Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: Predator 2008-04-17 00:37
-
Tai va,susigincijau su vienu mechaniku,kokia AR JTD normali darbine temperatura- jis sako,kad 94-102 c, nu visais atvejais rodykle ties 90c turi laikytis, ne maziau. O as sakau, kad pas maniske AR 166 kai ramiai dirba rodo 75-90 c ir kad tai normalu. Nu tai kuris teisus dabar?
-
Temperatura turetu buti virs 90 laipsniu. Varikliniu alyvu darbine temperatura yra artima 100 laipsniu. Tada alyva geriausiai tepa besitrinancias detales ir turi maziausia klampuma kad variklis lengviau dirbtu.
-
Temperatura turetu buti virs 90 laipsniu. Varikliniu alyvu darbine temperatura yra artima 100 laipsniu. Tada alyva geriausiai tepa besitrinancias detales ir turi maziausia klampuma kad variklis lengviau dirbtu.
Jei 100 laipsniu, tai kodel ventiliatorius prie 90 isijungia? :) mano akimis iki 90 yra gerai, o po to (mano automobilio) trauka sumazeja jau... o ten 90 ar 104 ar 75 jau didelio skirtumo nemanau, kad sudarys. svarbu ne 120 ir daugiau... ir aisku ne 60 ir maziau....
-
Jei paziuresi davikli ,kuris ijungia ventiliatoriu(cia senesniem varikliams, be ecu), tai pamatysi kad ant jo uzrasyta 92-98 laipsniai. Siaip sutinku, nera kritiskas reikalas, ar 75, ar 95 laipsniai, bet klausimas yra principinis, ir atsakymas turetu buti virs 90 laipsniu.
Del tepalo biski ne taip pasakiau, prie darbines tepalo temperaturos gaunamas optimaliausias santykis, kad pakankamai teptu detales ir butu skystas kad varikliui butu lengviau dirbt. Yra net specialus tepalai taupantys kura. Anys visai mazo klampumo, variklis labai lengvai dirba, bet dar pakankamai ir tepa detales.
-
Patikslinu,kalbama apie ausinimo sistemos temperatura, as cia gal ne visai tiksliai uzklausima padariau :smilie:
-
nu tai ventiliatoriai prie ~90 isijungia, manau cia ir yra atsakymas... o siaip kisk termometra ir vesk dienorasti, parasysi kas prie ko po menesiuko
-
Prie to pacio noreciau paklaust, per kiek laiko uzsyla variklis iki tos darbines, sakykim 90 laipsniu. Pas mane reik kokiu 10km nupielint. Ar cia taip turi buti, ar yra gedimas. Ziema gi susalsiu totaliai, jei taip :(
-
Nu manoji pasiekia darbinę temp panašiai po 10 minučių miesto režimu, kilometrais tai gaunasi kokie 5 km... O žiemą tai biški ilgiau reikia palaukt kol užšyla... Nu čia ryte kai į darbą važiuoju... O jei su šaltu motoru šoku iš karto į užmiestį - tada daug greičiau sušyla... Nu apsukos aukštesnės tai manau taip ir turi būti...
Šiaip pastebėjau, jei kondiške išjungta - biški greičiau variklis užšyla, o su įjungta kondiške - 2-3 minutėm ilgiau...
-
pas mane prietaisu skydelyje rodykle rodo ~50-60 laipsniu isilusiam varikliui, rodykle daugiau nei per kur nepakyla, taciau ventiliatorius isijungia pabirbia ir vel issijungia, kaip supratau bus numires temperaturos dacikas ::)
-
pas mane prietaisu skydelyje rodykle rodo ~50-60 laipsniu isilusiam varikliui, rodykle daugiau nei per kur nepakyla, taciau ventiliatorius isijungia pabirbia ir vel issijungia, kaip supratau bus numires temperaturos dacikas ::)
o gal ventiliatoriu dacikas,todel daugaiu ir neisyla ::)
-
na velniai zino. paciupinus (ne vien mano ciupinimu) zarnas kurios eina i radiatoriu neatrodo kad temperatura zema butu 40-50 ??? na aisq cia kaip oru spejimas gaunasi... ^-^
-
The water temp rises too slowly, hitting 90c° only after 10Km (driving
about 90Km/h with 5c° outside), when temp reaches 90 it suddenly drops
to 75-80 and then rises a little but usually is always below 90c°.
