Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 147 => Temą pradėjo: Wojszwillo 2008-04-21 20:11
-
Ieškojau forume, neradau:
Ar yra koks būdas nuresetint Airbag ECU neprisijungus prie diagnostinio kompo? Pajungiau airbag laidus po sėdynėmis tiesiogiai, be "fiškių", o į Autobravą važiuot dėl klaidų ištrynimo nelabai tesinori - o ir šiaip nėr laiko. Ar atjungus akumuliatorių nepadėtų?
-
Neteko girdet kad taip butu galima padaryt. Nors klaidos buna 2 rusiu, tos kur dingus gedimui pacios atsistato ir tos, kurias reikia priverstinai nuresetint. Tai Airbag kazkaip atrodo priklauso 2 grupei, bet tiksliai nezinau.
-
Neteko girdet kad taip butu galima padaryt. Nors klaidos buna 2 rusiu, tos kur dingus gedimui pacios atsistato ir tos, kurias reikia priverstinai nuresetint. Tai Airbag kazkaip atrodo priklauso 2 grupei, bet tiksliai nezinau.
Kiek skaičiau angliškame ir lenkiškame forumuose, tai visur kalbama tik apie klaidų ištrynimą diagnostiniu kompu, t.y. kaip pats sakai - apie priverstinį nuresetinimą. Bet gal yra kitas būdas?
-
Del akumo labai abejoju, jau daug kartu buvau atjunges akuma, kitais tikslais, bet lempute neuzgeso. Nebent gal kelias paras be jo palaikytum, bet ir tai vargu. O kiek kainuoja nuresetinimas?
-
Del akumo labai abejoju, jau daug kartu buvau atjunges akuma, kitais tikslais, bet lempute neuzgeso. Nebent gal kelias paras be jo palaikytum, bet ir tai vargu. O kiek kainuoja nuresetinimas?
Matai, iš pradžių reikia panaikinti pačią klaidą - šiuo atveju aš sėdynių Airbag daviklių laidus sujungiau tiesiogiai, o ne per "fiškes" ir manau, kad klaidą pašalinau. O pašalinus klaidą, kad nebedegtų lemputė, reikia ištrinti klaidas arba nuresetint Airbag ECU.
Vien atjungus akumuliaturių ir klaidos nepanaikinus, niekas nepasikeis - lemputė ir toliau degs.
-
Del akumo labai abejoju, jau daug kartu buvau atjunges akuma, kitais tikslais, bet lempute neuzgeso. Nebent gal kelias paras be jo palaikytum, bet ir tai vargu. O kiek kainuoja nuresetinimas?
Bent jau pas mus, Radvilisky, tiesa, vw, ne Alfai kainuoja 80lt. O laikyt para atjungus akumuliatoriu nera prasmes, viskas kas laikina is atminties issitrina berods per 45 minutes.
-
Del akumo labai abejoju, jau daug kartu buvau atjunges akuma, kitais tikslais, bet lempute neuzgeso. Nebent gal kelias paras be jo palaikytum, bet ir tai vargu. O kiek kainuoja nuresetinimas?
Bent jau pas mus, Radvilisky, tiesa, vw, ne Alfai kainuoja 80lt. O laikyt para atjungus akumuliatoriu nera prasmes, viskas kas laikina is atminties issitrina berods per 45 minutes.
Įprastinė diagnostika Autobravoje ~ 160 Lt. Čia ne pinigų klausimas - su laiku problemos pas juos nuvažiuot, tai ir norėjosi kaip nors pačiam nusiresetint. Reikės bandyt palaikyt akumą apie valandą atjungtą, pažiūrėsiu kas bus.
-
Del akumo labai abejoju, jau daug kartu buvau atjunges akuma, kitais tikslais, bet lempute neuzgeso. Nebent gal kelias paras be jo palaikytum, bet ir tai vargu. O kiek kainuoja nuresetinimas?
Bent jau pas mus, Radvilisky, tiesa, vw, ne Alfai kainuoja 80lt. O laikyt para atjungus akumuliatoriu nera prasmes, viskas kas laikina is atminties issitrina berods per 45 minutes.
Įprastinė diagnostika Autobravoje ~ 160 Lt. Čia ne pinigų klausimas - su laiku problemos pas juos nuvažiuot, tai ir norėjosi kaip nors pačiam nusiresetint. Reikės bandyt palaikyt akumą apie valandą atjungtą, pažiūrėsiu kas bus.
