami, kaip minimum 30%  didesnei galiai, nei uzduota gamykline, tad kode
to resurso neisnaudoti? galu gale kokios yra twinsparko kritines dalys, kurias reiktu keisti i kaltines?
stumokliai? ziedai? voztuvo spyruokles mandesnes pritaikyti.... ? konkretumo reikia...

piktesniu veleneliu irgi yra sukurta siem varikliam.

as pats irgi manau, kad mano noras tureti turbo alfa yra nedaug susijes su 2.0 twinspark varikliu, bet letai ir atidziai
galiu dometis visais imanomais variantais.




Silpna vieta svaistikliai ;) O ecu reikalingas tam, kad senasis nesupras kas per antikunis su kriaukle ant variklio atsirado :D
Antraštė: Ats: Turbo KIT for 2.0 TS (?)
Parašė: active 2008-04-25 23:13
O tiksliau standartinis ecu neturi map sensoriaus, todel jam sunku bus paaiskinti kas yra slegis jei jis virsys 0.2-0.3 bar. Su hondom yra visiskai kitaip. Pradekim nuo to kad hondos varikliai yra kur kas patvaresni nei T.S., be to ju beveik visi ecu turi MAP sensorius. Aisku standartinis ju ecu nera toli grazu tobulas, bet jau paaiskint jam kas yra slegis galima.

O bendrai paemus, tai turbinti T.S. varikli - tai savotiskas mazoxizmas, kaip kolegos minejo jie ir be boosto smagiai byra :))
Antraštė: Ats: Turbo KIT for 2.0 TS (?)
Parašė: egonomija 2008-04-26 15:38
O tiksliau standartinis ecu neturi map sensoriaus, todel jam sunku bus paaiskinti kas yra slegis jei jis virsys 0.2-0.3 bar. Su hondom yra visiskai kitaip. Pradekim nuo to kad hondos varikliai yra kur kas patvaresni nei T.S., be to ju beveik visi ecu turi MAP sensorius. Aisku standartinis ju ecu nera toli grazu tobulas, bet jau paaiskint jam kas yra slegis galima.

O bendrai paemus, tai turbinti T.S. varikli - tai savotiskas mazoxizmas, kaip kolegos minejo jie ir be boosto smagiai byra :))

o tai pajungt boost controleri kokiuas ar galu gale det universalu programuojama kompa, kuriuos Lietuvoj mapina toli grazu ne tik "dievas" vimota  :) ... fantazijos reikalas.
           kaltiniai svaistikliai laikytu beleka, jei ju yra.
sutinku, kad mintis negera, bet vis uzmatau turboKit'u,- jei yra pasiula, rieksia yra ir paklausa,- reiskia juos kazkas perka ir montuoja...

idomu kokio isvis alfos variklio potencialas yra didziausias, neskaitant 3.2 (gta) (kuriem beja gi novitec'as siulo kompressoriu kit'us ir ~350bhp)
Antraštė: Ats: Turbo KIT for 2.0 TS (?)
Parašė: brumbrum 2008-04-26 15:41
Na pasidomekime kiek pradziai programuojamas kompas kainuoja, va tau ir sumos atsiranda, vien veleneliai alfom nuo 3000lt, pvz 3.0 V6 24v veleneliai 5000lt, tai ir susidaro apvalus 20000lt laisvai :)
Antraštė: Ats: Turbo KIT for 2.0 TS (?)
Parašė: zebeliukas 2008-07-05 16:01
mano nuomone tai ne ka islostum is turbokito nes degimo kamera paskaiciuota ant atmosferkes ir nera isemu kaip pas turbininius turbo motorai visi dekompresinti
Antraštė: Ats: Turbo KIT for 2.0 TS (?)
Parašė: egonomija 2008-07-05 20:31
mano nuomone tai ne ka islostum is turbokito nes degimo kamera paskaiciuota ant atmosferkes ir nera isemu kaip pas turbininius turbo motorai visi dekompresinti
kolega maisotes tarp suspaudimo laipsnio (nekintamo rodiklio) ir kompresijos:)
kad neverta tai jo. isvis masina pirkti neverta. - neatsiperka. o arkliu galima drasiai
prisiauginti iki 200-220, nekeiciant viduriu. bet for daily use - netinka. kaip project carui - kodel nepabandzius.
domejausi daug, bet nelabai yra poreikis pletoti sios temos:) bukim atmosferiniai
Antraštė: Ats: Turbo KIT for 2.0 TS (?)
Parašė: Q4 2008-07-07 21:01
mano nuomone tai ne ka islostum is turbokito nes degimo kamera paskaiciuota ant atmosferkes ir nera isemu kaip pas turbininius turbo motorai visi dekompresinti
kolega maisotes tarp suspaudimo laipsnio (nekintamo rodiklio) ir kompresijos:)
kad neverta tai jo. isvis masina pirkti neverta. - neatsiperka. o arkliu galima drasiai
prisiauginti iki 200-220, nekeiciant viduriu. bet for daily use - netinka. kaip project carui - kodel nepabandzius.
domejausi daug, bet nelabai yra poreikis pletoti sios temos:) bukim atmosferiniai
pries gal 2 metus buvo 156 2,0ts turbo apie 250ag ten is Jonusio kompanijos kazkas turejo ;D