Reason:
Alfa uses a different way of showing the temperature compared
to i.e. Opel, Audi, VW. I guess Seat is VW so......
The difference is that in fact the temperature always goes up and
down because there is a thermostat (in all cars!!) that opens when
the cooling circuit reaches a certain temperature like 90dgr.
When the thermostat opens, a whole lot of relativaly "cold" cooling
drops from 90 to 70-75dgr.
Alfa shows this immediately on the temperature indicator whereas many
other cars measure an AVERAGE temperature that goes up and down very
slowly and certainly will not show the peaks like the Alfa way.
I guess this is done because the "normal" car driver will get in panic
and goes and see their dealer to check if nothing is wrong and Alfa is
of the opinion that Alfisti, as real, true car drivers, as enthousiastic
and knowledgeable car dirvers and can "see through" this.
So, forget about bothering the dealer, just enjoy your Alfa and keep
a regular eye on all engine fluids; don't forget the fuel tank ;-)
-
The water temp rises too slowly, hitting 90c° only after 10Km (driving
about 90Km/h with 5c° outside), when temp reaches 90 it suddenly drops
to 75-80 and then rises a little but usually is always below 90c°.
Reason:
Alfa uses a different way of showing the temperature compared
to i.e. Opel, Audi, VW. I guess Seat is VW so......
The difference is that in fact the temperature always goes up and
down because there is a thermostat (in all cars!!) that opens when
the cooling circuit reaches a certain temperature like 90dgr.
When the thermostat opens, a whole lot of relativaly "cold" cooling
drops from 90 to 70-75dgr.
Alfa shows this immediately on the temperature indicator whereas many
other cars measure an AVERAGE temperature that goes up and down very
slowly and certainly will not show the peaks like the Alfa way.
I guess this is done because the "normal" car driver will get in panic
and goes and see their dealer to check if nothing is wrong and Alfa is
of the opinion that Alfisti, as real, true car drivers, as enthousiastic
and knowledgeable car dirvers and can "see through" this.
So, forget about bothering the dealer, just enjoy your Alfa and keep
a regular eye on all engine fluids; don't forget the fuel tank ;-)
Su savo anglu kalbos ziniom supratau, kad vaziuokit su Alfa ir dziaukites ir nekreipkit demesio koks prietaisas ka rodo ;)
-
paskaitai paskutine pastraipa ir viskas aisq lieka 8) :lol: :du: ;D ;D
-
The water temp rises too slowly, hitting 90c° only after 10Km (driving
about 90Km/h with 5c° outside), when temp reaches 90 it suddenly drops
to 75-80 and then rises a little but usually is always below 90c°.
Reason:
Alfa uses a different way of showing the temperature compared
to i.e. Opel, Audi, VW. I guess Seat is VW so......
The difference is that in fact the temperature always goes up and
down because there is a thermostat (in all cars!!) that opens when
the cooling circuit reaches a certain temperature like 90dgr.
When the thermostat opens, a whole lot of relativaly "cold" cooling
drops from 90 to 70-75dgr.
Alfa shows this immediately on the temperature indicator whereas many
other cars measure an AVERAGE temperature that goes up and down very
slowly and certainly will not show the peaks like the Alfa way.
I guess this is done because the "normal" car driver will get in panic
and goes and see their dealer to check if nothing is wrong and Alfa is
of the opinion that Alfisti, as real, true car drivers, as enthousiastic
and knowledgeable car dirvers and can "see through" this.
So, forget about bothering the dealer, just enjoy your Alfa and keep
a regular eye on all engine fluids; don't forget the fuel tank ;-)
Nu liaudis,mano anglu kalbos zinios skurdzios,isvis biednos, tad gal kas glaustai isverskit :)
-
nu bent siektiek padeda verst :) jei neveiks tipo nera servu rasys mynkykit teksto vertimas kol atsiras vertimui vieta. siaip tokius knyuginius tekstus normal vercia o is slengo kokio tai tik vos nevos esme pagaut eina :) http://vertimas.vdu.lt/twsas/Default.aspx
-
as kalbejau su vienu autodaliu pardaveju, termostatas atsidaro prie 88-89 laipsniu, tai vat tokia ir turi buti tenperatura, sie duomenys yra is katalogo :alaus:
-
as kalbejau su vienu autodaliu pardaveju, termostatas atsidaro prie 88-89 laipsniu, tai vat tokia ir turi buti tenperatura, sie duomenys yra is katalogo :alaus:
Nu mum taip tiksliai nereikia ;) Bet tai panasu i teisybe.