Ziurek, kad imobilaizeris kartu nenusiresetintu :D
-
Del akumo labai abejoju, jau daug kartu buvau atjunges akuma, kitais tikslais, bet lempute neuzgeso. Nebent gal kelias paras be jo palaikytum, bet ir tai vargu. O kiek kainuoja nuresetinimas?
Bent jau pas mus, Radvilisky, tiesa, vw, ne Alfai kainuoja 80lt. O laikyt para atjungus akumuliatoriu nera prasmes, viskas kas laikina is atminties issitrina berods per 45 minutes.
Įprastinė diagnostika Autobravoje ~ 160 Lt. Čia ne pinigų klausimas - su laiku problemos pas juos nuvažiuot, tai ir norėjosi kaip nors pačiam nusiresetint. Reikės bandyt palaikyt akumą apie valandą atjungtą, pažiūrėsiu kas bus.
Ziurek, kad imobilaizeris kartu nenusiresetintu :D
Ta prasme, raktus iš naujo "prikoduot" reiktų? Bet juk yra aprašymas kaip tai daryti. Turiu ir rakto kodų kortelę.
-
Del akumo labai abejoju, jau daug kartu buvau atjunges akuma, kitais tikslais, bet lempute neuzgeso. Nebent gal kelias paras be jo palaikytum, bet ir tai vargu. O kiek kainuoja nuresetinimas?
Bent jau pas mus, Radvilisky, tiesa, vw, ne Alfai kainuoja 80lt. O laikyt para atjungus akumuliatoriu nera prasmes, viskas kas laikina is atminties issitrina berods per 45 minutes.
Įprastinė diagnostika Autobravoje ~ 160 Lt. Čia ne pinigų klausimas - su laiku problemos pas juos nuvažiuot, tai ir norėjosi kaip nors pačiam nusiresetint. Reikės bandyt palaikyt akumą apie valandą atjungtą, pažiūrėsiu kas bus.
Ziurek, kad imobilaizeris kartu nenusiresetintu :D
Ta prasme, raktus iš naujo "prikoduot" reiktų? Bet juk yra aprašymas kaip tai daryti. Turiu ir rakto kodų kortelę.
Na avarinis imobilaizerio atjungimas su pedalais tai nepririsimas ;)
-
Galiu atsakingai pareiksti, kad tokios klaidos pacios nenusiresetina, kad ir kiek laikytum akuma atjungta. Teks vaziuot jungt prie kompo.
-
Del akumo labai abejoju, jau daug kartu buvau atjunges akuma, kitais tikslais, bet lempute neuzgeso. Nebent gal kelias paras be jo palaikytum, bet ir tai vargu. O kiek kainuoja nuresetinimas?
Bent jau pas mus, Radvilisky, tiesa, vw, ne Alfai kainuoja 80lt. O laikyt para atjungus akumuliatoriu nera prasmes, viskas kas laikina is atminties issitrina berods per 45 minutes.
Įprastinė diagnostika Autobravoje ~ 160 Lt. Čia ne pinigų klausimas - su laiku problemos pas juos nuvažiuot, tai ir norėjosi kaip nors pačiam nusiresetint. Reikės bandyt palaikyt akumą apie valandą atjungtą, pažiūrėsiu kas bus.
Ziurek, kad imobilaizeris kartu nenusiresetintu :D
Ta prasme, raktus iš naujo "prikoduot" reiktų? Bet juk yra aprašymas kaip tai daryti. Turiu ir rakto kodų kortelę.
Na avarinis imobilaizerio atjungimas su pedalais tai nepririsimas ;)
Na kad yra aprašyta, kaip raktą "prikabint" prie kompo, ne manau, kad sudėtinga.
-
Galiu atsakingai pareiksti, kad tokios klaidos pacios nenusiresetina, kad ir kiek laikytum akuma atjungta. Teks vaziuot jungt prie kompo.
Dabar siunčiuosi Examine programą - Fiat, Alfa servisinę programą. Manau, kad ją galima instaliuot į bet kurį kompą, tik koks reikalingas interfeisas, t.y. kabelis, gal žinot?
-
Galiu atsakingai pareiksti, kad tokios klaidos pacios nenusiresetina, kad ir kiek laikytum akuma atjungta. Teks vaziuot jungt prie kompo.
Dabar siunčiuosi Examine programą - Fiat, Alfa servisinę programą. Manau, kad ją galima instaliuot į bet kurį kompą, tik koks reikalingas interfeisas, t.y. kabelis, gal žinot?
Galiu nudziuginti, jokie sie dalykai nepades nuresetinti airbagu, autoprizmeje alia diagnostinis kompas su visokiais skaneriais nesugebejo nuresetinti, tik pas pazystama prie galingo stendo pavyko ;)
-
Galiu atsakingai pareiksti, kad tokios klaidos pacios nenusiresetina, kad ir kiek laikytum akuma atjungta. Teks vaziuot jungt prie kompo.
Dabar siunčiuosi Examine programą - Fiat, Alfa servisinę programą. Manau, kad ją galima instaliuot į bet kurį kompą, tik koks reikalingas interfeisas, t.y. kabelis, gal žinot?
Galiu nudziuginti, jokie sie dalykai nepades nuresetinti airbagu, autoprizmeje alia diagnostinis kompas su visokiais skaneriais nesugebejo nuresetinti, tik pas pazystama prie galingo stendo pavyko ;)
Matai, ta Exzamine programa - oficiali FIAT'o koncerno programa, kurią naudoja Autobrava, t.y. kompiuterinei diagnostikai bei pvz. kad ir tų pačių Airbag klaidų ištrynimui. Dar nesu baigęs siųsti, tačiau vėliau susiinstaliavus, manau nesvarbu koks bus kompas. Tik bėda, kad notebook'e nėra COM'inio porto, tik USB, firewire, etc. Tai va ir domina kabelis, ar iš principo galima per USB jungtį ką nors "nuveikt". Reikės internete paieškot...
Beje, su Alfadiag tas klaidas būtų galima ištrinti, nauja programos versija palaiko ir AR 147, bei USB portą, tiktai ta programa neina ant Windows Vista, tai man nelabai ir tinka.
-
Del akumo labai abejoju, jau daug kartu buvau atjunges akuma, kitais tikslais, bet lempute neuzgeso. Nebent gal kelias paras be jo palaikytum, bet ir tai vargu. O kiek kainuoja nuresetinimas?
Bent jau pas mus, Radvilisky, tiesa, vw, ne Alfai kainuoja 80lt. O laikyt para atjungus akumuliatoriu nera prasmes, viskas kas laikina is atminties issitrina berods per 45 minutes.
Įprastinė diagnostika Autobravoje ~ 160 Lt. Čia ne pinigų klausimas - su laiku problemos pas juos nuvažiuot, tai ir norėjosi kaip nors pačiam nusiresetint. Reikės bandyt palaikyt akumą apie valandą atjungtą, pažiūrėsiu kas bus.
Ziurek, kad imobilaizeris kartu nenusiresetintu :D
Ta prasme, raktus iš naujo "prikoduot" reiktų? Bet juk yra aprašymas kaip tai daryti. Turiu ir rakto kodų kortelę.
Na avarinis imobilaizerio atjungimas su pedalais tai nepririsimas ;)
Na kad yra aprašyta, kaip raktą "prikabint" prie kompo, ne manau, kad sudėtinga.
gali gali pasidalinti informacija? nes turiu 1 rakta neprikabinta.
p.s. galima ir nauja tema pakurt, gal ne man vienam naudinga butu.
-
Del akumo labai abejoju, jau daug kartu buvau atjunges akuma, kitais tikslais, bet lempute neuzgeso. Nebent gal kelias paras be jo palaikytum, bet ir tai vargu. O kiek kainuoja nuresetinimas?
Bent jau pas mus, Radvilisky, tiesa, vw, ne Alfai kainuoja 80lt. O laikyt para atjungus akumuliatoriu nera prasmes, viskas kas laikina is atminties issitrina berods per 45 minutes.
Įprastinė diagnostika Autobravoje ~ 160 Lt. Čia ne pinigų klausimas - su laiku problemos pas juos nuvažiuot, tai ir norėjosi kaip nors pačiam nusiresetint. Reikės bandyt palaikyt akumą apie valandą atjungtą, pažiūrėsiu kas bus.
Ziurek, kad imobilaizeris kartu nenusiresetintu :D
Ta prasme, raktus iš naujo "prikoduot" reiktų? Bet juk yra aprašymas kaip tai daryti. Turiu ir rakto kodų kortelę.