-
as kalbejau su vienu autodaliu pardaveju, termostatas atsidaro prie 88-89 laipsniu, tai vat tokia ir turi buti tenperatura, sie duomenys yra is katalogo :alaus:
Nu mum taip tiksliai nereikia ;) Bet tai panasu i teisybe.
Niu tai jei mano masiniuko temperaturos rodykle stovi ties 80-90c,tai reiskia normalu :)
-
darbine temperatura 90.plius minus keli laipsniai.ir viskas :smilie:
-
darbine temperatura 90.plius minus keli laipsniai.ir viskas :smilie:
Tik kad va bent mano dizeliukas negreit ta temperatura pasiekia.
-
tai rodykle ties 90 turi buti ikalta visad,nebent uzkaitus pakilt ar nieko baisaus,jei laikosi ties 80?
-
Siaip yuretu laikytis apie 90 kai variklis normaliai isiles. Jei laikosi maziau, matyt termostatas jau nebeuzsidaro gerai.
-
aisku,nu tada bandysiu ar ta papildoma termostata pridet kaip vanagiux rase kazkurioj skilty arba keist originalu..
-
aisku,nu tada bandysiu ar ta papildoma termostata pridet kaip vanagiux rase kazkurioj skilty arba keist originalu..
Arba blogas daviklis temperaturos irgi gali buti.
-
jau 100 kartu buvo rasyta apie ta temperatura!!
paziurekit forume. ne karta ir pats buvau rases. kazkada galvojau, kad nieko jei temp. rodukle plaukioja..
teko pakeisti beveik vienu metu radiatoriu ir temostata ant 2.4jtd. tada rodykle atsistodavo ant +88 ir stovedavo. jokiu svyravimu ar pan. vaziuok kaip nori. uzmiesty, mieste, per kamsti - palaiko normalia +88 temp.
taip kad jei viskas ok su davikliais ir agregatais turi palaikyt apie +88.
cia is mano praktikos. galvokit ka norit.
-
jau 100 kartu buvo rasyta apie ta temperatura!!
paziurekit forume. ne karta ir pats buvau rases. kazkada galvojau, kad nieko jei temp. rodukle plaukioja..
teko pakeisti beveik vienu metu radiatoriu ir temostata ant 2.4jtd. tada rodykle atsistodavo ant +88 ir stovedavo. jokiu svyravimu ar pan. vaziuok kaip nori. uzmiesty, mieste, per kamsti - palaiko normalia +88 temp.
taip kad jei viskas ok su davikliais ir agregatais turi palaikyt apie +88.
cia is mano praktikos. galvokit ka norit.
mmmmhhh... nu bandysim gaudyk,kas ten grybauna tada toj ausinimo sistemoj..
-
na man nutiko taip vaziuoju ir nustojo traukt mano dyzeliukas, ir uzsidege temperaturos lempute, o temperatura +60, o radijetorius saltas, o trauka kai perkaitusio variklio netgi ir jau buvo mintis kad perkaito, bet atjungiau nuo termostato daviklio fiske ir masina kaip puikiai vaziavo ir dabar taip vaziuoja, o kiek galvosukiu buvo kas tam dyzeliukui, pasirodo daviklio kontaktai susiliete ir kompas gesino varikli. O gal zinote kiek tas temperaturos daviklis kainuoja. Tai tiek informacijos.
-
pas mane tokia beda,ne beda.mano dyzeliukas 2.4JTD uzsyla tik iki 70C na + - ten keli laipsniai.daugiau neuzsyla niekaip,nu nebent mieste gal truputi pavaikius iki 80C pakyla,bet pradejus ramiai vaziuot krenta iki 70C.optimali temperatura 80-90C ir sako,kad dyzelis aukstesnej temperaturoj geriau sudega.. kas cia galetu buti?
-
na man nutiko taip vaziuoju ir nustojo traukt mano dyzeliukas, ir uzsidege temperaturos lempute, o temperatura +60, o radijetorius saltas, o trauka kai perkaitusio variklio netgi ir jau buvo mintis kad perkaito, bet atjungiau nuo termostato daviklio fiske ir masina kaip puikiai vaziavo ir dabar taip vaziuoja, o kiek galvosukiu buvo kas tam dyzeliukui, pasirodo daviklio kontaktai susiliete ir kompas gesino varikli. O gal zinote kiek tas temperaturos daviklis kainuoja. Tai tiek informacijos.
vienam dalyviui panasiai buvo. minejo, kad daviklis apie 30 lt.
-
pas mane tokia beda,ne beda.mano dyzeliukas 2.4JTD uzsyla tik iki 70C na + - ten keli laipsniai.daugiau neuzsyla niekaip,nu nebent mieste gal truputi pavaikius iki 80C pakyla,bet pradejus ramiai vaziuot krenta iki 70C.optimali temperatura 80-90C ir sako,kad dyzelis aukstesnej temperaturoj geriau sudega.. kas cia galetu buti?
termostatas, temp. daviklis, radiatorius. vienas is isvardintu arba visi kartu.
-
aisku,dekuj.kiek mazdaug galetu kainuot termostatas?
-
aisku,dekuj.kiek mazdaug galetu kainuot termostatas?
cf2 varikliui (100 kw) apie 140-180 lt
cf3 varikliui (103 kw ir 110 kw) apie 300 lt.
-
O visiems bendrai 25LT ;D
-
O visiems bendrai 25LT ;D
kas teisybe, tai ne melas ;D
-
aisku,dekuj vyrai :) o kur rast ta temperaturos davikli?giliai kur pasleptas ar ne?jis maciau nedaug kainuoja
-
ir nekeiciant nesuzinosi,kuria detale keist,kuri jau atitarnavo?ar termostata ar temperaturos davikli?
-
ir nekeiciant nesuzinosi,kuria detale keist,kuri jau atitarnavo?ar termostata ar temperaturos davikli?
Isidek termostata papildoma uz 25lt ir uzmiestyje prie -15 turesi 90 motore ;)
-
A galit man neišmanėliui paaiškint - kas blogai darosi, jei man pastoviai ~70 temperatūra stovi...?
90 laipsnių pasiekiu tik gerą pusvalandį pastovėjęs kamštyje kokiam... :(
Tiksliau veiksmas vyksta sekančiai: šalto variklio temperatūra palaipsniui kyla iki beveik 90 laipsnių (tiksliau iki 88 kaip kažkas minėjo) ir tada pakankamai staigiai rodyklė nusileidžia iki 70 ir stovi kaip įbesta. Nu nebent kamštyje per gerą pusvalandį pakyla virš 80 temp.
-
Ydomu...
Pas mane siek tiek kitaip. Temperatura pakyla iki 90 laipsniu, nesvarbu ar mieste ar uzmiesty, tada nukrenta iki 80 laipsniu ir laikosi (mieste). Atgal prie 90 pakyla tik trasoj, bet jei laisvu nuriedu siek tiek, tai nukrenta iki 80. Taip ir sokineja visalaika per 10 laipsniu.
-
Tai pas mane irgi buna kad vazineji rodo 90, sustoji kur, tik motora kureni ir pakrenta temp, tik pradedi vaziuoti iskarto vel 90, esme jei uzmiestyje pastoviai vaziuojant rodo 85-90, nera ko ieskoti bedu ;)
-
Pas mane ar mieste ar uzmiesti - 90C stovi kaip ikalta :smilie:
-
esme jei uzmiestyje pastoviai vaziuojant rodo 85-90, nera ko ieskoti bedu ;)
Gal blogai suformulavau klausimą, bet jis buvo: ar blogai yra jei pastovi temperatūra ~70 laipsnių? Jei blogai - kas būtent blogai?
-
esme jei uzmiestyje pastoviai vaziuojant rodo 85-90, nera ko ieskoti bedu ;)
Gal blogai suformulavau klausimą, bet jis buvo: ar blogai yra jei pastovi temperatūra ~70 laipsnių? Jei blogai - kas būtent blogai?