Na avarinis imobilaizerio atjungimas su pedalais tai nepririsimas ;)
Na kad yra aprašyta, kaip raktą "prikabint" prie kompo, ne manau, kad sudėtinga.
gali gali pasidalinti informacija? nes turiu 1 rakta neprikabinta.
p.s. galima ir nauja tema pakurt, gal ne man vienam naudinga butu.
Butu tikrai naudinga. Pats norejau tokia kurti.
-
Del akumo labai abejoju, jau daug kartu buvau atjunges akuma, kitais tikslais, bet lempute neuzgeso. Nebent gal kelias paras be jo palaikytum, bet ir tai vargu. O kiek kainuoja nuresetinimas?
Bent jau pas mus, Radvilisky, tiesa, vw, ne Alfai kainuoja 80lt. O laikyt para atjungus akumuliatoriu nera prasmes, viskas kas laikina is atminties issitrina berods per 45 minutes.
Įprastinė diagnostika Autobravoje ~ 160 Lt. Čia ne pinigų klausimas - su laiku problemos pas juos nuvažiuot, tai ir norėjosi kaip nors pačiam nusiresetint. Reikės bandyt palaikyt akumą apie valandą atjungtą, pažiūrėsiu kas bus.
Ziurek, kad imobilaizeris kartu nenusiresetintu :D
Ta prasme, raktus iš naujo "prikoduot" reiktų? Bet juk yra aprašymas kaip tai daryti. Turiu ir rakto kodų kortelę.
Na avarinis imobilaizerio atjungimas su pedalais tai nepririsimas ;)
Na kad yra aprašyta, kaip raktą "prikabint" prie kompo, ne manau, kad sudėtinga.
gali gali pasidalinti informacija? nes turiu 1 rakta neprikabinta.
p.s. galima ir nauja tema pakurt, gal ne man vienam naudinga butu.
Gerai, vakare nuskanuosiu ir patalpinsiu naujoje temoje.
-
Kaltas, savo laiku neatidžiai skaičiau - turiu info tik kaip laikinai "apeiti" imobilaizerį su kodų kortele ir akseleratoriaus pedalu...
Regis, be Autobravos "pririšti" rakto nieks negali. Anglų forume apie tai:
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gtv-and-916-spider/18061-immobilizer-problem.html
-
Kaltas, savo laiku neatidžiai skaičiau - turiu info tik kaip laikinai "apeiti" imobilaizerį su kodų kortele ir akseleratoriaus pedalu...
Regis, be Autobravos "pririšti" rakto nieks negali. Anglų forume apie tai:
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gtv-and-916-spider/18061-immobilizer-problem.html
1 - 0 mano naudai :D
-
Kaltas, savo laiku neatidžiai skaičiau - turiu info tik kaip laikinai "apeiti" imobilaizerį su kodų kortele ir akseleratoriaus pedalu...
Regis, be Autobravos "pririšti" rakto nieks negali. Anglų forume apie tai:
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gtv-and-916-spider/18061-immobilizer-problem.html
1 - 0 mano naudai :D
Gal ir 1-0, bet ar tikrai imobilaizeris tokiu atveju pabegs? Forume buvo kazkur rasyta apie code problema. Akumuliatorius buvo atjungtas ilgai, bet imobilaizeris atsistate.
-
Kaltas, savo laiku neatidžiai skaičiau - turiu info tik kaip laikinai "apeiti" imobilaizerį su kodų kortele ir akseleratoriaus pedalu...
Regis, be Autobravos "pririšti" rakto nieks negali. Anglų forume apie tai:
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gtv-and-916-spider/18061-immobilizer-problem.html
1 - 0 mano naudai :D
Tai jau taip.
-
Parasykit,kaip nauja rakta prikoduoti. Turiu viena kompa, jau menesi stovi be sroves. Bandziau pajungti ji kitoj masinoj, bet rode wrong code. Manau, kad jis niekur nedingsta, nes logiskai mastant kodas neturetu issitrinti, kol kas nors jo neperkoduoja.
-
Turi i kita masina perbogint ir imobilaizeri. ne tik kompa. Arba perlituot ecu mikroschema is seno kompo. Bent mersam taip padaryt galima.
-
Sveiki kuri fiškė yra airbago?
-
Geltona. Baltos sedynes sildymo ir dirzo indikatoriaus.