Termostatas nelaiko temperaturos, o tai blogai? Tiesiog kuro sanaudos kazkiek didesnes ir variklis nera pilnai darbineje temp., nera tepalas pakankamai uzkaites ir pan ;)
-
Turui jau antra 166 dyzeline, ir abiejuose darbine temperatura niekada nepakyla auksciau 70 laipsniu, kiek domejausi, sako viskas ok. Esu keleta kartu mates 90 laipsniu, bet lauke buvo +30 ir stovejau kamstyje. Tai arba nesiparink, arba man reikia keisti irgi termostata :)
-
manau problema butu jei minimaliai tik siltu ir iki 70 nedatrauktu....bet jei virs 70 ir laiko tarp koki 75 ir 85 plius minus ten keli laipsniukai tai ir gerbemieji neieskokite problemu....tokios temp.intervale nei variklio tarnavimo laikas nesutrumpes nei kuro daugiau sudegins....tarp kitko senai kazkur esu skaites kad yra termostatai kurie kazkiek zemesne temperatura laiko...cia budinga automobiliams kurie is italu gryzta ir t.t...ir nesvarbu kad vienam 90 o pas tave tik 80...juk paklaida dar yra ....
-
manau problema butu jei minimaliai tik siltu ir iki 70 nedatrauktu....bet jei virs 70 ir laiko tarp koki 75 ir 85 plius minus ten keli laipsniukai tai ir gerbemieji neieskokite problemu....tokios temp.intervale nei variklio tarnavimo laikas nesutrumpes nei kuro daugiau sudegins....tarp kitko senai kazkur esu skaites kad yra termostatai kurie kazkiek zemesne temperatura laiko...cia budinga automobiliams kurie is italu gryzta ir t.t...ir nesvarbu kad vienam 90 o pas tave tik 80...juk paklaida dar yra ....
Va va as ir taip galvoju.75-85 reiskia viskas ok,pas mane irgi labai retai pakyla iki 90 ir aplamai pas AR labai plaukioja tie laipsniai,bent pas mane o AR turiu jau trecia masiniuka.Na tiesa si pirma dizeline pries tai buvo benzinines,vat kai Lancia turejau dizeline pas ja neplaukiojo,stabiliai rode
-
na ir as paporinsiu. Pas mane, kai uzsyla, o uzsyla tikrai greit, stovi kaip ikalta ties ~90 C riba. Bet kaip pastebejau, cia dabartiniu metu, kai lauke jau pliusine temperatura. Ziema, kai lauke salta, budavo ~85. Nors kas idomiausia, uzsildavo tikrai greit, uztekdavo pravaziuot bent gera kilometra ir jau gan silta ora pucia. Idomiai, nes kai turejau 156 tai tekdavo kokius 7 km. pramint ziema kad kazkas link silto oro pradetu rodytis.
Bet dabar kitas bajeris, pastebejau kad gan daznokai isijungia ventiliatorius, ypac jei kazkiek pastoviu kamstyje. Ar tai normalu? Galvoju kas bus vasara, kai lauke bus karsta, tai matyt tas ventiliatorius vos ne pastoviai suksis, kai mieste kamsciuose sedesiu.. Na bus matyt.
-
na ir as paporinsiu. Pas mane, kai uzsyla, o uzsyla tikrai greit, stovi kaip ikalta ties ~90 C riba. Bet kaip pastebejau, cia dabartiniu metu, kai lauke jau pliusine temperatura. Ziema, kai lauke salta, budavo ~85. Nors kas idomiausia, uzsildavo tikrai greit, uztekdavo pravaziuot bent gera kilometra ir jau gan silta ora pucia. Idomiai, nes kai turejau 156 tai tekdavo kokius 7 km. pramint ziema kad kazkas link silto oro pradetu rodytis.
Bet dabar kitas bajeris, pastebejau kad gan daznokai isijungia ventiliatorius, ypac jei kazkiek pastoviu kamstyje. Ar tai normalu? Galvoju kas bus vasara, kai lauke bus karsta, tai matyt tas ventiliatorius vos ne pastoviai suksis, kai mieste kamsciuose sedesiu.. Na bus matyt.
Kondicionierius ijungtas? Jei taip, tai normalu ;) Kondicionieriaus radiatoriu ausina...
-
Siandien ydomiai su temperatura buvo: variklis pasilo iki 80 laipsniu, staigiai pakilo rodykle iki 90, vel staigiai nusileido iki 80, nu ir kelis sykius taip paplaukiojo ir nusistovejo ties 90 laipsniu. Yra kokiu minciu kame saknys?
Nu ir dar seniau bandziau paziuret prie kokios temp. isijungia ventiliatorius. Palikau uzvesta ir laukiau (klima OFF). Nu ir isijunge kazkur prie 105 laipsniu. Cia normaliai?
-
kiek suprantu, buna netikslumu su salone rodoma temp. ir realia ausinimo skyscio temp., kuria mato kompas.
Gal daviklis tiesiog siek tiek subludino.
del tu temp. ir man idomu. pas alfa neisijungdavo ventiliatorius kai temperatura lipdavo virs 90. paieskoje radom beda. buvo parejus varza, kur stovi ant ausinimo radiatoriaus. ji turi du greicius. pirmas isijungia ir ventiliatorius sukasi mazesniu greiciu prie zemesnes temp., o antras isijungia kai jau pirmas nespeja ausinti. kiek konkreciu greiciu laipsniu turi buti, nezinau. tik del to, kad neveike pirmas greitis, neisijungdavo ir antras. kadangi buvom garaze ir jokiu atraginiu daliu neturejom, abieju greiciu fiskiu laidus sujungem i viena. tokiu atveju yra tik vienas greitis - antras. klausimas kiek yra blogai ir is vis ar yra kokia zymesne itaka jei veikia tik antras greitis? ventiliatorius isijungia, kai salone esanti rodykle rodo apie 95-97 laipsnius. realiai kiek tryniausi mieste tokios temperaturos nepavyko pasiekti. paprastai stovi apie 87 ir nejuda.
-
kiek suprantu, buna netikslumu su salone rodoma temp. ir realia ausinimo skyscio temp., kuria mato kompas.
Gal daviklis tiesiog siek tiek subludino.
del tu temp. ir man idomu. pas alfa neisijungdavo ventiliatorius kai temperatura lipdavo virs 90. paieskoje radom beda. buvo parejus varza, kur stovi ant ausinimo radiatoriaus. ji turi du greicius. pirmas isijungia ir ventiliatorius sukasi mazesniu greiciu prie zemesnes temp., o antras isijungia kai jau pirmas nespeja ausinti. kiek konkreciu greiciu laipsniu turi buti, nezinau. tik del to, kad neveike pirmas greitis, neisijungdavo ir antras. kadangi buvom garaze ir jokiu atraginiu daliu neturejom, abieju greiciu fiskiu laidus sujungem i viena. tokiu atveju yra tik vienas greitis - antras. klausimas kiek yra blogai ir is vis ar yra kokia zymesne itaka jei veikia tik antras greitis? ventiliatorius isijungia, kai salone esanti rodykle rodo apie 95-97 laipsnius. realiai kiek tryniausi mieste tokios temperaturos nepavyko pasiekti. paprastai stovi apie 87 ir nejuda.
Nu ir as turiu ant daviklio itarima. Kazkas buvo rases, kad jis nebrangus. Kokioj vietoj jis stovi?
-
daviklis stovi paciame termostate. ant termostato matosi. vienintele fiske, kuri yra su laideliu. ten ir bus daviklis. kokia jo kaina, nezinau.
-
stasiau, kai turejau 156 pas mane ir ventiliatorius isijungdavo tik ant antro greicio, kai jau rodykle biski virs 90 pradedavo lipt, bet pravazinejau 3 vasaras is eiles ir viskas ok, nesukau galvos :) irgi ta varza buvo nukepus, bet taip ir nepasikeiciau.
o 166 laikos kaip ikalta ties ~88, matyt termostatas ir kitos sistemos OK. Bet kas idomiausia, tai 166, lyginant su 156, gan greitai uzsyla temp. Ziema uztekdavo tik ~1 km prasukt ir jau pucia pakankamai silta ora. 156 tas pats reiskinys atsirasdavo pravaziavus gerokai daugiau, minimum kelis km. Matyt sistemos skiriasi/termostatas, arba 166 geresne silumos izoliacia, ar dar kas. Tuom tai isties patenkintas, nes buvau susidares nuomone (po 156) kad visos alfos ilgai syla.
-
kad mano lybra gal kiek greičiau įšyla nei 156. bet gal tik pasirodė. dar ne taip ilgai ją brūžinu.
hmm.. dėl varžos dar pasiaiškinsiu. nors nemanau, kad tai labai didelis blogis, juk nors progamiškai antras greitis įsijungia prie aukštesnės temperatūros, bet ji vis tiek negali būti jau tokia, kuri kenktų varikliui, nes tada šį reiškinį traktuočiau kaip gamyklinį broką. reik tikėtis, kad tokio šioje vietoje nebuvo :smilie:
būtų žinoma maloniau, kad rodyklė kaip ir lybroj ar pas tave stovėtų kaip įkalta, bet neduodant stovėti daug kamščiuose taip ir būna. žemiau maždaug 87 nekrenta (termostatas ką tik keistas, tai tikrai žinau, kad geras ir veikia).
-
daviklis stovi paciame termostate. ant termostato matosi. vienintele fiske, kuri yra su laideliu. ten ir bus daviklis. kokia jo kaina, nezinau.
Dekui, taip ir galvojau.
stasiau, kai turejau 156 pas mane ir ventiliatorius isijungdavo tik ant antro greicio, kai jau rodykle biski virs 90 pradedavo lipt, bet pravazinejau 3 vasaras is eiles ir viskas ok, nesukau galvos :) irgi ta varza buvo nukepus, bet taip ir nepasikeiciau.
o 166 laikos kaip ikalta ties ~88, matyt termostatas ir kitos sistemos OK. Bet kas idomiausia, tai 166, lyginant su 156, gan greitai uzsyla temp. Ziema uztekdavo tik ~1 km prasukt ir jau pucia pakankamai silta ora. 156 tas pats reiskinys atsirasdavo pravaziavus gerokai daugiau, minimum kelis km. Matyt sistemos skiriasi/termostatas, arba 166 geresne silumos izoliacia, ar dar kas. Tuom tai isties patenkintas, nes buvau susidares nuomone (po 156) kad visos alfos ilgai syla.
Nezinau kas pas mene blogai, bet ziema prie salciu (-5 -10 C) tai man reikdavo koki 5-10 km prasukti, kad variklis pasiltu iki 80-90 laipsniu, nors mano alfos sirdele identiska tavajai..
-
ade, man tas pats su 156 buvo, atsibodo ieskot galu kodel taip ilgai syla, uzsildavo prasukus kai ptu sakai, kokius 8 km. Termostata irgi keiciau. Bet va 166 labai maloniai nustebino. As ja ziema pirkau, per tuos pacius salcius kai cia buvo vasario men, tai jau perkant pastebejau kad greit uzsilo, dar galvojau kad gal variklis nebuvo spejas atvest. Bet veliau supratau kad cia kazkas kitaip nei kad buvo 156. Gali ir visa nakti stovet prie -20, pravaziuoju gera km. ir jau gan silta pucia. Gal termostatai skirias
-
dar pagalvojau, kad tie dalykai gal nuo variklio modifikacijos gali skirtis? pas mane tas biski naujesnis jau, 110 kw
-
nemanau. tėvo lybra (110 kw) šyla panašiai kaip ir mano lybra (103 kw).
-
dar pagalvojau, kad tie dalykai gal nuo variklio modifikacijos gali skirtis? pas mane tas biski naujesnis jau, 110 kw
Tai as ir rasisu, kad varikliai tavo ir mano masinu identiski ;)
-
dar pagalvojau, kad tie dalykai gal nuo variklio modifikacijos gali skirtis? pas mane tas biski naujesnis jau, 110 kw
Tai as ir rasisu, kad varikliai tavo ir mano masinu identiski ;)
Reikalas greiciausiai visiskai paprastas, termostatas esant saltam varikliui nepilnai uzsidaro ir vanduo dalinai cirkuliuoja didziuoju apytakos ratu, uztai ir masina uzsyla tik pravaziavus 5 ar 10 km. Pabandykit pakeist bent i universalu termostata, kuris kainuoja tikrai nebrangiai ir greiciausiai pajusit skirtuma.
-
pas mane kazkodel neuzsyla iki 90 laipsniu,nors praitais metais 85 visada budavo (2.4JTD 166) turejau ivyki,po jo kazkaip nebesyla,buna atveju kad vapsie nukrenta iki 65 kokiu,bet seip pastoviai 70 temperatura.salone syla normaliai,uzkaitina.tai termostatas ar kokia kita beda gali but?